trust..:(

25-08-2009 11:21 97 berichten
z
Alle reacties Link kopieren
quote:gizz schreef op 25 augustus 2009 @ 12:13:

[...]

Als je op vergrootglas klikt dan staat rechts bovenin berichten van Mitzie. Klik daarop en je krijgt alleen haar berichten te zien. En gezien hoe zij strooit met haar gegevens en het kleine aantal posts van haar is dat zo gedaan. In combi met google kom je een hoop te weten, zoals bijvoorbeeld haar twitter.Weer wat geleerd. Ik zit altijd hele topics door te worstelen.
z
En niet ''maar ach"'

De werkelijkheid doet altijd pijn

waarschijnlijk zag jij alles nog door een roze brilletje
mosterd
z
quote:Mariannanas schreef op 25 augustus 2009 @ 12:14:

[...]

O, sorry. Dan zal ik mijn reactie even veranderen:

Soweeee, vet cool man, dat je een 15-jarig chickie zo ver krijgt een trio te doen! Wauws, man, dan zullen jullie wel vet lekkere 21-jarigen zijn. En tongworstelen in de baas zijn tijd; kicken man! Da's nog eens leipe shit, ouwe!

Zo goed?
Maar wat wil je nou van ons Mitzie?
quote:mitzie1988 schreef op 25 augustus 2009 @ 12:19:

1 ding scheelt, ik twitter niet meer Via google ben je wel te vinden hoor. En dus je "volgers" ook..
[quote]mitzie1988 schreef op 25 augustus 2009 @ 12:14:

p.s. heb mijn persoonsgegevens weggehaald was inderdaad niet zo handig van me om te doen.

Uhh ik zie je naam nog steeds in beeld verschijnen hoor!
Ik begrijp dat het moeilijk en lastig is voor je. Dat is met iedere relatie die niet lekker loopt waarin jij wel serieus in staat. Waarschijnlijk woonde je voor het eerst op jezelf of samen en om dat op te geven omdat hij zo nodig iets ander wil....

People in you're life come and go. Just simple a circle of life.
Nee echt?
quote:Chardonnay schreef op 25 augustus 2009 @ 12:20:

Maar wat wil je nou van ons Mitzie?Inderdaad. En wat ga je met de adviezen doen?
z
Ik zou trouwens ook niet meer rustig naast zo'n jongen kunnen slapen. veel te onrustig
Hard zeker...

Je vroeg om advies nadat je je hart had gelucht. Voila.
anoniem_75841 wijzigde dit bericht op 25-08-2009 12:23
Reden: spellingvout
% gewijzigd
Nee echt?
z
quote:mitzie1988 schreef op 25 augustus 2009 @ 11:21:

Iedereen vind dat ik stom bezig ben, maar is dat echt zo? Kan dit nog goed komen? Of blijft dat kut gevoel altijd aan mij knagen?

Hier vraag je toch echt een mening. En die wordt duidelijk gegeven..

Ook staan er goede adviezen tussen de reacties. Jammer als je daar niets mee doet.
Je kan je hart ook luchten. Maar als je geen reacties wilt dan kun je beter in dagboek schrijven. Op een forum kun je reacties verwachten.

Wat is er zo leuk aan jou 18jarige vriend dat je nog met hem samen wil zijn?
Mitzie ik zou je onderschrift ook verwijderen. ALs ik namelijk ...................google kom ik nog steeds info over je te weten. (o.a. yes forum e.d.) Moet je natuurlijk zelf weten,maar gewaarschuwd mens etc.

(normaal ben ik niet zo'n googlelaar hoor, maar niets te doen vandaag en iemand die zo met zijn gegevens strooit........ De campagne van de overheid kan in ieder geval geen kwaad.
gizz wijzigde dit bericht op 25-08-2009 12:50
Reden: Ze heeft het inmiddels aangepast.
% gewijzigd
z
z
quote:mitzie1988 schreef op 25 augustus 2009 @ 12:27:

Gizz, bedankt, ik heb het inderdaad verwijderd. Ik ga voortaan zeker beter opletten, met wat voor gegevens ik plaats.

Nog een tip dan. Je twittert niet meer. Maar je gebruikt op twitter wel dezelfde nick. Maar ook je voor- en achternaam.

Google eens op je eigen nick.
Maar wat ga je doen dan? en hoe bedoel je, als ik er maar sterk genoeg voor ben? Even doorpakken en anders naar de toekomst kijken die waarschijnlijk vol zit met leugens en bedrog....
Nee echt?
z
18 jaar en dan al serieus samenwonen?

en er dan over een paar jaar achter komen dat het te vroeg was,

eeeh volgens mij nu al achter komen

Joh ga allebei iest voor jezelf doen, en als t echt zo moet zijn kom je elkaar over n paar jaar wel weer tegen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
z

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven