is dit apart of ben ik een zeikerd?
vrijdag 21 augustus 2009 om 13:58
Even wat voorleggen hoor,misschien ben ik puberaal ( kan best;-)) maar er zit me wat dwars.
paar maanden terug was ik jarig. wist absoluut geen kado te bedenken en toen kwam vriend heel lief aan met een mooie ketting ( van Ti sento) en een schitterend horloge. Helemaal top vond ik het, draag het ook niet door de weeks want dat vind ik dan zonde, zo gaaf vind ik t.
nu is schoonmoe jarig van het weekend. nu krijgt zij van haar man( schoonpa dus) een horloge van hetzelfde merk als ik en vriend geeft haar een ketting van hetzelfde merk als mijn ketting.
en dat vind ik dus raar, je gaat je vriendin en je moeder in mijn idee toch niet praktisch hetzelfde kado geven. nu weet ik wel dat ti sento verschillende lijnen heeft enzo, maar net is hij dus met moe bij juwelier geweest en heeft ze zo goed als dezelfde al mij "uitgekozen".
Op de een of andere manier heeft nu dus mijn ketting gelijk minder gevoel voor me, stom is dit he?
was t nou zo dat vriend heel vaak sieraden aan mij of schoonmoe geeft, dan vind ik het nog anders. dit jaar was voor het eerst dat hij zelf zomaar spontaan zelf iets had bedacht voor mn verjaardag en wat dus ook helemaal top was. ook is dit het eerst jaar dat hij voor moe zelf iets moet verzinnen en dan komt hij met hetzelfde idee, ik vind t apart.
Ben ik een zeikerd of wat vinden jullie hiervan?
Gr,
Goof
paar maanden terug was ik jarig. wist absoluut geen kado te bedenken en toen kwam vriend heel lief aan met een mooie ketting ( van Ti sento) en een schitterend horloge. Helemaal top vond ik het, draag het ook niet door de weeks want dat vind ik dan zonde, zo gaaf vind ik t.
nu is schoonmoe jarig van het weekend. nu krijgt zij van haar man( schoonpa dus) een horloge van hetzelfde merk als ik en vriend geeft haar een ketting van hetzelfde merk als mijn ketting.
en dat vind ik dus raar, je gaat je vriendin en je moeder in mijn idee toch niet praktisch hetzelfde kado geven. nu weet ik wel dat ti sento verschillende lijnen heeft enzo, maar net is hij dus met moe bij juwelier geweest en heeft ze zo goed als dezelfde al mij "uitgekozen".
Op de een of andere manier heeft nu dus mijn ketting gelijk minder gevoel voor me, stom is dit he?
was t nou zo dat vriend heel vaak sieraden aan mij of schoonmoe geeft, dan vind ik het nog anders. dit jaar was voor het eerst dat hij zelf zomaar spontaan zelf iets had bedacht voor mn verjaardag en wat dus ook helemaal top was. ook is dit het eerst jaar dat hij voor moe zelf iets moet verzinnen en dan komt hij met hetzelfde idee, ik vind t apart.
Ben ik een zeikerd of wat vinden jullie hiervan?
Gr,
Goof

vrijdag 21 augustus 2009 om 14:16
quote:Djoels schreef op 21 augustus 2009 @ 14:15:
Jezus te paard, wat zijn er toch zeikwijven op de wereld. Echt werkelijk waar, het is ook nooit goed, en maar zeiken op 'de mannen'.
Ja ik vind dat je enorm zeikt.... je aanstelt etc. Maar dat was je volgens mij al duidelijk na het lezen van mijn eerste zin.AMEN
Jezus te paard, wat zijn er toch zeikwijven op de wereld. Echt werkelijk waar, het is ook nooit goed, en maar zeiken op 'de mannen'.
Ja ik vind dat je enorm zeikt.... je aanstelt etc. Maar dat was je volgens mij al duidelijk na het lezen van mijn eerste zin.AMEN
vrijdag 21 augustus 2009 om 14:17
Ik was aan het reageren maar zie dat bijna iedereen hier hetzelfde denkt als ik. Mannen zijn gewoon simpel in zulke dingen. Hij heeft een cadeau gevonden waar jij, als vrouw zijnde, heel blij mee bent. Dus wat denkt hij bij zijn moeders' verjaardag? 'Hee, Goof5 vond mijn cadeau fantastisch, dus zal mijn moeder dat ook wel vinden.'
Waarschijnlijk heeft je schoonvader het idee ook van je vriend...
Kortom, ik zou er niet over inzitten als ik jou was. En er ook niet over zeuren. Vrouwen maken het vaak ingewikkelder dan mannen het bedoelen. Je moet er dus niks achter zoeken.
Waarschijnlijk heeft je schoonvader het idee ook van je vriend...
Kortom, ik zou er niet over inzitten als ik jou was. En er ook niet over zeuren. Vrouwen maken het vaak ingewikkelder dan mannen het bedoelen. Je moet er dus niks achter zoeken.

