Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Frizz, ik sport 4x in de week...tuurlijk heb ik geen spierpijn!

(tuurlijk wel muts!!)

Boemen, gaat goed hoor, weinig te relativeren, beetje grieperig maar het forum houdt me op de been!

Ik moet trouwens zeggen dat ik je ontzettend sterk vind overkomen

Met de zogenaamde vrienden EN metr je crush!

petje af hoor....
hey frizz..

Ja ik hoop dat ik steun krijg van 'de andere' ..

Als het goed is iniedergeval van haar collega ..

Ik zei tegen haar : Als mevrouw X na mijn laatste confrontatie niet bereid is om normaal contact met mij aantegaan en met mij aan deze situatie te gaan werken.. dan maak ik mijn laatste drie maanden NIET af.. dan ben ik er klaar mee en trek ik het echt niet om nog met haar samen te werken..

Toen keek ze me echt heel erg bedroeft aan. (haar collega dus he) en ze zei: Ja maar boemen, ik wil niet dat je op deze manier hier weg gaat... Ik wil je er niet alleen mee laten zitten..

Ik ben echt een beetje bang voor morgen.. Ik moet echt heel erg sterk in mijn schoenen staan. Verliefdheid en assertiviteit gaan moeilijk samen, maar het zal toch echt moeten!

Ben al een week letterlijk misselijk door deze situatie, en nu helemaal.. bleh en ik ben doodzenuwachtig voor morgen.. maar t zal toch moeten vrees ik..

Ah jee frizz dat is dan wel weer balen dat het een nerdie lijkt op de fotos.. mmm en ik ga er altijd vanuit dat mensen hun 'beste' fotos van zichzelf plaatsen... dus echt veel beter kan het er miss ook niet op worden.. misschien heeftie een heel mooi innerlijk hahahah
Ja echt leuk om je te lezen Boem, zo sterk!

Ooooh gelukkig Sum! Ik dacht al! Tis toch wel een soort van rewarding spierpijn vind ik zelf. Kun je bij elke beweging denken: "Ooooh ja dat was lekker!"

Hee Bea, toevallig sprak ik daar gister over met wat mannen. Ik ben ook zo'n zachtgekookt ei wat dat betreft. Zij zeiden: "Frizz, gewoon heel eerlijk zeggen tegen een man dat je niet op hem valt." Niet leuk voor hem en niet leuk voor jou, maar bespaart beide partijen wel een hoop gedoe, en het is tenminste duidelijk.

En toen wilde ik nog protesteren (want angsthaasje), maar moest ze toch echt gelijk geven.
@summerdance .. Ahhhhhh (knuff) je hebt toch geen mexicaanse opgelopen he!!??

Ik hoop het niet voor je!!

Dank je voor je reactie en lieve woorden..

pfff 'sterk overkomen'

Ik MOET wel.. doe ik het niet dan ga ik zelf kopje onder, en dat is het laatste wat ik wil!!

Van de week las ik de tekst : Wat ik geloof dat ik waard ben, is bepalend voor hoe mijn leven er uit ziet.

dat vond ik zo een goede!

En in de afgelopen maanden is mijn eigenwaarde gelukkig een goed stuk gestegen..

Ik Vind dat ik meer waard ben dan hoe deze mensen ( vrienden en crush) met mij omgaan.. Dus kies ik er voor om niet met me te laten sollen !!
Niet gek dat je nerveus bent Boem. Maar je kan het wel, dat weet ik zeker!

Goed dat je gewoon een grens gaat stellen. Dan is het ook klaarhelder voor háár.

En als zij er verder niks mee doet is het rot, maar dan heb jij er in ieder geval alles aan gedaan, toch?

Hmmmm ja echt een boerennerd. Wist al dat ie van het platteland kwam, maar dit is me iets teveel van het goede. Denk dat ie qua innerlijk hartstikke leuk is hoor, maar eehhh... ik doe het graag met het licht aan.
frizz;... Je moet genieten van je spierpijn hahah.. daardoor wordt je continue herinnerd aan de heerlijke sex hahah...

Trouwens morgen word dubbel zo moeilijk voor mij aangezien in het zelfde uur dat ik haar 'de waarheid' ga vertellen, er ook iemand in de groep afscheid neemt..Mijn beste maatje daar!!

hij is klaar en ik moet nog even..hoop niet dat ik moet janken.. moest van de week al huilen om hem..

Maar daar hebben we dity topic voor en bij deze relativeer ik " Ik kan hem nog elke dag zien als ik wil, we zijn immers vrienden geworden en hij is in dezelfde stad als ik gaan wonen"

al met al hoop ik niet dat de situatie tussen mij en mevrouw X te hoog oploopt.. en ik hoop al helemaal niet dat ze in de slachtofferrol gaat kruipen want dan word het al helemaal moeilijk.. heb je nog tips frizz???

Liefs!
hahahah frizz.. is het toevallig niet een gast die ook aan " Boer zoekt vrouw" heeft mee gedaan.. daar was geloof ik ook een pinda die een boer was...
quote:

Alleen die kerel op mijn werk dan..dat wordt behoorlijk vervelend en ik moet echt even nadenken hoe ik zonder al te grof te worden die plaat voor zijn hoofd kan wegpraten zodat ie me met rust laat!

Ik denk dat hij me echt leuk vindt maar dat is gewoon niet wederzijds en dat gaat 't ook niet worden. Ik wil hem niet afsnauwen (dat vindt dit zachte ei zielig) maar hints en non-verbaal gedrag snapt hij niet!.

Vind het lullig om te zeggen, maar ik neem aan dat je het al op een subtiele manier geprobeerd hebt?

Het punt met mannen (en eigenlijk ook wel met vrouwen) duidelijkheid helpt.

Las ooit ergens een onderzoekje dat als je 14 minuten verkapt onaardig bent en je eindigt de laatste minuut met een comlimentje (zo van wat zit je haar leuk) de mens,dus man EN vrouw geneigd is de complete eerste 14 minuten te vergeten.

Dus duidelijk zijn

Ik vind je gewoon NIET leuk,ik wil NIETS met je drinken en wil vooral ook verder NIETS met je.
*gaat morgen vast een topic openen* , maar willen jullie eerst allemaal voor me duimen begin van de middag?
Madhe.. ik wil best voor je duimen

Maar waarvoor ?

Sorry als ik het nog niet gelezen heb! (als je het al ergens geschreven hebt)
Madhe zéker weten! Och meissie ik word meteen hartstikke nerveus! Maar weet nog steeds 100% zeker dat dit allemaal goed gaat komen. Wil je er echt een topic over openen joh?

Sum dat onderzoekje makes sense. We staan over het algemeen meer open voor positieve dingen. Dat is in veel gevallen juist erg goed, maar als je je realistische kijk op het contact tussen jou degene die je leuk vindt verliest is het niet ok!

Haha nee Boem, hij heeft een eigen IT-bedrijf. Maar komt van het platteland.

Heb maar één tip: Bij jezelf blijven. Laat je niet beinvloeden door wat zij zegt of doet. Zij gaat over jouw grens en je wil dat het stopt. Hou het simpel en laat je niet meeslepen.
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2009 @ 21:57:

[...]

Vind het lullig om te zeggen, maar ik neem aan dat je het al op een subtiele manier geprobeerd hebt?

Het punt met mannen (en eigenlijk ook wel met vrouwen) duidelijkheid helpt.

Las ooit ergens een onderzoekje dat als je 14 minuten verkapt onaardig bent en je eindigt de laatste minuut met een comlimentje (zo van wat zit je haar leuk) de mens,dus man EN vrouw geneigd is de complete eerste 14 minuten te vergeten.

Dus duidelijk zijn

Ik vind je gewoon NIET leuk,ik wil NIETS met je drinken en wil vooral ook verder NIETS met je.

Dat is niet lullig om te zeggen en je hebt ook gelijk, ik heb het lief en subtiel geprobeerd maar dat werkt bij deze meneer niet en ik ga je tip zeker in praktijk brengen. Even moed verzamelen, want directe confrontaties zijn niet mijn sterkste punt!

En de mannen op m'n werk zijn zo eigenwijs...hoe harder je roept dat je (tijdelijk) geen man (tenzij SV no strings attached, grijns) en geen dates wilt, hoe harder zij het tegendeel willen bewijzen!

Pfff...ik ga ze nooit begrijpen...

Edit: Boemen, ik kan niet terugvinden waarom je morgen een moeilijke dag hebt maar dan toch in ieder geval succes en good luck gewenst!
Huts!
quote:Madhe schreef op 26 augustus 2009 @ 21:58:

*gaat morgen vast een topic openen* , maar willen jullie eerst allemaal voor me duimen begin van de middag?

Natuurlijk ga ik voor je duimen.

Maar ik weer zeker dat alles helemaal goed gaat komen lieverd.
Mannen zijn ook niet te snappen Bella.

Ben ik al lang geleden mee opgehouden
Bea wat voor werk doe je dan? Breng je je boodschap wel duidelijk genoeg?

Ik weet van mezelf dat ik weleens de neiging heb iets met een lief lachend gezicht te zeggen, en dan komt het dus niet helemaal over. Sterker nog, mensen denken weleens dat het dan een grap is.
Oh Sum, wil je ff mn post op mn tandvlees-topic lezen?
Mijn duimpjes gaan voor je werken morgen Madhe!
Boemen vraagt zich nu bijzonder erg af wat situatie is van Madhe.. misschien nog even dit topic doorlezen

Ja inderdaad frizz zo simpel is het eigenlijk ook... gewoon bij mezelf blijven.. word zo verscheurt door de tweestrijd van binnen. Door haar gedrag van afgelopen week, kan ik gewoon ECHT niet meer geloven dat zij geen gevoelens voor mij heeft. (wat ze er mee gaat doen is nog een tweede maar dat terzijde)

En dat maakt het dubbel zo moeilijk.. Omdat als zij gevoelens voor mij heeft ik al haar acties snap.. en dat het voor haar ook moeilijk is.. En als ik morgen dus haar ga vertellen waar het opstaat zet ik haar enorm voor het blok..

