Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
hmmm, Star nog niet gemeld vandaag? Ik hoop toch niet dat ze in deze hitte ligt uit te drijven! Ik ben eerder aan het wegdrijven.
Nee hoor, meld. Even off weekend geloof ik.
Star, het valt ook niet mee met dikke buik en die warmte. Hoop dat de kleine meid nu snel komt!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Suze2 schreef op 23 augustus 2009 @ 09:54:

en is er vanmiddag dan wel wat quality familietijd Jin?Jep, lekker naar de ijssalon geweest en naar de speeltuin. Heerlijk middagje gehad met al mijn mannen en de meneer .
Star, heb je de blues? Of iets anders? Geen Jazz dus . Sterkte meid! Hug voor jou.
Och oudste merkt steeds beter dat we in den vreemde wonen. Zegt ie:

Mamma, ik ga naar OmaJinnymamma lopen. En dat is heel ver, maar ik wil zo graag een dikke knuffel van oma.

Arm ding.
Wel lief hoor Jinny. Hier is oma ook zwaar favoriet. Niet in woordjes maar wel in gebaren.
Ziet hij oma vaak Mal?
Nu ben ik een echte kreeft, haha

vandaag naar bosbad laage vuursche geweest op de fiets nog wel. Samen met nog een moeder, leuk hoor.

Jinny: Ohh wat sneu voor t, zit er binnenkort nog een ritje naar Nederland in?

Mal: Hoe is het met Julius?

Star: Knuf voor jou
voor jou Star! Gelukkig voor jou is het weekend bijna voorbij dan...

Jin: ach gossie... aandoenlijk hoor. klinkt als een leuke middag! Welke groep heeft jouw broer?

Bam: ah leuk! Julian heeft zich dus weer vermaakt!

Alles wel daar Mal?
Hmm het gaat wel hier. Ik heb vandaag wat last van spanningsklachten, heel trillerig in de handen/armen enzo. Maar deze week uitslag huidbiopt en gisteren verjaardag van zus gehad wat ook allemaal best heftig was qua emoties.

Met Julius gaat het goed, de andere 2 katten hebben het nu wel zo goed als geaccepteerd. Ze spelen nog niet samen, maar als ze elkaar tegen komen in de gang oid dan snuffelen ze aan elkaars neusje. En ze liggen wel samen te slapen en te suffen (nog niet tegen elkaar) maar dat is me dus wel meegevallen, nu we een week verder zijn. Julius is zo leuk ook met Jonathan, het is een lief diertje.

Jinny, nou hij ziet oma niet dagelijks want ze woont niet om de hoek, maar hij is wel stapelgek op haar. Ze kwam ons ophalen deze week na de buisjes in het zkhs en we mochten om 10 uur naar huis, maar om half 10 was Jonathan er al wel klaar mee en zat me al steeds uit de stoel te duwen omdat hij weg wilde. En toen kwam oma binnen, die zag hij als de redder in de nood natuurlijk, dus die werd helemaal afgelebberd en gisteren op verjaardag zit hij ook constant bij oma.

Heb je een webcam en oma ook? dan zou Thomas toch vaker live met oma kunnen kletsen? Dat doen mijn schoonouders met de kleinkinderen van stiefvaders kant.
Haha Bam, dit pak heb je niet nodig dus...

Wanneer precies uitslag Mal? Fijn dat het met de beestjes goed gaat, valt zeker mee dan! Lekker!
Woensdag. Als daar niks meer uitkomt zijn we helemaal klaar met de erfelijkheidsonderzoeken.
quote:Jinny schreef op 23 augustus 2009 @ 19:31:

Star, heb je de blues? Of iets anders? Geen Jazz dus . Sterkte meid! Hug voor jou.

Ik haat jazz Word er altijd zo zenuwachtig van.

De blues idd, gisteren veel last van buik maar hield weer op dus even de p in. Vannacht pas rond 04.00 in slaap gevallen en zo warm hier binnen. Jakkes. Dat dus
Jee spannend woensdag Mal!

Suus, succes morgen met echo
Spannende week dus...

Star: hopelijk bevallen...

Suus: echo...

Mal: uitslagen...

We doen onze naam weer eer aan!!!
O da's een goeie, we gaan allemaal goeie dingen doen deze week
Mal, spannend woensdag. Ook wel fijn dat het het laatste onderzoek is of niet?

Jinny, sneu dat Oudste oma zo mist. Jullie zien ze evengoed best vaak toch?

Star, balen van je weekend. Ik hoop dat Starbeeb gauw nieuwsgierig wordt naar de buitenwereld!

Amaal, leuk feestje gehad? Berend heeft in ieder geval wel stapels mooie kado's gekregen!

Wie hadden hier ook alweer een WII? Amaal toch? Speelt Laurens daar al wel op? Ik wil graag een andere telefoon en nu hadden ze een leuke aanbieding met de WII erbij. Heb nog een beetje discussie met vent of dat voor Max ook al leuk is.
Ik heb ook de Wii. Ceetje kan bowlen
Star, had je oefenweeën?
Ik denk het ja, echt menstruatiekrampen en buikpijn.
quote:Star schreef op 23 augustus 2009 @ 21:22:

Ik heb ook de Wii. Ceetje kan bowlen

Zo'n gevoel had ik al! Ceetje vind het ook leuk dus? Ze hebben nu de LG Cookie met de WII sports.

Met een beetje mazzel hebben die oefenweeen wel al voor de eerste centimeters ontsluiting gezorgd...
O, dan kan het nooit meer lang duren!
Zo begon het bij mij ook, dus ik hoor het morgen wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven