Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!
Goedemorgen,

Gistermiddag had ik de deksel van de zandbak gebruikt als zwembad. Na de afwas lag Tim te huilen, dus ik naar boven. Toen hij niet rustig werd, hem mee naar beneden genomen. Lianne had ondertussen héél veel zand en gras in het water gegooid. Nou, dat heeft ze geweten; ik was er niet blij mee. Dus helaas een minder gezellige middag voor haar.

Suus, we hadden al ge-sms't: beter geslapen vannacht?

Lieve Ris, ik wens jullie heel veel geluk toe!

Compu, voor CG!

Jin, aha, nieuwe functie in zicht, succes met het gesprek.

Mamax, hoe lang gaat het ongeveer duren, of weet je dat niet? Sterkte!

Bam, goedemorgen!

Naat, gefeliciteerd! Leuke dag gehad?
Operatie duurt ongeveer een uur. Als het goed is mag hij morgen weer naar huis, hij krijgt morgenochtend eerst nog een chemospoeling.
1 dagje in het ziekenhuis is wel te overzien, Heftig allemaal. Trekt je vader het wel allemaal?
Kokos, kan me voorstellen dat je niet blij was, maar wel beetje eigen schuld, dikke bult. nooit de zandbak openlaten als er water in de buurt is ;)

Ik durf Juul overigens ook niet alleen bij of in het water te laten als ik naar boven moet.
Ha Mamax, spannend voor je vader. Fijn dat CT in ieder geval goed was

Lijkt me ook niet meer dan verstandig dat je dat niet durft Bam
Hier zitten meestal wel een paar vriendjes in het zwembad en als er dan 1 moet plassen en er geen buuf in de buurt is om op te letten, moeten ze van mij allemaal uit het water, en binnen gaan staan, en dan zie je die snuitjes echt zo kijken van dat mens is nie goeeeee wijss, hahaha
Je bent wel streng hoor Bam!

Maar eerst nog uit volle borst (mm, vreemde uitdrukking eigenlijk...) een hieperdepiephoeraaaaa voor Berend. Amalia, nog van harte met je kleine man, klinkt als een fijne dag en een goed feest! Leuke kado's ook. Al wat meer aandacht voor het drumstel?

Starbeeb nog in buik? Vandaag gelukkig wat minder warm.

Mamax, spannende daagjes weer dus. Is zo'n chemospoeling eenmalig of krijgt hij er nog meer? Wil je nog een extra exemplaar van deel II van de milleniumtrilogie? Ik heb 'm net uit (vanmiddag deel 3 kopen ).

Bridges, jeetje, anderhalf jaar, da's met recht een vechtscheiding zeg. Lijkt me moeilijk om verder te gaan met je leven als het allemaal zo lang duurt. Hopelijk wordt de rest snel afgehandeld.

Jin, relaxt uitgangspunt wbt nieuwe baan. Leuk spannend dus. Achgos, en oudste zo verdrietig op eerste dag kita... Gaat 't vandaag beter?

Mal, wat fijn dat Julius het zo goed doet! Maar bah, van al die spannende dingen. Komt nooit gelegen, maar dit is wel veel bij elkaar zo effe.

Suus, hoe ver ben je al met je things to do lijstje?!

Zondag kast bekeken en aanbetaald (hij is gaaf - vriend haalt 'm donderdag op). Daarna doorgereden naar Giethoorn, bootje gehuurd, rondgevaren en gezwommen in het meer. Helemaal family time.

Gisteren flufdagje met Mare thuis en vandaag weer werken. Straks borrel van werk, even kijken of ik daar nog heen ga.
Zo, paps is weer wakker! Alles goed gegaan gelukkig.

Mal, gaat het nog een beetje, of zie je erg op tegen morgen?

Hel, ben erg benieuwd naar je kast! Vriendin kon na deel 2 echt niet wachten om in deel 3 te beginnen!

Ga weer, mams is hier.
Mooi Mamax. Straks met jongens even een ziekenhuisbezoekje?

Klinkt leuk bootje huren in Giethoorn Hel, gezellig!
Hai,

Mamax, fijn dat het goed is gegaan.

Bam, ja, ik weet het: water en zand :-). En eh..... het was de deksel van de zandbak. Als die er wel op ligt, kan ze hem er ook al zelf af schuiven.

Tim huilt zelden en ik rende zo naar boven, hij was nogal overstuur. Dacht: Lianne zit op haar billen in een klein laagje water, dat moet kunnen (met Tim is het natuurlijk anders en als er andere kindjes bij zouden zijn zou ik ze altijd in de gaten houden).

Hel, dat klinkt als een gezellige dag! Ben benieuwd naar de kast.

Mal, kun je de dag een beetje doorkomen?
Hel, kun je op de groep een huisupdate geven? Ik ben benieuwd namelijk.

Suus, vooral dat tafelopruimen klinkt erg spannend.

Kokos, oei kind alleen met water. Kon je haar ook niet zien of horen dan?

Mamax, sterkte met operatie van Pappamamax.

Sterkte met de administratie dames!

En Jinny, hup weer aan de arbeid.
Geen spannend nieuws op huizenvlak Jin, maar zal even update op de groep zetten.

Joehoe Mal, gefeliciteerd! Wanneer kunnen we een avondje dvdtjes komen kijken?

Mamax, gelukkig alles goed gegaan!
Mal, gefeliciteerd!!! Je bent al 2x winnaar hier hè. Ook nog FvdM geweest. Zooo trots dat je hier bij ons schrijft

Hel, namens Berend bedankt voor het zingen

Kokos, bedankt voor de kaart!! Ik laat Laurens ook alleen in het zwembadje hoor, voel je niet schuldig. Flauw dat ze er geen zand en gras in mocht doen, is toch lachen . Al zou ik het ook irritant vinden hoor ha ha.
Voor de jongensmama's hier onder ons:

Hier in het dorp hebben ze gestreepte Ralph Lauren polo t-shirts voor 15 euro. Blauw wit, blauw roze, blauw groen en een bruine met een dun wit streepje (maar die is er geloof ik vanaf 5 jaar).

Iemand geïnteresseerd?
Wij zijn net terug van de super-opkikkerdag! Vanavond bij SBS Hart van NL te zien. We hadden een hotelovernachting en een hele dag op Delfsail, verslag doe ik straks even, we zijn net terug.

En ik zie dat ik gewonnen heb! Super

Amalia, ik heb wel interesse, is die blauw-roze leuk?
Stressed is just desserts spelled backwards
Dacht al meteen aan jou Mal

Ja, L heeft ook de roze blauwe. Ik probeer een plaatje te zoeken, en anders zal ik morgen wel even een foto op Hyves zetten.

Volgens mij kan ie gewoon in een grote envelop, dus dat is wel makkelijk.

Bam, iets voor Juul? Mamax? Voor Sam gaat niet, want ik heb net de laatste 2T voor Berend gekocht. Dan wordt het een 3T en die heeft L ook, dus dat is vrij ruim. De 2T is voor B al ruim.

Juud? Naat? Bridges? Jin?

En nee, ik heb er geen belang bij ha ha!
Ik ga even googelen. Arme Sam, piest hij er alweer naast...
ik kan geen plaatje vinden :(

Zal even een foto nemen morgen anders van de shirts hier.
Ik zag zo gauw ook al niks. Ben wel erg benieuwd. Net trouwens voor Max een nieuwe winterjas op Marktplaats gescoord. Een donkerblauwe van Reset. Fotootje kan ik niet plakken, maar voor de geinteresseerden, het is advertentienummer 273315698.

Mal, ik ga kijken! Uitzending van 22.45 is het toch? En gefeliciflapstaart hè!
Amalia, ik heb wel interesse (is dat niet lastig? Mijn moeder komt volgende week, misschien zou je het daarheen kunnen sturen oid?). De blauwgroene vind ik leuk (maat 92-98 en 104-110).

Mal, wow gewonnen en een enorme opkikkerdag. Super! Jouw dag kan niet meer stuk!
Jin, ik denk dat 92-98 er niet meer is. Berend zit nu in 86-92 en heeft de kleinste (laatste) en die zit behoorlijk ruim. De eerstvolgende heeft Laurens en die zit goed. Ik denk dus dat jouw jongste ook naast de pot piest... :(

Maar ik kan wel kijken hoor. En ik zou er altijd nog 2 kunnen nemen in oudste zijn maat, mss kan jongste die ook aan? Anders heeft oudste er 2 ;)

Zou je, als ze nog wel kleiner hebben, 2 dezelfde willen?
Gave jas zeg!!!! Goeie prijs ook, top. Superkoop Mamax.

Maar verbaast je niet dat ik 'm erg gaaf vind toch

Ik ga in NY kijken voor leuke jassen, maar ben met jassen voor de kinderen nooit echt goed geslaagd... zit niet mee. Mss kan jij iets voor me shoppen
Leuk hè? En dan wil ik er een lichtgrijze muts en sjaal bij. Ik ben er ook helemaal mee in m'n sas! Heeft Gap niks leuks? Misschien vast voorshoppen via internet?
Even een verslagje van de dag:

Gisteravond moesten we inchecken in een hotel vlakbij Groningen. Mijn neefje en zus mochten mee en Jonathan heeft bij hun op de kamer geslapen (even proberen of dat goed ging). Op de kamer lag al een rugzak klaar vol met snoep en lekkers. Vanmorgen moesten we ons melden bij een kasteel in Appingedam en werden we allemaal ingedeeld bij een vrijwilliger en mochten we allemaal in een Eendje. In totaal waren er 50 Eendjes, ze hadden allemaal een gekke naam. Wij hadden de Pekingeend, maar er was ook een Hell's Eendje, The Eendteam, Bassie en Adrieend etc. Toen gingen we in colonne met politiebegeleiding naar Delfsail. Was heel leuk want er stonden allemaal mensen te lachen en zwaaien toen ze al die Eendjes zagen. Daar aangekomen mochten we op de Bounty, dat is het schip van de film The Pirates of the Caribean. Dus ik heb misschien wel iets aangeraakt wat Johnny Depp ook aangeraakt heeft . Op het schip kon je een tatoeage laten zetten, mocht je een papegaai op je schouder etc. Daarna had Jonathan een vip-treatment. Dat was een schip alleen voor ons, met bodyguards erbij (voor de lol) en het was de bedoeling dat Jonathan daar even ging slapen, maar dat lukte dus niet en hij werd best wel moe. Hij vond het wel heerlijk om even te rusten terwijl de boot rondvaarde en we konden de mooie schepen allemaal goed zien vanaf het water. Toen hadden we lunch en hebben we lekker gegeten. Daarna werd het helemaal spectaculair want we mochten op de politieboot. Jonathan en neefje kregen allebei een politiepakje aan en een zwemvest. Daarna moesten ze een boef vangen die een politiespeedboot gestolen had. Dus wij ook die speedboot in en erachteraan. Malman zat er net 2 minuten in en die werd al zeeziek dus we moesten weer terug om hem weer op de grote boot te zetten. Daarna weer achter de 'boef' aan, en dat ging echt hard!!! Maar Jonathan is een stoere vent en nergens bang voor. We hingen echt helemaal opzij als we een bocht maakten. Daarna was het helaas helemaal mis, Jonathan kreeg 2 aanvallen, en hij had er daarvoor al 3 gehad, dus we durfden niet de dag verder af te maken. Was toch allemaal best veel, die indrukken en hij had ook niet geslapen tussen de middag. Dus toen zijn we weer terug gebracht naar onze auto en zijn we naar huis gereden.

Ik zet even de link van een fotoalbum op de groep

en dan even verder bijlezen.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven