Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Kom maar op met onweer en zo hoor, ik ben er klaar voor! Geen zin meer in badje en zo! Even afkoelen! (maar dan wil ik morgen wel weer het weer van gisteren, toen was het echt zooooo lekker!)

Compu: maisdoehof vind ik nog best prijzig om met zijn allen heen te gaan en voor Fieke is er nog niet veel aan denk ik. Staat op de lijst om te doen als ik mijn ventje alleen heb.
Anders?

Is dat een naam?
Oh daar hoorde ik mijn vriendin over, over die doolhof. Was onwijs leuk! Maar haar kinderen zijn 5 en 3, dus dat scheelt wel weer wat.
Zo, ook even buienradar gecheckt. Het gaat hier echt pas tegen 7 uur op zijn vroegst regenen.

NY geboekt! Ga nu even kijken of 'ons' hotel nog een kamer vrij heeft.
quote:amalia schreef op 20 augustus 2009 @ 14:33:

Anders?

Is dat een naam?Ja, een jongensnaam
Ik lees:

Als ze uit de buik komt heet ze Anders.

Vandaar....

Al is dat niet zo cryptisch, als dat gewoon haar naam zou worden.
Ik moet nog boodschappen doen
Heerlijk koel in de Appie!
Nee dat is niet cryptisch nee
Bij vk geweest, maandag groeiecho want ik maak me zorgen dat het ect een groot kind is... Bloeddruk ook helaas weer aan het stijgen: 120/85 dus het ken nog net. Het zal de warmte wel zijn hoop ik.

Amalia, gaaf man, nog een keer! Oppas enzo geregeld? Jongens naar je ouders?
quote:Star schreef op 20 augustus 2009 @ 15:35:

Heerlijk koel in de Appie!Oh ja, dat is waar ook. En aangezien ik airco heb valt de temp in auto ook wel mee. Hmmmmmm, jippie! Ik mag nog boodschappen doen!
Wat zal ik in vredesnaam op tafel zetten vanavond?? Ik heb zin in biefstukkkkkkkkk
Maak jij je zorgen of je VK ook Suus?
Had je dat vorige keer ook trouwens, stijgende bloeddruk?

Ik had zo de pest in afgelopen dinsdag, mijne was gedaald. Da's dus niet de bedoeling aan het einde van z'wschap
Ik Star. Ik heb een beetje een off-week geloof ik. Kind lijkt echt veel groter dan 2 weken terug en heb verrotte dromen. Vk vindt het allemaal niet echt spannend. Die gaf heel blij aan dat ze me echt niet door laat lopen tot 42 weken, ze gaat me gewoon wel strippen met 41 weken en dat ze me dan eventueel ok wel door wil sturen naar gyn (daar liep ik met Jeetje al vanaf 40 weken). Het was goed bedoeld maar het hielp niet zeg maar.

Na ja, ik ben misschien wel gewoon toe aan verlof. Morgen nog een uurtje of 2 en dan is het echt genoeg geweest.
Nou het kan misschien niet helpen, maar je kan er niet omheen dat ze je wel serieus nemen toch? Dat is wel fijn dat je dan die echo hebt voor je eigen gemoedsrust en een beetje weet wat het plan de campagne is.
Vorige keer dus met 40 weken en 130/90 overgedragen aan gyn waarna ik om de dag voor echo, urine en ctg moest tot het echt mis ging. Dat was niet zo erg toen ik om de hoek van zkh woonde, nu is het een stuk vervelender want zkh 17 km verderop.

Ik zit gewoon veel te ver vooruit te denken, zucht....
Echo is ook fijn. Ben ik erg blij mee!
Grappig dat het bij elke vk weer anders is. Vorige keer had ik ook een aantal keer een onderdruk van 90 en zelfs 95, maar werd toen pas met 41+5 doorverwezen naar gyn.

Hopelijk is het een mooi formaat mopje maandag.
Hoe laat moet je?
Doorsturen met 90 is NVOG-beleid. Zeker als je structureel hoog zit (ik zat al steeds op 85 of 90, met 40 weken mocht het niet meer).

8.50 uur :-) mooie tijd!

Belde eerst ander zkh: 1 september aan de beurt....
Ah, dat is zeker een mooi tijdstip!
Naai je niet teveel op hè komende dagen
Ik jank het er straks onder een heerlijk koele douche wel even uit. Komt goed.

Maar jij bent ondertussen ook nog zwanger. Hoe gaat tie? Trek je het nog een beetje? Ikhoopte echt wel dat ze er nu uit zou zijn voor je. Hoe is het met pijn in lies?
Mooi, laat de waterlanders maar komen (want buiten komen ze niet geloof ik ).

Mwa, heb er wel genoeg van, maar dat komt ook door temperatuur en slechte slapen natuurlijk. Lies is echt naar gevoel, been werkt dan gewoon niet mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven