VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
quote:nathje schreef op 24 augustus 2009 @ 21:22:

Ja en dan die sapje als dressing. Hoezo? N
Zitten jullie me nou in de maling te nemen?

Ik ben zwanger hé dus kan niet veel hebben!

Vond het al een gore combinatie, maar goed.

En wraps niet echt pichnickwaar vandaar mijn vraag. Ben dan wel beneiuwd wat je er wel op had.

Kiloknaller is KK, de oudtse zoon van Lien.
En ik heb geen zin om mijn spelfouten te verbeteren.

Lui enzo..
Aha, vandaar de mixup.

Ik ben bezig met een filmpje voor het retirement-feest (hoe zeg je dat in het nls, pensioneringsfeest?) van mijn stiefvader. Maar mijn moeder moet foto's en filmpjes sturen en die is zo onhandig met computers. En vindt zelf van niet, dat is eigenlijk nog wel het ergste. Nu wil ze ze op een cd'tje zetten en opsturen, 'duurt maar vijf dagen'. Schiet lekker op dus.
Kiloknaller hoort bij mij, aankomende zaterdag alweer 5 . En al een jaar op voetbal waar hij ineens enorm veel lol in heeft.

Dochter vanaf volgende week op hockey en daardoor niet meer op ballet (is op zelfde dag en dat lijkt me teveel). Wel sip, want ze vond ballet ook erg leuk. Ik niet, althans was op NSO in peuterzaaltje. Wel echte juf, maar de meeste meisjes vonden het niet echt leuk en je merkte wel dat er geen ouders bij waren (althans dat idee had ik toen ik een keer vroeg was en ging kijken).

Drop, mmmm, wat akelig. Hoop dat het na behandeling over is. Sterkte!

Verder lig ik al in bed en typ dit vanaf blackberry, geduldklusje, dus ik ga maar eens afsluiten ;).
quote:lilalore schreef op 24 augustus 2009 @ 21:33:

Oh ja, Pebbles, was je van plan om die babymee achterop de bakfiets te doen? Want dat is niet aan te raden, ik heb dat gedaan (had 'm toch nog staan), maar de bakfiets ging er enorm van zwabberen, ik moest echt veel moeite doen om 'm recht te houden. Dus toch maar klemmen gekocht om maxicosi in te hangen en dat werkt gelukkig prima.

Nee hoor Lilalore. Mijn andere Pebbeltjes zijn tegen die tijd 6 en 8 dus die gaan niet meer in de bakfiets. Bakfiets is puur voor de baby. Ik heb geen rijbewijs en wil niet de eerste 10 maanden mijn mobiliteit weer verliezen. Dus baby 'moet' mee op de fiets. Maar hoe?

Bakfiets lijkt op de cargobike van bakfiets.nl, maar dan een chinese nepperd. Kan ik overnemen dus top. Moeder van wie ik hem overneem had maxicosy op kussen en vastgezet met spanband. Maar omdat ik vaker fiets dacht ik aan een degelijker oplossing maar vind die dus allemaal duur! Welke klemmen bedoel jij? Passen die ook op cargobike-model?

Ik zit thuis met Ziek Klein Pebbeltje. Valt allemaal wel mee, maar gistermiddag en avond vreselijk gespuugd en heel de nacht iedere keer wakker van de buikpijn. Was vanmorgen erg in dubio wat te doen, maar toch maar dagje thuis dus.
Beterschap voor klein Pebbletje!

Ik zou zeker, zoals zaterdag ook al gezegd, gaan voor de duurdere variant. Je koopt toch ook (geteste) autostoeltjes? Zelf aanklooien met een kussen en spanbanden vind ik echt link. En jij bent niet alleen een recreatiefietser maar fietst zo'n 15 km op een dag, volgens mij. Echt... op een fiets ben jij en je baby veel kwetsbaarder. Maar volgens mij was ik zaterdag al de enige die er zo over dacht dus zal ik wel overprotected zijn ofzo.

Ben thuis aan het werk. Vanmiddag naar Den Haag, maar heb helemaal geen zin in die reis voor een paar uurtjes. Maar goed, lastig gesprek gepland staan dus zal wel moeten. Blegh. Dit is dus die zin waar ik het laatst over had. Ik wil lekker thuis blijven.

GW is druk aan de klus op zolder en ik dus aan de keukentafel (die niet in de keuken staat ) en ik hoor hem zagen. Gezellig dat ik hem hoor.

Zo even naar school fietsen. Schoomelk was er nog niet en GW had maar 1 pakje in zijn tas gedaan dus nu heeft hij niets voor tussen de middag.

Wat een geleuter weer...
Ach die KP. Beterschap voor hem, Pebbles!

Grappig dat jij wraps niet echt picknick-eten vind Wind! Ik vind het juist super-praktisch en lekker. Maar misschien zit jij meer aan warme te denken. Ik maak allerlei variaties van pesto, mozzarella en tomaten en basilicum tot kip met zuivelspread en heleboel rauwkost. Of met zalm etc etc.

Lekker!

die moeder van LLL!

Onzekerheid door vergeten herken ik helemaal Morrie! Als ik dan iets vergeet, ga ik vervolgens de hele tijd in mijn hoofd herhalen om dingen maar te blijven onthouden. Niet echt relaxed.
Ach, arm KP-tje, ziek op tweede schooldag. Misschien toch spanning van eerste schooldag weer die er uit kwam? O gat, nu lijk ik net mijn moeder die ook altijd alles op spanning gooide.

Dropje, ik ben erg benieuwd wanneer je naar de gyn kan. Moet er toch zo af en toe wel aan denken hoor.

Nath, ik heb gelijk vanochtend voor de komende twee weken de afspraken op de jaarkalender van school geschreven, en die in het toilet opgehangen. Wie weet helpt het. Ik kan het wel verklaren, ik was mijn tas vergeten naar het werk mee te nemen dus had de hele dag niet in mijn agenda gekeken. Anders was het niet gebeurd, dan had ik gezien dat ik die afspraak had. Dus: opletten dat ik mijn tas niet meer vergeet!!

Aan het werk……
quote:Morrie schreef op 25 augustus 2009 @ 09:55:

Ach, arm KP-tje, ziek op tweede schooldag. Misschien toch spanning van eerste schooldag weer die er uit kwam? O gat, nu lijk ik net mijn moeder die ook altijd alles op spanning gooide.

En ik aan mijn schoonmoeder!

Is het bij jullie ook bewolkt?

We hebben echt gezeik met de aannemer die de dakkapel aan de voorkant gaat plaatsen. Ding zou er eind augustus op staan, maar die eikels doen er al 6 weken over om de tekeningen bij de gemeente te krijgen. En dan moet het nog door de gemeente (vergunningen) en dat duurt dan ook weer 6 weken. Heb net een fijn telefoontje gehad en word er helemaal niet goed van. Stelletje sukkels... het meest vervelende is dat ze mij niet bellen om me te informeren, maar dat ik me steeds kwader maak en hun maar weer eens bel. Grrr.

~adem in, adem uit ~
Ik dacht ook gelijk aan spanning hoor. Man, toen ik in de lagere schoolleeftijd zat had ik altijd kwalen van de spanning! Migraine, maar ook pijn op mijn borst. Weet dat mijn moeder daarvoor nog met me naar de huisarts ging. Had ik gedurende een periode elke ochtend last van. Ik was een heel onzekere en verlegen basisschoolleerling. Is gelukkig goedgekomen, maar maakt wel dat ik bij Pebbeltjes-kwalen ook direct aan spanning denk. Gelukkig was Pebblo een heel zeker en lekker in zijn vel zittend jongetje, vrij en sociaal. En daar hebben Pebbeltjes meer van weg denk ik.

Ik ben jarig en ik mis mijn moeder. Enorm. Is echt zo'n dag dat ik het gemis erger voel dan andere dagen. Ben nu 38, toen mijn moeder 38 was, was ze gescheiden en had ze een nieuw gezin in huidige samenstelling bij elkaar. Mijn (huidige) vader was toen 51, en wij kinderen 18, 13 (ik), 11 en 10.
Gefeliciteerd Pebbles!

Ach Pebbles, natuurlijk mis je je moeder op deze dagen (het meest). En nu ben je ook nog eens zwanger... Sterkte vandaag.

Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond? Uit eten ofzo?
Dank u!

Gekke leeftijd, 38.

Op bakfiets.nl hebben ze een hele uitleg hoe je maxi cosy in bakfiets vervoert. Met een spanbandje. En een niet te harde voorband ivm vering.

En ik fiets normaal gesproken zo'n 70 km per week denk ik. Ach, ik kan er nog even over nadenken. En uitproberen als ik de fiets heb.
Vanavond komen mijn schoonouders, mijn zusje en sowieso vrienden (1 stel). Verder misschien nog zwager vermoed ik, alleen of met hele gezin (hoop het eerste). Heb niemand uitgenodigd maar je weet maar nooit.

Zondag komt mijn vader met mijn broer en schoonzus.
Gefeliciteerd met je verjaardag Pebbles! Altijd lastig om op dit soort dagen zulke belangrijke familieleden te moeten missen. Mijn vader is overleden, en ik heb dat ook. Terwijl ik het vantevoren altijd onzin vond, dacht: als je iemand mist dan mis je die altijd en maakt het niet uit welke dag het is. Maar zo werkt het toch niet.

Over bakfiets: helemaal niet bedacht dat jouw jongens natuurlijk gewoon zelf fietsen. Ik heb er drie in de bak, en moest dus wel een goede maxicosioplossing hebben omdat het anders niet paste. Die klemmen horen bij de Gazelle Cabby, ik denk niet dat je die voor andere fietsen ook hebt. Maar ik zie bij ons op het kinderdagverblijf ook mensen met zo'n spanband in houten bakfietsen, werkt volgens mij prima. De babymee werkt trouwens ook met spanbandjes, alleen zit daar natuurlijk ook nog goede vering onder.

Ik vind wraps trouwens ook het picknicketen bij uitstek! Hartstikke handig, ook voor de kinderen.

Ik ben vanmiddag vrij dus nog even snel wat werk verzetten hier... (zit op werk te forummen )
lilalore wijzigde dit bericht op 25-08-2009 11:39
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ook klote met die dakkapel Wind. Alles waar je achteraan moet is gewoon balen. Alsof niemand meer zelfstandig kan denken en je dus vóór iedereen moet denken.

Ik ga er verder niet op in, want het is een té lang verhaal aan het worden, maar ik ben al vanaf 31 mei bezig met Ziggo en heb nog 180,- van ze tegoed...

Zijn jullie (LLL, Wind, Morrie en Nath) allemaal aan het werk?
Inderdaad Pebbles. Stelletje debielen. Maar blijkbaar barsten ze van het werken en zitten ze niet op extra duizenden euro's te wachten.

Ik hoop zo voor die man dat hij vanmiddag terug belt. Ik ben in staat het hele circus af te blazen. Dan maar geen dakkapel. In dat stadium zit ik al.

Ziggo zuigt dus ook. Echt joh... Grumbl.

Afspraak vanmiddag gaat niet door. Medewerker is ziek. Jammer hoor. Dus ik heb een thuiswerkdag en heb net samen met GW geschaft
ja, ik ben aan het werk
leuke foto's zeg van het etentje!

Ik ga zo even shoppen met Zorro (en Zemmie natuurlijk)

Heb er zin in!
Ja, ik ben ook aan het werk. Zit in mijn up want collega is ziek.

En ben een broodje aan het eten dus mag ik even internetten

Pebbles, nogmaals gefeliciteerd met je 28e verjaardag! En dat je moeder zo mist kan ik me, zonder de ervaring te hebben, al helemaal voorstellen

Gaat het al iets beter met KP?

Balen zeg Wind! Niet de dakkapel laten schieten hoor. Straks zit hij er eindelijk op en dan ben je helemaal blij met de ruimte. Misschien wel even kijken naar een andere partij? Stelletje prutsers...

Hier een goede dag: we zijn er uit met de producent. Onze kruk gaat geproduceerd worden. Gek idee, he?

Zo nog even broodje smeren!
* even inbreken *

Morrie, je schreef pas dat je voor de kinderen een kwarktaart zonder suiker maakte. Hoe deed je dat dan precies? Heb je daar recept van? Bij Sien op de verjaardag komt een kindje waarvan de moeder heel streng met suiker is, maar aangezien ventje al 2 is vind ik het best wel sneu als iedereen behalve hij aan de taart zit. Taart zonder suiker zou dus wel ideaal zijn.

* breekt snel weer uit *
Collega is zo ziek dat ze denkt dat ze mexicaanse griep heeft. Maar we zullen er waarschijnlijk niet achterkomen want de HA doet er niks meer mee. Hmmm, lastig verhaal.
Maar de huisarts geeft ook niet aan dat de symptomen kloppen ofzo? Ivm besmetttelijkheid lijkt het me best handig om te weten of het idd Mexicaanse griep is. Ook voor je kinderen die op school ook weer iedereen besmetten. Hier moeten kinderen met griepverschijnselen thuisblijven tot 7 dagen na het ontstaan van de klachten.

Lekker lastig inderdaad.

Oh en Klein ePebbeltje heeft een fijne snipperdag gehad, want niets vandaag heeft er ook maar op gewezen dat hij nog ziek zou zijn. Misschien toch een slok water ofzo binnengekregen in zwemmeertje?

Ik stond net met een kar vol boodschappen bij de kassa en toen had ik geen saldo. En niets anders bij me dan bankpas. Lekker slim. Heb dus Pebblo gebeld wat het saldo was, en net zolang frisdranken en andere pakken drinken teruggegeven tot ik er was. Met een rood hoofd, dat dan weer wel. Pebblo haalt straks dus nog fris en sapjes.
Maar (anti)besmettingsadviezen worden momenteel standaard door huisartsen gegeven als je griepklachten hebt. Ongeacht de vraag welke variant het is, dus dan maakt het niks meer uit toch? Toen mijn moeder dezelfde soort griep kreeg als ik en voor de zekerheid de ha belde, kreeg hij het huidige standaardpakket aan maatregelen voorgeschoteld, zonder dat iemand wist of het nou die mexicaanse variant was.

Pebbles: gefeliciteerd met je verjaardag. 25, mooie leeftijd!

Drop: jakkes zeg, zo'n uitslag na een uitstrijkje! Ik hoop dat je heel snel geruststellend nieuws krijgt, ik duim voor je!

Ely meid, wat klink je weer actief! Jij herstelt echt supergoed na bevallingen he, kunstig gewoonweg!

Je kaartje is trouwens niet meer aangekomen, ik denk dat íe is kwijtgeraakt of verkeerd bezorgd . Erg jammer!

Is de mijne wel goed aangekomen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven