Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

En nog een laatste voor diegenen nog geen onweer hebben gezien vanavond..

Dit is geloof ik ergens in het zuiden van het land

Nou nou wat een noodweer het heeft hier al met al wel 15 minuten geregend en klaar was het!

Ik geloof best dat er op sommigen plaatsten behoorlijk wat regen/wind kortom neerslag is geweest,maar als je de hele dag het nieuws hoorde, nou dan zou het in heel NL heftig worden.....echt weinig tot niets van gemerkt.
In Warmenhuizen in Noord-Holland verloor een 45-jarige vrouw het leven toen ze door de bliksem werd geraakt.

Ze zag het onweer naderen en liep naar buiten om de koeien binnen te halen. Daar werd ze getroffen.

van nu.nl
Ik had dus mijn ramen en balkondeur angstvallig dicht, maar ga ze ook gewoon weer open zetten.

Waar zit jij dan Maneater?
Deze heb ik van geenstijl en ik vind het een hele goeie:

Volgens mij heeft een werknemer bij Buienradar zijn kinderen meegenomen naar zijn werk (schoolvakanties, al dat gezeik, okee ik neem ze wel mee) - en heeft ie ze een paar kleurpotloden gegeven. En bij het KNMI zagen ze dat en werden ze weer eens compleet hysterisch
Ook eentje uit Zuid-Limburg

quote:AriMa schreef op 20 augustus 2009 @ 22:33:

Zoebie is dit bij jou?

"Een paardenstal aan X in N is door de bliksem getroffen. In de stal stond één dier en dat kon worden gered. Het paard is overgeplaatst naar een aanpalend weiland. Bij de brand kwam veel rook vrij.

Ook zou in de stal mogelijk asbest zijn verwerkt. Of die giftige stof gevaar voor de omgeving oplevert is nog niet bekend"

Ja, dat is hier. Het hele dorp is hier uitgelopen. Er gebeurt hier nooit iets. Waar heb je dat gelezen?

En ik heb alle ramen dicht moeten doen. Het stinkt hier naar de rook.
quote:Teigetje29 schreef op 20 augustus 2009 @ 22:38:

Deze heb ik van geenstijl en ik vind het een hele goeie:

Volgens mij heeft een werknemer bij Buienradar zijn kinderen meegenomen naar zijn werk (schoolvakanties, al dat gezeik, okee ik neem ze wel mee) - en heeft ie ze een paar kleurpotloden gegeven. En bij het KNMI zagen ze dat en werden ze weer eens compleet hysterischGE-WEL-DIG
quote:Zoebie schreef op 20 augustus 2009 @ 22:39:

[...]

Ja, dat is hier. Het hele dorp is hier uitgelopen. Er gebeurt hier nooit iets. Waar heb je dat gelezen?

En ik heb alle ramen dicht moeten doen. Het stinkt hier naar de rook.

Oh ja uh ik dacht laat ik niet alles erbij zetten mocht je niet willen dat iedereen gelijk weet waar je zit

Op Lein natuurlijk ;)
quote:wolletje schreef op 20 augustus 2009 @ 22:34:

In Warmenhuizen in Noord-Holland verloor een 45-jarige vrouw het leven toen ze door de bliksem werd geraakt.

Ze zag het onweer naderen en liep naar buiten om de koeien binnen te halen. Daar werd ze getroffen.

van nu.nlDie boerin had beter moeten weten...
Eén buitje, verder helemaal niets
Oh dat weten ze bij Lein dan ook vlug.

En ik heb niks gehoord van asbest?? 't Is achter ons huis ongeveer een paar 100 meter en de wind staat precies hierheen. Leuk dat we het ook weten van dat asbest. Via het Vivaforum moet ik dat horen kun je nagaan.
Nou, hier in Twente lijkt het alweer voorbij helaas.

Wel mooie flitsen gezien. Temperatuur is gedaald maar het is nog steeds 21 graden, ik hoop dat ik kan slapen.

Welterusten mede-stormwatchers!
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Het weeralarm is ingetrokken (of was dat al gemeld?).
Twente, daar is Compli morgen ook eindelijk weer eens! Laat dat onweder maar lekker razen, morgen is het er lekker fris.
quote:Zoebie schreef op 20 augustus 2009 @ 22:46:

Oh dat weten ze bij Lein dan ook vlug.

En ik heb niks gehoord van asbest?? 't Is achter ons huis ongeveer een paar 100 meter en de wind staat precies hierheen. Leuk dat we het ook weten van dat asbest. Via het Vivaforum moet ik dat horen kun je nagaan.Voor de zekerheid zou ik dan maar alles dichthouden, je weet het maar nooit natuurlijk. Of als je toch buiten een brandweerman ziet het gelijk vragen....Nou ja Viva-dames zijn er natuurlijk wel altijd als de kippen bij he
nounou poehpoeh...

klein uurtje regen en dat was het.

onweer is echt vlak langs ons getrokken...
nou...hier viel het nog wel mee met het voorspelde noodweer!!
Nou ik hoop wel dat ik straks weer ramen open kan gooien. Koelt het eindelijk lekker af en dan zitten wij binnen.
Ze zijn blijkbaar nog steeds aan het blussen. Krijg gewoon keelpijn van de rooklucht. 't Is erg hierbinnen. Brr.

Oh eeeh dauerluftung staat natuurlijk ook open. Vergeten. Lekker slim.
quote:Zoebie schreef op 20 augustus 2009 @ 22:55:

Nou ik hoop wel dat ik straks weer ramen open kan gooien. Koelt het eindelijk lekker af en dan zitten wij binnen.

Ja het is wel nu echt goed te doen, hoop dat het bij jou gauw overwaait, lekker ramen open voor t slapen gaan.

Zeg maar N...is toch niet ML, dat is toch echt NL voor deze zuiderse boerin
Nee hoor N is echt ML. Noord begint pas bij Sevenum geloof ik..
quote:complicated schreef op 20 augustus 2009 @ 22:49:

Twente, daar is Compli morgen ook eindelijk weer eens! Laat dat onweder maar lekker razen, morgen is het er lekker fris.Leuk voor je!
Al met al vond ik het ook nogal mee vallen (of juist tegenvallen eigenlijk) dat 'noodweer'..

Wel fijn dat het wat koeler is inmiddels!

Hopelijk kun jij daar ook snel van genieten, Zoebie!

Welterusten alvast allemaal
Tis hier vooralsnog weer rustig. Paar dikke droppen regen gehad, wat felle flitsen en een beetje gerommel. Zal wel weer een slapeloze nacht worden, als het noodweer nog moet komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven