Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
dat 19.00 uur klinkt alsof ik een alibi zoek. hahahaha! "vraag maar aan Viva, die wisten dat ik niet aan het heuken was!"
quote:Miena schreef op 22 augustus 2009 @ 04:27:

ach ja, je haalt het nu in toch? Achter de pc weliswaar En trouwens ik ga ook wel eens vroeg slapen, maar das altijd lastig. Tem eerste moet ik eerst goed wakker worden en ben ik dan alitjd chaggo en ten tweede kan ik ook s'nachts niet echt meer slapen hahaWaarom ben jij wakker?
Omdat ik er gewoon nog geen zin in heb. Heb meer zin in een wijntje en een beetje slap ouwehoeren
Nou meis, schenk je glas vol! Die nachten ken ik wel. Heb je een "heet hangijzer"? Grappig dit...jij veel te laat nog aan de wijn, ik veel te vroeg aan de koffie.
aan de koffie? dat meen je niet! je bedoelt dat je nu gewoon niet meer gaat slapen dus... ongelofelijk, moet je morgen werken ofzo? Ik ben morgen vrij hoef pas zondag weer aan de slag. whehe waar gaat dit over
Ben ook nog wakker!
passiebloempje gezellig ook aan de wijn?
@ passie...reden wakker...jij ook aan de wijn?

@miena, ja aan de koffie, ik vertelde al dat ik niet cool was om al om 7 uur te gaan slapen...en ik heb een groot gebrek aan wijn in huis! Ik neem me nu resoluut voor dat morgen te veranderen!
Hee Miena...aan de Baco, maar gezellig om ff te kletsen!
en Hallo pooky!
als jullie op mijn icoontje drukken....zien jullie dat ik nogal verdriet heb.....maaaaaaaaaar...wil dat nu FF niet!
You die hard! Ben je laat begonnen passie?
Nu heb je dat ook ff niet.
Nee joh, ben moeder, dus vroeggggggg en hele dag....
@ pooky...fijn!

kan jullie vermaken met mijn laatste blunder als..'goede moeder"...
.
aan de baco nog beter
Hier ook iemand klaarwakker, met dank aan de nachtvoedingen Heb er om 1.00 uur ook al 1 gehad en om 6.30 komt de oudste alweer, dus de nacht is alweer voorbij....
Kan ik je ergens mee helpen passie?
Hoe oud zijn jullie? Ff vraagje tussen door......Moeder zijn lijkt me ook zwaar hoor. En meestal hoor je alleen maar de mooie verhalen enzo... (oke ben officieel dronken) maar hoop dat jullie me nog volgen
Zit hier nog met een big smile pooky.....trots op wat ik gedaan heb.. helaas was het avondeten patat....

Maar die glimlach van kids.........onbetaalbaar!
Patat is dan ook erg lekker! Met mayonaise toch wel!!!?? *strenge toon*

Waar ben je zo trots op? Ben heel benieuwd!
ooh mensen ik krijg zo'n zin om wat te eten, maar weet dat t beter is om niet te doen haha
@ dufty.......helpt het als ik zeg, dat ik jaloers ben!

Zo lang geleden...mijn kindje aan de borst!

( ....ik nooit meer dat gevoel in de nacht....zo mooi!)
@

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven