LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Uhhu, ben het met Elev eens. Neempie, niet té streng zijn voor jezelf! En ok ik vraag me af, wat je bedoelt met alles is voor niks?

Hey, en ik heb 8 jaar over mijn studie gedaan, dus in dat licht valt álles reuze mee!

Dufty, fijn dat jullie ietsiepietsie weer on speaking terms zijn. Hier viel het dan nog reuze mee. De irritaties waren alleen vannacht en ook wel een paar keer eerder de afgelopen dagen...terwijl wij écht noooooit katten tegen elkaar. Puur de vermoeidheid en de onzekerheid hier.

Vandaag hebben we luusbaby voor het eerst in zijn eigen slaapkamer laten slapen, en wat beter op zijn signalen gelet. Wanneer ie moe begon te raken (gapen, oogjes dichtvallen, handjes op zijn gezichtje of oortje): hup het bedje in. Twee keer ging hij gelijk slapen, twee keer niet en heeft ie dus een half uur lopen huilen. Vervolgens zat ie dan wel weer op onze arm mooi rond te kijken.

Laal, ik lees ook al niet meer bij. Alleen de laatste pagina. Gelukkig heb ik internet op de mobiel, als het dan even kan open ik snel daarop deze pagina en kan ik op enkele momenten per dag toch een snel bijlezen.

Heb jij trouwens wel medicatie nu Laal? We hebben ongeveer netzoveel bloed verloren, maar ik voel me echt kiplekker. Oké, ik moet geen blokje om gaan lopen want dan ben ik wel kapot daarna. Maar in huis gaat het prima, geen last van duizeligheid oid. Alleen nog wel wat vaak hoofdpijn. Maar dat wordt steeds minder. Ik heb 2 keer per dag 200mg ijzertablet en 1 keer per dag foliumzuur van 5 mg. Helpt wel goed bij mij.

Oh ik heb trouwens niks van de onweer gezien.... moest luusbaby voeden in dat uurtje. Ik heb het idee dat luusbaby trouwens langzaam drinkt. Hoe lang drinken jullie babies?

Luusbaby drinkt borst 1 in ongeveer 20 a 25 min leeg, dan ff boeren en dan borst 2 nog even 10 min (soms 15 min).

Is dat lang of normaal?
Ben btw weer aangekomen!!!

2 kilo...
Luus dat is vast vocht van de hitte. Dat kan haast niet anders!

Duft wat vervelend zo'n heftige ruzie met je man. En dan ook om zoiets. Soms snappen mannen er werkelijk niks van. Maar wel blij dat jullie weer een beetje met elkaar praten. Je voelt je dan de hele tijd toch rot ook al ben je boos op hem en heb je gelijk. En dan ook nog ongesteld geworden. Wat snel weer.

Neempie wat super kaa uu tee. Stomme statistieken!!! Enne doe maar even heel lief tegen jezelf want het valt ook allemaal niet mee en dan moet je vooral heel lief doen en niet zo boos op jezelf worden. Het is niet dat je het lekker allemaal expres hebt gedaan. Komt goed meis!!

Mardie bij jou ook bere gezellig dus. Dus ook voor jou een hele dikke .

Oh ik moet eten, ben zo terug.
Oh Neem... maar hoezo het hele jaar voor niets? Dat zal toch niet lieverd? Kom op meis...niet bij de pakken neer gaan zitten, je bent razenddruk en je bent heel goed bezig!

Luus vond je het niet raar om Luusbaby op zijn eigen kamertje te leggen, ik moet er nog niet aan denken dat Laalbaby niet meer naast me slaapt.

En volgens mij valt het wel mee hoor met dat lange drinken. Laalbaby dronk ook 10 minuten en dan mocht hij de andere borst tussen de 10 en 20 minuten.

Ik heb ook die ijzertabletten, maar geen foliumzuur. In huis gaat het ook best goed hoor. Ben nog wel erg moe! Jij ook? Ik ben niet echt heel duizelig hoor, maar mijn evenwicht is echt een beetje van het pad af. Ik loop af en toe nog een beetje wiebelig en die hoofdpijn herken ik ook. Maar ik kan daarentegen wel een blokje om, maar dan ben ik inderdaad ook wel doodmoe daarna.
Och Neempje toch, wat een domper.... Ik had zo gehoopt dat je 'm binnen zou slepen!

Heb bij schoonmams gegeten vandaag, veel te zout zoals vanouds. Gelukkig is er niks mis met mijn bloeddruk, maar zelfs een te lage bloeddruk zal tot ongekende hoogte stijgen bij sla met aromat. Om maar te zwijgen van de gepekelde bami. Heb het geheel weggeslikt met enorme hoeveelheden gigazure augurken. Had geen zoet bij de hand tegenover het zout, daarom maar zuur

Heb afgrijselijke darmkrampen nu, niet prettig. Dit menu was iets te gek. Eet liever bij mijn eigen mams, die kookt ten minste gezond. Schoonmama nodigde ons uit voor morgen om tosti's te eten. Nou die kan ik ook maken zonder keuken... da's toch geen eten?!
Och laal, extra hoge dosis foliumzuur zorgt voor een betere opname van de ijzertabletten. Ik heb nu 100X meer dan wat in de zwangerschapstabletten zit qua foliumzuur.

Ik kan soms wel slecht mijn evenwicht bewaren. Kukel dan soms een beetje om tijdens t lopen. Maar voel me niet erg moe.

Ik heb wel weer een borstontsteking die er aan komt zetten. Heb nu sinds een paar uur koorts. Had al de hele dag een pijnlijke plek aan de onderkant van mijn linkerborst en die is nu erg warm en met een aardige rode plek erop.

De vorige x trad t ook op toen ik een best slechte nacht had gehad qua slaapgebrek en qua stress.

Als luusbaby zo wakker wordt gaat lief met hem samen in bad: zo verschrikkelijk lief en vertederend om te aanschouwen. Zucht.
Das hooguit lunch of middernachtelijke snack Beng Of een after booze ontbijt, dat kan ook...

Hier waren de irritaties gelukkig uit de lucht toen Mardmeisje `s avonds om de 20 min. een keel opzette om nog meer voeding. Toen zei ik: En daarom is het hier dus niet opgeruimd als jij thuiskomt.... En toen schaamde mijn lief zich heel erg en ging hij vanmiddag de was doen en boven opruimen toen hij thuiskwam en ik zat te voeden.

Luus, over voeden gesproken. Mardmeisje doet wel 1 a 1,5 uur over een voeding. Dus die drinkt ook langzaam denk ik, ik dacht dat bv gewoon sowieso zo lang duurde. TOen ze er echt net was dronk ze trouwen 10 min. per borst oid. Maar toen kon ze nog niet langer natuurlijk.

Laal, ik heb hier gewoon wel de deur/raam open hoor. Ik doe dan wel de deur/raam aan de andere kant dicht, maar de kv bij ons zei dat dat echt geen kwaad kon.

Duft, ik had ook het idee dat ik alweer ongesteld ga worden. Bizar toch met bv, maar het kan wel volgens mij. Had gisteren soort cervix slijm/afscheiding en vandaag lichte krampen alsof ik een eisprong krijg. Maar misschien hoort het er nog bij oid. Ik ga voor de mirena, dan mocht vanaf 4 weken na de geboorte dus ga volgende week bellen voor een afspraak met de dok. Nu gebruiken we condooms, maar dat doen we niet op de meest veilige manier en ik moet echt nog niet denken aan een broertje of zusje voor mardmeisje (de komende 5 jaar niet denk ik).

Ik ga eens even mijn kind uit de box halen voor de laatste voeding denk ik.

en voor iedereen!
Haha mard, ik moet voorlopig ook nog niet denken aan een broer of zus. Ik neem ook weer de mirena. Tegen mij zeiden ze 8 weken, maar volgens mij kan dat ook wel eerder al.

Laal, best eng he om je kind ineens niet meer dicht bij je te hebben. Vond dat de eerste x wel eng: wij beneden eten en luusbaby boven. Gister stond ik dus ook niet te trappelen toen lief voorstelde om ons kind overdag boven in zijn eigen bed te laten slapen. Maar eigenlijk, nu we t doen, gaat t best goed. De eerste keer wilden we nog vaak checken maar dat doen we nu ook niet meer.

Ik ga even mijn beide borsten volledig leeg kolven.
Goedemorgen en een wonderschone vrijdag voor jullie allemaal.

Niet meer terug geweest om verder te schrijven gisteravond en nu lekker duf op de bank. Niet zo heel veel zin om te werken maar ach laatste dagje en er is helaas genoeg te doen.

Wilde nog even tegen Beng zeggen dat ik dat gevoel van dat het niet echt voor jou is heel erg herken. Als je in een winkel met babyspullen staat bedoel ik. Hoewel wij ondertussen al best wat spulletjes hebben is het hier ook nog steeds best onwerkelijk. Gek is dat he?!

Mardie wat fijn dat Mardmeisje even aan haar papa demonstreerde hoe jouw dag was geweest en ook heel lief van hem dat hij het toen meteen begreep en er op in haakte.

Duft hoe is het bij jullie? Niemand op de bank geslapen hoop ik.

Zo grappig hoe zoveel meiden het alweer over anticonceptie hebben terwijl ik het gevoel heb dat het gister was dat iedereen hoopte niet ongesteld te worden.

Hier vanochtend erg last van mijn buik. Beetje zeurderig gevoel. Net of ik niet goed gelegen heb vannacht. Pienman zei dat mijn buik ook een beetje hard voelde ter hoogte/laagte van mijn baarmoeder. Trekt ook een beetje naar mijn rug. Niet ondraaglijk maar gewoon een vervelend gevoel. Nou maar even lekker douchen wie weet helpt dat.

Nogmaals een hele fijne, koelere dag voor iedereen.
Goedemorgen liefjes,

Ik kon gisteren niet meer komen buurten, het draadloze netwerkje deed moeilijk (kan dat door het slechte weer gekomen zijn?) maar nu gaat het weer goed.

Wat ben ik toch blij met al jullie veel te lieve aanmoedigingen en woorden en weet je wat, jullie hebben 100% gelijk. Ik ga nu eens even heel erg chill doen de komende maanden. Want dat is een groot voordeel van dat ik het niet gehaald heb: ik mag niet starten met de meeste vakken van het derde jaar, enkele heb ik al gedaan en eigenlijk begint het pas weer vanaf februari. En dan nog niet eens echt veel. Het laatste half jaar heb ik trouwens nu geen een vak gehaald, blijkbaar gaat dat niet samen, verbouwen, studeren en fulltime werken

Elev, ik werk nu lekker 4 dagen, héérlijk die vrije dag op vrijdag! Ik geniet er nu al van. En het mooie is dat ik de komende maanden dus ook niks hoef te doen op vrijdag. Lief zei ook al: ga jij eerst maar eens ontzettend op adem komen en eens kijken wat je voor jezelf kunt doen op vrijdag. Misschien lekker sporten ook ofzo. Dus eigenlijk heb ik nu een ontzettend zen-gevoel hoewel het wel als falen voelt, maar dat zet ik maar snel opzij.

Luusje, wat naar dat je weer borstontsteking begint te krijgen. Ik had het nog niet gezegd maar ik vind het zo stoer van je dat je het gewoon dóet die borstvoeding. Wees jij ook niet te streng voor jezelf? Als het niet lukt, niet jezelf blijven pijnigen dan he? Maar zo te horen heb je het behoorlijk goed onder controle. Vind het zo mooi hoe je praat over Luusbaby

Hoe voelt het voor jou nu om ineens echt móeder te zijn? Zo'n andere rol....

Laliefje, wat fijn dat jullie zo goed geslapen hebben al! Kanjer dat kind van jullie

En wat goed dat je iig alweer een mini blokje om kon gaan!

Ik vind het ook reteknap dat je zo 'streng' de kraamvisite buiten de deur houdt, goed je grenzen bewaakt dame. Alwéér iets om trots op te zijn

Mard, mooi dat je meisje even duidelijk heeft gemaakt aan haar papa dat er weinig op te ruimen valt als zij zoveel honger heeft de hele tijd

Hoe is het trouwens met je schoonfamilie enz? Jij was geloof ik ook wat huiverig voor na de geboorte?

Beng, goed dat je eens gaat overleggen met PZ hoe nu verder want het is wel echt extreem bij jou he? Kloterig dat de VK je niet kon geruststellen en bang is dat de migraine zal blijven in je zwangerschap en wellicht ook daarna. Weet niet meer wie het zei maar inderdaad lijkt me dat één de ergste pijnen

Pienie, nog éven en het is weekend

Van het begin van jouw berichtje kreeg ik in ieder geval een glimlach op mn gezicht, dus daarvoor dank.

Ik kan me het gevoel van 'dat het nog niet echt voor jou is' heel goed indenken. Want hoewel ik natuurlijk erg bezig ben met het hele zwanger willen worden, kan ik me nog écht niet indenken hoe het moet zijn om écht twee streepjes te piesen, écht zwanger te zijn, écht een BABY te maken, en te baren en... nou ja... gewoon níet in te denken hoe dat moet zijn. Dus ik denk dat dat nog wel voortzet als je zwanger bent, die spullen waar je al tijden naar hebt zitten kijken in de winkel, zijn nu toch echt voor jullie!

Sjip, hoe is het met jou eigenlijk? Hoe ervaar jij het zwanger zijn? Nog zoveel moe?
Meurning!

Vinden jullie dit weer ook vele malen confortabeler? Nou, ik wel in ieder geval!

Neem, wat onwijs balen zeg! , maar vind wel dat je er nu heel goed instaat, soms lukken dingen gewoon niet als je daarnaast nog 5 "projecten" hebt lopen. En die vrije vrijdag klinkt inderdaad super, die moet je ook echt lekker voor jezelf houden hoor, leuke dingen doen en relaxen, zodat je het allemaal weer wat beter kunt handelen straks.

Ik word net gebeld door de kraamzorg, ze komt vanmiddag al langs En het huis is niet echt netjes, omdat ik met de hitte alles heb laten liggen...Nou snap ik heus wel dat ze hier niet komt om te kijken hoe schoon het hier is, maar haar ontvangen in een rommeltje wil ik gewoon niet. Conclusie; ik ga zo weer schoonmaken
Neempie, ik ben blij om jou zo opgewekt te lezen. En wat lekker dat je de vrijdagen vrij hebt! En dat je voorlopig toch niets kunt doen voor je opleiding geeft inderdaad ook wat gedwongen rust. Je lief heeft helemaal gelijk, geniet er maar van, heb jij ook eens tijd om ongegeneerd uit te slapen en lekker dingen voor jezelf te doen. Is man trouwens ook weer aan het werk? Hoe leefbaar is jullie stulpje nu, want als jullie allebei weer dagelijks de hort op zijn gaat het opeens een stuk langzamer natuurlijk..

Wat een onbegrip van de mannen hier. Wat dat betreft doet de mijne het vrij goed momenteel, maar dat moet ook wel, er kan er maar één tegelijk stom doen en dat ben ik al. Nu is hij aan het werk, gelukkig voor hem, want ik heb weer een bui van ik-sla-de-eerste-die-in-mijn-buurt-komt. Meestal wordt dat wel ergens door getriggerd, nu ben ik boos op iemand wiens recensie ik net las op internet, maar ik vergeet vrij snel op wie ik ook alweer boos ben en krijg dan een soort algemene agressie over me. Ach, als ik gauw weer iets anders lees of doe is het ook zo weer weg. Hebben jullie dat nou ook, dat je humeur zo beïnvloed wordt door dingen die je leest? Ik heb dat normaal ook al (man vraagt zich ook altijd af wat hij verkeerd doet als ik een verdrietig boek lees op vakantie, omdat ik dan zo down word), maar nu nog erger.

Pieniemien, jij ook een fijne dag gewenst! En iedereen natuurlijk. Hopelijk komt Chiek ook weer bovendrijven vandaag nu de hitte weg is. Oh, ik zie dat je er gisteren gewoon was, voor mijn gevoel heb ik je twee dagen niet gezien. Kon je het een beetje volhouden? Ook lekker voor alle baby's dat het weer wat koeler is, die arme ukkies.

Oh, en ik heb een fietsje gescoord! Ik wilde de batavus koala voor elevmeisje, want die kunnen (deels) roze zijn en toch mooi (ik heb een ontzettende hekel aan dit

soort dingen), maar ze werden op MP steeds voor mijn neus weggekaapt. En nu heb ik er één. Mama blij, kind straks blij met een roze fiets. Ik kan er helaas geen foto van vinden (van MP mag je niet kopiëren).

En nu ga ik maar eens aan het werk!
Ooh, Chiek, maak het nite te bont hè? Je wilt ook nog gewoon kunnen zitten als ze er is, en niet in allerlei vreemde houdingen hangen omdat je overal weer pijn hebt.
Morning!

Hmm Luus wat vreemd dat ik die foliumzuur niet heb gekregen dan...ik zou het ook wel fijn vinden als dat ijzer nog sneller wordt opgenomen. Zal ik er een telefoontje aan wagen bij de VK? Of is dat overdreven? Of moet ik dan gewoon de HA bellen?

Pienie...jij ook een hele mooie dag vandaag...nog even werken en dan lekker genieten van het weekend! Die rust kan je buik misschien ook wel even gebruiken...

Chiek...hahaha...doe je wel een beetje rustig aan. Ze komen inderdaad niet kijken hoe schoon je huis is. Al begrijp ik je wel hoor Ik zit met kraamvisite en doe zelf nog geen drol in huis. En als ik op lief moet wachten Al doet hij wel heel erg zijn best hoor!

Wat de mannen betreft...daar kan ik gelukkig niet over meepraten. Mijn lief zet zich voor de volle 100% in om mij en laalbaby te vertroetelen. Het enige tijdstip waarop hij nog wel eens moppert is als laalbaby 's nachts na zijn voeding niet in slaap valt Maar ook vannacht hetzelfde verhaal. 23:30 slapen, 04:00 wakker, duurde nu wat langer omdat hij nog wat extra voeding wilde, maar daarna van 05:00 tot 08:00 geslapen. Best goed te doen.

Laalbaby werd om 07:30 wakker voor zijn voeding en lag een beetje te kraaien in bed. Dus ik probeerde het nog een beetje te rekken zodat ik nog even kon blijven liggen...met als gevolg dat ik om 07:45 naast m'n bed stond en Laalbaby weer sliep. Toen moest ik hem nog wakker maken...

En oh oh oh...vanochtend schone luier. Was ik net even te laat...sproeipies!!! Ik eronder...dus ik gooi heel snel een doekje over dat piemeltje, maar helaas...schijnbaar wees zijn piemeltje omhoog waardoor laalbaby zichzelf in zijn gezicht pieste Gezichtje en haartjes eronder! Mijn hemel...ik snel zijn gezicht schoongeveegd en toen ben ik toch gaan lachen!!!

Arm kind, gelukkig is hij nu weer lekker schoon en ruikt hij weer heeeerlijk!

Mard, fijn dat Mardman nu ook even zag wat het allemaal inhoudt!

Elev, leuk dat je een fietsje gescoord hebt voor Elevmeisje! En praat ze nog wel eens over de baby in je buik?

Neem, way the go dat je de vrijdag lekker voor jezelf hebt! Geniet er maar van! En wat ben je verschrikkelijk druk! Geen wonder dat je helemaal overloopt
Oh ja...ik heb geprobeerd om mijn eigen kleding weer eens aan te doen. Dan heb ik het over broeken/rokjes...niet passen dus Volgens mij ben ik al redelijk weer wat kilo's kwijt, al weet ik de stand van zeken niet exact.

Mijn buik is al voor een heel groot gedeelte weg, ik zit alleen nog een beetje los in m'n vel

Broek krijg ik over mijn benen en kont, maar ze gaan niet meer dicht Ik heb volgens mij bredere heupen gekregen...zou dat zo blijven of kan dat ook nog smaller worden? Anders moet ik gaan shoppen (jeeeehhhhh )...Maar aan de andere kant heb ik al mistroostig staan kijken naar alles wat ik dan nooit meer aankan.
Ha Laaltje, wat fijn dat het allemaal vrij goed loopt bij jullie, ook 's nachts. En dat piesverhaal van laalbaby: Dus jij wilde liever dat je zoon zichzelf onderpieste dan jou en toen waren jullie allebei vies. Eigen schuld dikke bult. Ik heb wel eens gehoord dat je piemeltjes altijd naar beneden moet doen met verschonen, omdat ze anders 'standaard' omhoog staan en dus ook tijdens het verschonen richting hun eigen hoofd piesen. Is dat nou echt zo, of gewoon een fabeltje?

Maak je niet druk over die kleren, joh! Je kunt toch niet verwachten dat je twee weken na de bevalling alweer helemaal in shape bent? Dat komt heus nog wel! Zélfs die ene spijkerbroek.

Elevmeisje praat wel eens over de baby, maar weinig uit zichzelf. Van de week had ik een heel lief klein truitje gekocht, vroeg ze voor wie dat was, dus ik zei: de baby. Dan kijkt ze zo van: oh. En dan gaat ze weer wat anders doen. Maar vanmorgen vroeg ze opeens: heb je al een dikke buik?
Chiek weer aan de poets! Gelukkig is het nu lekker een stuk koeler. Ik zit te genieten met de deuren wagenwijd open.

Vanmorgen een onaangename start. Werd wakker met klappende koppijn. Pluspuntje: paracetamol met coffeine is binnengebleven en de hoofdpijn is iets gezakt. De stukadoor stond een uur te vroeg op de stoep. Snel een jurk over mijn hoofd gegooid en de auto weggezet. Toen moesten we nog wat ruimte maken. Helaas zat het pleisterwerk wat boven de oude keuken zat los dus dat moest er nog afgestoken worden. Verkeerd ingeschat door het plaatsingsbedrijf maar de stukadoor kon zo niet werken zei hij. Dus eerst met zijn 3tjes de muur schoongestoken en nu zit het in de voorstrijk. Dat moet alleen 4 uur drogen.... Gelukkig zijn er nog andere klusjes die hij moet doen dus het komt wel goed vandaag.

Van alle hectiek voor 8 uur 's morgens werd ik dus een beetje misselijk. Ochtendmisselijkheid is dus nog steeds present als ik het te gek maak, maar dat is niet zo gek als je om 7 uur 's morgens op een keukentrap staat om pleisterwerk af te steken.

Bengman is naar het ziekenhuis en ik ga vanmiddag lekker mijn wenkbrauwen laten epileren en wimpers laten verven. En een uitgebreide gezichtsbehandeling met massage. Lekker he!

Had nog hele lieve mailtjes en smsjes van collega's ook. Dat ze me missen en dat het zo stil is op kantoor. Mijn kamergenoot had van ellende maar een vrije dag genomen vandaag Doet me toch wel goed, maar het maakt ook dat ik mijn werk nog meer mis....

Neempje: vrijdag is ook mijn vrije dag! Zullen we een keer gezellig afspreken? Past wel in het programma van quality time voor jezelf misschien. Ik zou het heel gezellig vinden iig.Fijn dat jouw lief je hierin ook steunt!

Mard: super dat Mardman de boodschap heeft begrepen en gelijk aanpakt. Zo hoort het ook. Een kind heb je samen hoor!

Ik heb trouwens heel naar gedroomd vannacht. Had knallende ruzie met Bengman over de meisjesnaam. Sloeg echt helemaal nergens op.

De hond vind het trouwens helemaal top al die werklui over de vloer. Allemaal mensen die met zijn tennisbal kunnen gooien. Hij komt elke keer aansjouwen met zijn balletje. We hebben ze maar gevraagd om niet met hem te spelen. Ze zijn hier om te werken immers, niet speciaal voor de hond ingehuurd.
Aaarghh, de internetverbinding hikte. Vandaar dat mijn post (gelukkig gered) zo raar erachteraan staat geplakt. Ik wilde op Chiek reageren en nu staat er al een heleboel tussen. Onder andere een prachtige ( ) fiets. Hebben ze die ook in combatprint voor jongens met pistolen op het stuur ? !

Ooh die laalbaby, ik denk dat ik ook heel hard had moeten lachen. Zit hier ook lekker te gniffelen.
Die ene spijkerbroek is de eerste die ik gepast heb...maar die ging echt niet dicht...nou goed geduld hebben dan maar...

En nee Elev...ik was al ondergepiest...maar de straal ging richting behang, dus toen gooide ik snel het doekje er over, maar er kwam nog een nastraal en die belandde in zijn eigen gezichtje...

Piemeltje wel altijd naar beneden in de luier, maar hij wijst negen van de tien keer wel netjes naar beneden hoor. Maar o wee als ie omhoog komt, dan moet je snel handelen En zowel lief als ik zijn al een paar keer te laat geweest
Mmmm, Laal, ik geloof dat ik toch maar om een meisje ga duimen.
Hey lieve en grappige meiden.

Even break nodig dus kwam even buurten. Moest nog best veel lezen.

Wat heerlijk al die vrije dagen vandaag van velen. Neem heel goed gezegd en verwoord en nu ook nog jezelf eraan houden. Maar zo te horen gaat dat wel lukken. Je klinkt in ieder geval inderdaad heel zen.

Laal die kleine piesert van jou. Hihihihi!!!! Erg grappig. Schrok ie zelf niet van die natte zooi in zijn gezicht?

Bengie toch. Wat een drukte en logisch dat je lichaam dan even halt roept. Superlief van die collega’s trouwens.

Elevie ben toch wel heel benieuwd welke fiets het dan wel geworden is. Vind Elevmeisje een fiets met van die klosjes zelf niet heel mooi?

Luus hoe is het met de koorts en je borst? Hopelijk is het wat gekalmeerd allemaal.

Chiekie doe jij even heeeeeeel rustig met je schoonmaken. Het is dan wel koeler maar nog steeds warm en je loopt nog steeds hoogzwanger. Dus niet te gek maken he?!

Ik vraag me toch ook echt af of ik nou zo’n viespeuk ben. Ik vind ons huis namelijk echt niet snel vies en dat terwijl ik echt niet heel fanatiek schoonmaak ofzo. Het kan wel een ongelofelijke zooi zijn bij ons thuis omdat we zo’n grote tafel hebben waar we alles neergooien maar echt vies vind ik het niet zo gauw. Mmmmm wat zegt dat over mij?

Trouwens voldoet Mien nog wel aan haar meldplicht??!!!
Hihi Laal...die jongetjes toch.

Ons kereltje kan er ook wat van. Ben ook al een aantal keren onder geplast, maar we worden er steeds handiger in.

Ik ga weer eens de lactatiedeskundige bellen, ik vermoed namelijk een spruw infectie bij mij en luusbaby....
Even heeeel kort, want moet nodig bijpitten na een nacht van 3 uur slaap...

Maar... lief en ik zijn weer vriendjes. Kreeg net nog een sms-je, dat hij enorm veel van me houdt en dat ik de mooiste moeder, vrouw en minnares ben van de hele wereld. Daar word ik vrolijk van, dat begrijpen jullie wel. En we hebben het gister heel romantisch goed gemaakt, dus soms is ruzie best functioneel

Ik kom vanavond bijlezen en even virtueel met jullie knuffelen, maar nu echt even plat, ben kapot....
Zo, ik heb ongeveer alles bijgelezen. Pff.. ik heb echt geen puf. Ben zelf thuis nu met Minicaat. Gisteren wel gewerkt, maar was zo moe van de woensdag met ziek kind dat ik er gisteren duizelig van werd. En vannacht kreeg ik opeens weer last van kriebelhoest en kon ik daardoor niet slapen. Ik leek wel een hond. Dus maar ziek gemeld. Even een stapje terug doen hier. Vind dit toch best zwaar die combi werken en zorgen. En ik snapte dus nooit waarom vrouwen zich toch altijd schuldig voelen, maar nu wel.. Werk natuurlijk maar 3 dagen en als ik dan thuis moet blijven voel ik me toch weer schuldig omdat ik zo weinig werk. Maar dat zal ook wel wennen.

Nou, genoeg over mij.

Duft: Las ook van de irritaties bij jouw thuis. Wat vervelend, maar alles is weer goed lees ik? Gelukkig. Lijkt me ook best zwaar met 2 kinderen trouwens. Op de een of andere manier zorg ik altijd net iets meer voor Minicaat dan Caatman. En als je er dan 2 hebt, dan heb je volgens mij echt nog vaker het idee dat je alleen nog maar aan het zorgen bent. Maar fijn dat alles weer goed is nu.

Luus: Respect voor jou dat je gewoon nog aan het borstvoeden bent met alle ontstekingen en nu spruw lees ik??!! Jeetje, echt knap hoor.

Beng: Doe je het wel rustig aan??? Die hoofdpijn lijkt me geen pretje inderdaad en dan moet je natuurlijk niet ook nog gaan klussen. Hoe lang gaat dat nog duren?? Hoop voor je dat alles snel klaar is en jij kan ontspannen. Lief van je collega's dat ze je zo missen en aan je denken. Is echt heel belangrijk om lekker op je werk te zitten. Ook zometeen als de kleine er is.

Chiek: En jij ook rustig doen. Die kraamzorg gaat echt niet kijken hoe netjes het bij jou thuis is hoor. Maar goed, ik kan je toch niet tegenhouden. Maar weet zeker dat het bij jou netter is dan hier. Ook al heb je de afgelopen dagen de boel de boel gelaten.

Neem: Wat verschrikkelijk K.U.T. is dit zeg. Maar net wat de anderen ook al zeggen; je hele jaar is toch niet voor niks geweest?? voor jou. Maar denk maar zo; straks heb je een supermooi huisje waar iedereen jaloers op is, een supermooie bruiloft en een tweeling in je buik. Echt waar en dan maakt dit tentamen je echt niks meer uit.

Laal: Moest ook lachen om je plasverhaal. Hahaha.. Herkenning alom hier. Maar Minicaat heeft zichzelf nooit echt ondergeplast trouwens. Wel de commode, het behang en de gordijnen maar verder niet.

Ik duik trouwens ook altijd weg i.p.v. zoveel mogelijk te redden. Ook met spuitpoep of diarree zoals van de week. Caatman probeert er nog wat voor te leggen en komt er zelf onder te zitten terwijl ik dus wegspring.

Ach ja, mijn reflexen zijn tenminste in orde.
voor de reflexen van Caatje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven