Weeralarm!!
donderdag 20 augustus 2009 om 20:22
donderdag 20 augustus 2009 om 20:25

donderdag 20 augustus 2009 om 20:42
Ooooooooooooow, peeuw peeuw, het is hier AARDE-donker, en het flitst en donderd in de verte of het een lieve lust is. Over een kwartiertje moet de hel losbarsten hier en scheurt de hemel open. Ik ben bang. Ik heb mijn vluchtkoffertje alweer klaar staan, en ga zo álle stekkers eruit trekken en diep onder de dekens liggen met alle ramen dicht. Hoewel het nodig is dat deze hitte even verdreven wordt, hoeft die donder en bliksem niet perse van mij erbij. Het is hier nu onheilspellend windstil, letterlijk: stilte voor de storm. En ik vind het echt eng. Die donder, de grond trilt er hier gewoon van. Het duurt tot middernacht ongeveer. Dat scheelt alweer, dan kan ik tenminste dáárna nog eventjes slapen...
Beter vroeg op de avond, dan aan het einde van de nacht. De kids slapen nu ook diep, dus ik verwacht niet dat ze er wakker van worden.
Yak, het flitst hier nu ik dit tiep steeds heftiger. Ik ga de deur maar dichtdoen en de gordijnen ook, ik wil het niet zien, ik vind er niks moois aan, ik vind het alleen maar eng....
Beter vroeg op de avond, dan aan het einde van de nacht. De kids slapen nu ook diep, dus ik verwacht niet dat ze er wakker van worden.
Yak, het flitst hier nu ik dit tiep steeds heftiger. Ik ga de deur maar dichtdoen en de gordijnen ook, ik wil het niet zien, ik vind er niks moois aan, ik vind het alleen maar eng....