Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Godsakkes.

Heb IK weer: een nieuwe Westerse collega. Gast IS me lekker. Boeeeehoeeeeee
Wat mailt hij?

Je bent welkom!
I am Spaaartaaacus.
Ik ben ook weer actief op het forum hoor. Wát een dag. En ik heb nu al spierpijn van die trap schoonmaken (maaaaar, ik ben echt bijna zo goed als klaar). :-) Ben heel trots op mezelf. Toch maar wel!

En nu, zat ik me ineens te bedenken (sorry meiden, kom ik weer, maar het moet er echt even uit),

Vanavond alleen (komt maar zelden voor), morgen avond alleen (twee avonden komt helemaal zelden voor) en overmorgen in de middag zie ik mijn lief, en vanaf dan.... zijn wij iedere avond samen (tenzij uitzondering om het een of ander, feestje, uitgaan..zoiets). En het voelt zó goed. Ik vind het ook wel lekker om deze twee avonden even alleen door te brengen, beetje afsluiten zeg maar.
Zit trouwens net ff Gossip Girl te kijken

En als er dan toch een type is waar ik blind/met oogkleppen/ zonder nadenken voor ga...Chuck...

Wat een ontzettend lekker snoepje is dat...(beetje jong maar mag wel even voor mijn dinsdagavond fantasie-tje)
quote:Kym schreef op 25 augustus 2009 @ 22:47:

Godsakkes.

Heb IK weer: een nieuwe Westerse collega. Gast IS me lekker. Boeeeehoeeeeee

Oww....vertel vertel vertel

Hoe groot, hoe breed, kleur haar,waar komt tie vandaan, wat doet tie EN.........de hamvraag....is ie single

Madhe dearest het is zo heerlijk om te lezen

Ik lees hoe moe, je bent, dat je kan janken om een scheet maar ik lees hoe ontzettend gelukkig je van binnen bent...ze fijn om te lezen,,

Sam...of ik ook MSN heb

Ja, ik slaap nog niet. Nog wakker in mijn hoofd.
I am Spaaartaaacus.
Hey Sam, hoe komt dat?
Girlzzz! Ja ja ja ik hoor jullie denken, waarop post Frizz om dit tijdstip? Nou dat schrijf ik onderaan wel.

Kym wat een goeie zaak, je kán inderdaad niet tegen de muren vliegen. Je moet er maar gewoon mee dealen. Wat een levenslessen doe je op zo zeg!

Waar blijft die omschrijving van de nieuwe collega dan?!

Wat een poepie die WS...

Hee Sum heb je al lekker zitten msn-en met de mailmeneer? Weet je al waar de radiostilte vandaan kwam?

Madhe maakt niks uit hoor, heerlijk dat de liefde zo sterk is! Samen staan kunnen jullie alles aan!

Beetje kunnen slapen Sam? Wat hield je zo lang wakker? Zitten de 'activiteiten' van afgelopen weekend je toch ergens dwars?

Pommetje, waarom hóópte je dan ergens op? Dat is vragen om moeilijkheden natuurlijk... Bovendien, als je op het één hoopt, dan loop je kans andere mooie/goeie/leerzame dingen over het hoofd te zien, omdat je op dat ene zit te focussen.

Maar ik ben het eens met Sum, laat het even bezinken, en dan wordt het vanzelf helderder. Mag ik vragen wat voor coach het is? Heb het vermoeden dat ik een zelfde soort coach heb.

Oooh en om je vraag te beantwoorden: JA! Super! Laat me maar weten op wat voor termijn.

Hahahaha leuk dat jullie allemaal een foto van MX willen hoor, maar die héb ik dus niet. Zei alleen dat ik het ging proberen te regelen. Of zal ik hem gewoon even vragen: "Hee schat, luister. Ik schrijf altijd van alles over jou op het Viva-forum, en nou willen de anderen een foto van je zien. Kunnen we dat even regelen?"

Nou, circus was leuk. Sommige dingen waren súper, andere dingen wat minder. Maar er waren een paar acts, on-ge-lo-ve-lijk! En er waren acrobaten, nou die deden niet heel veel bijzonders, maar WAT een lijven zeg. DAMN! En dan blote bovenlijven...

Er was trouwens een man die een geweldige act deed, een soort acrobatiek op een hoge paal (beetje lastig uit te leggen) maar wat er in zijn broek zat leidde wat af van de act. Echt een megabobbel. Ik vroeg me af of ie dat opgevuld had, zegt mijn vader: "Zou ie een parachute in zijn broek hebben zitten?" Ik heb helemaal in een deuk gelegen!

MX belde dus vanavond... (jaja, de uitleg waarom ik zou laat nog op ben)... en ik wil Pom graag even informeren wat betreft de Keek op de Week. Volgens mij scoor ik op 2 categorieën!

Hij moest alleen als een GEK naar huis racen, om nog te kunnen eten voor zonsopgang. Oeps...

En ik ga maar eens richting bed. Ookal voel ik me alsof ik de hele wereld nog aankan.

Weltrusten allemaal Frizz, en goedemorgen voor de rest. Lekker geslapen?
Goedemorgen dames..

Frizz......Shame on you !! Heb jij liggen rollenbollen met MX??

Haha oh wat kunnen wij vrouwen toch zwak zijn he .. ( ik spreek nu ook even voor mezelf ik zou ook zo`n actie kunnen hebben )

@ Pom..Ondanks dat je er dit keer naar je eigen gevoel misschien wat minder aan hebt gehad , zal het na een nachtje/dag misschien wat helderder zijn voor je

Ik heb mezelf ook wel eens de vraag gesteld of ik niet eens met iemand moet gaan praten.Maar ken weinig mensen in mijn omgeving die daar ervaring mee hebben en dus weinig feedback of het wat is enz enz..maar het is nog wel iets wat er af en toe door mijn hoofd spookt.

@Kym, inmiddels al een mailtje gehad van MB? of ga je er vanuit dat dat nu niet meer komt? Ik zou aan de ene kant ook zoiets hebben van is niet belangrijk dat hij niet gelijk of de volgende dag wat laat horen ,(als ik mn ik kan de hele wereld alleen aan momentje heb) maar als ik al niet helemaal happy ben , kan ik me helemaal opvreten , en beledigd zijn, om dan weer met mezelf in tweestrijd te komen staan van Stroller !! Stel je niet aan..pffff vermoeiend

Maar er is dus een leuke neiuwe collega gekomen spannend vertel...

@ Sam Helpt bij mij ook altijd goed,klussen.schoonmaken.opruimen alles om maar mn hoofd leeg te krijgen en me af te leiden van mm ik voel me een beetje alleen momentje..

@ Summerdance... Nouja nu mailt ie ineens weer ? heeft hij ook verteld dan waarom hij niets meer van zich had laten horen?

En als ik dan toch mag kiezen (gossip girl) dan ga ik voor Nate
Good Morning schatties

Frizz!!!!!

Wat heb jij nou liggen doen?

Vast niet samen afgewassen of zo

Maar hoe is de status in je koppie nou?

Nog steeds helder en zelfverzelkerd, in de overtuiging dat je het allemaal aankan, een man die geen relatie wil.

Ik hoop het zo voor je meis..je klinkt zo sterk de laatste tijd.

Kym, vertel nouhou..... hoe is ie

Pom, beetje kunnen slapen vanacht.

IK heb volgende week even een doorsmeer beurt bihj de peut.

Zo 1x in de zoveel tijd ga ik nog even een babbel maken.

Even de puntjes op de i zetten zeg maar.

En hier.............de griep heeft gewonnen.

Nou ja echt griep is het nog niet, maar ik voel me zo ziekkig

Even dagje thuis, tis toch weer stervesrustig op de praktijk

En de mailmeneer...nog niet gesproken

Ik ben niet zo'n MSNner en ben dus niet zo heel vaak n line

Nu eerst maar een kopje thee pakken
Goedenmorgen Sum..

Beetje grieperig , das vervelend , heb jij een eigen praktijk? dat je zo makkelijk even een dagje thuis kan "zieken"??

Ik heb een beetje een dipje... Ik zal het proberen uit te leggen en kijken wat jullie mening is .

Het is als volgt mijn leuke date meneer ,ken ik via een gezamelijk vriend, ik zag hem bij die vriend van mij op hyves en brutaal als ik ben had ik hem een maand of 4 geleden een tik gestuurd via Hyves.

Van het een kwam het ander en word er al 4 maanden inmiddels gemsnd , veel, en lang dan ook. Afspreken kwam er steeds niet van daar we best een aardig eind uit elkaar wonen.

Nu drie weken geleden zaten wij weer te msnen,en werd er in het gesprek een geintje gemaakt van "joh rij je toch hier heen "

Zo gezegd zo gedaan ,hardstikke gezellig enz enz. Alleen nu is die vriend van mij hier helemaal niet blij mee, en verteld me allemaal niet zulke leuke dingen over mn date.

Hij zou maar een player zijn ( zit wat in ) maar neemt het waarschijnlijk allemaal niet zo serieus,gaat me toch maar in de maling nemen ..................

En nu twijfel ik een beetje , want ik spreek mn date al best lang en weet dat hij indd rondgescharreld heeft de afgelopen 3 jaar , maar zegt "tja ik ben de juiste gewoon niet tegen gekomen " en geeft wel aan dat hij wel open staat voor een relatie.. (was een algemeen gesprek ging niet over hem en mij )...

Vriend en date kennen elkaar al een hele tijd.. maar liggen elkaar niet zo ..

Dus ik denk dat het van vriend ook wel een beetje jaloezie is ( hij heeft een tijdje een crusch op mij gehad , maar ik nooit op hem)

Maar aan de andere kant. Misschien bedoeld hij het wel goed en wil me alleen maar beschermen....
Nou, Frizzy...*high five!* Dat doe je goed.

Nou, dat niet kunnen slapen, heb ik wel vaker. Door dat alleen voel momentje. Stroller had het goed omschreven.

Aaaaa, Summer...:-(...toch ziek. Beterschap gewenst.

Ja, Kym...graag een biografie van je nieuwe collega. Leidt je een beetje af he?

Stroller, ik ga je post even lezen. Geef het tijd. Ga met hem om en leer hem kennen. Dan kom je er wel achter hoe hij in zijn vel zit. Als ik iets niet zeker weet, ga ik op mijn intuitie af maar ik geef het ook tijd. Komt er altijd een antwoord uit.

Nog een cappuccino en dan ga ik weer verven!
I am Spaaartaaacus.
ohja geen foto

Maar ik begrijp je wel hoor! Is hij niet toevallig op je hyves. Misschien dat er ergens een fotootje te zien is.

Gewoon benieuwd!
I am Spaaartaaacus.
Thanks Sam...

Mijn eigen intutie zegt dat het wel goed zit, het voelt goed en ik heb geen alarmbellen...

En normaal heb ik ze wel ( negeer ze vervolgens ) heb wel vaker gedate , en leek het een tijdje goed te gaan , maar ver weg hoorde ik het al rinkellen zeg maar.. en nu niet ..

Alleen tja die vriend he... dat geeft me een naar gevoel gewoon, ........Ik geef het tijd, leer hem kennen en ga vrolijk daten met meneer as vrijdag.

Klus ze
Frizz, zie je wel zie je wel... joh.. volgens mij vindt hij je helemaal geweldig!!

Summer beterschap. Gauw opknappen hoor!

Pom, ik had je vriendenverzoek geaccepteerd hoor, maar je staat er bij mij niet bij Ik ga het zo opnieuw proberen.

Stroller, geen alarmbellen? Doe je goed, houden zo hoor.
Hey helleu!

Frizz! Ben blij voor je! Seks is goed!

Hopelijk voel je je nog steeds oke na vannacht!

En iets nieuws afgesproken met hem?

Sum: toch een griepje ja? Hm, lekker uitzieken dan.. rustig aan!

Stroller: Hm, vaag. Als ik het zo lees vind ik het een beetje kinderachtig van die vriend van je om zich op die manier te bemoeien met het contact tussen jou en je date. Kijk, er wat van zeggen kan, maar hij nuilt een beetje. Klinkt inderdaad misschien een beetje jaloers?

Ik vind dat je je eigen gevoel erin moet blijven volgen, precies wat je zelf zegt. Dat je date al zo lang contact me je houdt zegt toch ook wat!

Ben je intiem met hem trouwens?

Echt gewoon van proberen te genieten, hoor meisje. En wellicht een idee om die vriend een halt toe te roepen wat betreft zijn ge-bemoei?

Ik ben net wakker, gister een etentje incl. nieuwe collega. Merk dat ik me raar gedraag (stoer doen) en dat betekent dat hij leuk is (maar neemt niet weg dat ik moet kappen met dat achterlijke gedrag).

Wie is nieuwe collega? Groot, gespierd, mysterieuze ogen en erg donker (wat betreft haarkleur). Hij is Frans, niet al te oud en verder weet ik nog niks. Moet straks 4 uur met 'm in de auto zitten, dus zal vast een vragenlijstje bedenken

En MB is nog steeds stil. Ahum. Maar ik heb nog steeeeds geen paniekaanval gehad. Hah!
Goedemorgen! Wow, die wekker was genadeloos. Dacht, wat is dat voor raar geluid in de verte zeg? Terwijl ik normaal gesproken bij het eerste piepje naast mijn bed sta.

Toch ziekies Sum? Ik weet de allerbeste remedie: zon & boek. Komt goed.

Nou Stroller, ik vind die vriend geen echte vriend, als hij niet oprecht is. Het is moeilijk in te schatten zo vind ik, maar als jij denkt dat je op je intuitie kan vertrouwen moet je dat toch gewoon doen? Niet teveel nadenken hoor, genieten!

Vervelend he, die alleen-voel momentjes Sam. Heb er de laatste jaren eigenlijk geen last meer van, gelukkig. Weet ook niet zo goed wat je eraan kan doen, behalve accepteren.

MX heeft wel Hyves, maar zonder foto van zichzelf...

En hij staat ook nergens bij zijn broertjes erop.

Yep, Frizz heeft gerollebold (áfwassen Sum, hoe kom je erop?)! Het was ontzettend leuk, superlekker en gezellig. Stroller ik heb het niet uit zwakte gedaan hoor, ik wist allang dat ik het vanuit mijn volle overtuiging wilde en zou gaan doen.

Het leuke van seks met dezelfde persoon is dat je toch wel echt samen iets opbouwt. Dat is lang geleden dat ik dat heb gehad. Het was in het begin al een goeie match, maar het wordt er alleen maar beter op! En das nog zacht uitgedrukt...

Verbaast me alleen wel weer steeds dat meneer achteraf bevestiging nodig heeft.
Tja dat heb ik tegen die vriend ook gezegd , dat ik er klaar mee ben met gebemoei van zijn kant, ik vind het niet leuk.

Mocht het niet gaan werken tussen date en mij , tja dan kom ik daar vanzelf wel achter.

Maar vriend bezorgd me nu alleen maar twijfels enzo , en dat voelt niet lekker ...

Dus ik laat het los en ga er gewoon op een leuke manier in staan ipv wantrouwend.en ohja , ja ik ik ben intiem met hem.

Klinkt goed Kym je nieuwe collega.leuk een fransman.ben benieuwd naar je vragenlijstje en zijn antwoorden haha..

Gelukkig dat je relaxed blijft onder het nog niets gehoord te hebben van MB verhaal.. je kan ook niet echt anders eigenlijk .

En Frizz , oke ik dacht namelijk dat jij geen sex meer met hem wou ,met oog op het feit dat hij geen relatie wou..heb ik verkeerd begrepen dan sorry..

Maar fijn voor je dat het lekker was.Sex kan je altijd zo `n heerlijk gevoel geven na die tijd of je de wereld weer aan kan ...

*(krijgt steeds meer zin in vrijdag)*

maar wat bedoel je met meneer heeft achteraf bevestiging nodig??
Ja, je hebt helemaal gelijk hoor Stroller. Kan me heel goed voorstellen dat die vriend je niets anders dan een onzeker gevoel bezorgt met zijn verhalen over je date. Helemaal niet leuk, als je het zelf heel anders ziet.

Afkappen dus, die vriend. Hier word je niet blij van.

Maare, je kent die date nu een paar maanden en hij woont ver weg. Hoe vaak zien jullie elkaar en waarom hebben jullie niet 'officieel' iets met elkaar?

Ik maak me niet druk om MB. God, ik val echt zo gigantisch in de herhaling merk ik, maar het is echt zo: het gevoel is zo fucking intens dat ik gewoon weet dat het goed zit. Zelfs als ik even niks hoor. Dat is pas bizar he?

En ja, ik vroeg me ook al af in welke vorm MX bevestiging nodig heeft van Frizz. Ik krijg er een beetje "Schatje, vond je het wel lekker? Deed ik het wel goed?" -ideeen bij.
Nee Kym , lekker toch juist dat je zelf zo sterk het gevoel hebt dat het wel goed zit...

Nou ik ken hem 4 maanden nu, maar dat is via de msn,Bijna iedere avond msnen enzo..maar we hadden gewoon nooit echt iets gepland want tja afstand enzo , allemaal niet handig je kent het wel.

Dat ik hem nu echt ken dus dat we gedate hebben is pas 3 weken. ( dus 3 dates )

Ik zie hem dus in het weekend ga daar dan heen op vrijdagavond en dan zaterdags rond 4 uur weer weg .

Vandaar dat we dus nog niet echt iets hebben, zo`n soort gesprek hebben we nog niet gehad ..
En wat doe je dan als je samen bent? En vooral: hoe doet hij?
Ja hihihihi das precies het idee wat ik er ook bij kreeg Kym

"was het voor jou net zo lekker als voor mij Frizz?'

Jeetje Kym, wat moet dat een ubermachtig gevoel geven, dat gevoel voor MB.

Stiller, ik zou gewoon gaan daten en lekker blijven luisteren naar je eigen gevoel.

Hebben jullie buiten sms contact ook live contact?

Zien jullie elkaar veel, en zou je een relatie met hem willen?

Of is ie gewoon leuk voor de date en meer niet?

Frizz hoeveel uur heb je nou in totaal geslapen?

Nog steeds on top of the world of sta je ondertussen op instorten?

Hier nog steeds gammel....ik wil wel een boek lezen maar de letters dansen zo.

1 pagina hier bijlezen kost me al moeite.

Dusse............niet zo veel schrijven vandaag

Ooooooooowwww nog even over die Fransman van Kym...kan ik niet komen solliciteren bij jullie hihihihih
Hoe we doen ??

Lief , gezellig,klef, uren kletsen zoals we op msn ook kunnen.

Samen ontbijten , tja gewoon .... Leuk dus
Ok maar 3 dates dus nog maar.

Dan weet je ook nog helemaal niet of er iets is, je bent nog in de ontdekkingsfase...

Gewoon lekker blijven daten meis, en je gevoel gaat je echt wel waarschuwen als het mis dreigt te gaan...gebeurd dat niet dan wordt het vanzelf meer en meer....
Slaat ook nergens op wat ik zeg .. samen ontbijten

Zal ik even uitleggen,

Meestal smeer ik hem ochtends ( bij vorige dates ) dan was het een kop koffie en wegwezen van mijn kant , omdat ik me dan niet helemaal op mijn gemak voelde bij die persoon..

En nu wil ik juist blijven .. en dus ontbijten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven