Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Meiden,

Haal mij maar uit de tabel hoor. Ik kan het niet bijhouden en als ik hier na een halve week kom lezen zijn jullie zo weer 40 "bladzijden" verder

Veel succes met afvallen!
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Vanmorgen schoon aan de haak 93 kilo.
anoniem_2774 wijzigde dit bericht op 25-08-2009 12:27
Reden: dikgedrukt
% gewijzigd
En nu ga ik pas volgende week maandag wegen.

Wanneer wegen jullie eigenlijk voor de tabel?
quote:zusenzo schreef op 25 augustus 2009 @ 09:35:

En nu ga ik pas volgende week maandag wegen.

Wanneer wegen jullie eigenlijk voor de tabel?

Maandag is weegdag!

Maar van Q mag dinsdag nog! ( Voor diegenen die in de herhaling willen! )

En even je gewicht dikgedrukt doorgeven, is makkelijker te vinden voor Q!
Maijken.. van mij hoef je niet weg omdat je weinig schrijft hoor!, er zijn er meer die alleen hun gewicht doorgeven.. maar goed.. zelf weten, in ieder geval veel succes!

Ik ga nu naar de kapper, moet racen maar kon nog net een afspraak maken voor vandaag.. maar dan wel al over een half uur.. dus ik moet vliegen!
quote:Maeijken schreef op 25 augustus 2009 @ 09:19:

Meiden,

Haal mij maar uit de tabel hoor. Ik kan het niet bijhouden en als ik hier na een halve week kom lezen zijn jullie zo weer 40 "bladzijden" verder

Veel succes met afvallen!Jij hebt duidelijk WEL een leven
quote:Hemera schreef op 24 augustus 2009 @ 10:36:

Klopt je weegschaal wel, Moordwijf? Zet 'm even ergens anders en weeg nog een keer, morgen? 3,5 Kilo in een week lijkt mij vrij moeilijk om aan te komen.quote:elleinspe schreef op 24 augustus 2009 @ 10:37:

MW een hele dikke kan me voorstellen dat je baalt!!quote:Quirijn schreef op 24 augustus 2009 @ 10:40:

MW, moet je ongesteld worden? heb je verstopping? veel gedronken? dat allemaal door elkaar? een kapotte weegschaal? 3.4 kilo is namelijk wel erg veel voor een week hoor..Mijn weegschaal klopt, vanochtend was het ook nog zo. Moet niet ongesteld worden o.i.d. Ik baal er echt gigantisch van.
quote:Livre schreef op 24 augustus 2009 @ 14:39:

Deal Q.

Mijn arts schrok en heeft wat strenge gedragsvoorschriften gegeven. En ze schreef nu Baclofen voor, voor de spasmen. In eerste instantie heel weinig, om te kijken of dit wel werkt zoals het hoort.

Mijn loopfunctie is officieel opgegeven, ik moet fysiotherapie gaan doen om de transferfunctie te proberen te behouden, dus het overstappen van stoel naar toilet, van stoel in bed, enz.

En ik mag niet meer zoveel vallen en moet in huis nu streng trippelstoel of rollator gebruiken.Heftig livre, hele dikke knuffel voor jou!
Ben nu op pagina 131 en wat een warm een liefdevol topic is dit toch
zo helemaal bijgelezen.

Jullie schrijven vrij veel

Ik ga morgen naar de dokter, ik word niet ongesteld en mijn gewicht doet stom en ik heb weer last mijn knie dus ik ga eens even babbelen met de dokter.

Quitijn wat fijn dat de dokter zo aandachtig naar je geluisterd heeft en je volgens mij goed advies gegeven heeft

Hoipippi; arme meneer nilson!

Livre; lieve schat wat een gedoe allemaal, dikke kus!

Zoebie; succes!

Als ik nog iemand ben vergeten die wel een hart onder de riem kon gebruiken bij deze;

Moordwijf

Het trimzwemmen start pas volgende week Toch maar goed dat ik ff gekeken heb

Dus op naar de sportschool vandaag!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Q, balen van die verzekeringskwestie. Hoop dat het opgelost wordt.

Pippi fijn dat MrN zich beter voelt.

Maeijken, je kunt ook gewoon gewichten doorgeven hoor. De enige reden dat er nu zoveel geschreven wordt is omdat er een complot is om mij te stoppenmet het behalen van streefgewichten. Ik heb ze wel door... *kijkt nu paranoia rond in de huiskamer*
Moordwijf zou je zwanger kunnen zijn?
quote:HotCherryPoptart schreef op 25 augustus 2009 @ 11:43:

Moordwijf zou je zwanger kunnen zijn?

Theoretisch gezien wel ja, gezien de vele zwangerschapstesten en bloedonderzoek niet.

Bovendien zou ik dan al 8 maanden zwanger moeten zijn en dus ieder moment zon mormel naar buiten moeten werpen.
@hotcherry wat is je streefgewicht voor deze op slot moet dan?
Veel sterkte Wijffie, het zit niet zo mee.

Q, laat je niet op je kop zitten hoor, rare verzekeringsknakkers.

130, dat is - 0 deze week. En + 0. Totaal 0.
Moordwijf word je al zo lang niet ongesteld dan? Acht maanden zwanger was je wel opgevallen denk ik zo. Omdat je schreef dat je niet ongesteld wordt en aankwam dacht ik dat het misschien zou kunnen.

Mijn streefgewicht voor dit topic (uitgaande van het feit dat het drie maanden duurde voor de vorige vol was) was 120 kilo. Van de week bijgesteld naar 130 kilo, maar zelfs dat ga ik niet halen denk ik. Het is een complot zeg ik je.
Dank livre

@cherry; ja ik mag toch hopen dat ik niet opeens een kind krijg. Zou me dood schrikken

Ik denk haast dat ik weer een vleesboom heb die de boel blokkeert dus daarom morgen maar naar de dokter.

En het is idd een complot denk ik

Ben je er al uit of je een make over aandurft
Vriendin van me heeft wel ineens een kind gekregen. Ze had buikgriep (dacht ze). Huisarts was nog geweest en had ORS en zetpillen voorgeschreven. Toen ging ze naar de wc en kwam er een hoofdje. Gillen natuurlijk. Ze is in de gang op de grond gaan liggen en daar kwam de rest van de baby. Een kerngezond meisje. Compleet in shock uiteraard. Maar moeder en dochter maakten het goed en kind is inmiddels 11 jaar. Het kan dus wel.

Vleesboom is balen zeg. Ik heb pas die waterecho gehad en wacht nog op de uitslag. Ze zagen wel iets en hebben een stukje weggehaald voor onderzoek, dus ik ben benieuwd.

Make-over durf ik nog niet hoor. Maar wanneer kom je eten?
NIet waar HCP! Wat een verhaal! Ik dacht eigenlijk dat dit soort verhalen een soort van fabels waren. Wat een schrik zo op het toilet
Ik durf nooit meer naar de wc...
Wow hcp bizar zeg van die vriendin! Ik hoop voor moordwijf dat dit niet het geval is!

Wel verstandig om even naar de ha te gaan moordwijf. Heb je goed contact met hem/haar? Dat scheelt meestal wel.

Haha HPL, stond je bijna voor niets bij het zwembad. Had jij gek opgekeken.

Q, jeetje 2 jaar later en dan nog dat gedonder. Je moet er een lange adem voor hebben blijkbaar.

Zo ik ga zo eens een lunch bij elkaar sprokkelen! Drink nu lekkere ijsthee. Heerlijk koel zo uit de koelkast. Jammie.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:HotCherryPoptart schreef op 25 augustus 2009 @ 12:24:

Vriendin van me heeft wel ineens een kind gekregen. Ze had buikgriep (dacht ze). Huisarts was nog geweest en had ORS en zetpillen voorgeschreven. Toen ging ze naar de wc en kwam er een hoofdje. Gillen natuurlijk. Ze is in de gang op de grond gaan liggen en daar kwam de rest van de baby. Een kerngezond meisje. Compleet in shock uiteraard. Maar moeder en dochter maakten het goed en kind is inmiddels 11 jaar. Het kan dus wel.

Vleesboom is balen zeg. Ik heb pas die waterecho gehad en wacht nog op de uitslag. Ze zagen wel iets en hebben een stukje weggehaald voor onderzoek, dus ik ben benieuwd.

Make-over durf ik nog niet hoor. Maar wanneer kom je eten?

Omg nu durf ik niet meer naar de wc, denk ik dta ik moet poepen komt er een kind uit :|

Wanneer verwacht je de uitslag?

Haha ik durf echt niet zomaar te komen eten hoor
Ik geloofde die verhalen ook nooit, maar dit was toch echt waar. Ze is niet ziek geweest, niet noemenswaardig aangekomen, geen buikje of iets. Ze had wel wat gerommel in haar darmen gevoeld (achteraf waarschijnlijk dus babygewoel) maar werd gewoon ongesteld. Ze was niet aan de pil, dus daar kwam die ongesteldheid niet van. Ze was acht maanden voordat ze beviel weggegaan bij haar vriend en weer bij haar ouders gaan wonen. Achteraf was ze dus net bevrucht. Ze schrok zich rot en de omgeving ook. Het blijft heel apart.

Uitslag krijg ik pas in september. Lang leve de vakanties van iedereen. Ik baal want dat betekent dat ik nog minimaal een keer zo heftig ongesteld ga worden voor er een behandeling gepland kan worden.

Moordwijf je blijft welkom hoor!
Voor het eerst weer eens goed nieuws. Jippie. Bobbel was twee centimeter gekrompen. Ik blijf wel onder controle bij de mamacare en moet over drie maanden terug. Of er moet iets zijn dan kan ik meteen terecht. Ook dit geeft weer een stukje meer rust. Ik maakte me er toch drukker over dan ik had gedacht. En dat terwijl ik zelf voelde dat het kleiner was geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven