Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Gesmolten ja, idd.

Heb trouwens het idee dat ik met die warmte vocht vasthoud, terwijl ik me te pletter zweet, dus zou eerder denken dat ik vocht kwijtraak. Volgens mij las ik daar eerder al es iets over, dus mss is het allemaal wel hartstikke logisch.

Drink de hele dag water en thee, veel vooral.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
Was ik maar gesmolten
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Nou als mijn dijen en kont weg kunnen smelten, dan graag! Helaas ik houd aan alle kanten vocht vast. Mijn enkels zijn zo dik dat mijn sokken knellen. Ga morgen niet op de weegschaal! Ik hoop dat het beloofde slechte weer ook inderdaad losbarst.
Hier stormt het onwijs. We zijn om drie uur de speeltuin uitgegaan omdat de stoelen begonnen te vliegen. Erg gevaarlijk!
Wat een geweldige tabel Q! Hulde wat leuk gedaan. En i vindt dat bord bij mij juist leuk. Lekker uniek!

Zo ben hier de hele week bezig geweest met vrijwilligerswerk. Hele dagen met de kids bezig. Alleen maar bewegen en weinig eten en drinken (geen tijd) en als ik dronk was het water of siroop. Ik moet dus wel afgevallen zijn kan gewoon niet anders.

Vannacht daar ook wezen slapen (in een grote tent met 30 kinderen en 5 begeleiders) We waren circusartiesten die aan het rondreizen waren.

Heb gisteravond voor het eerst marshmallows boven het vuur laten smelten. Hoewel ik het erg lekker vond heb ik er maar 3 open.

Reageer later op de rest. Bedankt voor de felicitaties op de hyves!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Hier ook veel wind en inmiddels onweer en regen. Nog niet het voorspelde noodweer, maar het koelt buiten lekker af.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
IBI, ga jij nog met neefje naar duinrell binnenkort. Want ik heb hier nog een kortingsbon liggen, dan betaal je maar 10 euro per persoon entree in plaats van 17.50.

En gefeliciteerd!
Hier erg rustig wat het weer betreft. 2 korte buien en dat was het wel. Misschien later op de dag weer.

Ga nu spitskool met gehakt en aardappelen eten. Mijn man vindt dat ik meer groenten moet eten en vermoed dat het gebrek waarvan zorgt voor mijn aanhoudende buikpijn.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Zwieber,

Altijd leuk duinrell. Voor hoeveel personen is die kaart?
Hier lekker gegeten! Een lauw warme salade van gemengde sla, sperziebonen, paprika, gekookt ei en aan stukjes gesneden saucijs.
Ow en ik heb een uitnodiging van de GGZ instelling die mij gaan behandeling voor mijn eetstoornis. Eindelijk. 1 september kan ik er terecht.
Klinkt goed HPL! Eten was hier ook erg lekker.
Ow en Q volgende week niet vergeten dat ik een jaartje ouder ben geworden! :-)
Goed IBI!

En ik feliciteer je ook, al weet ik niet waarmee
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 20 augustus 2009 @ 19:12:

Ow en ik heb een uitnodiging van de GGZ instelling die mij gaan behandeling voor mijn eetstoornis. Eindelijk. 1 september kan ik er terecht.Spannend IBI, dat is al snel, hoe sta je er tegenover?
Ik zal er aan denken IBI
Hé je hebt opeens eena ndere avatar IBI, leuk!
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 20 augustus 2009 @ 19:11:

Zwieber,

Altijd leuk duinrell. Voor hoeveel personen is die kaart?4. Stond hier in de lokale krant, vandaar. Zal ik hem ff op de post doen?
Ja graag Zwieber! Heb je mijn adres nog?

Mal heeft mijn avatar opgezoomerd ivm. de wedstrijd. Goed gelukt toch?

HPL,

Ik was gisteren jarig dus nog bedankt voor de felicitatie.

Q,

Ik ben blij dat ik nu begeleiding ga krijgen bij mijn eetprobleem van een professional. Schijnbaar lukt dit me zelf niet helaas.

In september is dus de intake en daarna is er waarschijnlijk weer op een wachtlijst, maar de eerste stap is straks gezet.
Ik heb je adres nog IBI, ik gooi hem op de post. Hij is wel maar beperkt houdbaar tot 18 september.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 20 augustus 2009 @ 19:36:

Q,

Ik ben blij dat ik nu begeleiding ga krijgen bij mijn eetprobleem van een professional. Schijnbaar lukt dit me zelf niet helaas.

In september is dus de intake en daarna is er waarschijnlijk weer op een wachtlijst, maar de eerste stap is straks gezet.

Het klinkt alsof je het vervelend vind, of dat het je tegenvalt dat het je niet zelf lukt, maar misschien heb ik dat mis.

Wil in ieder geval zeggen dat dit dingen zijn die je zelf nou eenmaal onmogelijk op kunt lossen, daar heb je echt hulp bij nodig. Ik ben blij dat je die hulp binnenkort krijgt, en ik hoop dat je na de intake niet al te lang meer hoeft te wachten.
Je hebt gelijk wat betreft het balen dat ik het niet zelf op kan lossen. Ik had gehoopt dat dit me wel zou lukken, maar ik zie nu wel in dat dit gewoon niet mogelijk is.

Hoop ook dat ik snel terecht kan na de intake.
Hulp vragen is ook zelf oplossen IBI.
Of juist oplossen met behulp van anderen, accepteren dat je het niet zelf kan doen, maar ook niet zelf hoeft te doen..
IBI, gefeliciteerd nog!

Enne ik ben het (weer!) met de dames eens, hulp vragen is een heel belangrijke stap in de oplossing.
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven