Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 20 augustus 2009 om 23:20
Sahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
God zij dank daar ben je
Wat afgeklust zeg je?
Kind je bent zo lang niet geweest dat ik op zijn minst verwacht dat je je hele huis vanaf de fundering opnieuw hebt opgetrokken
*vindt overdrijven soms zo zalig*
Was je ons aan het negeren of zo?
Kym, balen dat je etentje niet door ging, maar dan kan je wel lekker vroeg naar bed, schoonheidsslaapje voor morgen.
Al heb je dat natuurlijk helemaal niet nodig!
God zij dank daar ben je
Wat afgeklust zeg je?
Kind je bent zo lang niet geweest dat ik op zijn minst verwacht dat je je hele huis vanaf de fundering opnieuw hebt opgetrokken
*vindt overdrijven soms zo zalig*
Was je ons aan het negeren of zo?
Kym, balen dat je etentje niet door ging, maar dan kan je wel lekker vroeg naar bed, schoonheidsslaapje voor morgen.
Al heb je dat natuurlijk helemaal niet nodig!
donderdag 20 augustus 2009 om 23:21
donderdag 20 augustus 2009 om 23:21
quote:sneezeweasel schreef op 20 augustus 2009 @ 23:19:
Nee de date gaat niet door, de meneer in kwestie is ineens de liefde van zijn leven tegen gekomen.Tsja, dat kan gebeuren natuurlijk (as if)
*neemt zich heilig voor morgen OOK de liefde van haar leven tegen te komen*
oja....ik ging naar bed
Nee de date gaat niet door, de meneer in kwestie is ineens de liefde van zijn leven tegen gekomen.Tsja, dat kan gebeuren natuurlijk (as if)
*neemt zich heilig voor morgen OOK de liefde van haar leven tegen te komen*
oja....ik ging naar bed
donderdag 20 augustus 2009 om 23:25
Oke okee... ik bén het inderdaad. Maar zijn we dat niet allemaal? Vind dat complimenteuze gedoe van mannen maar niks, op dat gebied. Wat moet ik ermee? Op mijn CV zetten?
Mijn sexslave heeft overigens een vrouw en kinderen. Toen ik daar achter kwam was het dus over en uit. Dus hij zoekt zijn goddess maar thuis.
Sneeze, klotesituatie, maar wel duidelijk volgens mij. Hoort bij je functie helaas...
Ik probeer te msnen met een download-meneer maar dan kan ik jullie niet bijhouden...
Pom ik vind je note voor Madhe over mij geweldig... Wat een leven leidt ik zeg!
Nee ik let niet op mijn herkenbaarheid. Ben IRL ook best open.
Mijn sexslave heeft overigens een vrouw en kinderen. Toen ik daar achter kwam was het dus over en uit. Dus hij zoekt zijn goddess maar thuis.
Sneeze, klotesituatie, maar wel duidelijk volgens mij. Hoort bij je functie helaas...
Ik probeer te msnen met een download-meneer maar dan kan ik jullie niet bijhouden...
Pom ik vind je note voor Madhe over mij geweldig... Wat een leven leidt ik zeg!
Nee ik let niet op mijn herkenbaarheid. Ben IRL ook best open.
donderdag 20 augustus 2009 om 23:27
Jezus Sneeze, wat een ass. Jammer. Maar ey: je weet 't he: next!
(en natuurlijk komt ie met hangende pootjes bij je terug en dan kun je hem heerlijk een 'nee' verkopen! )
Hoi Sam, leuk je weer even te lezen. Moeilijk he, zo'n liefde. Rationeel alles op een rijtje (als ik je zo lees), maar gevoelsmatig ligt dat natuurlijk heel anders. Ik hoop voor je dat je eruit komt. En ook dat het je niet teveel meesleept. Laat je niet gek maken he!
Of ik het kan handelen, twee mannen, tja, geen idee. Ik zie het niet als 'twee liefdes' hebben. Of misschien ook wel. Maar mijn situatie is sowieso al bizar, dus ik vind niet dat ik me opzettelijk schuldig maak aan dingen ofzo.
Ik ben wel heel benieuwd hoe het allemaal zal verlopen.
Morgen wordt een indrukwekkende dag denk ik: eerst met WS en dan per telefoon met MB.
Hoezo ingewikkeld?
(en natuurlijk komt ie met hangende pootjes bij je terug en dan kun je hem heerlijk een 'nee' verkopen! )
Hoi Sam, leuk je weer even te lezen. Moeilijk he, zo'n liefde. Rationeel alles op een rijtje (als ik je zo lees), maar gevoelsmatig ligt dat natuurlijk heel anders. Ik hoop voor je dat je eruit komt. En ook dat het je niet teveel meesleept. Laat je niet gek maken he!
Of ik het kan handelen, twee mannen, tja, geen idee. Ik zie het niet als 'twee liefdes' hebben. Of misschien ook wel. Maar mijn situatie is sowieso al bizar, dus ik vind niet dat ik me opzettelijk schuldig maak aan dingen ofzo.
Ik ben wel heel benieuwd hoe het allemaal zal verlopen.
Morgen wordt een indrukwekkende dag denk ik: eerst met WS en dan per telefoon met MB.
Hoezo ingewikkeld?
donderdag 20 augustus 2009 om 23:30
donderdag 20 augustus 2009 om 23:36

donderdag 20 augustus 2009 om 23:42
quote:Kym schreef op 20 augustus 2009 @ 23:16:
Een muis in huis?
Stel je niet aan, zeg Moet je hier eens op bezoek komen
Ja hallo zeg, ik red dat muisje uit puur ethische redenen. Als ik dat beestje niet red, dan speelt mijn kat zolang ermee dat het muisje uiteindelijk besluit om dan maar zelf naar het licht te lopen. Als ik het red, heeft het nog kans op overleven. ..tssk mij een beetje afschilderen als een poppetje met sterallures (ben ik wel hoor )
En de ovenwantenmethodiek is uiteraard zodat ik niet gebeten wordt (toch? muisjes kunnen bijten? Of gaat deze smoes niet op?)
Een muis in huis?
Stel je niet aan, zeg Moet je hier eens op bezoek komen
Ja hallo zeg, ik red dat muisje uit puur ethische redenen. Als ik dat beestje niet red, dan speelt mijn kat zolang ermee dat het muisje uiteindelijk besluit om dan maar zelf naar het licht te lopen. Als ik het red, heeft het nog kans op overleven. ..tssk mij een beetje afschilderen als een poppetje met sterallures (ben ik wel hoor )
En de ovenwantenmethodiek is uiteraard zodat ik niet gebeten wordt (toch? muisjes kunnen bijten? Of gaat deze smoes niet op?)

donderdag 20 augustus 2009 om 23:49