Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Zo ik heb heeeeeeerlijk uitgeslapen. Met dank aan Mr. Zwieber.
quote:Solomio schreef op 22 augustus 2009 @ 09:51:

Ik ben alleen al blij dat ik kinderen heb omdat ik die de schuld kan geven van mijn overgewicht. Ben pas 100+ sinds de zwangerschappen, maar ja, kan ik niks aan doen hè, schuld van de kinderen.Ja Fuck............dat excuus kan ik dan weer niet gebruiken
Heerlijk Zwieber! Ik ben ook nog maar net wakker.

Moet veel doen vandaag. Opruimen, stofzuigen, dweilen, spullen uitzoeken, wassen, schoonmoeder komt langs, boodschappen en vanavond gourmetten.

Dus idd niet te veel schrijven he!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Clear Blue deed bij mij ook geen bel rinkelen hoor.

Ik zit ff aan de Brinta, daarna sporten
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 22 augustus 2009 @ 11:05:

Clear Blue deed bij mij ook geen bel rinkelen hoor.

Pfff gelukkig Pip, ik voelde me echt blonT
Ga met mijn Clear Blue grapje wel naar de horrorpijlerT.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
Denk dat ik me alvast maar afmeld voor maandag (en ook voor de herkansing van dinsdag). Heb net boodschappen gedaan en veel (te veel) lekkers gekocht. Met als smoes dat ik tuuk niet wil dat de visite tekort komt.
Je hebt het dus nog niet gegeten Solomio.. dan is er toch geen reden om het nu al op te geven.. kom op!
quote:Quirijn schreef op 22 augustus 2009 @ 13:01:

Je hebt het dus nog niet gegeten Solomio.. dan is er toch geen reden om het nu al op te geven.. kom op!Dus jij denkt dat ik straks de sivite taart geef en zelf een biskwietje neem? En dat ik vanavond de restanten weggooi? Tja, ik ben hier nog maar kort, dus je kent me nog niet zo goed.
Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen..

(en misschien heb ik altijd wel gewoon veel vertrouwen in mensen! haha)
Met één stuk taart is het toch niet meteen verpest Solomio? Neem een lekker stuk, geniet ervan en stap vanavond als de visite weg is nog een keer op de hometrainer..
Ik neem idd een stukje taart, maar die hometrainer, die gaat em niet worden. En ik ben ook bezig om psychisch zo ver te komen dat ik restjes kan weggooien.
weet je Solomio.. als je het weggooit, dan is het ook weg zeggen wij hier altijd maar..

(zou het echt heel stoer van je vinden als je het weg zou gooien!)
Vriendin van mij zei ooit dat ik het beter in de vuilnisbak kan gooien dan in mijn maag. Maar dat vind ik zooooooo moeilijk. Maar ben ervan overtuigd dat ik inmiddels zover ben.

Vind het ook altijd zo zonde van het geld. Alsof het minder kost als ik het opeet ofzo. Nou ja, zoiets dus.
Als je het in jezelf weggooit, is dat minder erg dan de vuilnisbak?
quote:Hemera schreef op 22 augustus 2009 @ 13:09:

Met één stuk taart is het toch niet meteen verpest Solomio? O ja, en die is dus heel belangrijk. Dank weer dames, t gaat wel lukken.
quote:Hemera schreef op 22 augustus 2009 @ 13:32:

Als je het in jezelf weggooit, is dat minder erg dan de vuilnisbak?ja, zo voelt het wel. Dan heb ik er tenmiste nog plezier van gehad. En dat moet ik dus nog ff ombuigen.
Daar is de visite. Doei.
Anders geef je de rest van de taart mee aan je gasten (aanbieden voor je er van hebt geproefd, anders is het veel te moeilijk), dan weet je zeker dat je het niet vanavond alsnog op kan gaan eten, en is het ook niet ´zonde´
Veel plezier Solomio! Eetsmakelijk.
FF knip en plak

\Sporten ging goed! 45 min interval op de loopband (steeds in een paar minuten van 7.5 km p/u naar 11, paar minuten herstellen en dan weer, heb zo'n 5 keer versneld denk ik) en daarna 15 minuten op 8.5.

Solo, als je er maar écht echt echt van geniet!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hallo allemaal,

Ik ben weer back in business na een heerlijke vakantie met veel lekker eten haha. Heb geprobeerd van de toetjes af te blijven en dat is aardig wat keertjes gelukt De Fruitella's in de wachtrij van het attractiepark smaakten echter supergoed!

Ik heb nog niet op de weegschaal durven te staan, dus dat ga ik gewoon maandagochtend doen, zodat ik weer mee kan doen met de tabel

Succes allemaal dit weekend :-) Ik heb alleen lekker gezonde producten in huis gehaald en mn geld is op, dus kan niks lekkers kopen.

Groetjes, Jokejacket
quote:Quirijn schreef op 22 augustus 2009 @ 08:51:

oh oh... HCP heeft binnenkort ook een kamasutra blessure.. Zie nu man en ik voor me in een of andere moeilijke zwevendezwaanpositie of iets dergelijks. (Besef nu dat dat plaatje grappiger is als je ons kent...)
quote:Iejoor schreef op 22 augustus 2009 @ 09:56:

(ben niet zoals HCP dat als ik visite heb even ga internetten hihihi....) Doe ik niet, deze visite is meer inboedel en zat over mijn schoduer mee te lezen en te lachen.
Hey meiden

Ik breek weer in voor Quirijn (doe ik wel vaker hihi)

Quirijn, wij vroegen ons af hoeveel maten jij bent afgevallen met 43 kg te vermageren.

Of andere meiden weten jullie hoeveel je moet afvallen om een maat minder te hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven