Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Ja wat doen ze dan met het aparaat? Geven ze het aan het minister Plasterk ?

Gekke chefin is ook weer aan het werk ja. Volgens mij is ze rete-overspannen. Ze doet heel koel en afstandelijk, wil alleen maar makkelijke rotklusjes doen (dozen met T-shirts inpakken, dat niveau), is heel afwezig en ze wil voorlopig geen afdelingsoverleg met ons. Raaarrrrr!

Gaat genieten van haar tropenrooster op het balkon.
*doet een tropensurvival in de trein*

Raar dat ze geen afdelingsoverleg wil, lijkt me niet zo handig in aanloop nieuwe seizoen.

Ik heb slaapplek in oesterstad. Iets meer per nacht dan ik had gehoopt, maar wel te doen. met balkon met zeezicht.
Wow zeezicht! Dat is wel wat extra geld waard toch? Lekker joh, begin je er een beetje meer zin in te krijgen?

*gaat de conducteur opdracht geven om met een waaier naast Suup te gaan zitten om haar koelte toe te wuiven*
Ja hoor, Dat is me best wat waard. De kamer die ik op het oog had is een zolderkamer en dan is het echt alleen maar daar slapen, balkon met zeezicht betekent ook daar rustig kunnen zitten.

Ik heb er sowieso zin in hoor. Gaf ik de indruk dat het niet zo zou zijn?

Ben inmiddels thuis moet verplicht boulevard kijken en hoop dat het meevalt als het tegenvalt doe ik wel even ondergronds wat uitleg.

Over ondergronds gesproken, zullen we een nieuwe kelder aanleggen?
En, viel het mee?

Nee hoor je had niet echt die indruk gewekt maar ik dacht dat er wel wat tegenop zag. Gelukkig is dat dus niet zo :-)

Ik ben wel voor een nieuwe Kelder! Eentje die we allemaal makkelijk kunnen gebruiken.

Jeeee bol.com heeft mijn boek bezorgd dus ik begin aan de Milleniumreeks vanavond. Ben benieuwd of het zo spannend is als iedereen zegt!
Dat hadden we beter kunnen afstemmen Darly heb deel 1 hier ook liggen .

ik zie welop tegen de avonden. Het eten en zo. Verder ben ik wel gewend mezelf te vermaken in een stad.
Ja het viel mee want er werd niets uitgezonden.
**legt pet neer voor verhitte vrouwen**

Ze gaan em dan weer bewaren voor de volgende voorstelling. in de zomervoorstelling zit ook een koffie-apparaat, dus dan mag ie weer uit de kast en afgestoft

Zo. Ik heb net tegen beide kinders een enorme donderpreek afgestoken. Met als ultiem dreigement: als jullie zo ontzettend slecht luisteren, als het jullie zo niks uitmaakt wat mama zegt, dan zal ik ook maar niet meer voorlezen, want jullie luissteren toch niet.

Dat maakte indruk. Mooi. Daarna brave kindjes. Komende dagen maar weer even zero tolerance, misschien hoef ik dan niet meer de hele tijd zo te bulderen voor ze doen wat ik zeg.

**voelt zich een drillsergeant**

Zeezicht! Suup, wat heerlijk!

Gekke cheffin na vakantie nog steeds gespannen. Hmmm. Dat wordt een lange adem hebben, denk ik, Darly.

Ik heb net weer vol verwachting klopt mijn hart zitten kijken hoe Bosbes-bijna-mama-guppy een drol fabriceerde. Duhuh, bàren, kreng!
Joehoe? Waarom passen jullie je pet niet even op?

Het s zeker warm he.... vind ik ook. Jullie zitten zeker in de tuin ofzo?

Snap ik

Mooie pet

jammer is dat he af en toe even streng optreden, maar he voor het goede doel als ze daarna weer even lief zijn.

oe vindt MK het om weer naar school te gaan?
wel leuk, volgens ij. Ze baalt wel dat ze nou nòg niet kan lezen

Koffie, iemand?
Ze was het zichzelf toch aan het leren?

Ja Lekker.
Dat schiet niet zo op. Ze kan heel goed spellen, maar beseft niet dat dat een woord wordt.

"M A G G I"

'Saus! Ik kan lezen!'

Blond he, da's duidelijk

Lekker kind.
ROFL Tila!

*pakt alsnog de pet*

Pfff ik vind het warm en ik moet ongesteld worden. Zo'n dag dus
Kijk je uit voro Gekke cheffin Darly dat is dan heel gevaarlijk op zo'n dag.
Hier heeft het al 2 x geregend. Raar!

Ben gisteren om kwart over tien naar bed gegaan, en ben nogsteeds moe. Het moet niet gekker worden allemaal.

Mops wil ook thuis leren lezen en rekenen. Mag ze niet van mij . Tsssk, ze is vijf, ga toch spelen, kind!

Darly, succes vandaag dan.

Marie, geniet je nog?

En zijn er al guppenbabies?

Er is hier trouwens een babietje in het dorp geboren met de naam "Bloesem" . Zou de moeder (of vader) een meelezer zijn??
Wat wilde ik nou toch typen?
Suupstad is een sauna. blegh.

Misschien de klamme hitte waardoor je zo moe bent/blijft, mims.
Nha, nou gaan ze nog kinderen naar me vernoemen ook hé! Wat een eer, zeg....

En misschien heeft Bosbes wel gewoon teveel gegeten, Tila.

Suup, lekker veel boeken mee, laptop om te schrijven, jouw vakantie vliegt straks voorbij!

Gisteren de Bloesjes naar de ouders van MM gebracht; vandaag gaan ze zwemmen met nog twee Grote Meiden (de oppaskinderen van MM-moeder van vroegah) en ik mag ze vanavond pas ophalen. Ze vinden het geweldig om daar te mogen logeren; op MM's kamer slapen, de hond uitlaten en MM-vader trok ook nog eens dia's van vroeger tevoorschijn. Vonden ze geweldig!

Bij Mariannanas tot half 2 zitten kleppen en roséetjes drinken, was ook heel niet vervelend. De twee Jongsten waren weer verschrikkelijk cute aan het spelen in het zwembad. Liefleuke kindjes!

En nu was ik aan het werk hoor. Heus.

En werd de foto-collage bezorgd die ik besteld had van de vakantiefoto's. MOOI!

~probeert weer op haar schoenen te lopen ipv ernaast~

~En duimt voor een zeker iemand die nu met haar voeten omhoog zit en heel erg aan leuke dingen probeert te denken....~
**zucht onder warmte**

Het is hier in UberVinex heel erg benauwd. Dat in combi met lijnen zorgt niet echt voor een fijn gevoel. Lang leve suikervrije ijsjes

Nog steeds geen baby's. Volgens guppensites is Bosbes nog wel zwangert.

Oooooh, mochten de M'anaskinders tot half twee opblijven!
~zet even wat geschikt schoeisel neer voor onze Kasteel-bikkel:

en of offfeeee

En ik zit heus wel te werken hoor!
Ikke even niet. Kwam even kijken of jullie airco hebben
Mis ik iets wie is er wat aan het doen waarvoor er schoeisel nodig is?
Dank, Bloes. Heeeeeeeeeeel attent van je, hoor.

Suup: je hebt niks gemist, want ik had het debacle nog niet verteld. Was vandaag bij de pedicure/podotherapeute: ik blijk volledig doorgezakte voeten te hebben in dermate ernstige vorm dat mijn heupen en benen ontieglijk veel pijn doen want die krijgen bij iedere stap die ik zet een oplawaai en ik heb een gebroken teen (huh?????). Ik had weleens gezien dat er iets uitstak, maar ja. Enniehauw, ik moet STEUNZOLEN (!!!!) en mijn teen moet opnieuw gebroken en dan wordt-ie gezet met een siliconen frutsel die ik een aantal maanden moet dragen. Ik mag NOOIT meer hakken en puntschoenen, moet steunzolen in Verantwoord Schoeisel dragen. In de tussentijd (steunzolen moeten gemaakt worden) werd mij aangeraden gezondheidsslippers a la Birkenstock te dragen omdat die een steunend voetenbed hebben.

Nou ja. Hoe leuk. Ik draag al figuurcorrigerend ondergoed, heb nepnagels en een leesbril en nu dan Birkenstocks en steunzolen. Godsamme. Zal ik maar gelijk een tuinbroek kopen en mijn handtassen verruilen voor een fijne rugzak? Er beeldig uitzien zal wel nooit meer lukken.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven