Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 20 augustus 2009 @ 10:07:

Agossie Meissie......

Wat ontzettend balen!

Was je zenuwachtig?

Was de examinator een dropl**

Stak er ineens een alien overr?

Whatsgebeurt dat het niet ging zoals het had moeten gaan?

Maar eerst:

[afbeelding]

Omdat chocolade taart nou eenmaal altijd een pietsie helpt

Aaah dat is een lieve reactie.

Het waren gewoon mijn eigen zenuwen. Normaal zijn het kijken (spiegels, ver genoeg vooruitkijken, andere weggebruikers zien) en het op tijd terugschakelen, snelheid minderen enzo mijn sterke punten. Nu kon je er geen taart van bakken.

Als ik rechts moest vergat ik het gewoon. Bij een rotonde driekwart ging ik.. heeeeelemaal rond, en niet zeker gecorrigeerd ook nog. Ik zat als een zenuwbom (maar goed dat ie niet ontploft is, dan had ik ook nog mijn ruitewissers moeten zoeken) in de auto en reed gewoon niet besluitvaardig. Dus gezakt.. al zei de examinator (die best aardig was hoor) dat hij hoorde aan me, en wel doorhad dat ik het wel wéét, maar ik dééd het gewoon niet.

Jammer de bammer, maar mijn 2e examen is toch maar alvast aangevraagd. Over 3-4 weken opnieuw, nog 4 lessen van te voren en dan weer naar het slachthuis.
Pom vielen alle monden open op het plein toen jij aankwam met je killerheels en je mooie wenkbrauwtjes?

Nog wat leuks gespot?
Pompidoe, dankjewel.. ook al zo'n lieve reactie.

Frizzy, ik weet niet of het ook nog vermoeidheid was, al had ik maar 5 uur geslapen. Kan ik nu wel als excuus gebruiken , maar ik reed dus gewoon slecht vanmorgen. Zelluf gedaan dus. Tja.. kan beuren. En inderdaad vast wel leuk voor op een verjaardag (want als het niet mijn examen was geweest had ik dubbel gelegen om mijn rij-gedrag.
quote:frizzy schreef op 20 augustus 2009 @ 10:25:

Pom vielen alle monden open op het plein toen jij aankwam met je killerheels en je mooie wenkbrauwtjes?

Nog wat leuks gespot?

Man o man o man, wat zag ik er gister goed uit!!! Toen ik thuis kwam heb ik mijzelf nog eens goed bewonderd in de spiegel . Het is het haar he, dat maakt me meteen zo anders . Killerheels heb ik maar thuis gelaten, was veels te warm voor, gewoon lekker op slippertjes geparadeerd. Het enige wat jammer was, dat de parfum die ik had opgespoten een paar wespen aantrok. Wat wel een beetje genant was, zat ik een partij mooi te wezen en ondertussen als een debiel om me heen te slaan....zag een beetje uit alsof ik aan het breakdancen was .

Maar helaas niks gespot, maar wel net voorgenomen om nu wat actiever te zijn met het downloaden van verse meneren. Sum, Heyjij en Kym hebben me aangestoken.. Pom heeft zin om verliefd te zijn!
O jaaaaaaaaaaaa......

De killerheels van Pom, god die was ik helemaal vergeten!\leuk hè die pleinbios

Ging er ook altijd naartoe toen ik nog in het Rotterdamse woonde ( a long long time ago)

De museum nacht vind ik ook altijd zo leuk!

Pom is lekker in dr velletje,dat lees je aan alles...

Frizz, ik ben ook heeeeeeeeeeel stil blijven liggen hoor op mijn strandbedje (met mijn buik in....kreeg er wel een beetj ekramp van op den duur hahaha)

Ja en god, waarom was ie niet sexy

Te iellig...1.85 en ik denk nog geen 70 kilo

EN dan ook nog dit (en dat vind ik echt een afknapper) ...hangende schouders...het staat zo sneuig

Oja, en ook nog plukkerig borsthaar...je weet wel, dat ziet er een beetje uit alsof er zo her en der een plukkie is geplakt

Pom even over die wespen

Ik las hier op het forum echt DE tip tegen wespen

een bekertje water met een paar kruidnageltjes erin.

Heb het thuis ook geprobeerd met water,kruidnageltjes en een paar drupjes citroen,ruikt heerlijk op je velletje en GEEN wesp!!!
Madhe, altijd jezelf de schuld geven is niet goed hoor. Heb ooit gelezen dat uit onderzoek blijkt dat mensen die altijd ánderen de schuld geven langer leven. Echt.

Hahahahhaa die Pom! Somebody is feeling gooooooood!

Wat is er met je haar gebeurd dan? Moet meteen aan die reclame denken van Andrelon met die een shampoo tegen gespleten puntjes heeft ontdekt...

Ja dat wespengewapper is onsexy, helaas.

Oh ja, was het downloaden alweer een beetje vergeten. Dat ene superlekkere hapje heeft RP al in de steek gelaten...

Hahahahhaa ik zie je al liggen Sum. Zag je em aankomen?

Oeiiiiii afhangende schouders. Dik minpunt inderdaad! Toont niet als een échte kerel.

Nu ik erover nadenk, ik heb inderdaad altijd mannen gehad met mooie schouders. Vind ik stoer...

Borsthaar, ja dat weet ik nog niet zo goed, wat ik daarvan vind. MX is de eerste die echt borsthaar heeft eigenlijk, ik bedoel, meer dan een paar haren. Vond het altijd viezig, maar bij MX stoort het me dan weer niet (wat die achtelijke vlinders al niet teweeg brengen).

Sum moet je je insmeren met dat anti-wespen-spul? Of gewoon in je buurt zetten?
Nee Frizz, gewoon een beetje spietzelen in je hals
Oke Frizz, het is de schuld van mijn instructeur. Die had alle tijd om me goed en zenuwloos te leren rijden.

*wooeeeiii, weer 5 jaar erbij gewonnen*
Hoi!

Sum: wat leuk dat je hebt gedate met die mailmeneer! Maare, beetje jammer van die chemie (die er niet is). Balen is dat altijd. Dan zou je haast wensen dat het er wel was, omdat de rest zo leuk is. Maar ja, zo werkt dat dan weer niet.

Ik vind de spontaniteit van de date trouwens wel leuk. Hou ik wel van.

Snap je afknapper trouwens volledig: lang, dun & hangende schoudertjes: next.

Madhe: wat balen van je examen! Dat voelt kut, I know. Maar goed, je gaat er niet dood aan. Het kost je hooguit wat meer geld en dat is zonde.

Pom: Slumdog een 'leuke' film? Man, ik heb bijna alleen maar zitten janken! Zo aangrijpend!

Maare, je zit wel lekker in je vel zo te lezen, goed!

Frizz: wat goed dat je weer terecht kunt bij je vorige werkgever. En dat is al bijna, dat scheelt!

En ja, liefde maakt blind: zelfs borsthaar wordt dan rete-sexy hè.

Goed, ik moet nu gaan rennen (beetje laat). Ben er zo weer!
Moggel Kym

Leuke dag voor de boeg?

Men, ik zit hier echt weg te zweten achter mijn balie zonder airco!

Dit is echt geen functie voor mij

Heb gewoon net niets te doen hiero...nou ja wel lekker voor mijn forum verslaving.

maar de dag duurt best lang zo.
Rustig dagje voor de boeg. Maar één vergadering (en de rest vul ik uiteraard zelf in).

Ben wel echt hartstikke moe. Irritant.

WS net even gesproken, maar ik begreep niet zo goed wat ie allemaal zei. Het gedeelte van -even niet meer naar de Universiteit kunnen, want zijn moeder heeft even niet genoeg geld- begreep ik geloof ik wel. En ik heb geen zin in dat gezeik. Word er helemaal achterdochtig van.
Goed zo Madhe! Zo kom je er wel! Hoe is het met de verhuizing?

Jaaaah voelt wel goed dat ik weer naar mijn oude werkgever kan. Ben zowel door huidige als door oude cq nieuuwe werkgever gevráágd. Niks sollicitatieprocedure. Feels good!

Sum zo ben ik dus begonnen met forummen. Niks te doen op het werk! Deed de hele niks anders dan internetten.

Nu ineens is het hier bloedheet en blauwe lucht. Dan toch nog maar zwemmen?
Hier ook weer strakke bauwe luchten en bloody fucking hot!!!

Ikzou je MDtje nog niet in de kast gooien als ik jou was

Kym, hou je er wel rekening mee dat daar waar jij nu bent er gewoon andere regels geldden dan die in Hollandia.

Misschien werkt het daar wel gewoon zo dat als het geld op is er gewoon niet gestudeerd wordt.

Studiefinanciering zullen ze daar wel niet kennen denk ik

Waarom wordt je er achterdochtig van dan?

Bang dat hij jou geld wil aftroggelen of zo?

*gaat nog maar eens een bakkie koffie halen*
quote:Summerdance schreef op 20 augustus 2009 @ 11:46:

Waarom wordt je er achterdochtig van dan?

Bang dat hij jou geld wil aftroggelen of zo?

Ja, precies dat ja.

Maar ja, misschien ligt dat wel aan mij.

En dat ie dan morgen deze kant opkomt, kost ook geld, dat wil ik helemaal niet als het teveel gevraagd is.
Oh jee dat kan ik me inderdaad heel goed voorstellen Kym. Zou er ook achterdochtig van worden. Wacht het maar gewoon even af. Hoe ging het vodige keer? Wie heeft toen de fanta betaald?

Inderdaad bloody hot, damn! Misschien toch maar wél die kant op dan. Verwarrend zeg, dat weer...
quote:frizzy schreef op 20 augustus 2009 @ 11:31:

Goed zo Madhe! Zo kom je er wel! Hoe is het met de verhuizing?

Sssstttttt (anders schiet ik dáárover in de stress hahahaha).. mijn vriend slaapt en ik ga zo ook even slapen Het is allemaal niet zo belangrijk joh.
Hij betaalde de vorige keer.

Maar ja, dan nog.
quote:Kym schreef op 20 augustus 2009 @ 11:51:

[...]

Ja, precies dat ja.

Maar ja, misschien ligt dat wel aan mij.

En dat ie dan morgen deze kant opkomt, kost ook geld, dat wil ik helemaal niet als het teveel gevraagd is.

Kan me het wel een beetje voorstellen die gedachtegang.

maar je hoeft toch niet volgende week met hem te trouwen.

Gewoon een Fantaatjes drinken lijkt mij nog steeds geen kwaad kunnen hoor.

Net al viezelefozelen of wreed zoenen in de kerk (hoe onzedig is dat zeg!!!)

hey HIJ wil toch jouw kant opkomen, je hebt toch geen mes op zijn keel gezet?

Zijn keuze, dus das toch alleen maar heel lief?

Je moet hem alleen geen beloftes gaan doen.

Zo van joh, Sokkie ik betaal he studie wel.

Vrijheid blijheid...of gaat dat daar niet?

Frizz, ik zou zeker mijn MD-tje aan gaan trekken hoor, gewoon nog even voor de windstoten een baantje trekken (of sjansen of wreed zoenen met de badmeester)

*krijgt met de beste wil van de wereld het woordje wreed niet meer uit haar gedachten
Madhe slaap lekker meid.

Nou ik snap het wel hoor. Je gaat je dan ineens afvragen of hij gezellig iets met jou wil drinken in de hoop dat...

En dan is het dus ongelijkwaardig.

Ik ga het gewoon doen! MDtje aan! Dat wreed zoenen met de badmeester zal ik nog even over nadenken, maar misschien met een ander?

*rent naar boven voor zwembadspulletjes*
ja maar ja maar ja maar......dat weet Kym toch nog helemaal niet?

Of dat de reden is waarom hij wat komt drinken???

*wil ook zwembadspulletjes pakken maar beseft dat een bikini echt heel raar staat achter een tandartsbalie*
Huh...waar komt dat gapende gat boven mijn tekst nou ineens vandaan?
Kym wéét het niet, maar dan krijg je toch zo'n gevoel... En das vervelend. Ook omdat je het niet zomaar even aan hem kan vragen ofzo.

Zie geen gapend gat hoor!

Ach joh, je ziet er toch goed uit Sum?! Wie weet geeft het een nieuwe dimensie aan de praktijk.
Nee, ik weet het ook niet zeker.

Weet je, deze cultuur is ook ZO fucking anders. Misschien is het wel doodnormaal te vertellen over je geldgebrek, zonder daarmee hints te willen geven ofzo.

En verder, tja, hij komt voor vier dagen deze kant op, maar hallo: we hebben elkaar drie keer (zeer) kort gezien. Wie zegt dat ik het een paar uur met 'm uit ga houden? Misschien wel natuurlijk, en dan zijn die paar dagen mooi meegenomen.

Maar het zou ook goed kunnen dat ik het na een tijdje wel even gehad heb en weer even tijd voor mezelf wil. Tja, en hopelijk kwets ik 'm dan niet ofzo. Naja, misschien zie ik beren op de weg.

Ik weet het ook allemaal niet, hoor!

(met MB kon ik trouwens uuuuren spenderen, zonder het zat te zijn. *zucht)
Niet teveel over nadenken. Als het tegenvalt red je jezelf er wel weer uit.
quote:frizzy schreef op 20 augustus 2009 @ 10:57:

Hahahahhaa die Pom! Somebody is feeling gooooooood!

Wat is er met je haar gebeurd dan? Moet meteen aan die reclame denken van Andrelon met die een shampoo tegen gespleten puntjes heeft ontdekt...

Ja dat wespengewapper is onsexy, helaas.

ik had mijn haartjes geknipt dit weekend, ik loop er weer hip bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven