emmertje is vol?
zaterdag 22 augustus 2009 om 09:43
Ik heb al eerder een topic geopend, (lang geleden).. enfin.... ik woon samen met vriend die pas gescheiden is en 3 kinderen heeft..hypotheek van ex staat nog op zijn naam, vanwege de kids.. ex is van hem gescheiden woont samen met nieuwe lover(alcoholist) ex werkt niet. Ik werk 40u, ik doe het huishouden, op de dagen dat ik vrij ben(kies ik zelf voor) zijn zijn jongens er. Deze dagen is hij alleen vrij meer niet. We hadden vakantie 2 weken geleden, ik ben intussen ontslagen, heb een nieuwe baan gezocht en gevonden, heb in de vakantie voor hem en zijn kinderen gezorgd, ik had graag 1 keer in die week naar het strand gegaan,gewoon ff voetjes in zee zorgen weg ermee... maar moeder van vriend vond het veiliger als we naar een meer zouden gaan met kinderen, dus naar een meer....maakt mij niet uit, ik had voorstel: gaan we later in de middag naar de zee ff'tjes... ok zegt vriend! later in de middag, zitten we aan het meer, komt moeder vriend met partner en we gaan niet naar de zee... ok, ik pas me aan. Ik heb zelf 2 dochters, waar ik jaren (lang verhaal) geen contact meehad. Nu tijdens die vakantie neemt jongste contact op, en heb nog steeds contact... wereld op zijn kop... maar ik ben nu helemaaaaaaaaaal op, er is zoveel meer aan de hand maar als ik nu alles moet neertikken hier ...pffff ik ben ook mijn huis alles kwijtgeraakt door brand, en nu in Kampen wat is gebeurd...alles komt boven... dus emmertje vol? ik heb het idee dat mijn vriend alles op de eerste plaats zet behalve ik
zaterdag 22 augustus 2009 om 10:03
Tja denk dat het beste zou zijn om even een weekje of wat voor jezelf te nemen, maar met net een nieuwe baan zit dat er waarschijnlijk niet in. Maar af en toe een dagje voor je zelf moet toch wel lukken?
Je zegt wel dat je het idee hebt dat je vriend alles op de eerste plaats zet behalve jij? Heb je het hier al met 'm over gehad? Er zijn wel een aantal dingen die je noemt waar je vriend volgens mij niks mee te maken heeft. Misschien moet je eens proberen alle problemen op een rijtje te zetten, echt alles wat je kan bedenken. En dan te kijken waarvoor je een oplossing kan bedenken. Misschien zijn er een aantal concrete dingen die je van je vriend kan vragen.
Je zegt wel dat je het idee hebt dat je vriend alles op de eerste plaats zet behalve jij? Heb je het hier al met 'm over gehad? Er zijn wel een aantal dingen die je noemt waar je vriend volgens mij niks mee te maken heeft. Misschien moet je eens proberen alle problemen op een rijtje te zetten, echt alles wat je kan bedenken. En dan te kijken waarvoor je een oplossing kan bedenken. Misschien zijn er een aantal concrete dingen die je van je vriend kan vragen.
zaterdag 22 augustus 2009 om 10:03
Beste Chili,
Het is zaterdag, ik neem aan dat je vandaag niet hoeft te werken. Zeg al je afspraken af, pak een handdoek, een boek en twintig euro en ga naar het strand.
Niks doen, nergens over nadenken, niet proberen je emmer te legen. Gewoon zand tussen je tenen voelen, golven horen breken en de zon op je huid voelen.
Met al de emoties die er nu razen heeft het geen zin om heel diep na te gaan denken. Dat komt vanavond wel weer. Of beter nog, morgen.
Het is zaterdag, ik neem aan dat je vandaag niet hoeft te werken. Zeg al je afspraken af, pak een handdoek, een boek en twintig euro en ga naar het strand.
Niks doen, nergens over nadenken, niet proberen je emmer te legen. Gewoon zand tussen je tenen voelen, golven horen breken en de zon op je huid voelen.
Met al de emoties die er nu razen heeft het geen zin om heel diep na te gaan denken. Dat komt vanavond wel weer. Of beter nog, morgen.
zaterdag 22 augustus 2009 om 10:04
Je vriend is pas gescheiden schrijf je en heeft 3 kinderen. Logisch dat hij zijn gezin nu op de eerste plaats zet. Contact met zijn ex verloopt ook nog niet zoals het zou moeten lees ik aangezien zij hem niet vertrouwd naar zee te gaan met hun kinderen. En hij daarop dan ook niet gaat. Enfin, veel verse ellende waar jejezelf midden in hebt gezet. Ik zou zeggen stap daar uit ga wat meer je eigen leven leiden. Je hebt zelf ook meer dan genoeg aan je hoofd zo te lezen. Neem wat stappen terug, ruim je rommel op en laat je vriend ook zijn rommel opruimen.
zaterdag 22 augustus 2009 om 10:05
Helaas ik moet wel werken tot 22u, ik heb al gebeld naar mijn werk of er verlof mogelijk is...
Maar ja, ik kan het ook niet bespreken met hem, hij loopt weg en mompeld ...net ook weer..dus ik kan er niks mee.. waarschijnlijk is ook het beste dat ik gewoon ga werken, krijg ik andere gedachten en afleiding..
Maar ja, ik kan het ook niet bespreken met hem, hij loopt weg en mompeld ...net ook weer..dus ik kan er niks mee.. waarschijnlijk is ook het beste dat ik gewoon ga werken, krijg ik andere gedachten en afleiding..
zaterdag 22 augustus 2009 om 10:10
Oh, zijn moeder Dan heb ik het verkeerd gelezen.
Dus zijn moeder bepaald of jullie met de kinderen naar zee gaan of naar een meer. Zee is te gevaarlijk. Tja. Volgende keer als je naar zee wil gaan ga je lekker alleen en laat je je vriend het met zijn moeder uitzoeken wat hij met zijn kinderen mag gaan doen op een vrije dag.
* krijgt intense jeuk*
Dus zijn moeder bepaald of jullie met de kinderen naar zee gaan of naar een meer. Zee is te gevaarlijk. Tja. Volgende keer als je naar zee wil gaan ga je lekker alleen en laat je je vriend het met zijn moeder uitzoeken wat hij met zijn kinderen mag gaan doen op een vrije dag.
* krijgt intense jeuk*
zaterdag 22 augustus 2009 om 10:12
zaterdag 22 augustus 2009 om 10:18
zaterdag 22 augustus 2009 om 10:56
Chili ik ben het helemaal eens met Sprankelend, ga eerst eens even uitrusten! Kun je dat morgen doen? Of desnoods overmorgen?
Je hoofd loopt nu over, op deze manier ga je alleen maar piekeren, je rot voelen en het nóg ingewikkelder maken.
Eerst rust, zodat de kluwen aan gedachten en gevoelens even ontward kan worden. Daarná kun je gaan kijken wat er nu echt aan de hand is en wat je zou willen.
Succes!
Je hoofd loopt nu over, op deze manier ga je alleen maar piekeren, je rot voelen en het nóg ingewikkelder maken.
Eerst rust, zodat de kluwen aan gedachten en gevoelens even ontward kan worden. Daarná kun je gaan kijken wat er nu echt aan de hand is en wat je zou willen.
Succes!

zaterdag 22 augustus 2009 om 10:59
Waarom pas jij je aan aan de nukken van je vriend en zijn kinderen? Als jij naar 't strand wil dan gá je naar 't strand! Laat die vriend het lekker zelf uitzoeken met z'n kroost, dat is zijn verantwoording. Laat hem maar naar jou komen op zijn kindvrije dagen en accepteer niet langer dat hij die kinderen in jouw huis laat komen meerdere dagen per week! Je bent gewoon z'n nieuwe huissloof geworden ipv een partner!
Ik lees net dat je al samen woont. Dom dom dom dat je dáár bent ingestonken! Waarom blijft ie niet gewoon in zijn eigen huis wonen? Dan houdt je het veel beter gescheiden en hoef je niet voor hem en zijn gezin voor sloof te spelen. Echt, ik zou die kerel het huis uitschoppen en hij hoeft alleen te komen op momenten dat ie tijd/zin/energie heeft voor qualitytime. Heeft ie dat niet? His loss! Je kunt wel iets beters vinden, hell! Alleen wonen is al 100 keer beter dan wat je je met dit probleemgeval op je hals hebt gehaald. Hij is van 't ene gespreide bedje zo in 't andere gedoken.
Ik lees net dat je al samen woont. Dom dom dom dat je dáár bent ingestonken! Waarom blijft ie niet gewoon in zijn eigen huis wonen? Dan houdt je het veel beter gescheiden en hoef je niet voor hem en zijn gezin voor sloof te spelen. Echt, ik zou die kerel het huis uitschoppen en hij hoeft alleen te komen op momenten dat ie tijd/zin/energie heeft voor qualitytime. Heeft ie dat niet? His loss! Je kunt wel iets beters vinden, hell! Alleen wonen is al 100 keer beter dan wat je je met dit probleemgeval op je hals hebt gehaald. Hij is van 't ene gespreide bedje zo in 't andere gedoken.
zaterdag 22 augustus 2009 om 20:05
Ik vind het allemaal heel dubbel, nu heb ik weer een schuldgevoel omdat ik ruzie gemaakt heb met hem... ik heb gewerkt en mocht gelukkig eerder weg.. mijn hoofd tolt gewoon... ik weet niet meer hoe ik het moet aanpakken, morgen moet ik nog werken en maandag ben ik vrij maar dan viert zijn middelste zijn verjaardagsfeestje en komen vriend zijn ouders... dinsdag heb ik denk ik voor mezelf , misschien koop ik wel een treinkaartje en ga ik naar het strand. Ik wil jullie bedanken voor de reacties
zaterdag 22 augustus 2009 om 20:15
Chili misschien is het alleen je manier van schrijven, maar je maakt op mij de indruk elk moment in te kunnen storten.
Klinkt heel zorgelijk!
Denk alsjeblieft om je eigen (psychische) gezondheid en bedenk je dat ook dit een reden kan zijn om je ziek te melden. Ik vind dinsdag namelijk véél te ver weg klinken.
Sterkte meissie!
Klinkt heel zorgelijk!
Denk alsjeblieft om je eigen (psychische) gezondheid en bedenk je dat ook dit een reden kan zijn om je ziek te melden. Ik vind dinsdag namelijk véél te ver weg klinken.
Sterkte meissie!

zondag 23 augustus 2009 om 07:46
quote:chili1971 schreef op 22 augustus 2009 @ 20:05:
Ik vind het allemaal heel dubbel, nu heb ik weer een schuldgevoel omdat ik ruzie gemaakt heb met hem... ik heb gewerkt en mocht gelukkig eerder weg.. mijn hoofd tolt gewoon... ik weet niet meer hoe ik het moet aanpakken, morgen moet ik nog werken en maandag ben ik vrij maar dan viert zijn middelste zijn verjaardagsfeestje en komen vriend zijn ouders... dinsdag heb ik denk ik voor mezelf , misschien koop ik wel een treinkaartje en ga ik naar het strand. Ik wil jullie bedanken voor de reactiesIk snap niet dat je het tolereert. Neem gewoon 'n dag vrij en ga wat voor jezelf doen (eventueel met 'n vriendin) als die kerel het verjaardagsfeestje van zijn kind in jouw huis viert.
Ik vind het allemaal heel dubbel, nu heb ik weer een schuldgevoel omdat ik ruzie gemaakt heb met hem... ik heb gewerkt en mocht gelukkig eerder weg.. mijn hoofd tolt gewoon... ik weet niet meer hoe ik het moet aanpakken, morgen moet ik nog werken en maandag ben ik vrij maar dan viert zijn middelste zijn verjaardagsfeestje en komen vriend zijn ouders... dinsdag heb ik denk ik voor mezelf , misschien koop ik wel een treinkaartje en ga ik naar het strand. Ik wil jullie bedanken voor de reactiesIk snap niet dat je het tolereert. Neem gewoon 'n dag vrij en ga wat voor jezelf doen (eventueel met 'n vriendin) als die kerel het verjaardagsfeestje van zijn kind in jouw huis viert.
dinsdag 25 augustus 2009 om 17:15
quote:chili1971 schreef op 25 augustus 2009 @ 17:05:
Hij riep tijdens een ruzie vorige week: vieze vuile kanker hoer... en weet dat dit het meest kwetsende voor mij is...? wat moet ik daarmee? later is het sorry..het lag voorop de tong blabla
HIj laat kennelijk nu al zijn ware aard zien...
Chili, met deze man ga je erg ongelukkig worden. Zeker weten. Ik zou geen moment twijfelen: iemand die me vieze vuile kankerhoer noemt kan gelijk ophoepelen.
Hij riep tijdens een ruzie vorige week: vieze vuile kanker hoer... en weet dat dit het meest kwetsende voor mij is...? wat moet ik daarmee? later is het sorry..het lag voorop de tong blabla
HIj laat kennelijk nu al zijn ware aard zien...
Chili, met deze man ga je erg ongelukkig worden. Zeker weten. Ik zou geen moment twijfelen: iemand die me vieze vuile kankerhoer noemt kan gelijk ophoepelen.
dinsdag 25 augustus 2009 om 17:15
Chili, luister nou eens even goed. Je hebt géén kinderen met hem, in die zin ben je dus niet aan hem gebonden. In mijn optiek mishandelt hij je geestelijk. Ga weg, tijdelijk of permanent! Wellicht een tijdje bij een vriendin of een familielid maar je moét voor jezelf even uit deze situatie stappen. Het lijkt erop dat deze man enorme psychische problemen heeft en dit kan jij niet oplossen!
Ga ergens logeren, kom tot rust en maak voor jezelf de balans op. Deze man is gevaarlijk, nu scheldt hij je uit maar wat als hij je lichamelijk gaat mishandelen?? Denk om jezelf, straks zit jij thuis, overspannen en dan??
Ga ergens logeren, kom tot rust en maak voor jezelf de balans op. Deze man is gevaarlijk, nu scheldt hij je uit maar wat als hij je lichamelijk gaat mishandelen?? Denk om jezelf, straks zit jij thuis, overspannen en dan??

dinsdag 25 augustus 2009 om 19:39
quote:chili1971 schreef op 25 augustus 2009 @ 17:05:
Hij riep tijdens een ruzie vorige week: vieze vuile kanker hoer... en weet dat dit het meest kwetsende voor mij is...? wat moet ik daarmee? later is het sorry..het lag voorop de tong blablaHoe lang ga je die profiteur nog in je huis laten? Schop 'm er uit en ga je eigen leven weer leiden zonder dat je als huissloof door die ondankbare hond en zijn kinderen wordt gebruikt!!!!!
Hij riep tijdens een ruzie vorige week: vieze vuile kanker hoer... en weet dat dit het meest kwetsende voor mij is...? wat moet ik daarmee? later is het sorry..het lag voorop de tong blablaHoe lang ga je die profiteur nog in je huis laten? Schop 'm er uit en ga je eigen leven weer leiden zonder dat je als huissloof door die ondankbare hond en zijn kinderen wordt gebruikt!!!!!
woensdag 26 augustus 2009 om 12:19
Wat een rotsituatie! Bedenk: als iemand jou
vieze vuile kankerhoer
noemt, dan is diegene jou toch sowieso niet waard, hoe leuk/lekker/grappig hij verder ook is?!?!?!?!?! Ik word daar echt kwaad om! Verlaat die rotgast, echt waar. En dan moet jij ook nog voor z'n kinderen zorgen en dan heb je ook nog een schoonmoeder waar alle vrouwen bang voor zijn als ze een relatie krijgen. PFf kies lekker voor jezelf en geniet van het leven. Kun je tenminste naar het strand wanneer het jou uitkomt!
En daarbij: volgens mij ben je eigenlijk een hele sterke vrouw; je hebt zeer snel weer een baan gevonden en hebt steeds moeilijke situaties kunnen handelen. Dus jij bent het waard om door een superman op handen gedragen te worden, niet door een loser!
vieze vuile kankerhoer
noemt, dan is diegene jou toch sowieso niet waard, hoe leuk/lekker/grappig hij verder ook is?!?!?!?!?! Ik word daar echt kwaad om! Verlaat die rotgast, echt waar. En dan moet jij ook nog voor z'n kinderen zorgen en dan heb je ook nog een schoonmoeder waar alle vrouwen bang voor zijn als ze een relatie krijgen. PFf kies lekker voor jezelf en geniet van het leven. Kun je tenminste naar het strand wanneer het jou uitkomt!
En daarbij: volgens mij ben je eigenlijk een hele sterke vrouw; je hebt zeer snel weer een baan gevonden en hebt steeds moeilijke situaties kunnen handelen. Dus jij bent het waard om door een superman op handen gedragen te worden, niet door een loser!