Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oei Sneeze das klote. Hoor wel vaker dat die dingen misgaan na een promotie...

Kun je er iets aan doen om het te veranderen?

Ik weet niet of het perse 4 jaar was hoor Sum. Volgens mij was de uitslag gewoon dat je langer leeft als je systematisch anderen de schuld geeft. Dus doen wij dat gewoon!
Ja die Sum en Frizz weten mooie woorden te verzinnen: mindfuck, hersencelloze, viezevozelen...

Ben ff druk met een muis vangen, de kat misleiden en op zoek naar mijn ovenwanten (raakt dat beest natuurlijk niet aan met mijn blote handen....de muis he)

Ff voor Sneez, dank je wel lieverd. Waar gaat je conflict over? Het draait allemaal om balans, heb ik vandaag van Oprah geleerd
[quote]Summerdance schreef op 20 augustus 2009 @ 22:42:

Boemen, ik zal je even de tip van de dag geven.

Scheelt je weer een paar pagina's terug lezen....

[quote]

Euhm de tip van de dag was toch de anti-wespentric?
Inderdaad, mindfuck. Das ook een hele goeie.

Aaah wat een kloteklus is dat toch zeg! En die gat maar vreemde geluiden maken... Soms zijn die muizen gewond, wat doe je er dan mee?

Meneer op msn (jaren geleden paar keer mee gesekst) is een heel relaxt, leuke meneer. Maar hij BLIJFT maar hangen in ons verleden. Ik snap niet dat ik na al die jaren nog steeds een verpletterende indruk op hem heb achtergelaten. Hij denkt dat ik een soort sex goddess ben ofzo... Hij wil me graag zien voor de gezelligheid, omdat ik door onze seks een belangrijke invloed op hem heb gehad. Is deze man gek? Kan iemand het relativeren?
We hadden TWEE tips vandaag! Nee DRIE!

Want ik zei ook nog dat in je up naar het zwembad betere resultaten oplevert dan RP.
quote:frizzy schreef op 20 augustus 2009 @ 22:53:

Inderdaad, mindfuck. Das ook een hele goeie.

Aaah wat een kloteklus is dat toch zeg! En die gat maar vreemde geluiden maken... Soms zijn die muizen gewond, wat doe je er dan mee?

Meneer op msn (jaren geleden paar keer mee gesekst) is een heel relaxt, leuke meneer. Maar hij BLIJFT maar hangen in ons verleden. Ik snap niet dat ik na al die jaren nog steeds een verpletterende indruk op hem heb achtergelaten. Hij denkt dat ik een soort sex goddess ben ofzo... Hij wil me graag zien voor de gezelligheid, omdat ik door onze seks een belangrijke invloed op hem heb gehad. Is deze man gek? Kan iemand het relativeren?Oehh Frizz je eigen seksslaaf!! kom er later op terug...volgens mij wordt de muis nu moe van al het springen, is dus makkelijker op te pakken
Tja waar heb je anders ovenwanten voor he!!! lol

Ik denk dat er van de vriendschap helemaal niets meer over is, gaat niet meer goed komen ben ik bang.

Ik denk dat zij ook een beetje moet relativeren.

Nee t is best heel lastig, Ze is van mening dat ze op dit moment niet kan werken, de bedrijfsarts oordeelt anders. Ik vertrouw op het oordeel van de bedrijfsarts, dus ik verwacht haar op de werkvloer. Zij wil niet, dus conflict en vrees voor haar dat zij aan het kortste eindje gaat trekken.

Nu maar hopen dat ik hier niet allemaal meelezende collega's heb.... zal wel meevallen..

Letten jullie wel eens op met wat je schrijft i.v.m. herkenbaarheid?
Maar Frizz, je BENT toch ook een sex godess?

Anders moet ik mijn beeld een beetje bijstellen hoor.

Wilde nachten met MX, huppelend in je MD-tje (daar kwam die MD afkorting vandaan Pom!!!)

Muizen....ieks...

Maare moet juist de kat doe krengen niet vangen??

Ja nog een zelfverzonnen woord (vond Frizz dan weer een raar woord, ikzelf vind het fabeltastisch!

SLIPPERETTES = Teenslippers, maar bij teenslippers maak ik een hele rare associatie met tenenkaas gek genoeg.

Ik vind relativeer balans ook zo'n mooie

En.....als Oprah het zegt......dan is het zo

Ff Summerhond uitlaten, die wil ook meedoen met So you think you can dance geloof ik....hij maakt een heel raar spongetje as we speak....
Even nog relativeren van Frizz haar scharrel.

Jij bent de liefde van zijn leven maar heeft je dat nooit durven zeggen

Zo'n godin is way out of his league denkt hij.

Daarom zal hij je vanaf dit moment overspoelen met complimentjes,juwelen en kadootjes...

Zodat....jaja, de uiteindelijk de zijne wordt!
quote:frizzy schreef op 20 augustus 2009 @ 22:54:

We hadden TWEE tips vandaag! Nee DRIE!

Want ik zei ook nog dat in je up naar het zwembad betere resultaten oplevert dan RP. Oh god ja die ook nog!
Note voor Madhe:

MD Staat voor Marlies Dekker en had betrekking op bikini van Frizz vanwege rare buste en bikini lag nog bij MX, die moest ze weer terug hebben zodat ze vandaag in haar uppie mooie mannen in het zwembad kon veroveren...om uiteindelijk aan het einde van dag met MX in zijn cabrio terecht te komen....
quote:Summerdance schreef op 20 augustus 2009 @ 22:59:

Maar Frizz, je BENT toch ook een sex godess?

Anders moet ik mijn beeld een beetje bijstellen hoor.

Wilde nachten met MX, huppelend in je MD-tje (daar kwam die MD afkorting vandaan Pom!!!)

Muizen....ieks...

Maare moet juist de kat doe krengen niet vangen??

Ze vangt ze ook en laat ze in mijn huiskamer los...kat met humor...
SLIPPERETTES, ja die staat bij mij met stip op 1 denk ik. Ik zou nu meteen graag twee SLIPPERETTES aan mijn mooie voetjes willen schuiven. Slippers vind ik namelijk helemaal niet lekker zitten (volgens mijn ben ik zo ongeveer de enige op deze wereldbol die die dingen hoogst irritant vindt), maar bij SLIPPERETTES klinkt het allemaal een stuk beter...

pfff wat een onzin verhaal maak ik er van.

@ Friz die man is niet gek, hij heeft er verstand van!
@ summerdance... Hoppa!!! heb de microsoft knul de schuld gegeven.. Heb heel hard naar hem geschreeuwt dat ik nu een half uur lang niet op het viva forum kon en dat dit toch echt de druppel was die de emmer deed overlopen!!!

*microsoft-knul droop af*

en ik kon weer puteren
@ frizzy Ja ik ben ook altijd wel tot laat wakker,.. vind het heerlijk om even op het forum te komen na een lange drukke dag :-D
Oh en Sneezje had bijna een date met een leuke man... maar ja een bijna-date telt niet he?
Het sneeze.. Hoezo een bijna date ... betekent dat er nog een date komen gaat? of dat er nu geen kans van slage is meer met date??
quote:Pompiedoe schreef op 20 augustus 2009 @ 23:03:

[...]

Ze vangt ze ook en laat ze in mijn huiskamer los...kat met humor... *en hup daar ging mijn cola
quote:sneezeweasel schreef op 20 augustus 2009 @ 23:09:

Oh en Sneezje had bijna een date met een leuke man... maar ja een bijna-date telt niet he?

heb ik maar 1 woord voor LO-SER!!!!!

En dat van die slipperettes vind ik nou ook.....staat gelijk een stuk sjieker!
quote:boemen schreef op 20 augustus 2009 @ 23:08:

@ summerdance... Hoppa!!! heb de microsoft knul de schuld gegeven.. Heb heel hard naar hem geschreeuwt dat ik nu een half uur lang niet op het viva forum kon en dat dit toch echt de druppel was die de emmer deed overlopen!!!

*microsoft-knul droop af*

en ik kon weer puteren EN, en das ook niet geheel onbelangrijk....je leeft weer langer!
Helleu!

Nou, etentje ging niet door, geen vervoer wegens escalatie elders. Da's toch ook wat! We waren er al helemaal klaar voor!

Dus het hier maar een beetje gezellig gemaakt.

Sneeze: kuttig zeg, dat conflict met die collega. Lastig ook dat het eerder anders is geweest tussen jullie en dat vooral jouw nieuwe positie dit ingewikkelder lijkt te maken.

Een muis in huis?

Stel je niet aan, zeg Moet je hier eens op bezoek komen
Dag lieffie's,

Werd er naar mij geroepen?

Ik heb zo'n beetje alles doorgebladerd maar niet alles gelezen. Ga ik van het weekend doen als ik het weer wat rustiger heb.

Er is hier heel wat afgeklust. Door een oude schoolvriend.

Zag ook gauw tussendoor dat Kym binnenkort een paar dagen is met een lekker lokale ding maar jouw gedachten ook bij jouw hollandse vlam is. Ik zou zeggen, zolang jij het kan handelen met plezier en fun, waarom niet? Geniet er van en inderdaad laat het over je heen komen.

Frizzy, je begint het een beetje beu te worden, als ik het goed begrepen heb. Weer een stapje verder. Bewust ben je al. Er naar handelen komt er achter aan huppelen. Gelukkig heb je je sexy bikini terug! Wel leuk om te merken dat hij nu naar je toe komt!

Summerdance, weer aan het werk maar tussendoor ook even vrij genomen. Groot gelijk heb je! Dat er geen chemie is met je beach date. Kan gebeuren. Wel heel leuk dat het met hem interessant is. Is toch al leuk op zich, als je eens met hem wilt discussieren over de zin van het leven. Interessante mensen voegen iets toe, vind ik.

De rest is langs mij gegaan, sorry sorry sorry! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het (niet lullig bedoeld, zeker niet) een beetje moe ben. Wel omgaan met een vage man, mij steeds afvragen of hij wel wat voelt, of hij er wel meer in ziet en zulks. Ik denk dat ik er zo lang en heftig mee bezig ben geweest dat het nu mij helemaal niets meer kan schelen. Ik vind het eigenlijk idioot van mij dat ik mijn tijd en energie aan hen heb vergooid. Ik begrijp het zeker wel, ja! Maar uit eindelijk ben jij het zelf dat je zelf gelukkig kan maken, die je basisgevoel stevig kan maken. Wat ik heb geleerd, zo lang het kind in je zelf zich niet veilig voelt en niet thuis kan komen bij jou zelf, kan een ander jou dat ook niet geven. En daar ligt het probleem. Niet aan de ander.

Maar alla ik stop voor ik een zweefteef word.

Nu lekker een wijntje. Mmmmm!
I am Spaaartaaacus.
Zo zit even op solo posten.

Mede hysterica's/relativeersters ik duik mijn bedje in

Morgenochtend de hele ochtend in de ok, en dan wil ik een beetje fris zijn.

slaap lekker liefjes van me
Nee de date gaat niet door, de meneer in kwestie is ineens de liefde van zijn leven tegen gekomen.
Slaap lekker summerdance!!

waar is frizzy gebleven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven