Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
was het een kusje of een echte zoen, maar zonder speekseloversteken?
Leuk, dat RP. Wat een vreemde berichten krijgt een mens toch...

Please chat with me, you look great. I want to make photos of you.

Verder niks.
quote:frizzy schreef op 24 augustus 2009 @ 00:29:

Leuk, dat RP. Wat een vreemde berichten krijgt een mens toch...

Please chat with me, you look great. I want to make photos of you.

Verder niks.Humm klinkt niet als een erg serieuze kandidaat. Afkomst ergens uit Afrika, oostblokland? Aan de andere kant het Engels is dan wel weer beter dan je zou verwachten....
Echte zoen(en). Dat eehh... doen MX en ik. Bij het afscheid. Altijd. Meerdere per afscheid.

En ik zou MBF never nooit willen zoenen.
Hummm vriendin belt maar niet, ik vermoed dat ze is gebleven om te viezevozelen....
quote:frizzy schreef op 24 augustus 2009 @ 00:32:

Echte zoen(en). Dat eehh... doen MX en ik. Bij het afscheid. Altijd. Meerdere per afscheid.

En ik zou MBF never nooit willen zoenen.Zeg eens eerlijk...in hoeverre is jouw relatie met MX anders dan die van MI en ik?
Australie zie ik nu.

Nog zo'n vreselijke:

He!

Scrollend door de relatiewereld op zoek naar leuke vrouwen stopte ik met scrollen bij jouw profiel...waarom? Omdat je er leuk uit ziet!

Reden genoeg om dus je profiel verder te bekijken en ook dat viel zeker in de smaak!:) leuk! De vraag is alleen, of jij hetzelfde denkt over mijn profiel, ik ben 23, woon in Hilversum en ben een enthousiaste, spontane, gezellige, leuke jonge man...

Zin om eens te msnen? Je hebt toch niets te verliezen?

Xx
Ach gewoon van genieten is nu mijn devies...maar ja ik hunker nu ook wel weer naar wat lichamelijk contact.....vraag me nu steeds vaker af of het weer te doen is om een SV te hebben .
Oei spannend! Was het een date in het openbaar?

*denk aan veiligheid van vriendin van Pom*

Eeuuhh... Pom moeilijke vraag. Alhoewel MX en ik nooit echt gedoe hebben gehad ofzo. Ik heb zelf onduidelijkheid laten bestaan, en hij gaf uiteindelijk aan geen relatie te willen. Hij is geen type om spelletjes te spelen.
quote:frizzy schreef op 24 augustus 2009 @ 00:34:

Australie zie ik nu.

Nog zo'n vreselijke:

He!

Scrollend door de relatiewereld op zoek naar leuke vrouwen stopte ik met scrollen bij jouw profiel...waarom? Omdat je er leuk uit ziet!

Reden genoeg om dus je profiel verder te bekijken en ook dat viel zeker in de smaak!:) leuk! De vraag is alleen, of jij hetzelfde denkt over mijn profiel, ik ben 23, woon in Hilversum en ben een enthousiaste, spontane, gezellige, leuke jonge man...

Zin om eens te msnen? Je hebt toch niets te verliezen?

XxHihihi, dat tekstje heb ik vorig jaar volgens mij ook al een keer ontvangen op RP....alleen geen 23 jaar, ouder maar wel dezelfde tekst.
Mjaaah SV. Lastig. Voel me dan zo (sorry voor de omschrijving) hoerig. Achteraf pas hoor, maar toch.

Lekker als je zoiets wel kan.
quote:frizzy schreef op 24 augustus 2009 @ 00:36:

Oei spannend! Was het een date in het openbaar?

*denk aan veiligheid van vriendin van Pom*Neuh deze man kent ze al en heeft er vaker mee geviezevozeld . Nadat de relatie even was beëindigd, was hij even in het buitenland en nu weer terug. Vandaar dat ze wat opgedirkt naar hem toe ging, aahh ze was wel een beetje zenuwachtig om hem na zoveel weken weer te zien.
Pagina 100!!!!

Zielig zulke teksten. Aaarrgghhhh die enge Australier stuurt allemaal 'PLEASE-berichten'.

Heb 4 pagina's vol met RP-mails, niks leuks.
Als we zo doorgaan (nog 12 berichtjes na deze) dan kunnen we de 1500e bericht vieren. Tja SV...ik kan idd liefde en seks uit elkaar houden, maar wil het niet altijd ..
Oooooh dan komt het wel goed.

Ik ga maar eens lekker in mijn boek kruipen en negeren dat de dag van morgen eens gaat komen.

Pom, moet je niet vroeg op?
Neeeeeeeh we gaan door tot het 1500e bericht!!
Frizz? je bent toch niet al weg?
Hmmmm... we kunnen natuurlijk doorschrijven. Maar dan wordt het misschien een beetje de boel vervuilen, terwijl we normaal gesproken alleen maar van die diepzinnige teksten hebben.

Verliefd zijn en dan seks hebben. Pfoooooeh hee!
Kym?
Iemand?
Waar zie je dan hoeveelste bericht het is?
Heb toch nog geen weltrusten gezegd. Ben er gewoon hoor.

Maar waar is Kym eigenlijk gebleven?
Oooh gelukkig je bent er nog Frizz...Nouja we kunnen het natuurlijk hebben over...euhm....over...tja....over wat voor slaapkleding heb jij aan? Of niet?
Bovenin maar wees nu zuinig we hebben nog 2 berichten te gaan en de 1500e moet wel heel bijzonder zijn..
Hahahhahahahha lekker diepzinnig Pom!

Afhankelijk van het weer en het gezelschap. Liefst niks.

Dus dit was 1499. Aan jou de eer!

*gaat in spanning zitten wachten wat Pom ervan brouwt*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven