Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
zondag 23 augustus 2009 om 10:17
maandag 24 augustus 2009 om 10:19
Goedemorgen!
Ik ben nu zwanger van de derde en al op zoek naar leuke namen. Ik heb al een zoon, Guus en een dochter, Minke. Wie o wie heeft er zin om zich even lekker te botvieren op een hollandse naam die je niet heel veel hoort (dus geen Luuk, Niels, Daan etc..)
We weten trouwens niet wat het wordt, dus ik open gelijk de discussie op het meidennamenforum
Ik ben nu zwanger van de derde en al op zoek naar leuke namen. Ik heb al een zoon, Guus en een dochter, Minke. Wie o wie heeft er zin om zich even lekker te botvieren op een hollandse naam die je niet heel veel hoort (dus geen Luuk, Niels, Daan etc..)
We weten trouwens niet wat het wordt, dus ik open gelijk de discussie op het meidennamenforum
maandag 24 augustus 2009 om 14:23
Freek en Teun zijn de leukste tot nu toe Alleen....Teun was de jongensnaam voor Minke en aangezien ik dacht dat er echt nooit een derde zou komen, weet iedereen dat Teun de naam voor een jongen was. Vind ik dus eigenlijk niet leuk meer om te gebruiken...
Kars vind ik heel bijzonder, alleen moet gelijk aan KarsT T. denken...is wel met een T erachter, maar toch.
Kars vind ik heel bijzonder, alleen moet gelijk aan KarsT T. denken...is wel met een T erachter, maar toch.
maandag 24 augustus 2009 om 15:27
dinsdag 25 augustus 2009 om 08:21
Nou, mijn man heeft mn hele rijtje om zeep geholpen...behalve Joep. Maar daar begin hij gelijk met Joepiedepoepie en Joeperdepoep zat op de stoep :S
Hij kwam aan met Dennis...dat vind ik echt verschrikkelijk.
Dus...nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Kas of Cas vind ik weer te populair en ik heb een niet zo'n leuk jochie als associatie, dus dat is het niet.
Julius, zo heet de baas van mijn man. Wel goed voor de promotie misschien, maar toch hahaha!
Hij kwam aan met Dennis...dat vind ik echt verschrikkelijk.
Dus...nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Kas of Cas vind ik weer te populair en ik heb een niet zo'n leuk jochie als associatie, dus dat is het niet.
Julius, zo heet de baas van mijn man. Wel goed voor de promotie misschien, maar toch hahaha!