Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mooie jas Mamax. Prijs was al weg, maar je zal vast een goeie koop gedaan hebben.

Lief van je Amalia, maar ik sla even over. Tent heb ik overigens nog niet, maar ze brengt hem donderdag terug. Even kijken of ik voor de vakantie nog tijd zie. Anders kom ik hem even snel langs brengen.

Hier wordt het denk ik toch de mexx jass, kan verder ook niet echt slagen, wil morgen nog even naar de we gaan. heb een bon gekregen van 20 procent korting, dus wie weet zit er wat tussen.

iemand nog wat nodig van We? geldt volgens mij op heel de collectie die korting.
Klinkt als een super dag Mal, erg leuk. Wist niet dat er een super opkikkerdag bestond. Maar die opkikker is ondanks de aanvallen wel gelukt?
Bam, ik heb er 55 euro incl. verzendkosten voor betaald.

Mal, klinkt als een superdag! Ik ga even op de groep kijken of de link er al op staat.
Kijk dat is een hele goeie deal. dat doe je goed.

Had die muts je nog dat jasje toendertijd opgestuurd?
Hai!

Mal: wat een leuke dag! Straks even de foto's kijken. En heb je de avatarverkiezing gewonnen? Leuk!

Mamax: fijn dat CT goed was. Rest ook? Zal straks eens jas kijken.

Amalia: ik heb geen interesse hoor. Evengoed bedankt. B. lekker aan het spelen met nieuw speelgoed?

Jin: al iets gehoord van werk?

Suus: kijk dat is een hoop lekkers. Alles gelukt vandaag?

Star: ah mexicaanse grap. Nee sorry, die vatte ik niet... (Moet je verlof voor hebben denk ik, aangezien Suus hem meteen snapt...) Is ze al wat beter?

Hel: ah dat klinkt leuk (familytime) en goed (kast) foto?

Hier vanavond info-avond gehad. Ging gelukkig goed, al maakte ik me opeens weer veel te druk. Suf mens ben ik. Morgen even naar huisarts. Bloed laten testen. Ben zo moe iedere keer. Misschien bloedarmoede of zo.
Nee, wel nog naar Marktplaats gemaild. Die stuurden een mail terug met een hele lijst vragen en dat ik aangifte moest doen bij de politie. Vond ik teveel moeite voor dat tientje, dus nooit meer gedaan .

Vind je deze jas wel leuk? Ik weet dat je die andere te netjes vond. Deze gaat wat meer naar het stoere toch?
quote:bridges6 schreef op 25 augustus 2009 @ 21:18:

Mamax: fijn dat CT goed was. Rest ook? Zal straks eens jas kijken.

Uitslagen duurt nog even. Vader had een ruggeprik en een slaappil, maar die werkte niet. Hij heeft dus uiteindelijk zelf meegekeken op de monitor. Dat viel hem erg mee. Morgen krijgt hij nog een eenmalige chemospoeling en als hij dan zelf kan plassen (nu nog katheter) dan mag hij morgen naar huis.

Star: ah mexicaanse grap. Nee sorry, die vatte ik niet... (Moet je verlof voor hebben denk ik, aangezien Suus hem meteen snapt...) Is ze al wat beter?

Hier permanent verlof , maar ik snapte hem ook niet hoor. Lastig dat je steeds zo moe bent. Al iets van Gravitamon of Floradix geprobeerd? Dat kan sowieso geen kwaad toch?
Waar is Star eigenlijk? Geen zin of geen tijd?!
Nu even niet geprobeerd. Heb multivitaminen. Wil even laten testen voor ik zelf een en ander ga slikken omdat het ook echt mijn zwakke plek is. Komt vast goed, nu alleen lastig.
Zat het me al af te vragen ja, waar Star was. Gok op geen zin. hoop voor d'r dat ze even lekker slaapt (en Ceetje ook...) en dat ze dan beetje bijkomt. Las op augustus dat bloeddruk weer was gezakt dus nog geen teken van naderende bevalling wat dat betreft...
quote:mamax schreef op 25 augustus 2009 @ 21:19:

Nee, wel nog naar Marktplaats gemaild. Die stuurden een mail terug met een hele lijst vragen en dat ik aangifte moest doen bij de politie. Vond ik teveel moeite voor dat tientje, dus nooit meer gedaan .

Vind je deze jas wel leuk? Ik weet dat je die andere te netjes vond. Deze gaat wat meer naar het stoere toch?Ik vind hem geweldig, zou ik zo gekocht kunnen hebben. vond die andere ook erg leuk, alleen idd wat netjes en deze heeft als voordeel dat hij hoog dicht kan, en dat had ie die andere niet volgens mij.
Star is gewoon aan het puffen ( laat ik even in het midden of het van de warmte is of van de weeen ;))

Klinkt niet goed Bridges. Rustig aan.

Was het infoavond voor Ties of voor je wwerk?
Zijn dat echt vaststaande tekenen dan? Ik had bij Max van 1.30 tot 2.30 uur een CTG, die gaf wel wat activiteit aan, maar niet schokkend. Om 2.30 zelf verpleging geroepen omdat ik moest poepen, bleek ik persdrang te hebben. Nou heb ik geen bevallingen volgens het boekje gehad, maar inmiddels ook niet veel vertrouwen meer in dat soort instrumenten.

Heb je wel vaker een laag Hb dan? Enig idee hoe dat komt? Misschien ken je hem al, of zit je niet op tips te wachten, maar jus d'orange drinken bij de warme maaltijd zorgt er ook voor dat ijzer beter uit voeding opgenomen wordt.
quote:bambino schreef op 25 augustus 2009 @ 21:48:

[...]

Ik vind hem geweldig, zou ik zo gekocht kunnen hebben. vond die andere ook erg leuk, alleen idd wat netjes en deze heeft als voordeel dat hij hoog dicht kan, en dat had ie die andere niet volgens mij.

Ik hoop dat hij ook past. De mouwlengte vanaf de schouder was 36 cm. Heb ik Max z'n oude jas erbij gepakt, die mouwlengte was 35 cm. Dus ik had hem al afgeschreven. Komt m'n moeder, bleek dat het niet handig was dat met een jas in maat 92 te vergelijken omdat die schouders ook smaller zijn.

Z'n arm opgemeten en het zou goed moeten zijn.

Ik ben er ook echt helemaal blij mee. Hoop hem overmorgen in huis te hebben, dan zal ik wel even een foto van hem maken.
jas is maat 110?

Ik vind de maat altijd lastig met een jas.

Ben erg benieuwd.
Nee, 104. Max zit nu met bovenkleding in maat 98/104. Broeken 98.
Juul broek 104 ( zit wel ruim qua beenlengte maar 98 is heel hoog water) en 110/116 boven.
Hmmm zag leuk jasje op MP voor Fieke en nu ook voor Ties aan het snuffelen. Vind het zo lastig omdat ik de jassen niet kan voelen en wil ze wel gewoon goede jas geven natuurlijk...

(twijfel dus nog steeds tussen die van Hennes, weten jullie nog? En zag op Mp deze...274206488 )

(en voor Fieke deze...274115964)
Ties heeft alles nog 98 ... Hihi...
Ik vind deze veel leuker! Ik vond die van de Hennes sowieso niet zo. Wel gek, er staat dat die jas donkerblauw is, maar zo lijkt hij bruin. Vooral met die sjaal erbij, erg gaaf! We heeft ook altijd wel goed spul.

Merk van Fieke d'r jasje ken ik niet, maar ik vind hem er erg leuk uitzien. Lekker fel kleurtje!
Heb mail gestuurd naar die mevrouw dus hopelijk snelle reactie. ik vind hem ook wel leuk en ik vind eigenlijk alles van de WE altijd leuk.

Jas voor Max is ook leuk!

Oh ja en infoavond was van mijn eigen school. Heb even lekker mogen kletsen, digibord laten zien. Dan ben je opeens echt zo'n juf hè... Sta je er zomaar. En dan schiet het toch door mijn hoofd dat ik daar straks ook als ouder zit en die juf dan misschien nerveus is omdat ik kom, haha! Maar het ging prima en ouders waren enthousiast. Fijn dus!
Jeetje Mal, wat een heftige dag! Geweldig, zo'n politieboot... Hebben jullie er wel van genoten of was het wel erg (in)spannend? Misschien heb ik het helemaal gemist, maar was het een verrassing, hoe werkt zoiets?

Ah, lekker aan het internetshoppen?! Ik vind het met kleding ook moeilijk hoor. Wil het ook liefst voelen idd...

Weet jij iets dat wij niet weten Bam, of is het een grapje, van dat puffen van Star?!

Bridges, he, dat is niet fijn, altijd zo moe.
Ik zit vol spanning te wachten op Mal en Mr. J. Ben benieuwd of ze te zien zijn!
Nee, heb jullie niet gezien...
quote:bridges6 schreef op 25 augustus 2009 @ 21:35:

Zat het me al af te vragen ja, waar Star was. Gok op geen zin. hoop voor d'r dat ze even lekker slaapt (en Ceetje ook...) en dat ze dan beetje bijkomt. Las op augustus dat bloeddruk weer was gezakt dus nog geen teken van naderende bevalling wat dat betreft...Ik lag inderdaad lekker vroeg in bed, maar nu kan ik niet meer slapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven