Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Hier de weekboodschappen gedaan en teveel lekkers gekocht. Weliswaar voor de kinderen, maar dat betekent dat er snaai in huis is. En dat is op zaterdag meestal gevaarlijk, want man werken, kinderen slapen en ik alleen. Ik ga op tijd naar bed denk ik.

Solomio, ik kan dus wel goed eten weggooien, maar man niet. Ook lastig want dat betekent dat hij de restjes opeet en dat is voor hem ook niet goed. Meegeven aan de visite is ook een goed idee.
Het rundvlees voor de roti staat hier op, ruikt zalig!

Hier wel wat ongezonde dingen in huis voor Mr N en daar kan ik aardig afblijven.

Behalve dan van de mini stroopwafeltjes. Daar kan ik er zo 5 van op. Heb nu maar gezegd dat hij ze voor zichzelf moet pakken en dan hup meteen de deksel er weer op en terug in de la.

Pfoei, voel dat uur hardlopen wel zeg.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik zit aan een gebakje: verse frambozen, Griekse yoghurt (de0% vet variant uiteraard) honing en muesli. Heerlijk!
MMMM ik heb zo'n zin in frambozen al 2 weken lang! En toen ik vanochtend in de winkel was, waren er geen frambozen.

Geniet ervan Pippi!
Heb als toetje een minisolero ijsje op. Die is 55 cal. Jummie! Moest alleen weer delen met de een van de kersjes. Ik kan me de tijd niet herinneren dat ik alleen iets opat of dronk. Er wil er altijd wel eentje een stukje, hapje, likje of slokje. (En dan toch 138 kilo wegen... ra ra hoe kan het?!)
Ik ben een pan nasi aan het maken, lekker mager met kip en heul veel groenten en geen saté!
Ik ga eens iets aantrekken, de sivite kan elk moment komen en ik loop aan m'n ondderbroek
Ik zit aan een bak yoghurt met perzik. Lekker. Denk dat ik zometeen nog een wandelingetje doe. Wat een heerlijk weer zeg :-D
quote:HoiPippiLangkous schreef op 22 augustus 2009 @ 19:14:

Ik ga eens iets aantrekken, de sivite kan elk moment komen en ik loop aan m'n ondderbroekLees eens na Pip, heb je misschien te veel aan de JG gedacht toen je dit schreef?
Heb ik per ongeluk de beste methode gevonden om de 4 overgebleven stukken taart weg te gooien.

Die taart staat inmiddels al uren op het aanrecht (gewoon niet aan gedacht om het terug te zetten in de koelkast) en ziet er behoorlijk verpieterd uit. Echt heel makkelijk om dat in de vuilnisbak te mikken.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
Maar het werkt wel, So!
quote:Zwieber schreef op 22 augustus 2009 @ 21:14:

Maar het werkt wel, So!Yups. Heb er echt ook geen zin in om dat ingestorte gebak nog te gaan eten. Ben ook bang dat het zuur is.
Vandaag

2 boterhammen als ontbijt

5 stukken watermeloen met een hand vol hazelnoten en rozijnen

stukje baklava

avond eten:

yayla corba (soep) en gevulde aubergines met tomaat en gehakt en twee eetlepels bulgur

toetje, stukje watermeloen.

Vandaag niet zoveel brood gegeten want we zijn in de stad geweest en daar wilde ik niks eten en toen we thuis kwamen wilde ik gaan lunchen en toen was er alweer visite, dus die kregen koekjes en watermeloen met hazelnoten en rozijnen en ik het laatste dus.
Zo heb me netjes ingehouden vandaag. Heb lekker yoghurt op als ontbijt, 2 boterhammen lunch en mager vlees gegeten en weinig saus met de gourmet.

Zusenzo wat een exotische maaltijden!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Vandaag heb ik ook een goede dag gehad! Lekker gewandeld vanavond, gekeuveld met een vriendin. Fijn!
Klinkt goed Hemera!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ja! (Kan ik vandaag volmondig zeggen!) Ben nu Alias aan het kijken. Met Jennifer Garner. Zucht. Wat is dat een mooie vrouw.

Ken haar niet, maar er zitten mooie foto's tussen idd.
Kun je niet slapen IBI? Door die dwarszittende spier? Of ?
Het gaat goed zo te lezen aan de lijstjes! Hier ging het gisteravond redelijk. Ik heb een eierkoek gegeten en een schaaltje druiven.

Ik wilde op tijd naar bed, maar man kreeg pauze dus werd het toch wat later. Kom ik boven, is een van de kersjes op mijn bed gecrasht. Gezellig hoor, alleen wiebelt hij zo in zijn slaap en dus slaap ik amper. Hem terug naar zijn eigen bed bonjouren gaat niet. Hij loopt niet als hij slaapt (oudste twee wel). Als hij wakker wordt gaat hij niet meer slapen dus wakker maken en naar bed laten gaan is geen optie. En ik kan hem niet dragen (een trap af met een niet meewerkend kind dat behoorlijk aan de maat is (niet dik aan de maat maar gewoon groot bedoel ik dan)). En om zes uur stond er een ander kersje naast het bed. Dus twee uur geslapen en nu zin in zoete hete koffie en suiker/chocolade/koekjes. Heb ik altijd als ik brak ben.

Vanavond weer BBQen. Zou eigenlijk bij schoonfamilie zijn, maar door wederom hooglopende ruzies gaan we maar gewoon thuis BBQen met de kinderen. Veel gezelliger ook.
quote:Hemera schreef op 23 augustus 2009 @ 00:37:

Ja! (Kan ik vandaag volmondig zeggen!) Ben nu Alias aan het kijken. Met Jennifer Garner. Zucht. Wat is dat een mooie vrouw.Zo jammer dat Alias op van die onchristelijke tijden wordt uitgezonden.
Zeg dames hiero. Ik heb hier nog twee vrij reizen kaartjes liggen. Ik zou gaan met een vriendin maar die kan toch niet. Wil iemand toevallig dinsdag mee? Ik dacht naar groningen te gaan, ben ik nog nooit geweest. Anders kan ik ook twee keer gaan hoor maar ik heb maar tot 30 augustus. Q? Jos? IBI? Iemand?
Dinsdag: jongste naar school brengen, oudste lesgeven, koffie drinken met vriendin, overblijven op vorige school van de kinderen, gesprek met psych van jongste en dan is jongste alweer thuis, op zijn zeeeeeeeeeer speciale school heeft ie dinsdagmiddag ipv woensdagmiddag vrij.

Dus Zwieb, lijkt me leuk, maar nee, gaat niet lukken. Ow, je vroeg het helemaal niet aan mij.
quote:Solomio schreef op 23 augustus 2009 @ 10:09:

Dinsdag: jongste naar school brengen, oudste lesgeven, koffie drinken met vriendin, overblijven op vorige school van de kinderen, gesprek met psych van jongste en dan is jongste alweer thuis, op zijn zeeeeeeeeeer speciale school heeft ie dinsdagmiddag ipv woensdagmiddag vrij.

Dus Zwieb, lijkt me leuk, maar nee, gaat niet lukken. Ow, je vroeg het helemaal niet aan mij. Je had ook meegemogen natuurlijk maar IBI Jos en Q wonen heel erg in de buurt bij mij dus die hebben er dan het meest aan kwa afstand uit je kaartje halen. Raar hoor, dinsdagmiddag vrij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven