ik hou niet meer van mijn vrouw
maandag 24 augustus 2009 om 03:09
Hoi allemaal .
Ik ben al 25 jaar getrouwd,van die 15 jaar leven wij als broer en zus.Wij hebben een dochter van 15 jaar .
Beter gezegt een relatie van shit,gister vertelde zij mij dat zij onze relatie weer wil oppaken ,ik meen bij elkaar slapen enzovoort ,omdat ze heelveel van mij houde ,ik zegde nee kan ik niet meer naar 15 jaar ,ik heb haar voor gesteld dat wij gewoon als broer en zus verder leven maar dat wou ze niet ,wij hebben de laatste tijd veel ruzie ,dan gaat ze mij bedreigen ,ben al 2 keer weg gegaan van huis door dat ruzie.
Zij trekt onze dochter mee in de strijd ,en als ik boven ben in mijn hobbykamer controleerd zij wat ik doe ,en met wie ik praat op Msn
ben al heel wat vrienden kwijt geraakt door haar.
zij is ook heel jaloers,waar ik heen ga moet ze weten of hoelaat ik thuis ben,als ik zeg weet ik niet wordt ze kwaad.
Elkekeer zegd zij ik wil jou niet kwijt.
Ik zie haar als mijn zus ,wat zij wil nu is meer.
Ik ben bang als ik weg ga ,gebruikt zij mijn dochter als wapen tegen mij.
Groetjes:jan
Ik ben al 25 jaar getrouwd,van die 15 jaar leven wij als broer en zus.Wij hebben een dochter van 15 jaar .
Beter gezegt een relatie van shit,gister vertelde zij mij dat zij onze relatie weer wil oppaken ,ik meen bij elkaar slapen enzovoort ,omdat ze heelveel van mij houde ,ik zegde nee kan ik niet meer naar 15 jaar ,ik heb haar voor gesteld dat wij gewoon als broer en zus verder leven maar dat wou ze niet ,wij hebben de laatste tijd veel ruzie ,dan gaat ze mij bedreigen ,ben al 2 keer weg gegaan van huis door dat ruzie.
Zij trekt onze dochter mee in de strijd ,en als ik boven ben in mijn hobbykamer controleerd zij wat ik doe ,en met wie ik praat op Msn
ben al heel wat vrienden kwijt geraakt door haar.
zij is ook heel jaloers,waar ik heen ga moet ze weten of hoelaat ik thuis ben,als ik zeg weet ik niet wordt ze kwaad.
Elkekeer zegd zij ik wil jou niet kwijt.
Ik zie haar als mijn zus ,wat zij wil nu is meer.
Ik ben bang als ik weg ga ,gebruikt zij mijn dochter als wapen tegen mij.
Groetjes:jan
maandag 24 augustus 2009 om 13:22
Waarom wil een gewone volwassen vent al meer dan 15 jaar getrouwd blijven wanneer er een soort van broer/zus relatie is?
Volgens mij alleen omdat dit wel erg gemakkelijk zo is voor jou.
Het is heel normaal dat jouw vrouw nu zegt dat ze meer wil (wel erg laat). Wat dat betreft is jouw vrouw een stuk normaler dan jij.
Gewoon wat knopen doorhakken dat is veel beter voor iedereen.
Volgens mij alleen omdat dit wel erg gemakkelijk zo is voor jou.
Het is heel normaal dat jouw vrouw nu zegt dat ze meer wil (wel erg laat). Wat dat betreft is jouw vrouw een stuk normaler dan jij.
Gewoon wat knopen doorhakken dat is veel beter voor iedereen.
maandag 24 augustus 2009 om 17:58
maandag 24 augustus 2009 om 19:52

zondag 30 augustus 2009 om 12:48