De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
zondag 23 augustus 2009 om 21:01
Zwieber, Solomio en Q, mag ik iets meer weten over die groeiremmers? Ikheb laatst een topic op kinderen geopend in verband met de groeivoorspellingen van twee kersjes. Die worden tussen de 2.10 en 2.20 m (jongen) en tussen de 1.80 en de 1.85 (meisje). Van kersmeisje zegt men dat de menstruatie met bijbehorende hormonen nog kan remmen en dat worden de vrouwen in mijn familie al rond de tien jaar (ik ook). Maar voor kerszoon maak ik me wel zorgen.
zondag 23 augustus 2009 om 21:03
zondag 23 augustus 2009 om 21:05
quote:HotCherryPoptart schreef op 23 augustus 2009 @ 21:01:
Zwieber, Solomio en Q, mag ik iets meer weten over die groeiremmers? Ikheb laatst een topic op kinderen geopend in verband met de groeivoorspellingen van twee kersjes. Die worden tussen de 2.10 en 2.20 m (jongen) en tussen de 1.80 en de 1.85 (meisje). Van kersmeisje zegt men dat de menstruatie met bijbehorende hormonen nog kan remmen en dat worden de vrouwen in mijn familie al rond de tien jaar (ik ook). Maar voor kerszoon maak ik me wel zorgen.HCP, heb in jouw topic ook al gereageerd volgens mij, maar wat wil je weten?
Zwieber, Solomio en Q, mag ik iets meer weten over die groeiremmers? Ikheb laatst een topic op kinderen geopend in verband met de groeivoorspellingen van twee kersjes. Die worden tussen de 2.10 en 2.20 m (jongen) en tussen de 1.80 en de 1.85 (meisje). Van kersmeisje zegt men dat de menstruatie met bijbehorende hormonen nog kan remmen en dat worden de vrouwen in mijn familie al rond de tien jaar (ik ook). Maar voor kerszoon maak ik me wel zorgen.HCP, heb in jouw topic ook al gereageerd volgens mij, maar wat wil je weten?
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 23 augustus 2009 om 21:12
quote:HotCherryPoptart schreef op 23 augustus 2009 @ 21:01:
Zwieber, Solomio en Q, mag ik iets meer weten over die groeiremmers? Ikheb laatst een topic op kinderen geopend in verband met de groeivoorspellingen van twee kersjes. Die worden tussen de 2.10 en 2.20 m (jongen) en tussen de 1.80 en de 1.85 (meisje). Van kersmeisje zegt men dat de menstruatie met bijbehorende hormonen nog kan remmen en dat worden de vrouwen in mijn familie al rond de tien jaar (ik ook). Maar voor kerszoon maak ik me wel zorgen.Ah ja, dat heb ik gelezen op de vakantie maar reageren was een drama. Wat wil je precies weten?
Zwieber, Solomio en Q, mag ik iets meer weten over die groeiremmers? Ikheb laatst een topic op kinderen geopend in verband met de groeivoorspellingen van twee kersjes. Die worden tussen de 2.10 en 2.20 m (jongen) en tussen de 1.80 en de 1.85 (meisje). Van kersmeisje zegt men dat de menstruatie met bijbehorende hormonen nog kan remmen en dat worden de vrouwen in mijn familie al rond de tien jaar (ik ook). Maar voor kerszoon maak ik me wel zorgen.Ah ja, dat heb ik gelezen op de vakantie maar reageren was een drama. Wat wil je precies weten?
zondag 23 augustus 2009 om 21:19
quote:elleinspe schreef op 23 augustus 2009 @ 20:55:
Wie??
Me, myself and I
Prima dag vandaag!
Ontbijt
Krentenbol met kaas
Griekse yoghurt etc
Lunch
2 ham-kaas sandwiches
T
Appel
Pruimen
A;
Omelet van 3 eieren met roerbakgroenten met ketjap, hot chili saus, 5 kruidenpoeder, oestersaus
Griekse yoghurt etc
Fitness
40 Minuten gefietst
Wie??
Me, myself and I
Prima dag vandaag!
Ontbijt
Krentenbol met kaas
Griekse yoghurt etc
Lunch
2 ham-kaas sandwiches
T
Appel
Pruimen
A;
Omelet van 3 eieren met roerbakgroenten met ketjap, hot chili saus, 5 kruidenpoeder, oestersaus
Griekse yoghurt etc
Fitness
40 Minuten gefietst
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 23 augustus 2009 om 21:23
Ik vraag me af wanneer ze echt aan remmen gaan denken. Op welke leeftijd ongeveer? En wat onderzoeken ze dan precies? Kijken ze of er een reden is waarom iemand zo lang is? En wat zijn het precies voor rontgenfoto's, iets met botdichtheid ofzoiets? En als je inderdaad gaat remmen, hoe werkt dat dan? Maken ze dan steeds rontgenfoto's? Zijn het prikken of pillen en krijg je dan dagelijks medicijnen? Zijn er bijwerkingen, het zijn toch hormonen?
zondag 23 augustus 2009 om 21:27
quote:HotCherryPoptart schreef op 23 augustus 2009 @ 21:23:
Ik vraag me af wanneer ze echt aan remmen gaan denken. Op welke leeftijd ongeveer? En wat onderzoeken ze dan precies? Kijken ze of er een reden is waarom iemand zo lang is? En wat zijn het precies voor rontgenfoto's, iets met botdichtheid ofzoiets? En als je inderdaad gaat remmen, hoe werkt dat dan? Maken ze dan steeds rontgenfoto's? Zijn het prikken of pillen en krijg je dan dagelijks medicijnen? Zijn er bijwerkingen, het zijn toch hormonen?
HCP, op basis van de botfoto's (van depols) kunnen ze zien hoever de botten al gerijpt zijn en hoe lang een kind nog gaat groeien. En dan zijn er allerlei tabellen en berekeningen en dan kunnen ze inschatten hoe lang je kind wordt.
Maar, als jouw dochter ook zo vroeg in de puberteit komt, zal ze veel eerder uitgegroeid zijn en mss helemaal niet die lengte bereiken. Mijn zoons botleeftijd blijkt 2 jaar voor te lopen. Hij is nu net 11, 1.60 m, maar zijn botleeftijd is 13. Dat betekent dat hij dus al bijna aan zijn puberteits-groeispurt toe is en daarna sneller klaar is met groeien.
Snap je?
HCP, op basis van de botfoto's (van depols) kunnen ze zien hoever de botten al gerijpt zijn en hoe lang een kind nog gaat groeien. En dan zijn er allerlei tabellen en berekeningen en dan kunnen ze inschatten hoe lang je kind wordt.
Maar, als jouw dochter ook zo vroeg in de puberteit komt, zal ze veel eerder uitgegroeid zijn en mss helemaal niet die lengte bereiken. Mijn zoons botleeftijd blijkt 2 jaar voor te lopen. Hij is nu net 11, 1.60 m, maar zijn botleeftijd is 13. Dat betekent dat hij dus al bijna aan zijn puberteits-groeispurt toe is en daarna sneller klaar is met groeien.
Snap je?
zondag 23 augustus 2009 om 21:31
Dat weet ik niet, maar even met je huisarts overleggen. Als jouw dochter idd zo vroeg zou gaan puberen moet je er iig ook vroeg bij zijn.
En dan even doorredenerend voor je zoon(s?): mss zit die vroege puberteit wel in de genen, dus dan zou je zoon ook eerder klaar zijn met groeien en mss niet zo lang worden.
En dan even doorredenerend voor je zoon(s?): mss zit die vroege puberteit wel in de genen, dus dan zou je zoon ook eerder klaar zijn met groeien en mss niet zo lang worden.
zondag 23 augustus 2009 om 21:39
Ja het is lastig. Maar 2.20 is wel erg lang. Hij groeit tot nu toe boven de curve uit. En iedere keer zegt men dat hij nu wel minder hard gaat groeien. Dat doet hij wel, net zoals ieder kind, maar zijn groeilijn boven de curve blijft zo. Hij staat niet stil. (Is nu dus al erg groot en wordt zwaar overschat, zo zielig!)
zondag 23 augustus 2009 om 21:40
Men, hebben jullie geen leven?
Iedere keer als ik even kom kijken dan staan er weer minstens 7 pagina`s!
Mijn wijffie is trouwens ook 11 en 1.60 maar daar is nog nooit van gezegt dat ze echt lang zou worden. Ze is niet eens de grootste van de klas.
Ligt vast aan de zuivere lucht hier in ons schone en nijvere Twente!
Iedere keer als ik even kom kijken dan staan er weer minstens 7 pagina`s!
Mijn wijffie is trouwens ook 11 en 1.60 maar daar is nog nooit van gezegt dat ze echt lang zou worden. Ze is niet eens de grootste van de klas.
Ligt vast aan de zuivere lucht hier in ons schone en nijvere Twente!
zondag 23 augustus 2009 om 21:41
Ik ben al vanaf mijn 8e denk ik in de weer geweest met die foto's en zeker met 9 al.
Ik kreeg die remmers alleen maar omdat mijn ouders gelogen hebben door de zeggen dat we naar het land van mijn papa zouden emigreren en iedereen daar kleiner is, anders had ik mooi 1.96 of meer geworden! Nou toedeledokie. Godzijdank hebben mijn ouders het voor elkaar gekregen.
Ik kreeg die remmers alleen maar omdat mijn ouders gelogen hebben door de zeggen dat we naar het land van mijn papa zouden emigreren en iedereen daar kleiner is, anders had ik mooi 1.96 of meer geworden! Nou toedeledokie. Godzijdank hebben mijn ouders het voor elkaar gekregen.
zondag 23 augustus 2009 om 21:42
zondag 23 augustus 2009 om 21:43
Ik ben een paar jaar geleden al 48 kilo afgevallen. (zit er weer aan met wat extra's terwijl het zeker geen hongerdieet was) Toen had ik weinig geld voor nieuwe kleding en vond het ook zonde. Heb toen met een broek aan in maat 48/50 broeken gaan kopen. Uiteindelijk moest ik maat 42! hebben. Dat was zo enorm bizar! Ik had alle maten ertussen in ook gepast. Nee, te groot. Nee, te groot. Wat nog steeds te groot. Zo'n gekke gewaarwording.
Zwieber,
Donderdag is voor mij veel handiger dus als dat mogelijk is gezellig!
Zwieber,
Donderdag is voor mij veel handiger dus als dat mogelijk is gezellig!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 23 augustus 2009 om 21:43
zondag 23 augustus 2009 om 21:44
quote:HoiPippiLangkous schreef op 23 augustus 2009 @ 21:34:
Poe, lastige beslissing hoor HCP
Zit aan een glas tomatensap met tabasco, lekker! Ik meng het ook wel eens met karnemelk, lekker en vult goed!Ik vind zowel tomatensap als karnemelk niet te drinken, maar mss moet ik de combi es proberen.
Poe, lastige beslissing hoor HCP
Zit aan een glas tomatensap met tabasco, lekker! Ik meng het ook wel eens met karnemelk, lekker en vult goed!Ik vind zowel tomatensap als karnemelk niet te drinken, maar mss moet ik de combi es proberen.
zondag 23 augustus 2009 om 21:44
quote:lola68 schreef op 23 augustus 2009 @ 21:40:
Men, hebben jullie geen leven? [afbeelding]
Iedere keer als ik even kom kijken dan staan er weer minstens 7 pagina`s![afbeelding]
Ligt vast aan de zuivere lucht hier in ons schone en nijvere Twente! [afbeelding]leuke smiley's! Hoe kom je daar aan?
Men, hebben jullie geen leven? [afbeelding]
Iedere keer als ik even kom kijken dan staan er weer minstens 7 pagina`s![afbeelding]
Ligt vast aan de zuivere lucht hier in ons schone en nijvere Twente! [afbeelding]leuke smiley's! Hoe kom je daar aan?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?