Jongensnamentopic

16-02-2007 20:33 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat uw gang.
Oh ja, roepnaam Max kan inderdaad, maar zo jammer dat zoveel mensen hun hond Max genoemd hebben.
Ik vind Maxime een meisjesnaam... (sorry ) ken 2 meisjes die zo heten. voor een jongen denk ik gewoon aan Max.

Hugo vind ik heel gaaf, en bij Xavier heb je toch hetzelfde? Die heeft ook twee uitspraken toch?

Arthur vind ik ook nog wel leuk uit jouw rijtje.
Goedemorgen!

Ik ben nu zwanger van de derde en al op zoek naar leuke namen. Ik heb al een zoon, Guus en een dochter, Minke. Wie o wie heeft er zin om zich even lekker te botvieren op een hollandse naam die je niet heel veel hoort (dus geen Luuk, Niels, Daan etc..)

We weten trouwens niet wat het wordt, dus ik open gelijk de discussie op het meidennamenforum
Wim

Tieme

Peter

Klaas

Siebe

Reint

Frens
Guus, Minke en ...

Freek, Teun, Lei, Faas, Rein, Wout, Lauk, Sam, Senne, Tigo, Fender, Timme, Fokko, Falko, Joep, Hein, Ben, Johan, Stan, Rune, Abel/Abe, Okke.
Kars

Lars

Sven

Kay

Laurens

Samuel

Marnix

Lennon

Vince
zijn overigens geen hollandse namen behalve marnix geloof ik
Kars vind ik ook leuk lovelois!
Zijn allemaal namen die ik mooi vind maar manlief niet.
paul

Joost

Frank

Henk

Dirk

Dit zijn wel echt hollandse namen, maar die niet zo heel veel meer voorkomen. In iedergeval niet meer bij de kindjes van nu.
Freek en Teun zijn de leukste tot nu toe Alleen....Teun was de jongensnaam voor Minke en aangezien ik dacht dat er echt nooit een derde zou komen, weet iedereen dat Teun de naam voor een jongen was. Vind ik dus eigenlijk niet leuk meer om te gebruiken...

Kars vind ik heel bijzonder, alleen moet gelijk aan KarsT T. denken...is wel met een T erachter, maar toch.
O, maar dat wil niet zeggen dat ik alleen maar vier letter namen wil hoor...ik vind Joris en Floris ook erg leuk...
Jonas

Tim

Oscar

Olivier
Pieter

Joep

Niels

Oscar vind ik ook mooi!!

Niet hollands Björn
Rogier

Bob

Bas

Floris

Maarten

Robin

Dennis

Iedereen hier in verwachting of op naar de volgende?
Oscar, ja mooi

Matthijs

Martijn

Stian
Stian is bijzonder...nog nooit gehoord
Pinkeltje; ik vind Freek en Teun ook de leukste, leuker dan Joris of Floris.

Wat vind je nog van Jorn, Kas, Felix, Jort, Gerd, Friso, Harm, Jan, Koen, Dries, Hugo, Jarne, Sebas, Tijl, Kees, Ivo, Pim, Twan, Niek, Siem, Dirk, Jacco, Willem,
Zo jullie hebben even hard gewerkt!

Mijn favorieten:

Freek (en Teun ja)

Pieter

Hugo

Willem

Joep

Oscar

Om Dries moet ik wel lachen

Moet eerlijk zeggen: leuk forum om ideeën te spuien!
Guus, Minke en..

Bram

Leon

Rolan

Julius

Joep

Tom
quote:Pinkeltje81 schreef op 24 augustus 2009 @ 14:23:

Kars vind ik heel bijzonder, alleen moet gelijk aan KarsT T. denken...is wel met een T erachter, maar toch.Wat dacht je dan van Kas of Cas?
quote:eles2 schreef op 24 augustus 2009 @ 14:45:

Oscar, ja mooi

Bij de naam Oscar denk ik steeds aan die ene van Sesamstraat, dat beest in de prullenbak. Niet zo'n leuke associatie, vind ik.
Nou, mijn man heeft mn hele rijtje om zeep geholpen...behalve Joep. Maar daar begin hij gelijk met Joepiedepoepie en Joeperdepoep zat op de stoep :S

Hij kwam aan met Dennis...dat vind ik echt verschrikkelijk.

Dus...nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Kas of Cas vind ik weer te populair en ik heb een niet zo'n leuk jochie als associatie, dus dat is het niet.

Julius, zo heet de baas van mijn man. Wel goed voor de promotie misschien, maar toch hahaha!
Guus, Minke en:

Ties

Hidde

Karsten

Lars

Jesper

Sjors

Hugo

Bram

Karel

Ben
Ik heb er zelf nog een paar bedacht: Wat vinden jullie van Guus, Minke en...JoepKobusJensJochemLennardMartNaudSethSilvijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven