Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Nou, jumjumjum Zwieb. Lekker hoor zo'n crackertje? Wil jij een worteltje?
quote:Livre schreef op 24 augustus 2009 @ 18:30:

Dat lijkt me een interessant boek, Zwiep.

Donderdag ben ik niet thuis, dan ben ik een leven aan het hebben. Ja halloooooooooooooooooooooooooo. Stiekem nog een leven hebben, dat hoorde niet bij het plan! Nou dan wip ik wel een andere keer even langs en gaan IBI en ik gewoon groningen onveilig maken!
quote:Hemera schreef op 24 augustus 2009 @ 18:31:

Nou, jumjumjum Zwieb. Lekker hoor zo'n crackertje? Wil jij een worteltje?Doe maar een appel.
quote:Zwieber schreef op 24 augustus 2009 @ 18:29:

[...]

Het is een afvaltopic schat, bitterballen lijken mij niet de juiste versnapering hier. Iemand crackers?Zit wat in Zwieber! Maar ik pas even voor de cracker zo brood eten.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Lijkt me een strak plan, als jullie Groningen onveilig gaan maken.

Ik ben inmiddels bij de D. Dickens misschien?
Ow Zwieber ik heb nog 2 boekjes van charmed dubbel. Is wel Nederlands gesproken. Kan ik jou hiermee plezieren?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Sinds ik hier meeschrijf (en -lees vooral) is mijn leven naast het forum op een triest dieptepunt aanbeland.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
Ja hallo, kan een mens niet eens meer een middagje weg. Weer 10 pagina's erbij. Willen jullie dat voortaan alleen doen als ik ook meepost.

Nu even eten maken en dan vanavond weer hier aan het werk met alles bijlezen. Pfff zwaar leven.
Sjeeee, al 3 minuten niks gepost, daar moet ik wat aan doen.
quote:Solomio schreef op 24 augustus 2009 @ 18:39:

Sjeeee, al 3 minuten niks gepost, daar moet ik wat aan doen.

Nog steeds bij Dickens, maar nu zit ik weer te dubben, wélke dan.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 24 augustus 2009 @ 18:35:

Ow Zwieber ik heb nog 2 boekjes van charmed dubbel. Is wel Nederlands gesproken. Kan ik jou hiermee plezieren?Lief maar nee dank je. Charmed is alleen maar leuk met Cole als uitzicht
quote:Iejoor schreef op 24 augustus 2009 @ 18:26:

Ik ben trouwens wel zo'n lezer die houd van maatschappelijke problemen ofzo.. Of personen in moeilijke situaties.. beetje psyche dus eigenlijk.. Iemand tips voor een goed vakantie boek? Misschien dat ik het dan wel ga proberen om wat te lezen in de vakantie...

Ik kan jullie de boeken van Linda Holeman aanraden. Echt mooi om te lezen. Ik kon ze niet wegleggen. Lag een keer tot half vijf 's morgens te lezen omdat het zo mooi en spannend was.

De Doornappel is haar eerste boek.

Liverpool, 1823; na de dood van haar moeder is de elfjarige Linnet overgeleverd aan de grillen van haar stiefvader. Na de eerste keer, waarbij hij zelf toekijkt, dwingt hij haar dagelijks tot prostitutie, na afloop van haar lange werkdag in de boekbinderij.

Op een avond wordt ze mishandeld door een perverse klant die haar prachtige blonde haar afknipt en haar zwaar verwondt aan haar linkerborst. Ze balanceert op het randje van de dood en besluit daarna haar stiefvader voorgoed te verlaten.

De doornappel is een onvergetelijk leesavontuur; het beschrijft op kleurrijke wijze het harde leven van een dappere jonge vrouw die ondanks vele tegenslagen blijft vechten voor haar recht op geluk....
Klinkt goed Zoebie... zal er eens naar gaan zoeken...
Ineens trouwens wel onwijs rustig zo op de avond.. Je zou verwachten dat iedereen 's avonds werkt ipv overdag wanneer het hier spits is...
Men zo haal ik mijn bijgestelde doel niet eens. Wat een klepmajoors!

Ik ga even meten...

taille 124

borst 134

heupen 146

bovenbeen 73

En alles in centimeters uiteraard!
Lezen doe ik graag, maar met al die kinderen komt er weinig van eigenlijk. Na de vakantie gaat het wel weer beter met mijn boeken. Ik ben wel fan van de bibliotheek, want als ik ieder boek moetkopen dat ik lees of wil lezen kost het kapitalen en dan groeit mijn boekenkast dicht.
Goh, bereid ik me voor op weer minstens 10 bladzijden....houden jullie je ineens koest. Dat is gek
Ik zit al uuuuuuuren op die website met al die leuke smileys te kijken. En af en toe hier ff F5en, om niet ineens weer 5 pagina's achter te lopen. Maar jullie wachten keurig tot ik klaar ben.
quote:Iejoor schreef op 24 augustus 2009 @ 20:14:

Klinkt goed Zoebie... zal er eens naar gaan zoeken...Iejoor, ze staan ook tweedehands bij B......jeweetwel.
Mijn maten:

borst: 93

taille: 82

buik/heupen: 98

bovenbeen: 55
HELP ik heb zin in . Maar het gaat nu te goed om het te laten verpesten door frietjes. Help.
Volgens mij zijn jullie een wedstrijdje aan het doen wie dit topic het eerste vol kan maken..................mèn, het is niet bij te houden!

OMG, 34 blz moet ik bijlezen!

HotPip hoe is het met Meneer Nilsson? Meegevallen? Geef 'm maar een dikke zoen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Dat ga ik dus niet doen hè! Nog iets bijzonders gebeurd in die dag dat ik er niet was? Heb ik iets gemist?

Ik ga trouwens naar bed, heb voor de 3e avond aan de wijn gezeten en dat is te merken.

Toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven