Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 25 augustus 2009 @ 21:14:

[...]

Joh? Wat leuk zeg! Zou het eens leuk zijn als we echt samen zwanger zouden zijn!Wie weet zou wel hartstikke leuk zijn, maar heb er geen goed gevoel over, dus ik verwacht voorlopig niks. Vorige keer was het direct zo, maar op de een of andere manier had ik dat nu ook niet verwacht.
Kan iemand mij nou eens precies uitleggen waar dat hele NOD voor staat?

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Hemera schreef op 25 augustus 2009 @ 21:14:

Tsss. Een beetje teambuilding. Gezellig samen zwanger worden. En dan meteen al passen. Tsss.Teambuilding :puke: Zwanger
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Nou. Oke. Vooruit dan maar. Niet met z'n alle zwanger worden dus.
quote:Zwieber schreef op 25 augustus 2009 @ 21:15:

[...]

Oh, ben jij ook al begonnen dan?

Jos: spannend! Ben je dan wel al braaf aan de foliumzuur?Al lang en breed hoor. Was vantevoren al bang voor de hetze die jij zou beginnen als ik niet aan de fz zou zijn dus ik ben netjes op tijd begonnen
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 25 augustus 2009 @ 21:15:

[...]

Vooruit dan blijf ik illegaal hier mee schrijven. Denk namelijk ook niet dat jojo of Q zwanger willen worden. Hey ho.. ik ben niet anti kinderen he!

(wil zelfs heel graag kinderen.. alleen niet nu.. eerst promoveren.. dan kinderen)
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 augustus 2009 @ 21:16:

[afbeelding]Niet ongesteldheids dag.
NOD: Niet Ongesteldheids Dag. De dag waarom je ongesteld moet worden, maar dat niet wilt en je een tabel gaat bijhouden wanneer die dag vooral niet moet komen.
quote:josephine69 schreef op 25 augustus 2009 @ 21:17:

[...]

Al lang en breed hoor. Was vantevoren al bang voor de hetze die jij zou beginnen als ik niet aan de fz zou zijn dus ik ben netjes op tijd begonnen Damn right!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 augustus 2009 @ 21:16:

[afbeelding]

Ok ik probeer het zonder te kotsen.

NOD=niet ongesteldheids dag, dus de dag waarop je ongesteld zou moeten worden maar hoopt dat je het niet wordt. En als je helemaal muts bent noem je het niet ongesteld zijn, maar heb je het over de rode duivels.

:puke: (ok mislukt )
quote:Hemera schreef op 25 augustus 2009 @ 21:18:

NOD: Niet Ongesteldheids Dag. De dag waarom je ongesteld moet worden, maar dat niet wilt en je een tabel gaat bijhouden wanneer die dag vooral niet moet komen.Oh, ik dacht gewoon alle dagen waarop je niet ongesteld behoort te zijn? Godzijdank, ik ben nog niet ingeburgerd in die termen!
quote:josephine69 schreef op 25 augustus 2009 @ 21:16:

[...]

Wie weet zou wel hartstikke leuk zijn, maar heb er geen goed gevoel over, dus ik verwacht voorlopig niks. Vorige keer was het direct zo, maar op de een of andere manier had ik dat nu ook niet verwacht.We wachten af. Voorlopig ben ik ook nog niet eens met anti-conceptie gestopt. Heb vaak op het punt gestaan, maar vind het nog te riskant met de andere medicatie.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Denk trouwens ook niet dat we Elle zover krijgen om nog voor een wondertje te gaan....
Ik wil ook nooit ongesteld worden maar dat telt zeker niet voor die NOD?
Waar ben ik terecht gekomen?! HotPip, Elle HELP!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
nee die is denk ook niet zo dol op klussen enzo.. maar beter ook.. ze zou die arme babie helemaal kapot scrubben met de buffy
quote:Quirijn schreef op 25 augustus 2009 @ 21:17:

[...]

Hey ho.. ik ben niet anti kinderen he!

(wil zelfs heel graag kinderen.. alleen niet nu.. eerst promoveren.. dan kinderen)

Nee ik weet ook dat jij dat niet bent Q.

Ging me om dit moment zeg maar. Nu in je leven en na je gewichtsverlies enzo.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 25 augustus 2009 @ 21:19:

[...]

We wachten af. Voorlopig ben ik ook nog niet eens met anti-conceptie gestopt. Heb vaak op het punt gestaan, maar vind het nog te riskant met de andere medicatie. Lijkt me verstandig IBI. Maar daarna gaan jullie los haha. Waarschijnlijk verwacht iedereen dat nu ook bij jullie omdat jullie net getrouwd zijn.
Volgens google is deze dame, blijkbaar genaamd Saskia Mulders, een klussen voor een beeb moeder: Let op de kenmerken waaraan je ze kan herkennen. Die wazige blik, de neppe lach, die niet al te intelligente uitstraling.

http://img185.imageshack.us/i/dscn2403g ... #q=klussen voor een beeb moeder
Nik, laat ze maar ff uitrazen, is zo weer over.
quote:nikkinuts schreef op 25 augustus 2009 @ 21:20:

Waar ben ik terecht gekomen?! HotPip, Elle HELP!!Oh en nikki wil denk ik ook niet meedoen
quote:josephine69 schreef op 25 augustus 2009 @ 21:19:

Denk trouwens ook niet dat we Elle zover krijgen om nog voor een wondertje te gaan....Echt niet voor geen goud!!
Zie geen plaatje zwiep
quote:josephine69 schreef op 25 augustus 2009 @ 21:21:

[...]

Oh en nikki wil denk ik ook niet meedoen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven