Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
reclame
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Reclame Uw lichaam perfectioneren zonder chirurgie?

Ah, mosterd
dubbel topic

Hallo engel,

Bovenstaande topic link is van een topic die al wat eerder geplaatst is op de werk en studie pijler. Door dezelfde to.

Verder vraag ik me af of dit topic wel aan de regels van viva voldoet, maar dat weet jij vast wel.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 21 augustus 2009 @ 19:17:

dubbel topic

Hallo engel,

Bovenstaande topic link is van een topic die al wat eerder geplaatst is op de werk en studie pijler. Door dezelfde to.

Verder vraag ik me af of dit topic wel aan de regels van viva voldoet, maar dat weet jij vast wel.@ Angel3: ik heb het topic van Werk en Studie verplaatst naar het prikbord en de versie van jouw pijler verwijderd!
Topic van Thesolution4life is reclame
Uw lichaam perfectioneren zonder chirurgie?

Reclame dus inderdaad.
Kansloos dat een spammert denkt dat onze forummerts gevoelig zijn voor zoiets.
Viva naar de knoppen.
Topic over lichaam perfectioneren is verwijderd vanwege het maken van reclame.
quote:Viva Angel1 schreef op 21 augustus 2009 @ 19:22:

[...]

@ Angel3: ik heb het topic van Werk en Studie verplaatst naar het prikbord en de versie van jouw pijler verwijderd!Merci!
.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 23-08-2009 23:58
Reden: reclame
% gewijzigd
Angel, misschien kun je het topic van Cootje23 over de Mexicaanse griep naar Gezondheid verplaatsen.

Thanx.
quote:GeorgieBrown schreef op 23 augustus 2009 @ 23:33:

Angel, misschien kun je het topic van Cootje23 over de Mexicaanse griep naar Gezondheid verplaatsen.

Thanx.Is verplaatst.
quote:sarah2ndlife schreef op 22 augustus 2009 @ 04:34:

.Bedankt voor het melden . Ik heb het bericht in jouw posting ook maar verwijderd, anders blijft die reclame hier staan .
quote:Viva Angel3 schreef op 23 augustus 2009 @ 23:59:

[...]

Bedankt voor het melden . Ik heb het bericht in jouw posting ook maar verwijderd, anders blijft die reclame hier staan .

heel goed, je bent een engel!
In het topic Beste ontwerpers van grote-maten-kleding maakt Curvyfashionata reclame voor haar eigen blog, volgens mij ook niet echt de bedoeling. Is ook een eerste bericht.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ik vroeg me even af waarom I WANT UGGS nog in hoofdletters staat. Meestal worden zulke titels toch onthoofdletterd?
De laatste post in dat topic is trouwens een oproep van iemand die haar laarzen wil verkopen.
galvanic spa

dan deze ook maar weg!
het is verwijderd Sarah, merci.
Het topic I WANT UGGS is verwijderd vanwege een overdosis aan reclame.
Reclame van Curvyfashionista is verwijderd.
quote:Viva Angel3 schreef op 27 augustus 2009 @ 21:45:

Reclame van Curvyfashionista is verwijderd.Volgens mij staan ze er nog gewoon (in iedere post die ze geplaatst heeft trouwens)
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Heeft Erik soms een broertje? Hoelang moet die zijn? (Serieus Topic)
miss C. het is gewoon een onzeker mannetje die zich druk maakt over z'n borsthaar (check vergrootglas) en andere heel belangrijke dingen (maar het niet echt SERIEUS durft te vragen)
quote:misschicken schreef op 28 augustus 2009 @ 23:11:

Heeft Erik soms een broertje? Hoelang moet die zijn? (Serieus Topic)Gheghe, ik dacht het, jij zegt ut!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven