VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
quote:athena schreef op 26 augustus 2009 @ 23:25:

[...]

Hee, bedankt he!makes 2 of us..
quote:vrolijk schreef op 26 augustus 2009 @ 23:26:

Ik vind japanse zoutjes heerlijk! Al gooit Vrolijkerd me dan vaak huis uit aangezien hij ze zooo vindt meuren Hem van de bank aftrappen en zeggen dat 'ie zelf meurt:)
Hey gezellie, nog respons! Ik kan ook heel snel lezen hoor. Heb in de vakantie 6,5 boek van minimaal 450 pagina's per boek gelezen. Heerlijk als de kinderen een zwemdiploma hebben.

Ik weet het werkelijk niet, van die test. Nog maar een nachtje over slapen. Jullie zijn trouwens lief. De voor mij speciale persoon leeft ook erg mee, is eigenlijk wel heel bijzonder (en raar natuurlijk).
quote:athena schreef op 26 augustus 2009 @ 23:26:

[...]

Hem van de bank aftrappen en zeggen dat 'ie zelf meurt:)Whoahahahahahaha.. *evil*
Japanse zoutjes zijn lekker. En S&W kunnen samen een maxipack olijven op. Knoflookolijven, pimentolijven, pesto olijven, maakt niet uit.
quote:dropje schreef op 26 augustus 2009 @ 23:27:

Hey gezellie, nog respons! Ik kan ook heel snel lezen hoor. Heb in de vakantie 6,5 boek van minimaal 450 pagina's per boek gelezen. Heerlijk als de kinderen een zwemdiploma hebben.

Ik weet het werkelijk niet, van die test. Nog maar een nachtje over slapen. Jullie zijn trouwens lief. De voor mij speciale persoon leeft ook erg mee, is eigenlijk wel heel bijzonder (en raar natuurlijk).

Oh, wat heb je allemaal gelezen?

Slaap er lekker een nachtje over, je hebt wel wat anders nu aan je hoofd toch?
quote:dropje schreef op 26 augustus 2009 @ 23:28:

Japanse zoutjes zijn lekker. En S&W kunnen samen een maxipack olijven op. Knoflookolijven, pimentolijven, pesto olijven, maakt niet uit.Ik ben dol op knoflook olijven! Hmm..
O ja, ik zou eigenlijk naar bed gaan...
Ha, daar kan ik ook echt naar uitkijken, kinderen met zwemdiploma.

Ben echt aan het wachten tot Boef bericht krijgt dat hij met zwemles kan starten, volgens mij scheelt dat ook al wel iets als ze dat eenmaal doen.

6,5 boek van 450 pagina's? Sjesis, ik was al blij met 4 dunnere boeken en 1 dikke (ok, dan wel semi-wetenschappelijk).

Hoever zou die test worden uitgesteld als je dat zou doen? Weet je dat?
quote:vrolijk schreef op 26 augustus 2009 @ 23:30:

O ja, ik zou eigenlijk naar bed gaan...makes 2of us.
Heb jij nou eigenlijk die nieuwe Zafon al gelezen vrolijk? JE zou me nog verslag doen.
Mo Hayder - Vogelman, een boek van Dean Koontz, een fantasyboek van een redelijk nieuwe fantasy schrijver, een boek dat 'de vogelpoort' heet maar waarvan ik de schrijver niet meer weet (gaat lekker zo) en nog een fantasyboek. Van Mo Hayder wil ik meer gaan lezen, was eerste boek dat ik van haar heb gelezen, bloedstollend goed.
Enne wist je Athena dat er ook een Cradle of Egypt is nu?

*rent hard weg voor alle CoR verslaafden die nu een hetze beginnen tegen mij*
Birdman en het vervolg zijn erg goed, de andere 2 zijn minder..
De vorige test was op 30 januari en deze dus op 31 augustus, ik heb het vermoeden dat ze iedere keer op de laatste werkdag van de maand zo'n testdag hebben, dus dan zou het denk ik eind september worden. Denk dat ik liever maandag vrij neem om emotioneel wat orde op zaken te stellen dan dat ik om 830u in Apeldoorn moet zijn. Vent vindt dat ik gewoon moet gaan, maar hij heeft makkelijk praten...
Doe je toch lekker een maandje later? Als het elke keer maar een maandje tussen zit ipv 6 mnd ofzo, zou ik daar echt niet druk om maken. First things first..
Cradle of Egypt is er al langer, mijn schoonmoeder had het daar tijden geleden al over. Lijkt ie op CoR??? Zou wel weer eens zoiets willen spelen.

Welke van Hayder vond je zo goed drop?

Als het "maar" een maand is, zou ik daarvoor kiezen denk ik.

Veter heeft misschien niet echt helemaal door hoe zo'n uitslag als bommetje kan neerknallen?
Yup, lijkt op CoR, alleen moeilijk vind ik! Maar net zo verslavend...

CoE is ditto, alleen met egyptisch deuntje..

Birdman & Treatment is goed. Net zo'n goede schrijver vind ik Cody MacFayden, tip van Wind.
En nu lekkere wijven, geef ik jullie een dikke nachtzoen en taai ik af naar bedje toe want anders hang ik hier weer tot midden in de nacht!
Mijn zusje heeft trouwens de nieuwe versie van Caesar. Die wil ik ook nog weleens proberen.

En als ik zeeën van tijd had, zou ik de HP games op de pc willen spelen. Spel 1 heb ik destijds uitgespeeld, was redelijk makkelijk. Maar 2 heb ik al nooit afgemaakt, terwijl hij wel superleuk was.
Truste meisjes!
ik sla de boekentips op in hoofd.

Heb jij een officiele of gekraakte versie van CoE vrolijk??

Welterusten alvast!
Ja, ga ook naar bed. Lees het later wel, van CoE. Kan hem wel voor verjaardag vragen strakjes....

Welterusten meiden!

En drop: toi toi meid!
Athena, heb 'Vogelman' of 'Birdman' gelezen van Mo Hayder en was onder de indruk. Heb het in een dag uitgelezen. Cody macFayden, hmm.... is genoteerd!

Ik ga denk ik wel uitstellen ja.,,

En ik ga mijn mandje in. Trusten dames!
Meiden,ik ben al 20 minuten aan het bijlezen .Is ook aan te raden ipv een leesboek.Leest makkelijk weg.

Vanavond is man naar voetbalttraining,kan dan een keer een avond ongegeneerd forummen.Ben in ieder geval bijgelezen,kan ik vanavond zo beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven