Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 20 augustus 2009 om 19:29
Ach hij heeft gelijk, dat irritante rationele gedoe van jou ook altijd! Dit is liefde. Wat zeg ik, Liefde! Met een hoofdletter L.
Hieperdephiep! Mis d'r een beetje.
MBF probeert zichzelf uit te nodigen hier... Leuk altijd dat soort opmerkingen van mannen: 'Ga je thuis koffie drinken? Helemaal alleen?' En dan hopen dat je vraagt of ze ook komen. Niet dus.
Hieperdephiep! Mis d'r een beetje.
MBF probeert zichzelf uit te nodigen hier... Leuk altijd dat soort opmerkingen van mannen: 'Ga je thuis koffie drinken? Helemaal alleen?' En dan hopen dat je vraagt of ze ook komen. Niet dus.
donderdag 20 augustus 2009 om 19:53
*tring*
Ik: Haai met Sum
Hij:Ow hoi met MBF
Ik: Zeg even over Frizz
Jij: Ja?
Ik: wat vindt je nou eigenlijk van haar?
Hij: Ik vind haar geweldig, wil 2.1 kinderen met haar en een eengezinswoning
Ik: Weet Frizz dat al?
Hij: Nee, maar ik weet niet wat ze voor me voelt
Ik: Wat dacht je van gewoon vragen MBF
Hij: Wel een goed idee maar das best eng
Ik: Nog weken niet weten waar je aan toe bent, is dat niet eng dan?
Hij: Je hebt gelijk, ik ga haar bellen
*klik* (das de telefoon die wegklikt)
Dus Frizz, ik denk dat tie belt zo
Ik: Haai met Sum
Hij:Ow hoi met MBF
Ik: Zeg even over Frizz
Jij: Ja?
Ik: wat vindt je nou eigenlijk van haar?
Hij: Ik vind haar geweldig, wil 2.1 kinderen met haar en een eengezinswoning
Ik: Weet Frizz dat al?
Hij: Nee, maar ik weet niet wat ze voor me voelt
Ik: Wat dacht je van gewoon vragen MBF
Hij: Wel een goed idee maar das best eng
Ik: Nog weken niet weten waar je aan toe bent, is dat niet eng dan?
Hij: Je hebt gelijk, ik ga haar bellen
*klik* (das de telefoon die wegklikt)
Dus Frizz, ik denk dat tie belt zo
donderdag 20 augustus 2009 om 20:37
*voelt gefrustreerde bui opkomen*
Nou heb ik A, al geen regen en
En B...waar blijft in godsnaam dat geld van mij???
Druk aan de admin en ik blijf maar denken...huh.er stomd toch zeker weten meer op die rekening]
Ik weet zeker....ik heb een Eurovreter virus op mijn laptop!
*gaat ik een hoekje zitten vloeken en propt maar wat koffiekoekjes naar binnen bij gebrek aan stroopwafels en/of bitterkoekjes*
Nou heb ik A, al geen regen en
En B...waar blijft in godsnaam dat geld van mij???
Druk aan de admin en ik blijf maar denken...huh.er stomd toch zeker weten meer op die rekening]
Ik weet zeker....ik heb een Eurovreter virus op mijn laptop!
*gaat ik een hoekje zitten vloeken en propt maar wat koffiekoekjes naar binnen bij gebrek aan stroopwafels en/of bitterkoekjes*

donderdag 20 augustus 2009 om 21:07
Ja, vreselijk he. Ze heeft ons helemaal misleid.
Ik ben weer gerelativeerd en aanspreekbaar mensen! Chocolade deed het goed, ik had mezelf later ook nog eens getrakteerd op een extra lekkere friet stoofvlees van de lekkerste friettent uit de stad, maar die was dicht. Vriendlief hielp me het laatste beetje door te zeggen dat ik zijn auto wel mee mocht nemen om naar de friettent te rijden.
Maar van jullie posts hier snap ik niets. Ik ben te druk aan het meningen formuleren op andere topics om het hier goed te kunnen volgen en al die afkortingen als MX, MD, SW, QP ik snap het niet meer. Sorry
Ik ben weer gerelativeerd en aanspreekbaar mensen! Chocolade deed het goed, ik had mezelf later ook nog eens getrakteerd op een extra lekkere friet stoofvlees van de lekkerste friettent uit de stad, maar die was dicht. Vriendlief hielp me het laatste beetje door te zeggen dat ik zijn auto wel mee mocht nemen om naar de friettent te rijden.
Maar van jullie posts hier snap ik niets. Ik ben te druk aan het meningen formuleren op andere topics om het hier goed te kunnen volgen en al die afkortingen als MX, MD, SW, QP ik snap het niet meer. Sorry

donderdag 20 augustus 2009 om 21:11
quote:Madhe schreef op 20 augustus 2009 @ 21:07:
Kym heeft 2 mannen in haar leven MD (Volgens mij stond dat voor Meneer met Dilemma, woont in Nld) en WS (Witte Sokken, woont waar zij nu is)
Frizz heeft ook 2 mannen in haar leven MBF (Best Friend van MX, hij verliefd op haar zij niet op hem) en MX (Mister X, waar Frizz de crush voor heeft)
Ik had 1 man MI (Man met Issues)
Moosey had 2 mannen in haar leven SG (Sukkel met Goddelijk lichaam, maar hij is historie) en JV (Joegoslavische Violist geloof ik)
*Maar ik vergeet nu ook iets en ik haal ook iets door elkaar geloof ik*
Kym heeft 2 mannen in haar leven MD (Volgens mij stond dat voor Meneer met Dilemma, woont in Nld) en WS (Witte Sokken, woont waar zij nu is)
Frizz heeft ook 2 mannen in haar leven MBF (Best Friend van MX, hij verliefd op haar zij niet op hem) en MX (Mister X, waar Frizz de crush voor heeft)
Ik had 1 man MI (Man met Issues)
Moosey had 2 mannen in haar leven SG (Sukkel met Goddelijk lichaam, maar hij is historie) en JV (Joegoslavische Violist geloof ik)
*Maar ik vergeet nu ook iets en ik haal ook iets door elkaar geloof ik*
donderdag 20 augustus 2009 om 21:16
donderdag 20 augustus 2009 om 21:18

donderdag 20 augustus 2009 om 21:21
donderdag 20 augustus 2009 om 21:21
Psssst Pom
ff erbij blijven hoor
Kym heeft MB (Man met bagage)
of ik moet heel MD gemist hebben dat kan nattuurlijk ook!
Madhe, fijn dat je weer een beetje opgevrolijkt ben!
Vond het zo zielig voor je!!!
Frizz, echt hoor, we kunnen met zijn allen weer in therapie, want nu is "gewoon"contact zoeken weer de norm....
*gaat in de Gouden Gids op zoek naar goeie therapeut*
ff erbij blijven hoor
Kym heeft MB (Man met bagage)
of ik moet heel MD gemist hebben dat kan nattuurlijk ook!
Madhe, fijn dat je weer een beetje opgevrolijkt ben!
Vond het zo zielig voor je!!!
Frizz, echt hoor, we kunnen met zijn allen weer in therapie, want nu is "gewoon"contact zoeken weer de norm....
*gaat in de Gouden Gids op zoek naar goeie therapeut*

donderdag 20 augustus 2009 om 21:26
quote:Madhe schreef op 20 augustus 2009 @ 21:07:
Zo kom je er wel! Chocola, friet en een lieve vriend, wat wil je nou nog méér in het leven!?
Kym je gaat ons toch zeker wel alle DD's vertellen he, na het afspraakje?
Sum wacht heel even nou, wat is nu de norm? Zei je dat we 'gewoon' contact moeten zoeken?
*confused*
Zo kom je er wel! Chocola, friet en een lieve vriend, wat wil je nou nog méér in het leven!?
Kym je gaat ons toch zeker wel alle DD's vertellen he, na het afspraakje?
Sum wacht heel even nou, wat is nu de norm? Zei je dat we 'gewoon' contact moeten zoeken?
*confused*