vrijdag 21 augustus 2009 om 14:19
vrijdag 21 augustus 2009 om 14:19
Oebeltje, lief dat je het voor me "opneemt" maar kan het wel hebben hoor
blijkt wel dat sommigen mijn gevoel snappen en sommige vinden dat ik de grootste zeikerd vd wereld ben.
dat heb je altijd.
gaat er ook niet omdat schoonmoe hetzelfde heeft als ik. mochten we beide dat gekocht hebben ofzo zonder het te weten, helemaal leuk. Schoonmoe is leuk mens dus niks raars aan.
alleen om kado van vriend hetzelfde voor mij als voor zn moe, dat vind ik apart dat is alles. maar dat het zeikerig is snap ik wel, daarom zeik er ook niet over tegen man.
blijkt wel dat sommigen mijn gevoel snappen en sommige vinden dat ik de grootste zeikerd vd wereld ben.
dat heb je altijd.
gaat er ook niet omdat schoonmoe hetzelfde heeft als ik. mochten we beide dat gekocht hebben ofzo zonder het te weten, helemaal leuk. Schoonmoe is leuk mens dus niks raars aan.
alleen om kado van vriend hetzelfde voor mij als voor zn moe, dat vind ik apart dat is alles. maar dat het zeikerig is snap ik wel, daarom zeik er ook niet over tegen man.
vrijdag 21 augustus 2009 om 14:21
Mijn moeder en ik hebben trouwens dezelfde bedelarmband van Ti Sento. Mijn vader heeft de bedelarmband aan mijn moeder cadeau gedaan. Ik heb er een opmerking over gemaakt dat ik het zo'n leuke bedelarmband vond. Vervolgens krijg ik diezelfde bedelarmband voor mijn verjaardag van mijn vriend.
Prima toch? Hij heeft goed opgelet, haha.
Prima toch? Hij heeft goed opgelet, haha.

vrijdag 21 augustus 2009 om 14:22

vrijdag 21 augustus 2009 om 14:24
Mijn hemel, ik ben altijd zo blij met mijn overdosis aan testostoron dat ik dit soort 'gevoel' nooit heb bij mijn man. Het zou niet eens in me opkomen om er uberhaupt maar over na te denken.
Hij houdt gewoon net zoveel van zijn moeder als van jou, maar dan op een andere manier. Dus voor haar ook zo'n vreselijk mooi cadeau. Klaar. Niks mis mee.
Groetjes Oriane -die standaard niet aan vrouwenonzin en geneuzel doet-....
Wat een getut op niks af zeg!
Hij houdt gewoon net zoveel van zijn moeder als van jou, maar dan op een andere manier. Dus voor haar ook zo'n vreselijk mooi cadeau. Klaar. Niks mis mee.
Groetjes Oriane -die standaard niet aan vrouwenonzin en geneuzel doet-....
Wat een getut op niks af zeg!

vrijdag 21 augustus 2009 om 14:25
quote:goof5 schreef op 21 augustus 2009 @ 14:21:
Hoezo maak ik er nou zo'n probleem van? ik maak er geen probleem van, leg alleen mn gevoel voor aan de vrouwen van het vivaforum.
Nou, dat vind ik dus er een probleem van maken...
Er zijn soms van die topics waarbij ik bijna plaatsvervangende schaamte voel omdat ik denk: dat je zoiets uberhaupt voorlegt. Dit topic is daar 1 van. Maar goed. Dat is mijn mening. Misschien ben ik wel apart.
Of een zeikerd.
Hoezo maak ik er nou zo'n probleem van? ik maak er geen probleem van, leg alleen mn gevoel voor aan de vrouwen van het vivaforum.
Nou, dat vind ik dus er een probleem van maken...
Er zijn soms van die topics waarbij ik bijna plaatsvervangende schaamte voel omdat ik denk: dat je zoiets uberhaupt voorlegt. Dit topic is daar 1 van. Maar goed. Dat is mijn mening. Misschien ben ik wel apart.
Of een zeikerd.
vrijdag 21 augustus 2009 om 14:25
Jij was er blij mee, dus zijn moeder ook.
Zo denkt hij, hij gaat er echt niet aan denken dat hij niet hetzelfde cadeau mag geven, omdat (vul zelf in, want ik snap niet waarom niet).
Mijn schoonmoeder kreeg oorbellen en die vond ik zo mooi dat ik ze ook maar had gevraagd... ze had ook een lekker geurtje gekregen en omdat ik hem elke keer op deed van haar heb ik hem zelf maar gekocht. Hier geen issue, als we beiden iets leuk vinden dan is dat alleen maar mooi (kunnen we ruilen).
Zo denkt hij, hij gaat er echt niet aan denken dat hij niet hetzelfde cadeau mag geven, omdat (vul zelf in, want ik snap niet waarom niet).
Mijn schoonmoeder kreeg oorbellen en die vond ik zo mooi dat ik ze ook maar had gevraagd... ze had ook een lekker geurtje gekregen en omdat ik hem elke keer op deed van haar heb ik hem zelf maar gekocht. Hier geen issue, als we beiden iets leuk vinden dan is dat alleen maar mooi (kunnen we ruilen).
vrijdag 21 augustus 2009 om 14:28
Ja, ik vind het apart ja. ik vond het van mezelf al apart dat ik het apart vond dus daarom wilde ik ns weten of ik dus zo raar ben dat ik dit apart vind of dat er meer vrouwen zijn die dit dus apart vinden. nou, blijkt wel dat meer mensen het niet apart vinden dan wel.
Oke, dan weet ik het, dat was de enige insteek van dit topic.
Heb ik er dan moeite mee omdat ik dit topic open of maak ik er zo'n probleem van, nee vind ik van niet.
het was t voorleggen of mijn gevoel in deze te begrijpen was, dat was alles!
Oke, dan weet ik het, dat was de enige insteek van dit topic.
Heb ik er dan moeite mee omdat ik dit topic open of maak ik er zo'n probleem van, nee vind ik van niet.
het was t voorleggen of mijn gevoel in deze te begrijpen was, dat was alles!
vrijdag 21 augustus 2009 om 14:28

vrijdag 21 augustus 2009 om 14:35
Maar goed, om op die Leonidas terug te komen (die nu overigens in de koelkast staan): als vriend een doos voor mij koopt, zeg ik altijd, koop er ook effe een voor je moeder.
Misschien eet zijn moeder er nu wel minder lekker van omdat
a) ik dat heb bedacht en niet haar zoon
b) ik dezelfde bonbons heb
Zal het eens aan dr vragen.
Misschien eet zijn moeder er nu wel minder lekker van omdat
a) ik dat heb bedacht en niet haar zoon
b) ik dezelfde bonbons heb
Zal het eens aan dr vragen.
vrijdag 21 augustus 2009 om 14:38
quote:goof5 schreef op 21 augustus 2009 @ 14:05:
ja dat zei mijn collega ook al. hij snapt het idd ook echt niet als ik zeg dat ik het maar apart vind, dus dat zal de "simpele" denkwijze van mannen wel zijn.
Het ligt niet aan 'de simpele denkwijze van mannen'. Het ligt aan jouw rare denkwijze. Je bent inderdaad een zeikerd.
ja dat zei mijn collega ook al. hij snapt het idd ook echt niet als ik zeg dat ik het maar apart vind, dus dat zal de "simpele" denkwijze van mannen wel zijn.
Het ligt niet aan 'de simpele denkwijze van mannen'. Het ligt aan jouw rare denkwijze. Je bent inderdaad een zeikerd.