Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond!

Pff.. dat is weer een tijd geleden, sorry hoor. Ik heb nu wel 11 pagina's met geklets doorgelezen. Leest wel weer lekker

Zo Star, dus de naam is bekend? Spannend zeg, ik ben niet zo'n google of zoek wonder, dus ik wacht rustig af. Nou ja je mag natuurlijk ook vannacht bevallen, het is alweer een beetje afgekoeld.

Suze fijn dat je nog een echo krijgt! Heb echt medelijden met jullie met dit warme kleffe weer.

Mal wat een geweldige foto van de kat! Ik heb trouwens net even op jouw gave zomer avatar gestemd

Enka wat ontzettend verdrietig! Vooral als het iemand is die zo dichtbij je staat!

Kokos wat is Tim nog een lekker klein ventje ( met veel tandjes ) Robin is alweer 10.5 kilo!

Compu, spannend die scholen allemaal. Zou je wel tevreden zijn met deze school?

Ja hoor Amalia, hier nogwel wat behang incl plaksel over! Mèn wat kunnen ze hier af en toe samen 'gezellig' zijn. Pff.. altijd maar dat speelgoed afpakken enzo..

Jinny ga je wat leuks doen dat er hier leuke stropdassen en kledingtips voorbij komen? ( sorry heb het even niet gelezen in die 11 pagina's )

Bam ga je aan je rijbewijs, las ik dat nou? Spannend zeg.

Ehh verder weet ik het ff niet.
Zo ben echt blij! De zomervakantie zit erop. Heerlijk weer gewone bso dagen! Ik was de uitstapjes met de kinderen echt wel een soort van zat :S

Ohhh over 3 weken wordt Robin alweer 1 jaar. Wat gaat het verschrikkelijk snel. Bah!

Maar hij wordt ook weer zó leuk! Hij zegt papa, mama en bal ( alle ronde dingen zijn 'bal' )

En gaat nu rond de tafel staan en haalt dus alle dingen van de tafel af... soms erg vermoeiend.

En Tobias begint echt een grote vent te worden. Net zaten we een boek te lezen en daar stond blz nr 14 en 15 en hij zegt 1 en 4 en 1 en 5 . Dus ik zeg ja dat is veertien en vijftien. Kijkt hij bij de volgende blz zegt hij dat is zestien en ( en daar moest hij even overnadenken, ik hoorde hem zachtjes zeggen 7...en 10..) zeventien!!

Wow, echt knap vond ik het! Mn grote kleine man!
Morguh,

Zo leuk, Tim klapt in zijn handjes en probeert poes te zeggen maar komt niet verder dan: poh

Suus, dikke voor jou

Star, laat maar komen, ik zit er klaar voor

Amaal, wel behang, geen plaksel hier. Wel mahoniebeits over van de eettafel, heb je daar wat aan?

Gaaf! NY geboekt! Weer live verslag hier?

Compu, Expeditie Robinson kijk ik ook al niet. Het wordt moeilijk hè?

Hi Naat, ja, jouw kleine ventje ook al bijna een jaar oud. Staan heeft toch ook wat? Tim kan nog niet zitten, vindt het wel heel leuk als hij zit met hulp maar heeft zijn evenwicht nog niet. Wij hebben tijdschriften onder de tafel liggen en boekjes voor Lianne; daar kan hij ook bij. Ach, lekker laten ontdekken toch? En dat zitten komt wel.

Cin, waar ben je???
Kom even een hug uitdelen voor Suusje. Was juul ook een flinke dame?
Hey is Star nog niet geweest vandaag??? Hmmm zou de bevalling begonnen zijn?

Suus had je vanmorgen de echo? hoe was het?

Naat lekker dat het weer gewoon is op je werk. Op de creche deden ze ook allemaal uitstapjes las ik in de nieuwsbrief alleen Mart is overal buiten gevallen. Nu vind ik dat ook niet zo erg, ze zijn nog zo jong. Robin alweer bijna 1, gaat snel he! Cas heeft ook de tafel ontdekt alleen dan om erop te klimmen. Gelukkig is het een lage tafel maar hij klimt echt overal op. Knap van Tobias dat hij zo aan het tellen is.

Kokos wat leuk dat Tim al een woordje probeert te zeggen.

Ben je verbrand Bam, auw! Lekker gister in het zwembad, daar was het vast minder warm dan hier.

Hel heb je de kast nog gekocht?

Bridge alweer helemaal in het ritme van werken? Snel gaat zo'n vakantie dan he!

Ik heb net opnieuw de voorkant van het huis geverfd want de kleur die ik er eerst op had gesmeerd vond ik niet mooi. Deze kleur is een stuk mooier. Nu de voordeur nog maar dat doe ik morgen, nu lekker even een boek lezen want de jongens zijn naar de creche dus ik heb rust! Heerlijk.
Meld hoor Juud
Baby nog binnen?

Lekker Juud, zo'n nieuw verfje! Wat voor kleur is het geworden? Er staat me iets bij van grijs en wit, of was jij dat niet?

Gister met m'n moeder het eerste deel van m'n kussensloop gemaakt. Vanmiddag komt ze helpen met de rits. Ik ben erg trots op het resultaat tot nog toe!
Ja baby zit er nog in
Huh Juud, je verft de voorkant van je huis? Dat is heel veel werk toch lijkt me? En heel hog op een ladder enzo? Ieks.

Star gemeld 9 min geleden, check.

Suze, hoe gaat het? Tranen laten rollen en nu opgelucht. Rustig hoor!!! Waar maak je je precies zorgen om? Het wordt een prachtig zoet meisje dat helemaal op tijd jouw buik uitrolt, let maar op.

Naat, Robin alweer 1! Goed zeg. Knap hoor, die woordjes. Mijn kleine baby wordt morgen 2, zucht... Over 2 mnd speelzaal, wat moet ik dan???

Oh, over piept, de baksels zijn klaar. Muffins gemaakt en de brownies staan al af te koelen. Hoop niet dat iemand zondag proeft dat het vrijdag al gebakken is, ha ha, maar morgen geen tijd en zondagmorgen vind ik teveel stress.
Hmm, doe die muffins nog maar wat langer, kweeniet of die al goed zijn. Het zijn er slecht 32 dus als ze niet lekker zijn is het wel jammer.
Voorproeven Amaal, voorproeven
Warm hoor, zo'n buik met baby erin

Amaal, moet ik even voor komen proeven?
Whoehahahahahaha jij hebt 'm weer door Mamax
Is dit weer een cryptische omschrijving voor de naam?

Nou, vangen voor ingeplofte muffins!
*negeert alle hints die Star geeft en die anderen aan Star geven* Jinny is niet nieuwsgierig, en ook niet geinteresseerd in Star.* Jinny kan maar aan één ding denken: WERPEN .
Mmm, lekker Amalia, muffins! Lukken altijd hoor.

Naatie, wat knap vamn jouw oudste zeg! Aoolaus.

Juud, ijverig! Wow, welke kleru was het en welke is het nu?

Oh, jongste wil uit bed. Later!
quote:amalia schreef op 21 augustus 2009 @ 15:14:

Is dit weer een cryptische omschrijving voor de naam?

Natuuuurlijk niet

Nou, vangen voor ingeplofte muffins!

Merci! Zonde dat ze ingezakt zijn, maar ze smaken goed!
Amalia, mag ik ook een muffin?

Jemig Star en Mamax, jullie zijn wel overduidelijk met die hints. Daar hoef ik geen moeite voor te doen zeg. Het ligt er heel dik in hoor.
Amalia zit anders met afgekloven nagels alle letters uit onze posts om te gooien
quote:Star schreef op 21 augustus 2009 @ 16:18:

Amalia zit anders met afgekloven nagels alle letters uit onze posts om te gooien Doe dat nou niet, nu is ze weer de weg kwijt!
Ik heb verlof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(en ik voel me gelijk een stuk beter )

Nee hoor, dankzij al jullie lieve woorden voel ik me beter. Ik begin gewoon ongeduldig te worden en dat is een beetje dom als je krap 36 weken bent....

Maar afijn, ik grijp mezelf bij elkaar en ga zondag druk aan de gang met de baby-kamer en het uitzoeken van de spullen (leuk als ze wat aan te trekken heeft als ze komt, nietwaar? )

Zo, ik ga nu maar eens wat aan het eten doen (brood met iets want geen puf meer voor boodschappen) en dan zie ik jullie vanavond weer!

Oh ja: Jin, ik doe mee hoor qua negeren van hints :-)
Hoera, Suus heeft verlof! Heerlijk, kun je gaan nestelen .

Heb gisteren de voetjes laten doen, schrok me rot bij het afrekenen. 63 ¤. Pfff, maar ik moet wel toegeven, ze zijn echt erg mooi (en dat is knap bij mijn pootjes). Een Japanse heeft haar lakwerk met een gellaag verzegeld, dan blijft het lang mooi. Nou dat mag wel zeg.
63 euro?!?! Men, ik ben voor 30 euro wel klaar (op to do lijst: voetenmevrouw!).

Maar goed, die lak zit wel een week of 5 nu als het goed is dus als het nog een beetje slipper weer blijft....
quote:mamax schreef op 21 augustus 2009 @ 17:20:

[...]

Doe dat nou niet, nu is ze weer de weg kwijt!Hahahahaha arme meid
Jeumig, diamantlaag op je nagels aangebracht?

Suus, lekker verlof

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven