De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
zondag 23 augustus 2009 om 21:46
Ow ik ben trouwens 1,2 kilo afgevallen sinds de laatste keer dat ik me woog. Is natuurlijk niks als je bedenkt wat eraf moet, maar wie het kleine niet eert....
*een leven? een leven? Ja hoor! Op deze pijler op overig en psyche. Lijkt me voldoende*
*een leven? een leven? Ja hoor! Op deze pijler op overig en psyche. Lijkt me voldoende*
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 23 augustus 2009 om 21:46
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 augustus 2009 @ 21:44:
[...]
leuke smiley's! Hoe kom je daar aan?
Leuk he!
Ik kwam de link hier op het forum ergens tegen vanmiddag http://vrouwenpower.nl/smilies/index.php?p=161
[...]
leuke smiley's! Hoe kom je daar aan?
Leuk he!
Ik kwam de link hier op het forum ergens tegen vanmiddag http://vrouwenpower.nl/smilies/index.php?p=161
zondag 23 augustus 2009 om 21:47
quote:HoiPippiLangkous schreef op 23 augustus 2009 @ 21:46:
Ik ben er heel blij mee Lola dear.
O wat had ik daar een hekel aan als ze dat zong.
Hoe kan je nu een hekel hebben aan zo`n mooi lied
Wij hadden het ingelijst aan de muur hangen, en dat hadden ook opa en oma, en ooms en tantes......dus ik ken hem!
Ik ben er heel blij mee Lola dear.
O wat had ik daar een hekel aan als ze dat zong.
Hoe kan je nu een hekel hebben aan zo`n mooi lied
Wij hadden het ingelijst aan de muur hangen, en dat hadden ook opa en oma, en ooms en tantes......dus ik ken hem!
zondag 23 augustus 2009 om 21:49
zondag 23 augustus 2009 om 21:50
quote:HotCherryPoptart schreef op 23 augustus 2009 @ 21:47:
Volkslied? Ik mis iets, shit heb ik toch een leven...
Ik schreef net over de lucht in ons schone en nijvere Twente (sorry HPL) en dat is dus een zin uit ons volkslied.
Van : er ligt tussen Dinkel en Regge en land....(en dan komtie)
Ons schone en nijvere Twehente!
Nu jullie!
Volkslied? Ik mis iets, shit heb ik toch een leven...
Ik schreef net over de lucht in ons schone en nijvere Twente (sorry HPL) en dat is dus een zin uit ons volkslied.
Van : er ligt tussen Dinkel en Regge en land....(en dan komtie)
Ons schone en nijvere Twehente!
Nu jullie!
zondag 23 augustus 2009 om 21:50
zondag 23 augustus 2009 om 21:51
quote:lola68 schreef op 23 augustus 2009 @ 21:46:
[...]
Leuk he!
Ik kwam de link hier op het forum ergens tegen vanmiddag http://vrouwenpower.nl/smilies/index.php?p=161Grrr, het lukt me niet om ze hier te plakken!
[...]
Leuk he!
Ik kwam de link hier op het forum ergens tegen vanmiddag http://vrouwenpower.nl/smilies/index.php?p=161Grrr, het lukt me niet om ze hier te plakken!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 23 augustus 2009 om 21:56
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 augustus 2009 @ 21:51:
[...]
Grrr, het lukt me niet om ze hier te plakken!
IBI je moet hem echt selecteren (blauw maken) en dan copieren en hier plakken, anders wil het inderdaad niet.
Helaas zijn er zoveel smilies, dat je gewoon geen keuze kan maken.
Voor Zwiep
[...]
Grrr, het lukt me niet om ze hier te plakken!
IBI je moet hem echt selecteren (blauw maken) en dan copieren en hier plakken, anders wil het inderdaad niet.
Helaas zijn er zoveel smilies, dat je gewoon geen keuze kan maken.
Voor Zwiep
zondag 23 augustus 2009 om 21:59
zondag 23 augustus 2009 om 22:02
Gelukt! Leuk zeg. Ga me aanmelden dan kun je favorieten opslaan.
zondag 23 augustus 2009 om 22:03
Ja klopt HPL. Was een test. Wilde er nog 1 naast plakken met shit happens.