Maarja ik moet er vanuit gaan dat gevoelens niet wederzijds is..

En als zij echt geen gevoelens heeft dan is zij gewoon een enorme bitch dat zij zo met mij omgaat.. (maar dit komt helemaal niet overeen met hoe ik haar ken )

Zucht...

Ow Frizz ik dacht misschien een echte boer.. is ook leuk :P

een eigen i.c.t bedrijf... misschien heeft hij een paar fotos genomen om Nerdie te lijken voor zijn klanten die hem op hyves checkken zodat zij er van overtuigd zijn dat hij een 'goede' jongen is :P hahahah
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2009 @ 22:12:[/b

Oh Sum, wil je ff mn post op mn tandvlees-topic lezen?

Ben onderweg........

*sjeest weg*
Nee Boem, het maakt geen ene reet moer uit wat zij voor jou voelt. Zij behoort haar gevoelens niet in de weg te laten staan, en als haar dat niet lukt dient ze stappen te ondernemen. Dat is het enige dat telt.

Begrip voor iemand hebben is prima, maar jouw grenzen zijn jouw grenzen. En die gaat ze over. Achterliggende reden verandert daar niks aan.

Neee Pinda = exit.
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2009 @ 22:11:

Bea wat voor werk doe je dan? Breng je je boodschap wel duidelijk genoeg?

Ik weet van mezelf dat ik weleens de neiging heb iets met een lief lachend gezicht te zeggen, en dan komt het dus niet helemaal over. Sterker nog, mensen denken weleens dat het dan een grap is.

Ik ben secretaresse/ management assistent en werk gedetacheerd bij verschillende opdrachtgevers. Op dit moment werk ik in de bouw...en nu ik dit schrijf schiet ik zelf in de lach want tja...dan zal ik inderdaad de boodschap niet duidelijk genoeg hebben overgebracht, duh!

Ik probeer dat namelijk ook altijd met humor of sarcasme te doen, dat zal 't wel zijn. Mmmm, duidelijkheid dus!

Toch blijft dat en beetje vervelend, je moet tenslotte iemand "afwijzen" maar als ik het niet doe kom ik er ook niet vanaf!
Huts!
Zit hier naar die Spaanse droom te kijken en werkelijk waar hoe kom je er toch bij om aan zo'n programma mee te gaan doen, terwijl je de taal niet spreekt?

Je gaat toch niet een bed & breakfast beginnen in een land waar je de taal niet spreekt?

Maar goed dat ik me daar over opwind geeft al aan dat ik verder echt niks beters te doen heb, en misschien met mijn kop vol snot maar gewoon naar bed moet gaan.
@ bella thanks voor het succes wensen..

Jij mijn situatie stond op een ander topic waar summerdance en frizzy beide ook hadden gelezen.. vandaar dat zij hier er over mee schrijven!!

En over die kerel op het werk; Inderdaad gewoon ECHT duidelijk zijn.. Ik weet hoe moeilijk harde confrontaties zijn (moet ik morgen ook doen, en heb het al eerder bij haar moeten doen)...

Maar als subtiele hints niet werken, dan moet het wel..

als hij dan alsnog doorgaat dan vind ik het respectloos van hem...Wat soms ook wel eens werkt is dat je gewoon verteld dat je smoor verliefd bent op iemand.. (zelfs als dit niet het geval is .. gewoon maar wat aanlullen!!) en dan in combinatie dat je ECHT niets van hem wilt !!!

zuch MANNEN!! (daarom hoef ik er ook niets van)...

Enneh Bella vertel eens over die Jongen hahah
Das toch ook grappig, ik las steeds Bea maar er staat Bella... Sorry!

Oh ik ken het, werk ook in een mannenwereld en pakte het eerst ook zo aan. Weet je wat het ook is, wij vrouwen maken er een heel ding van, van dat afwijzen. We gaan ons helemaal bezig houden met die ander. Alsof we in zijn hoofd kunnen kijken!

Maar vaak is tegen een man zeggen: 'Dit wil ik niet.', of 'Dit vind ik niet leuk/prettig/fijn.', of 'Hier ben ik niet van gediend.' al genoeg, MITS je een serieus gezicht trekt en ze erbij aankijkt. Hele verhalen zijn niet nodig.
quote:sneezeweasel schreef op 26 augustus 2009 @ 22:18:

Zit hier naar die Spaanse droom te kijken en werkelijk waar hoe kom je er toch bij om aan zo'n programma mee te gaan doen, terwijl je de taal niet spreekt?

Je gaat toch niet een bed & breakfast beginnen in een land waar je de taal niet spreekt?

Maar goed dat ik me daar over opwind geeft al aan dat ik verder echt niks beters te doen heb, en misschien met mijn kop vol snot maar gewoon naar bed moet gaan.*sjeest weer naar binnen*

Ow dat zou hier ook echt geen probleem zijn hoor.

Maanden in Zuid Amerika gewoond en toen ik daar naartoe vertrok was mijn enige Spaans: Si

Je leert het zo ontzettend snel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven