Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

maandag 24 augustus 2009 om 00:48
Ok we hebben nu 1 bericht te gaan...als jij nog een diepzinnige Boeddha wijsheid er tegenaan gooit, dan is het 1500e bericht officieel ingeluid.
Om het 1500e bericht officieel in te luiden
Tell me - I will forget
Show me - I may remember
Be with me - I will understand
*ben zo blij met dit topic en met iedereen hier*
Om het 1500e bericht officieel in te luiden
Tell me - I will forget
Show me - I may remember
Be with me - I will understand
*ben zo blij met dit topic en met iedereen hier*
anoniem_78638 wijzigde dit bericht op 24-08-2009 00:57
Reden: 1500e bericht officieel inluiden
Reden: 1500e bericht officieel inluiden
% gewijzigd
maandag 24 augustus 2009 om 00:51
Nou voor het afsluiten van mijn avond eentje om goed over na te denken:
Alles en iedereen heeft de waarde die jij het toekent.
Slaap lekker Pom!
Oh en Kym, ik hoop dat je vannacht wat lekkerder slaapt...
*vind iedereen zo lief!*
Alles en iedereen heeft de waarde die jij het toekent.
Slaap lekker Pom!
Oh en Kym, ik hoop dat je vannacht wat lekkerder slaapt...
*vind iedereen zo lief!*
anoniem_16402 wijzigde dit bericht op 24-08-2009 00:53
Reden: ff mooier gemaakt nog...
Reden: ff mooier gemaakt nog...
% gewijzigd

maandag 24 augustus 2009 om 01:25
Meisjes!
Ik was even socializen!
En ga ook zo slapen hoor. Morgen dus vrij en ik ontmoet WS weer. Achter het kerkje uiteraard.
Godsakkes nog steeds geen reactie van MB trouwens en die krijg ik vandaag ook niet meer, maar ik verwacht dat ik ipv zo'n smsje een mailtje krijg van hem morgen. Doet ie ook wel vaker. Maar pin me er niet op vast he!
Verder: RP-reacties zijn soms vaak echt om te janken inderdaad. Ik kijk er ook nog weleens op, maar ik vind er gewoon echt geen reet aan. NOOIT iemand waarvan ik denk 'hmmm'. Zo saai allemaal. Of standaard. Of gewoon, nou gewoon niet prikkelend!
Nog iemand hier trouwens of praat ik tegen een muur?(...)
Ik was even socializen!
En ga ook zo slapen hoor. Morgen dus vrij en ik ontmoet WS weer. Achter het kerkje uiteraard.
Godsakkes nog steeds geen reactie van MB trouwens en die krijg ik vandaag ook niet meer, maar ik verwacht dat ik ipv zo'n smsje een mailtje krijg van hem morgen. Doet ie ook wel vaker. Maar pin me er niet op vast he!
Verder: RP-reacties zijn soms vaak echt om te janken inderdaad. Ik kijk er ook nog weleens op, maar ik vind er gewoon echt geen reet aan. NOOIT iemand waarvan ik denk 'hmmm'. Zo saai allemaal. Of standaard. Of gewoon, nou gewoon niet prikkelend!
Nog iemand hier trouwens of praat ik tegen een muur?(...)
maandag 24 augustus 2009 om 01:45
Nou, dan maar even tegen die muur.
Ik wil namelijk ook even een greep uit mijn inbox op RP met jullie delen. Omdat het zo belachelijk is, maar mensen dit dus echt schrijven.
Goed, zijn jullie er klaar voor? (pak er gerust een kop thee bij) Komt ie:
Hallo,
Is alles goed???
Het is bijna nazomer, en gaan alweer richting september 2009.
Langzamerhand laten de bomen al wat bladeren vallen.......
De dagen beginnen alweer wat korter te worden, dan maar het binnenshuis wat gezelliger maken!
Wat vind je dan zelf leuk om gezelligheid binnenshuis vorm te geven ?
Zelf door middel van waxinelichtjes of een geurkaars/ geurwaxinelichtjes te doen laten branden!!
Groetjes M.
Rot op met je geurkaarsjes, freak!
------------------------
hi
ik heb interesse om in contact te komen met je
heb je msn?
Hoho jochie, zo makkelijk gaat dat niet.
----------------------
hoi hoi
is alles goed met jou
Sukkel.
---------------------------
Ik heb je profiel gelezen en ik zou graag in contact met je komen om ook je innerlijk te leren kennen.
Ongelooflijk. Kun je niks beters verzinnen?
Bij het doorbladeren van deze site kwam ik jouw profiel tegen. Ik bleef toen toch wat langer hangen dan bij de andere profielen. Dus daarom vond ik dat ik wel een bericht bij je moest achterlaten. blablablablablabla
*zucht
--------------------------
Nou, dat was het wel.
Stom allemaal he?
Ik wil namelijk ook even een greep uit mijn inbox op RP met jullie delen. Omdat het zo belachelijk is, maar mensen dit dus echt schrijven.
Goed, zijn jullie er klaar voor? (pak er gerust een kop thee bij) Komt ie:
Hallo,
Is alles goed???
Het is bijna nazomer, en gaan alweer richting september 2009.
Langzamerhand laten de bomen al wat bladeren vallen.......
De dagen beginnen alweer wat korter te worden, dan maar het binnenshuis wat gezelliger maken!
Wat vind je dan zelf leuk om gezelligheid binnenshuis vorm te geven ?
Zelf door middel van waxinelichtjes of een geurkaars/ geurwaxinelichtjes te doen laten branden!!
Groetjes M.
Rot op met je geurkaarsjes, freak!
------------------------
hi
ik heb interesse om in contact te komen met je
heb je msn?
Hoho jochie, zo makkelijk gaat dat niet.
----------------------
hoi hoi
is alles goed met jou
Sukkel.
Ik heb je profiel gelezen en ik zou graag in contact met je komen om ook je innerlijk te leren kennen.
Ongelooflijk. Kun je niks beters verzinnen?
Bij het doorbladeren van deze site kwam ik jouw profiel tegen. Ik bleef toen toch wat langer hangen dan bij de andere profielen. Dus daarom vond ik dat ik wel een bericht bij je moest achterlaten. blablablablablabla
*zucht
--------------------------
Nou, dat was het wel.
Stom allemaal he?
maandag 24 augustus 2009 om 08:20
Jahoooooooor! Vergeet ik mijn wekker te zetten, word ik alsnóg op tijd wakker. Dus ik ga maar braaf forummen werken.
Lekker geslapen girls?
Die Kym, gaat gewoon stiekem socializen en vergeet ons daar helemaal van op de hoogte te stellen?
Ben benieuwd naar de mail van MB.
Jaaaaah die RP berichten. Soms zijn ze om te huilen...
Nou. Ik ga maar eens fietsen. Ben benieuwd dat deze dag brengen zal. Vraag me af of mijn collega zich heeft ziekgemeld.
Lekker geslapen girls?
Die Kym, gaat gewoon stiekem socializen en vergeet ons daar helemaal van op de hoogte te stellen?
Ben benieuwd naar de mail van MB.
Jaaaaah die RP berichten. Soms zijn ze om te huilen...
Nou. Ik ga maar eens fietsen. Ben benieuwd dat deze dag brengen zal. Vraag me af of mijn collega zich heeft ziekgemeld.
maandag 24 augustus 2009 om 08:54

maandag 24 augustus 2009 om 09:15
Succes Madhe. Ik duim me suf voor jullie.
Koffie staat al naast me. God ik heb spijt dat ik ben gekomen zeg. Niemand hier, geen mailtje met uitleg of met: 'hoe was je vakantie', geen briefje op mijn bureau...
Ben blij dat ik hier wegga zeg. Straks even een to-do lijstje maken en dan lekker forummen. Heb mijn boek ook meegenomen.
Koffie staat al naast me. God ik heb spijt dat ik ben gekomen zeg. Niemand hier, geen mailtje met uitleg of met: 'hoe was je vakantie', geen briefje op mijn bureau...
Ben blij dat ik hier wegga zeg. Straks even een to-do lijstje maken en dan lekker forummen. Heb mijn boek ook meegenomen.

maandag 24 augustus 2009 om 11:03
Zooooo, ben ik ook weer even.
Hier nog steeds niet druk, wel een assistente aangenomen dus zo nog minder druk hihihi.
AHA..........een nieuwe SV voor Pom
Frizz voelt een Mexicaans grieppie opkomen en verder eigenlijk rustig hier.
Ik heb wel zin een een borrel ergens op een terras samen gezellig mey jullie...
Zullen we sijbelen????
Hier nog steeds niet druk, wel een assistente aangenomen dus zo nog minder druk hihihi.
AHA..........een nieuwe SV voor Pom
Frizz voelt een Mexicaans grieppie opkomen en verder eigenlijk rustig hier.
Ik heb wel zin een een borrel ergens op een terras samen gezellig mey jullie...
Zullen we sijbelen????
maandag 24 augustus 2009 om 11:05
Goedemorgen!
lekker lang diep geslapen, had ik wel nodig zeg.
Frizzy, goed dat je er wat van maakt op je werk. Anders is het zo'n lege werkdag.
Ehm, mag ik eerlijk zijn, ik vond sommige reacties van de RP best mee vallen? Of moet het meteen al zo'n keigoede reactie zijn dat wij van ons stokje vallen? Of ben ik daarin te gemakkelijk?
Goed, koffie!
lekker lang diep geslapen, had ik wel nodig zeg.
Frizzy, goed dat je er wat van maakt op je werk. Anders is het zo'n lege werkdag.
Ehm, mag ik eerlijk zijn, ik vond sommige reacties van de RP best mee vallen? Of moet het meteen al zo'n keigoede reactie zijn dat wij van ons stokje vallen? Of ben ik daarin te gemakkelijk?
Goed, koffie!
I am Spaaartaaacus.
maandag 24 augustus 2009 om 11:06
quote:frizzy schreef op 24 augustus 2009 @ 09:21:
Hahahahahhahahhah misschien komt er nu een ander? Zijn zoon?
*herinnert zich een artikel in Viva over seks met klusjesmannen*
*is druk aan de nadenk of zij ook niet toevallig een klusjesman nodig heeft, en vraagt zich af of ze gewoon een klusbedrijf kan bellen met de vraag...een klusjesman heb ik niet nodig, maar ik het zelf wel zin in een beurt*
Hahahahahhahahhah misschien komt er nu een ander? Zijn zoon?
*herinnert zich een artikel in Viva over seks met klusjesmannen*
*is druk aan de nadenk of zij ook niet toevallig een klusjesman nodig heeft, en vraagt zich af of ze gewoon een klusbedrijf kan bellen met de vraag...een klusjesman heb ik niet nodig, maar ik het zelf wel zin in een beurt*
maandag 24 augustus 2009 om 11:07
Kan makkelijk, niemand houdt mij hier in de gaten!
- bevindt zich op het werk: 2 uur en 15 minuten
- tijd besteed aan werk: 0 uren en 2 minuten
- tijd besteed aan forum: 2 uur en 10 minuten
- tijd besteed aan overig: 0 uren en 3 minuten (koffie)
Heb een topic geopend! Voor het eerst in mijn leven!
Heeft alleen met relativeren niks te maken.
- bevindt zich op het werk: 2 uur en 15 minuten
- tijd besteed aan werk: 0 uren en 2 minuten
- tijd besteed aan forum: 2 uur en 10 minuten
- tijd besteed aan overig: 0 uren en 3 minuten (koffie)
Heb een topic geopend! Voor het eerst in mijn leven!
Heeft alleen met relativeren niks te maken.
maandag 24 augustus 2009 om 11:10
Goeiemorgen Sam!
Lekker he zo'n nachtje. Ik had per ongeluk de wekker niet gezet, werd ik alsnog op tijd wakker. Ben duidelijk gedoemd om me niet ziek te melden.
Reacties op RP moeten spontaan zijn. Vind ik. En dat zijn ze bijna nooit.
Sum ik ken wel een leuke klusjesman hoor, een loodgieter. Even de pijpleidingen doorlopen?
Lekker he zo'n nachtje. Ik had per ongeluk de wekker niet gezet, werd ik alsnog op tijd wakker. Ben duidelijk gedoemd om me niet ziek te melden.
Reacties op RP moeten spontaan zijn. Vind ik. En dat zijn ze bijna nooit.
Sum ik ken wel een leuke klusjesman hoor, een loodgieter. Even de pijpleidingen doorlopen?
maandag 24 augustus 2009 om 11:12