De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
zaterdag 22 augustus 2009 om 10:52
quote:Solomio schreef op 22 augustus 2009 @ 09:51:
Ik ben alleen al blij dat ik kinderen heb omdat ik die de schuld kan geven van mijn overgewicht. Ben pas 100+ sinds de zwangerschappen, maar ja, kan ik niks aan doen hè, schuld van de kinderen.Ja Fuck............dat excuus kan ik dan weer niet gebruiken
Ik ben alleen al blij dat ik kinderen heb omdat ik die de schuld kan geven van mijn overgewicht. Ben pas 100+ sinds de zwangerschappen, maar ja, kan ik niks aan doen hè, schuld van de kinderen.Ja Fuck............dat excuus kan ik dan weer niet gebruiken
zaterdag 22 augustus 2009 om 10:58
Heerlijk Zwieber! Ik ben ook nog maar net wakker.
Moet veel doen vandaag. Opruimen, stofzuigen, dweilen, spullen uitzoeken, wassen, schoonmoeder komt langs, boodschappen en vanavond gourmetten.
Dus idd niet te veel schrijven he!
Moet veel doen vandaag. Opruimen, stofzuigen, dweilen, spullen uitzoeken, wassen, schoonmoeder komt langs, boodschappen en vanavond gourmetten.
Dus idd niet te veel schrijven he!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zaterdag 22 augustus 2009 om 12:48
Denk dat ik me alvast maar afmeld voor maandag (en ook voor de herkansing van dinsdag). Heb net boodschappen gedaan en veel (te veel) lekkers gekocht. Met als smoes dat ik tuuk niet wil dat de visite tekort komt.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 22 augustus 2009 om 13:04
quote:Quirijn schreef op 22 augustus 2009 @ 13:01:
Je hebt het dus nog niet gegeten Solomio.. dan is er toch geen reden om het nu al op te geven.. kom op!Dus jij denkt dat ik straks de sivite taart geef en zelf een biskwietje neem? En dat ik vanavond de restanten weggooi? Tja, ik ben hier nog maar kort, dus je kent me nog niet zo goed.
Je hebt het dus nog niet gegeten Solomio.. dan is er toch geen reden om het nu al op te geven.. kom op!Dus jij denkt dat ik straks de sivite taart geef en zelf een biskwietje neem? En dat ik vanavond de restanten weggooi? Tja, ik ben hier nog maar kort, dus je kent me nog niet zo goed.
zaterdag 22 augustus 2009 om 13:26
zaterdag 22 augustus 2009 om 13:32
Vriendin van mij zei ooit dat ik het beter in de vuilnisbak kan gooien dan in mijn maag. Maar dat vind ik zooooooo moeilijk. Maar ben ervan overtuigd dat ik inmiddels zover ben.
Vind het ook altijd zo zonde van het geld. Alsof het minder kost als ik het opeet ofzo. Nou ja, zoiets dus.
Vind het ook altijd zo zonde van het geld. Alsof het minder kost als ik het opeet ofzo. Nou ja, zoiets dus.
zaterdag 22 augustus 2009 om 13:33
zaterdag 22 augustus 2009 om 13:34
quote:Hemera schreef op 22 augustus 2009 @ 13:32:
Als je het in jezelf weggooit, is dat minder erg dan de vuilnisbak?ja, zo voelt het wel. Dan heb ik er tenmiste nog plezier van gehad. En dat moet ik dus nog ff ombuigen.
Als je het in jezelf weggooit, is dat minder erg dan de vuilnisbak?ja, zo voelt het wel. Dan heb ik er tenmiste nog plezier van gehad. En dat moet ik dus nog ff ombuigen.
zaterdag 22 augustus 2009 om 13:53
FF knip en plak
\Sporten ging goed! 45 min interval op de loopband (steeds in een paar minuten van 7.5 km p/u naar 11, paar minuten herstellen en dan weer, heb zo'n 5 keer versneld denk ik) en daarna 15 minuten op 8.5.
Solo, als je er maar écht echt echt van geniet!
\Sporten ging goed! 45 min interval op de loopband (steeds in een paar minuten van 7.5 km p/u naar 11, paar minuten herstellen en dan weer, heb zo'n 5 keer versneld denk ik) en daarna 15 minuten op 8.5.
Solo, als je er maar écht echt echt van geniet!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 22 augustus 2009 om 14:28
Hallo allemaal,
Ik ben weer back in business na een heerlijke vakantie met veel lekker eten haha. Heb geprobeerd van de toetjes af te blijven en dat is aardig wat keertjes gelukt De Fruitella's in de wachtrij van het attractiepark smaakten echter supergoed!
Ik heb nog niet op de weegschaal durven te staan, dus dat ga ik gewoon maandagochtend doen, zodat ik weer mee kan doen met de tabel
Succes allemaal dit weekend
Ik heb alleen lekker gezonde producten in huis gehaald en mn geld is op, dus kan niks lekkers kopen.
Groetjes, Jokejacket
Ik ben weer back in business na een heerlijke vakantie met veel lekker eten haha. Heb geprobeerd van de toetjes af te blijven en dat is aardig wat keertjes gelukt De Fruitella's in de wachtrij van het attractiepark smaakten echter supergoed!
Ik heb nog niet op de weegschaal durven te staan, dus dat ga ik gewoon maandagochtend doen, zodat ik weer mee kan doen met de tabel
Succes allemaal dit weekend
Groetjes, Jokejacket
zaterdag 22 augustus 2009 om 15:39