Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik hou ervan om erover te praten. Het zet tot nadenken en tot een persoonlijke groei. Bij mij dan.
Ik ben er. Mijn msn stond aan en ik werd aangeklikt. Aangezien ik niet tegelijkertijd kan msnen en forummen en wijn drinken en toastjes eten heb ik het maar bij msn gelaten. Wel zo'n beetje gevolgd over het geloof.

Ik vind alles eigenlijk interessant en ik volg het liefst wat mijn hart mij influistert. Oprecht en eerlijk.

Ik haak af...welterusten.

Benieuwd hoe Kym het heeft.
I am Spaaartaaacus.
quote:Summerdance schreef op 21 augustus 2009 @ 23:28:

Pom, ik denk dat dat is wat een hoop mensen juist aanspreekt in het Boeddhisme.

Dat er juist gevraagd wordt om naar jezelf te kijken, en niet zomaar alles klakkeloos aan te nemen wat er geschreven is....

Madhe, ik wilde je niet wegjagen meissie....

*gaat even Summerhond uitlaten*Kwam kijken of het ergens anders over ging hihi. Praat lekker door hoor, ik kom wel weer terug Moet alleen niet gaan discussieren over religie.. maar ik vind het helemaal oke als jullie dat wel doen hoor!!
En ik al die tijd maar denken dat je Super Woman bent!

Slaap lekker Sam!
Madhe we kunnen het over meerdere dingen tegelijk hebben hoor! Zolang je maar niet weer ons jaloers gaat zitten maken met die vent van je!
quote:frizzy schreef op 21 augustus 2009 @ 23:34:

Ik hou ervan om erover te praten. Het zet tot nadenken en tot een persoonlijke groei. Bij mij dan. Nouja het komt er kort op neer (weet echt niet meer hoe dat genoemd wordt), dat in Boeddhisme o.a. gericht is op vermijden van fout gedrag. Naar mijn idee wordt dus hiermee al een norm aangegeven (en voor mij met mijn autoriteitsprobleem , voelt dat niet prettig aan). In mijn oogpunt is er trouwens nooit sprake van fout gedrag, omdat je je keuzes maakt op basis van inzicht die je op dat moment hebt.
Maar goed zullen we het over iets anders hebben?
Vermijden van fout gedrag? Goh... Weet even niet waar je op doelt.

In principe is de Leer erop gericht jou alleen dingen laten te doen die een positieve uitwerking hebben op jou en anderen. Maar als je iets doet wat dat niet tot gevolg heeft, betekent het niets meer of minder dan dat je bepaalde dingen nog moet leren.

Laatst maakte ik me zorgen om iemand die ook onze tempel bezoekt. Ik besprak het met de monnik, die moest grinniken en zei: "Oh he still needs training." En dat is dan dat.
Buurjongetje (15 jaar) kwam me halen om een egel te bewonderen. Logisch dat ie bij mij komt als beide ouders laveloos zijn. Zucht. Maandag vertrekt hij naar een leefgroep van jeugdzorg...
Weer terug en we kunnen het natuurlijk altijd wel weer over sex gaan hebben

Frizz, ik mail je van de week nog wel even, want ik wil er wel nog het 1 en ander van weten,maar ik wil zeker geen mensen wegjagen
quote:frizzy schreef op 21 augustus 2009 @ 23:46:

Buurjongetje (15 jaar) kwam me halen om een egel te bewonderen. Logisch dat ie bij mij komt als beide ouders laveloos zijn. Zucht. Maandag vertrekt hij naar een leefgroep van jeugdzorg...

jeuh, das triest zeg....

Zoiets breekt je hart toch?

15!

Ik denk dan wat zal er van zo'n jochie terecht komen?
Seks! Ik heb er zin in!

*of was dat nou ook niet de bedoeling...*
ojee er is me toch een reltopic aan de gang, leuk, leuk, leuk
quote:Pompiedoe schreef op 21 augustus 2009 @ 23:49:

ojee er is me toch een reltopic aan de gang, leuk, leuk, leukWaar waar waar.....leidt even af totdat Kym terug is....god wel spannend hoor!
op relatiepijler iets met permanentia dei met de man en schoenen van Maria75 vandoor is
Hij zei toen ie me net kende (8 jaar): "Frizz wil jij mijn mamma zijn?" Vader is huisdealer en verslaafd aan alcohol en coke, al zolang ik ze ken. Zijn moeder wil hem niet hebben, zeker niets sinds ze weer een kleintje heeft. Volgens mij gebruikt zij ook.

En toch, ondanks zijn rare acties doet zijn vader wel zijn best. Uithuisplaatsing heb ik nooit DE oplossing gevonde, ik weet hoe het in de Jeugdzorg eraan toe gaat.

Tis triest, maar wat doe je eraan?
quote:frizzy schreef op 21 augustus 2009 @ 23:38:

Madhe we kunnen het over meerdere dingen tegelijk hebben hoor! Zolang je maar niet weer ons jaloers gaat zitten maken met die vent van je! Oh, maar misschien vind jij hem wel een lul, en dan heb je niets om jaloers op te zijn toch
Maar ja Frizz, als uit huis plaatsing volgens jou de oplossing niet is, wat dan wel?

Ik bedoel...daar blijven is toch ook geen optie.

drank en drugs met een kind is toch ook geen haalbare situatie?

Agos, wil jij mijn mama zijn....hoe erg is dat als zo'n ukkepuk dat tegen je zegt....

Pom, volgens mij is dat topic hastikke fake
quote:Summerdance schreef op 21 augustus 2009 @ 23:54:

Maar ja Frizz, als uit huis plaatsing volgens jou de oplossing niet is, wat dan wel?

Ik bedoel...daar blijven is toch ook geen optie.

drank en drugs met een kind is toch ook geen haalbare situatie?

Agos, wil jij mijn mama zijn....hoe erg is dat als zo'n ukkepuk dat tegen je zegt....

Pom, volgens mij is dat topic hastikke fake

Ja ze hebben niet goed nagedacht om het helemaal geloofwaardig over te laten komen.

Sneu voor je buurjongen Frizz, breekt je hart van, maar op zijn school hebben ze ook al niks gemerkt? Tja uit huis plaatsing kan me voorstellen dat dat niet meteen de voorkeur heeft. Je haalt toch iemand uit zijn vertrouwde omgeving in een behoorlijk heftige leeftijdsfase. Is hij überhaupt bekend bij jeugdzorg of een maatschappelijk werker/ster? En behalve jij heeft hij nog anderen die zich om hem bekommeren (grootouders ofzo)
Wat een neprel zeg! Jammurrrrr!

Ik kan toch jaloers zijn op jouw gevoelens Madhe!

Er is geen oplossing Sum. En misschien een beetje gek om te zeggen, maar dit jongetje redde zich best goed thuis. Nu wordt ie ergens tussen lastpakken gezet in een heel andere leefsituatie, en dat zorgt meestal niet echt voor geweldige resultaten. Ik ken dit soort plekken maar al te goed, en ben er geen fan van.

Beste zou zijn hulpverlening aan huis. Wordt ook steeds meer gedaan. Maar ja, ik ken die voogd niet en weet niet waarom ze deze beslissing heeft genomen. Kan me er ook niet zomaar mee gaan bemoeien natuurlijk.
Hij heeft sinds een half jaar een voogd, en zat al heel lang op speciaal onderwijs. Ik heb me (vooral wegens mijn achtergrond als hulpverlener) geprobeerd buiten te houden.

Hij heeft geen 'normale' mensen om zich heen als je kijkt naar familie of vrienden van ouders. Wel zijn er buren die zich om hem bekommeren. Morgen op zijn verjaardag moet ik me dus even aanpassen aan de visite. Joggingpak aandoen ofzo...
Puntje Frizz, ik geloof ook niet dat dat de meest ideale plekken zijn om tieners neer te zetten.

Blijft lastig, mede ook omdat je niets kunt doen.

Liefjes is ga mijn bedje opzoeken

Werd net nog even gebeld dat het wel heel leuk zou zijn als ik nog een drankje kwam doen in de stad.....ja doehoeiii

Weltrusten lieverdjes het was me weer een waar genoegen

*overweegt een wekker te zetten voor de scoop van het verhala van Kym morgenochtend*
quote:frizzy schreef op 22 augustus 2009 @ 00:03:

Ik kan toch jaloers zijn op jouw gevoelens Madhe!

Maar dat hoeft niet, voor jou is er ook ergens een leukerd hoor! Moet wel, je bent zelf een leuke meid, dan komt er ook echt ooit een hele leuke relatie
Ik ga ook, wil nog even een boekje lezen. Slaap lekker jullie en Frizz (voor de zekerheid) ik val het boeddhisme niet af/aan, maar op dit moment past het niet bij mij. Überhaupt past nu geen geloof bij mij.
In sommige gevallen pleit ik echt wel voor uithuisplaatsing hoor! Maar ja, inderdaad ik kan niks doen. Vroeg zijn mobiele nummer voor als ie weg is, zegt ie: "Aah tenminste iemand die nog om me geeft." Maar wel met zo'n grijns dat ik zeg: "Ah joh, aansteller!" Zijn vader voedt hem wel op namelijk. Alleen een beetje anders dan menig ander zou doen. Anyway, ander onderwerp.

Slaap lekker Sum!

*blijft wachten op Kym*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven