Oh jee :)

18-08-2009 16:51 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort een afspraak met een man van een uitzendbureau.

Moet zeggen dat ik hem al vreselijk leuk vond klinken aan de telefoon, maar nadat hij zijn contactgegevens had gemaild ben ik gaan koekeloeren op Hyves en jemig de pemig, wat een lekker ding!!

En nog single ook!

Ik ben ineens vreselijk zenuwachtig voor deze afspraak, terwijl ik dat niet zo snel heb. Het is ook nog eens een afspraak op een informele plek, namelijk een grandcafé in mijn eigen woonplaats. Dit kwam namelijk goed uit voor beiden kanten.

Belachelijk hoe ik doe, het is een zakelijke afspraak! Maar wát zal ik aan doen?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Oh ja, jouw vriend komt hier ook vandaan!

Wij hebben het ook heel erg leuk gehad ja. Zou zo terug willen.

Maar moet je nou es horen.. boehoeeeeeee!

Ik kreeg net een mailtje van hem. Dat het bedrijf van die vacature zich enkel en alleen wil richten op fulltimers en omdat de reacties binnenstromen hebben ze erg veel keus.

Ik val dus bij voorbaat al af (max 32 uur) en daarom wil hij de afspraak van morgen, voor nu, afzeggen. Als er iets nieuws voorbij komt dan neemt hij weer contact op.

Jeeeeeezus!!
Ah, shiiiiit.......... Das balen zeg! Bah!

Hopelijk heeft ie snel iets anders voor je

Ik baal ook! Whaha, dit geloof je toch niet!?

Wat zal ik terug schrijven? Gewoon maar denk ik. Hij gooit me vast uit het bestand als ik zeg dat we alsnog kunnen afspreken voor een cappuccino, zonder het bespreken van de vacature.
Shit wat balen dit zeg!!

Als je niet zit te springen om werk (al dan niet bij dat uitzendbureau, want het wereldje is wel klein volgens mij), zou ik gewoon de stoute pumps aantrekken en zeggen dat je het jammer vind dat je zakelijk gezien afvalt, maar na het wie-o-wie-en van hem, ook liever privé wat met hem afspreekt, aangezien je 1e indruk na het zien van zijn Hyves-pagina, hij je wel erg leuk lijkt!
Oef, ik zou wel willen Haribo...maar dat durf ik denk ik niet!

Ik had inmiddels al terug gemaild, heel normaal, dat het inderdaad jammer was en dat ik het graag hoor als hij weer wat nieuws heeft.

Stuurt hij meteen een mailtje terug met een andere functie, maar die is ook fulltime en niet in de regio waar ik zoek. Vreemd.

Nou goed, heb ik weer een reden om terug te mailen, haha.
Hoi La Vie, jammer joh!

Mijn ervaring met uitzendbureaus is dat ze juist van tevoren een afspraak willen hebben, zodat ze weten bij welk bedrijf je zou passen e.d. Ze hoeven dan dus nog geen bepaalde vacature in gedachten te hebben. Op die manier schakelt het sneller op het moment dat er wél iets is, wat goed bij je past.

Ik heb dit soort gesprekken altijd zoveel mogelijk proberen af te houden (Ik dacht, ik zie het wel als jullie iets voor me hebben), maar in dit geval lijkt het me voor jou juist wel handig / leuk. Kun je dat niet voorstellen aan hem? Het lijkt mij heel normaal.
Ja, jammer hè lampie. Maar ja tis niet anders.

Inderdaad, sommige uitzendbureau's willen meteen al een intakegesprek plannen om te kijken wat voor type je bent. Op zich wel een goed idee om dat voor te stellen! Vooral ook met het oogpunt op de locatie ( dat informele juist, -leuk!- en in mijn eigen woonplaats) van de afspraak.

Hij leest nu zijn mail niet meer, kreeg een automatisch afwezigheids mail binnen na mijn laatste antwoord. Dus dat wordt morgenochtend pas dat ik het kan voorstellen. Hoop dat het dan niet te laat is en dat hij iets anders heeft gepland!

Want juist in dat grand café wil ik afspreken! Niet bij hem op kantoor..haha.
Alleen; we zouden morgen echt die specifieke vacature bespreken. Dat valt nu dus weg. En ik denk niet dat hij dat standaard intakegesprek in zo'n café wil doen...

Ach, wat een gedoe allemaal. Ik laat het maar lekker zitten denk ik..
Waarom laat je het zitten? ik zou juist vragen of de afspraak toch kan doorgaan om te bespreken wat jij wil, en wat zij je kunnen bieden, als hij toch in de buurt is (dat is toch zo?)..
Ja, dat is zo. Maar wat de wensen zijn en al die basis dingen dat hebben we al over de telefoon besproken.

Dus hmmm, ik weet niet. Het zou dan waarschijnlijk een beetje raar overkomen als ik het daar op gooi.
Lieve La Vie,

Hou het voorlopig maar zakelijk. Dat het een leuke vrijgezellige vent is is mooi meegenomen. Maar de insteek is toch werk vinden en werk krijgen. Als er wat meer zou kunnen zijn moet dat toch denk ik van hem afkomen. Als je hem ziet en hij flirt kun je wel terugflirten tuurlijk. Daar is niets mis mee. Zeker niet als hij begint. Maar ik zou het even laten zoals het is. De afspraak is afgezegd, hij gaat verder zoeken voor een andere job. Hou je toch contact. En kijk pas verder als met hem een afspraak hebt.

Uiteraard kan en mag je wel lekker dromen en fantaseren tuurlijk
Weet je Does, je hebt gelijk!!

Ik zie het later wel weer eens, bij een eventuele vervolg afspraak.
Ondertussen hou je gewoon je ogen en oren open voor al die andere leuke mannen. Het wordt te ingewikkeld als iemand je werkgever is (of semi werkgever) En ik gun je een ongecompliceerde man/ relatie.
quote:La Vie en Rose schreef op 20 augustus 2009 @ 18:05:

Ja, dat is zo. Maar wat de wensen zijn en al die basis dingen dat hebben we al over de telefoon besproken. Hm, nee, dan zou ik het ook maar niet doen. Nou ja, wie weet in de toekomst!
quote:Dushi74 schreef op 20 augustus 2009 @ 21:02:

Ondertussen hou je gewoon je ogen en oren open voor al die andere leuke mannen. Het wordt te ingewikkeld als iemand je werkgever is (of semi werkgever) En ik gun je een ongecompliceerde man/ relatie.

Haha, maar dáár was ik niet eens op uit hoor, in the first place, nee joh! Ben helemaal nog niet toe aan een relatie.

Een beetje flirten en sjansen, en daar houd het bij mij wel op.

Vond hem daar dus perfect voor, om alvast een beetje op te oefenen zeg maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven