Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Zoebie, dat is zeker goed nieuws! ik ben blij voor je!
quote:HotCherryPoptart schreef op 25 augustus 2009 @ 12:47:

Ik geloofde die verhalen ook nooit, maar dit was toch echt waar. Ze is niet ziek geweest, niet noemenswaardig aangekomen, geen buikje of iets. Ze had wel wat gerommel in haar darmen gevoeld (achteraf waarschijnlijk dus babygewoel) maar werd gewoon ongesteld. Ze was niet aan de pil, dus daar kwam die ongesteldheid niet van. Ze was acht maanden voordat ze beviel weggegaan bij haar vriend en weer bij haar ouders gaan wonen. Achteraf was ze dus net bevrucht. Ze schrok zich rot en de omgeving ook. Het blijft heel apart.

Uitslag krijg ik pas in september. Lang leve de vakanties van iedereen. Ik baal want dat betekent dat ik nog minimaal een keer zo heftig ongesteld ga worden voor er een behandeling gepland kan worden.

Moordwijf je blijft welkom hoor!

Nou het is bijna september dus dat scheelt!

En ik zal wel eens nadenken of ik bij een forumster durf te gaan eten
quote:Zoebie schreef op 25 augustus 2009 @ 12:59:

Voor het eerst weer eens goed nieuws. Jippie. Bobbel was twee centimeter gekrompen. Ik blijf wel onder controle bij de mamacare en moet over drie maanden terug. Of er moet iets zijn dan kan ik meteen terecht. Ook dit geeft weer een stukje meer rust. Ik maakte me er toch drukker over dan ik had gedacht. En dat terwijl ik zelf voelde dat het kleiner was geworden.Jeej! Dat is positief nieuws!
Wat een fijn nieuws Zoebie!

Ik heb net heel fijn nieuws via de mail binnen gekregen. Echt een heel leuke opdracht binnengekregen. Had er op gehoopt, maar echt niet verwacht door concurrentie. Leu-heuk. Ga meteen maar een rondje lopen en half rennen want heb nu energie voor tien :-D

Suzeli: Gewoon door blijven schrijven hoor! Volgens mij vind je het zelf irritanter dan de rest. Snap ik wel, maar das niet nodig hoor! Ik lees over je dubbele berichten wel heen.
Suzeli, het is irritanter voor jou dan voor ons denk ik, eb je al eens een andere browser geprobeerd?

Zoeb, goed nieuws!!
zoeperdepoep, ook hier maar; fijn!!!!

hemera, ook fijn!

Ik ga straks naar de sportschool maar ik kom nogal moeilijk weg:)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Nog meer fijn nieuws: Opdrachtgever die 6 maanden geleden al moest betalen, heeft vandaag geld overgemaakt. Dit is mijn dag! :-D

Wat een goed nieuws allemaal!

Hemera,

Je had zeker al haast niet meer verwacht het geld te krijgen?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Jeetje, veel goed nieuws vandaag.... Allemaal heel erg fijn om te lezen!
@ Zoebie, wat een fijn nieuws. Ik hoop dat je je nu een stuk prettiger en rustiger voelt!
Jippiedepippie, ben zelf ook superblij. Het is toch anders het met zekerheid van mijn chirurg te horen dan dat ik het zelf voelde.

Nu weet ik het dan ook helemaal zeker.

Het lijkt wel of het tij opeens gaat keren hier. Met manlief gaat het ook beter. Dus ik ben helemaal happy vandaag.
Zoebie, geweldig nieuws!

Hemera, ook al helemaal haar dag.
Ik maak vandaag goulash. Echte zellufgemaakte dus de pannen staan op en het vlees staat te stoven. Jummie jummie. Moordwijf, weet je zeker dat je niet komt eten???
Wauw Zoeb en Hemera, fijne berichten.

Ik heb 2 pagina's bijgelezen, probeer toch weer een beetje leven naast het forum op te bouwen.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moordwijf schreef op 25 augustus 2009 @ 13:07:

[...]

En ik zal wel eens nadenken of ik bij een forumster durf te gaan eten Is leuk hoor, bij een forumster eten.
Heerlijke berichten!
quote:HotCherryPoptart schreef op 25 augustus 2009 @ 14:50:

Ik maak vandaag goulash. Echte zellufgemaakte dus de pannen staan op en het vlees staat te stoven. Jummie jummie. Moordwijf, weet je zeker dat je niet komt eten???

haha

Vanavond heb ik zelf een eter, ik zal me binnenkort over mijn mietje zijn heen zetten ok
quote:Solomio schreef op 25 augustus 2009 @ 14:53:

[...]

Is leuk hoor, bij een forumster eten. Jij mag ook komen hoor! ik kan best goed koken.
quote:Solomio schreef op 25 augustus 2009 @ 14:53:

[...]

Is leuk hoor, bij een forumster eten.

Vooral eng lijkt me

-Ding dong

Hallo

-Hallo ik ben moordwijf en ik heb honger.

Wat leuk, schuif maar aan, dit is mijn man, dit zijn mijn kinders. Jongens dit is Moordwijf, jullie weten toch dat ik zoveel op internet zit, nou daar zit moordwijf ook.

Zoiets?
quote:HotCherryPoptart schreef op 25 augustus 2009 @ 15:04:

[...]

Jij mag ook komen hoor! ik kan best goed koken.Daar ging het echt niet om hoor, wilde MW ff over haar angst heen helpen. Mij wil je niet te eten hebben hoor, aangezien ik twee autisten meebreng.
quote:Moordwijf schreef op 25 augustus 2009 @ 15:05:

[...]

Vooral eng lijkt me

-Ding dong

Hallo

Wat leuk, schuif maar aan, dit is mijn man, dit zijn mijn kinders. Jongens dit is Moordwijf, jullie weten toch dat ik zoveel op internet zit, nou daar zit moordwijf ook.

Zoiets? En in het ergste geval blijkt dan dat jullie leuker schrijven dan praten. Nou, weet je dat ook weer.
quote:HotCherryPoptart schreef op 25 augustus 2009 @ 14:50:

Ik maak vandaag goulash. Echte zellufgemaakte dus de pannen staan op en het vlees staat te stoven. Jummie jummie. Moordwijf, weet je zeker dat je niet komt eten???Hmmm, klinkt goed! Waar woon je? Dan schuif ik ook aan!
O Kersje, had je mijn berichtje op Hyves ontvangen?

Solo, volgens mij kun jij ook lekker koken. Dat beeld heb ik in elk geval.
quote:Livre schreef op 25 augustus 2009 @ 15:18:

Solo, volgens mij kun jij ook lekker koken. Dat beeld heb ik in elk geval. Dan hebben wij daar iig een ander beeld bij. Ik kook vrij saai en simpel. Als ik lees dat HCP goulash maakt zit ik in bewondering. Echt geen idee hoe dat moet.
quote:Moordwijf schreef op 25 augustus 2009 @ 15:05:

[...]

Vooral eng lijkt me

-Ding dong

Hallo

Zoiets? Ja zoiets, alleen dat Moordwijf vervangen we dan wel voor je eigen naam. Wel zo handig denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven