Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Bye Vievke, even je vleugeltjes af en ze heerlijk gestreken en gestevend weer terugkrijgen na je weekje afwezigheid , hello Six!
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 18-08-2009 22:06
Reden: Zo dat moest gezegd worden
% gewijzigd
Lekker weekendje Antwerpen op de planning met Angel-man

Tot dinsdag!
Enjoy Vievke...Antwerpen here she comes!!! *zwaait ook naar Angelman*
Hallo engel,

De tekst ik lat jij lat wij latten is niet echt toepasselijk meer, het is namelijk uit.

Andere naam kan zijn, Vorige week nog aan het latten, nu is het uit.
Of ik de topictitel even wil aanpassen voor je?

Tuurlijk. Done!
Hoi Angel,

Zou je mijn topic "Zus nodigt alleen vader uit voor bruiloft" willen sluiten? Bedankt, Knuffel
Dromertje1984 = Nathaliedje1983? Zie Zo verschrikkelijk onzeker en bang om hem kwijt te raken.
In ieder geval zou het fijn zijn als Nathaliedje1983 een waarschuwing/ban/weet ik veel wat krijgt. Ze schrijft in een ander topic ('vriend belt niet') dat ze een man van 50 is die 'aan zijn pik zit te rukken'.
Zoals het er naar uit ziet heeft ze (per ongeluk) gedubbelnickt.
quote:knuffel678 schreef op 19 augustus 2009 @ 22:13:

Hoi Angel,

Zou je mijn topic "Zus nodigt alleen vader uit voor bruiloft" willen sluiten? Bedankt, KnuffelHet topic is gesloten.
quote:Wiebenik81 schreef op 20 augustus 2009 @ 11:49:

In ieder geval zou het fijn zijn als Nathaliedje1983 een waarschuwing/ban/weet ik veel wat krijgt. Ze schrijft in een ander topic ('vriend belt niet') dat ze een man van 50 is die 'aan zijn pik zit te rukken'.We hadden het al gesignaleerd en maatregelen genomen.
Wegens het grote onzin-gehalte is het topic PERMANENTIA!!!! WAT DOE JIJ MET MIJN MAN!!!!! gesloten.
Goed bezig Vievke6
quote:viva_angel6 schreef op 23 augustus 2009 @ 11:24:

Wegens het grote onzin-gehalte is het topic PERMANENTIA!!!! WAT DOE JIJ MET MIJN MAN!!!!! gesloten.erg fijn

Wegens het grote onzin-gehalte is het topic PERMANENTIA!!!! WAT DOE JIJ MET MIJN MAN!!!!! gesloten.

Potverdikkie, nou kom ik er nooit achter!

Hulp bij een idee

speciaal voor de vrijgezelle engeltjes.
Verwijderd ivm privacy "Hoe ga ik hier mee om" en omdat ik toch bezig was ivm niet toegestaan op het forum: "hulp bij een idee"

Wegens het grote onzin-gehalte is het topic PERMANENTIA!!!! WAT DOE JIJ MET MIJN MAN!!!!! gesloten.Eindelijk!
Hai angel,

Kingmarja zit op het topic "confronteren of niet" behoorlijk te bashen, omdat zij door TO op háar topic op spelfouten is gewezen. Het leidt behoorlijk af van de discussie. Kun je er eens heen vliegen?
quote:muziekmeisje schreef op 24 augustus 2009 @ 08:15:

Hai angel,

Kingmarja zit op het topic "confronteren of niet" behoorlijk te bashen, omdat zij door TO op háar topic op spelfouten is gewezen. Het leidt behoorlijk af van de discussie. Kun je er eens heen vliegen?-
Dat is geen klikken, daar zijn engels voor, om de boel on topic te houden.
Niet alleen fijn om het on topic te houden, maar vooral ook om het respectvol te houden.
Helemaal eens met frizzie.
quote:frizzy schreef op 24 augustus 2009 @ 12:34:

Niet alleen fijn om het on topic te houden, maar vooral ook om het respectvol te houden. hoezo hypocriet?!
Sowieso een erg hoog klikspaangehalte hier. Kleuterschool is er niets bij. Tjonge jonge.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven