Good Luck
donderdag 20 augustus 2009 om 14:26
Hai!
Kom maar op met onweer en zo hoor, ik ben er klaar voor! Geen zin meer in badje en zo! Even afkoelen! (maar dan wil ik morgen wel weer het weer van gisteren, toen was het echt zooooo lekker!)
Compu: maisdoehof vind ik nog best prijzig om met zijn allen heen te gaan en voor Fieke is er nog niet veel aan denk ik. Staat op de lijst om te doen als ik mijn ventje alleen heb.
Kom maar op met onweer en zo hoor, ik ben er klaar voor! Geen zin meer in badje en zo! Even afkoelen! (maar dan wil ik morgen wel weer het weer van gisteren, toen was het echt zooooo lekker!)
Compu: maisdoehof vind ik nog best prijzig om met zijn allen heen te gaan en voor Fieke is er nog niet veel aan denk ik. Staat op de lijst om te doen als ik mijn ventje alleen heb.
donderdag 20 augustus 2009 om 15:36
donderdag 20 augustus 2009 om 15:45
Ik Star. Ik heb een beetje een off-week geloof ik. Kind lijkt echt veel groter dan 2 weken terug en heb verrotte dromen. Vk vindt het allemaal niet echt spannend. Die gaf heel blij aan dat ze me echt niet door laat lopen tot 42 weken, ze gaat me gewoon wel strippen met 41 weken en dat ze me dan eventueel ok wel door wil sturen naar gyn (daar liep ik met Jeetje al vanaf 40 weken). Het was goed bedoeld maar het hielp niet zeg maar.
Na ja, ik ben misschien wel gewoon toe aan verlof. Morgen nog een uurtje of 2 en dan is het echt genoeg geweest.
Na ja, ik ben misschien wel gewoon toe aan verlof. Morgen nog een uurtje of 2 en dan is het echt genoeg geweest.
donderdag 20 augustus 2009 om 15:48
donderdag 20 augustus 2009 om 15:58