Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Pfff, dat ik ook lastig te relativeren denk ik.

Werk en prive gescheiden houden klinkt zo makkelijk maar is denk ik lastiger als er zo'n situatie zich voordoet.

het enige is dat het natuurlijk NIET jouw schuld is dat zij niet lekker in haar vel zit.

Daar is ze ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor.

Maar is ze wel aan het werk, of laat ze alles aan haar laars en is ze nog steeds thuis.
Ze is nog thuis, en dus gaat het nu erg vervelend worden vrees ik! Want dat heet dan wel werkweigering...

En wat werk en prive betreft: zo mee eens: het is echt lastig om het gescheiden te houden. De vriendschap was er al voordat ik daar aan de slag ging, maar daar is inmiddels weinig meer van over. Ik ben het ook echt niet eens met haar instelling, sommige mensen zijn zo goed in de verantwoording op een ander afschuiven en vooral niet naar je zelf kijken.
Ik heb er momenteel ook zo 1 rondlopen op de praktijk.

Voet gebroken (mijns inziens kan je dan gewoon werken) is al 4 weken van de aardbodem verdwenenm neemt geen contact op met ons en heeft al 2 afspraken bij de ARBO gemist.

Maar ik moest wel vorige week haar salaris overmaken.

Dat irriteert me dan nogal....

Je hebt een baan, dus gedraag je daar dan ook naar.

Hoe belabberd ik me ook voel, ik heb hier vandaag ook de roosters zitten maken voor volgende maand.

Maar ik gekoof wel dat je vriendschap er wel aan is ja.

Ben je er erg verdrietig onder of valt dat dan wel weer mee?
Met een gebroken voet kan je best werken! Ik heb met mijn gebroken voet 1 week thuis gezeten, omdat ik het niet mocht belasten en mijn voet voortdurend hoog moest leggen. Ik heb dan gelukkig het voordeel dat ik ook vanuit huis een hoop kan doen, moet wel toegeven dat het lopen met die krukken zwaar vermoeiend is. Maar 4 weken niet op de werkvloer is echt vreemd!

Deze collega stoort zich erg omdat ze steeds verantwoording af moet leggen. En daar snap ik dan niks van, natuurlijk moet je verantwoording afleggen zodra je niet komt werken, je krijgt toch ook netjes je salaris!

En wat betreft de vriendschap, tja is wel erg jammer, ben niet erg verdrietig, maar maak me wel zorgen over haar.
Hoezo maak je je zorgen dan?

werkgerelateerd of prive?

Tis ook zo moeilijk want als je prive interersse toont, dan verwacht zij dat je dat meeneemt en gaat zeggen, nee hoor collega, blijf maar thuis.....lastig!
Ik moet zelfs nog even heel stoer toevoegen dat ik mezelf al dit gerelativeer niet eens aanpraat, ik voel het gewoon zo.

Nu eraan werken om het zo te houden. Dank vast voor de aangeboden hulp!

Oeiiii ja dat zijn de nadelen van leidinggeven. Je zit er al een tijdje me he Sneeze?

Heb je al voor jezelf uitgezocht waarom je het je zo erg aantrekt? Wat zit daarachter bij jou? Voel je je geen goeie vriendin meer? Word je onzeker in je functie? Ik denk dat als je precies weet waar de 'pijn' zit, je makkelijker kan toewerken naar het accepteren van die pijn en dus de gehele situatie.

Mijn leidinggevende vertelt me net dat het schrijven dat verslag toch echt bij mijn functie hoort. Waarom vraagt ze dan of ik er even naar wil kijken? Zeg dan: "Frizz, wil jij dat verslag schrijven?" Met die feedback was ze niet zo blij.

Sfeer is echt tot het nulpunt gedaald hier...

*haalt schouders op... dikke jammer*
Waarom ik me deze situatie zo aantrek? Omdat ik niet tegelijkertijd de rol van vriendin en leidinggevende kan hebben. En in deze situatie ben ik dus de leidinggevende, en niet haar vriendin. Zij neemt me dat persoonlijk kwalijk. En ik ben ervan overtuigd dat ik in mijn recht sta, ik handel professioneel, maar vind het toch wel lastig. Zal ook wel komen omdat ik nog geen jaren ervaring heb als leidinggevende. Ik denk dat ze ontslag gaat nemen, dus ja ik maak me wel een beetje zorgen...

Dikke jammer inderdaad van de sfeer op jouw werk, Frizz. is morgen je laatste dag of vrijdag ook nog?
Pffff, ik weet dat ik moet eten, maar het idee om een supermarkt in te lopen en ook daadwerkelijk spullen moet gaan kopen staat me behoorlijk tegen.

Vriezer is ook al leeg dus ik moet echt...

Misschien loop ik wel even langs de groenteboer.

Bij wijze van hoge uitzondering maar iets kant en klaars.

Frizz, goed dat je je zo voelt....vasthouden!!!! (MX techmosch gezien)

Werktechnisch gezien....laat ze allemaal lekker de hip krijgen daaro!
Sneez,gaat ze ontslag nemen?

Omdat jij niet naar haar pijpjes danst?

Dan is het buiten een slechte werkneemster ook nog eens een slechte vriendin.

Ze zou het verschil moeten kunnen zien tussen werk en prive

Een beetje kinderachtig.

Wil je zelf nog een keer met haar praten of denk je bij jezelf....weet je...zoek het uit!
Eens met Sum. Jij zit je druk te maken om de vriendschap, maar wat doet zij voor jullie vriendschap? Zij houdt het niet gescheiden en neemt het vervolgens JOU kwalijk.

Ik denk dat de situatie al zo ver uit de hand gelopen is dat de vriendschap niet veel waard meer is... Als het niet gescheiden kan blijven moet je kiezen voor het een of het ander toch?

Morgen laatste dag. Begin om 13.30 uur en blijf tot max 17.00 uur op kantoor. Als ik het dan niet af is, dikke pech. Na 17.00 uur hoor ik namelijk buiten op straat te werken. Geldt voor vandaag ook, dus ik ga straks lekker weg... Word een beetje opstandig van dit alles. Mijn leidinggevende kán ook helemaal geen leidinggeven. Die tranen in d'r ogen de hele tijd, ik raak ervan geirriteerd.

Heb zo'n zin in mijn nieuwe baan! Gewoon weer mannelijke collega's, die zeggen wat ze bedoelen en bedoelen wat ze zeggen. Leidinggevende is een ontzettende pot, en heeft dus dezelfde houding als de mannen. Nooit gezeik daar.

Sum wat is techmosch?
Ze heeft gedreigd met ontslag ja, volgens mij handelt ze nu zo emotioneel, gaat ze straks spijt van krijgen denk ik.

Ik ben er eigenlijk wel even klaar mee nu, iemand van personeelszaken gaat met haar in gesprek, maar ik denk niet dat ze daar vrolijk van gaat worden. Het beleid bij ons is best strict, als mensen zich niet aan dergelijke afspraken houden, kan het loon stop gezet worden.
Sneeze, hoe lastig ook, stop even om je in haar te verplaatsen. Zij haar ding, jij het jouwe. Het kost je alleen maar energie.

Concentreer je op jezelf en wat het met jou doet, want daar kun je vervolgens iets mee. Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf.
Friz, je hebt gelijk!

Zijn er nog ergens anders leuke topics? Nog ergens een rel misschien? T is hier zo stil de laatste tijd, op het forum bedoel ik.Of mis ik alle smeuige topics misschien?
Ow, Sneezeltje, je hebt alweer een hele rel gemist.

Mannen en problemen schijnen toch ingewikkelder te zijn dan we dachten.

EN...ik ben verbannen naar het Libelle forum

Ik ben te oud voor de Viva

Nou je het beleid vind ik niet zozeer strikt bij jullie hoor.

Als je kan werken dan werk je PUNT.

Lijkt me voor je vriendin collega ook niet echt heel slim om te dreigen met ontslag.

De banen liggen nou niet echt voor het oprapen nu.

Frizz, hoe sneu is dat...tranen bij een leiding gevende

Wordt nog wat op je afscheidingsspeech hihi.

je verwacht toch op zijn minst een Rolex toch zeker?

Na al die maanden trouwe dienst

Enne....techmosch is natuurlijk technisch..ik denk sneller dan dat ik type en als ik dan snel type dan dus met spelfouten
Hello dames ..

Zo ik ben eindelijk weer thuis .. saaie flutbaan heb ik,.. voordeel wel is , ik heb geen zorgen zoals Sneeze,lijkt me een rotsituatie waar je je in bevind

Frizz knap hoor dat je dat zo kan zien , ik ben bang dat het bij mij een alles of niets verhaal zou zijn, of een relatie met alles dr op en dr an ... of niets ...Maar goed that`s me

hey die rel heb ik ook gemist ga die maar eens lezen,weet je wat ik niet zo snap van dit forum soms , men gaat een beetje op elkaar af zitten te geven en lelijk naar elkaar doen.. als ik soms recaties lees pffff.......

Vraag me af waar men zich zo over op kan winden.

Komt er nog wat leuks op de buis vanavond?? Ik zou eigenlijk gaan duiken maar dat ging onverwachts niet door, dus zit me te bedenken wat ik eens ga doen vanavond....
Haha Sum, ben je een meangirl geweest? Wat doe je hier eigenlijk nog, ga gauw spelen bij de Margriet....
Yep Sneez, ik hoor ineens bij een groepje

En echt hoor.....ik was nog niet eens op drift, maar ik word zóóóóóóóóó moe van de meiden die weten dat ze iets fout doen, vragen om advies om dat dan vervolgens met allemaal ja maren van de hand te doen....

*Sum is een meangirl,Sum is een meangirl....maar wel een heule ouwe*
Haha ...

God waren wij ook zo toen we 20 waren ??? Ik geloof er niks van eigenlijk .. Ongelovelijk dat meisje, wel jammer dat mensen ( zij dus in dit geval ) zo reageren op meningen van anderen, waar ze verdorie zelf nog wel om vroeg....

Nouja ik heb er om kunnen lachen.. maar weet nog steeds niet wat ik eens ga doen straks.

ik ga eerst maar eens even douchen, en daarna een wijntje voor mezelf in schenken
Is die rel nog aan de gang of is het oud nieuws? Anders ga ik zo eens even kijken.

Kijk Sneeze, daar deed ik het nou voor. Zodat ik weer even kan horen dat ik gelijk heb.

Gaat het al wat beter?

Meangirl, ik denk dat zij een feestje doen zonder mij. Blij dat ze eindelijk van me af zijn. Paar jaar geleden had ik het me erg aangetrokken, zo'n labiele leidinggevende. Zielig, zou ik dan denken, en over mijn eigen grenzen (heen laten) gaan. Fijn dat ik nu een ijskast sterker ben geworden.

Denk dat ik nog niet eens een bosje bloemen krijg morgen hoor...

Begreep wel wat je bedoelde hoor, met techmosch, haha!
Whoehahaha Frizz, dat zou een goeie zijn.

Ga jij morgen om 17.00 weg om om 17.15 weer terug te komen omdat je je agenda bent vergeten.

En net als jij binnenkomt begint de band te spelen gaan de flessen wijn open en komen de hapjes op tafel...

Leidinggevende natuurlijk weer in tranen want het was net niet de bedoeling dat je dat zou zien......

misschien moet je voor hun een bosje bloemen kopen, gewoon omdat je zo blij bent dat je van ze af bent!

Rel is al oud nieuws hoor

Stroller, weet je al wat je gaat doen vanavond?
nope ......

Gedouched, getut,ingesmeerd,wijntje dr bij ....... nu aan het zappen ..............

Dus wordt gewoon een bankhang avond ....
Zullen we hier ook een kantklosclubje starten?
Ow ik ben net begonnen met vingerhaken

Leuk nieuw programma op Net5 Stroller
Ik kan niet haken.....

geloof wel breien ... haha ...

Mm ik ben blijven steken bij een onwijs simpele film op RTL 8 met Cameron Diaz ....
Ow is echt een leuke film ook.

C.Diaz is gewoon een gaaf wijf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven