Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sneeeeez! Niet dat jij het niet goed kan, maar ik moet het óók (een beetje) kunnen, bedoel ik.

Ach meissie pak je rust!

Stroller, het is gewoon een klein initiatiefje hoor! Maar waar wil je heen in Laos?!
daar heb ik me nog niet in verdiept moet ik heel eerlijk in zijn ..

ik heb pas vorige maand besloten volgend jaar lekker solo op wereldreis te gaan , en een van de landen die ik wil zien is Laos.

Dus als je goede tips hebt , die zijn uiteraard van harte welkom
Mijn god.....ik kan hier verdorie ook geen ochtend druk aan het werk zijn of we hebben nieuwe binnenkomers,verloren schapen en de vaste groep weer druk aan het schrijven.

Ik heb nog niet alles gelezen, maar wat ik las over iemand die mijn visualiseerde (WV of Sneeze volgens mij) met blonde in de war haren onderweg naar net nergens....dar klopt wel ja

Frizz, nog even doorzetten meis.

Je bent bijna klaar daar.

Madhe, IK WIL JE ADRES!!!

Zeg lekker niet waarvoor, maar je had beloofd hem door te mailen maar ik heb nog niets!

*vermoed negeer actie van Madhe richting ondergetekende*

Oja, had ook nog conversatie Frizz MX meegekregen

Hmmm, zou die nou gaan of zou die nou blijven???

Maar je voelt je er nog steeds wel lekker zen onder geloof ik

Zegguh....Stroller...........119 pagina's meelezen en niets posten???

How rude!!

Lees straks wel weer bij maar heb een beetje haast EN NOG STEEDS GEEN MAN VOOR HANDEN!!!

*beseft zich dat ze vreselijk wanhopig en hopeloos klinkt, maar so be it voor nu dan maar even...schrijven toch geen kerels mee*
Nee, hier is het licht grijs bewolkt en net heeft het erg geregend. Nu begint het een beetje te klaren. Zit er over na denken wat ik zal doen. Douchen, naar het centrum, daar wat rondwandelen of een flinke wandeling maken in het Bossche Broek, hm. Klinkt ook wel aanlokkelijk. De derde laag kan er vanavond pas weer op.

En ja geschuurd en al, ik zit onder het stof.

Even kijken hoe het weer komende dagen wordt.
I am Spaaartaaacus.
haaaaaaaaaaai zonneschijntje!
I am Spaaartaaacus.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaai lieve Sam

Ben je weer zo druk aan de klus joh!

*bedenkt ineens een prima uitje voor de 2500ste posting...of de koffie met Bosche Bollen*
Stroller tips te over! Wat Laos betreft dan.

Sum ik weet bijna zeker dat MX hier blijft. Ik verdenk hem ervan dat hij zomaar iets heeft geroepen, er geschrokken van is dat ik hem aanspoorde, en besefte dat hij dat niet leuk vond.

Of... Dit is een kwestie van de wens is de vader van de gedachte. Kan ook.

Sam ik zou kiezen voor de natuur. Leuk vind ik, als het na lange tijd weer heeft geregend.

Sum hoe zit het met je mail-meneer?!

*gooit razendsnel en onverwacht een slipperette*
Hoi Summerdance...

Ja eigenlijk stom he , en dan wel gewoon braaf iedere dag al jullie posts lezen..

Dat geen man voor handen kan frustrerend zijn he? Ben blij met mijn date aankomen vrijdag,ook al wordt het uiteindelijk misschien wel niks , heb ik toch weer een paar keer heerlijke sex gehad ( foei zoiets mag ik niet zeggen/denken).. maar dat is wel hoe ik er momenteel in sta , in het hele hem en mij..

Ik wil me niet te druk maken dit keer over zaken als "oh wordt het wel wat,hoe lang gaat dit duren,vind hij me wel leuk genoeg..??"

Ik wil gewoon leuk kunnen daten , en er van genieten en dan wel zien hoe het loopt.

Maar mezelf kennende , wordt ik weer ongeduldig en ga ik te snel vissen naar meneer zijn intenties....maar... iedere keer als er zo`n soort gedachte in me opkomt,stop ik die heel snel weer weg en bedenk ik me "laat het los,en zie gewoon hoe het loopt"

Das best moeilijk haha
Heb vertrouwen in jezelf Stroller. Als je iets ECHT wil, dan kan je het.
Ik weet het .. ik weet het ..komt goed (ooit)

En ik ging ook lekker voor die wandeling in het bos
*AUWWWWWWWWW*

gewoon toch nog onverwachts kreng!!!

mailmeneer is opgehouden met mailen..

Misschien had ik niet over trouwen en kinderen moeten beginnen

Denk ook wel dat MX blijft hoor...jullie spelen gewoon het oeroude spelletje meisjes plagen, zoentjes vragen

Stroller, het is je vergeven als je vanaf nu maar netjes komt posten

(moeten wel een beetje een deurbeleid gaan voeren nu)

Bovendien willen we natuurlijk alle sleazy details horen vrijdagnacht of op zijn laatst zaterdagmorgen!

*rent weer naar de praktijk en bedenkt wraak actie voor Frizz*
Sum, er zat een klein stukje papier bij de kaart Ik had niets anders voorhanden op dat moment. Daar staat mijn adres op

Ik zal m even doorhyven naar je hahaha.

Frizz, website waarvoor?

*sorry, rest drong niet door*, ik ga weer verder hier.
Haha ... sleazy details nog wel ...Voorruit maar dan,maar dat zal wel zaterdagmiddag worden eer ik weer thuis ben ..

Oh das jammer Sum (of niet ? )

Verder nog andere potentieele kandidaten op het oog dan ? om leuk mee te gaan daten ??

En tja Frizz ik denk ook niet dat hij gaat verhuizen misschien was hij wel gewoon benieuwd naar jouwn reactie..
*valt van haar stoel van het lachen*

Net goed voor je Sum! Heeft ie zomaar niks meer laten horen joh? Echt? Wat een domoor.

Tja die MX. Rare vogel. Raak wel steeds meer op hem gesteld, nu het zo ontspannen is.

***newsflash newsflash newsflash newsflash newsflash***

Vanavond wordt de website voor 'Lao College Project' gebouwd.

***einde newsflash einde newsflash einde newsflash***
Leuk.. Ben benieuwd
Duurt wel ff voor ie helemaal af is hoor. Maar het wordt een hele professionele! Iemand maakt hem voor me als donatie
Wat goed: een website, ben erg benieuwd.

Ga zo even een boodschapje doen, vandaag heb ik een echo in mijn koelkast en begin inmiddels honger te krijgen.... wat denken jullie kan ik zonder mondkapje de deur uit??

Ik zal in in ieder geval vanavond maar geen tortilla's eten, of misschien juist wel!

@ Stroller toffe plannen heb je!

Oh ja ben trouwens helemaal voor Bossche bollen met jullie eten!!
*leest net in de papieren dat ze de lijmresten van de trap moet verwijderen* En ik heb verdomme niet eens die vloerbedekking daarop gepleurd in eerste instantie.

Moet de deuren aflakken. Mja, gewenste kleur ook nog. Dikke laag grondverf extra en ze stoppen dat ding maar in hun reet!

Heb wat uren berekend nog ehm... 2 dagen en moet nog véél doen. Kan wel janken. Nu nog meer.
Mm laat je een huurhuis achter madhe?

Ik had dat ook , en wist niet eens dat ik daar toendertijd verantwoordelijk voor was ( ook zoiets als lijmresten op de trap enzo )...

Vervelende dingen zijn dat.

Is er niemand die je kan helpen om de laatste dingen in orde te maken ?

@ Sneeze .. haha mondkapje opzetten en dan eens kijken hoe men er op reageert in de supermarkt.... Ik moet ook nog boodschappen doen en bedenken wat ik ga eten, maar ben inspiratieloos......iemand een lekkere tip?

En ja mijn plannen hih sinds ik het besluit heb genomen heb ik er ook zo veel zin in , nu nog even flink sparen
Zo hee, hallo!

Even bijlezen en reageren:

Windows, hoi! Lowlands goed bevallen dus? Nice! En een beetje verliefd zitten doen met je ' vriend'. Lastig ook als ik dat zo lees. Dat dubbele gevoel enzo.

Frizz, dus met dat zonnige oord bedoelt MX een buitenlands oord neem ik aan? Goh. Nou, ik zou er geloof ik helemaal geen woorden meer aan vuil maken, hoor. Of naja, ernaar vragen kan best, maar het jezelf vooral niet moeilijk maken. Ophouden met die tactische spelletjes en oprecht zijn. Naar jezelf dan he. Als die gast wil gaan, dan gaat ie toch? Ik vind de conversatie maar vaag klinken eigenlijk.

Enne, nog even volhouden op je werk hoor!

Kaloo, hoi. Te dik en ook nog eens (te?) dikke tieten? Als ik je zo lees, dan ben je er niet blij mee. Dan kun je relativeren wat je wil, maar vrees dat dat geen oplossing is.

Spoedcursusje sportschool?

Sam! Aan het klussen? Deur beitsen? Jezus, dat je dat kunt (en wilt)! Hah, goed hoor!

Hier geen nieuws. In de zin van: nog steeds geen reactie van MB bijvoorbeeld.

Mijn gevoel gaat weer heen en weer wat betreft hem. Soms denk ik "eigenlijk is het ook maar een sukkel", maar zodra ik dat gedacht heb denk ik weer "God, wat is die gast toch leuk!"

Hoezo vermoeiend?

Ooooooooh kut zeg Madhe! Ik zal aan je denken en je wat energie sturen...

Ah ja dat gevoel ken ik Kym. Gek toch dat het zo heftig blijft zonder elkaar te zien. Het zit diep he?

Jaaa het is zeker een zonnig oord waar MX het over heeft. Maar volgens mij spelen MX en ik geen spelletjes. Soms gaan dingen ook weleens onbewust hoor... Ik ga er niet meer naar vragen want ik ga me namelijk helemaal niet druk maken om iets wat misschien in de toekomst zou kunnen gebeuren. Zou trouwens ook niet weten wat ik erover zou moeten zeggen.
En ik denk dat je daar goed aan doet Frizzeltje, door het maar gewoon een beetje op z'n beloop te laten.
Jeetje Kym,nog steeds geen reactie?

Ik vind dat hij nu wel wat mag laten horen hoor!

Frizz, ook weer thuis?

Ik had het gewoon nog druk ineens zeg!

Verdorie nog een half uur overwerken...ik ben aan vakantie toe!

Och Madhe...weet je wat het is.

Ik kwam ook uit een huurhuus en heb echt gewoon 2 lagen grondverf op de muur gekwakt en ik vond het gescheten.

En idd ook de gang moest ik lijmvrij opleveren.

Nou had ik de vloerbedekking ook niet geplakt maar op het zeil wat er nog lag gelegd.

Tsja en toen ik het zeil wilde weghalen....je raadt het al

LIJM!!!

Heb het gewoon laten zitten....doei, ik heb dat niet geplakt.

Gewoon met een stalen gezicht de sleutels inleveren.

Kan je best....
I know! Sinds ik dat doe gaat het prima. Met MIJ vooral. Verder maakt het me allemaal niet zoveel uit.

Ben opgedoft maar geen tijd om te douchen en haren te wassen. Voelt nu een beetje nep-opgedoft zeg maar. Naja, gelukkig ruik ik altijd lekker.
Sum NEE! Heb je gewoon nog wat gedáán ook op je werk?

Ik ben beschuldigd van werkweigering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven