VRLK
woensdag 26 augustus 2009 om 23:27
Hey gezellie, nog respons! Ik kan ook heel snel lezen hoor. Heb in de vakantie 6,5 boek van minimaal 450 pagina's per boek gelezen. Heerlijk als de kinderen een zwemdiploma hebben.
Ik weet het werkelijk niet, van die test. Nog maar een nachtje over slapen. Jullie zijn trouwens lief. De voor mij speciale persoon leeft ook erg mee, is eigenlijk wel heel bijzonder (en raar natuurlijk).
Ik weet het werkelijk niet, van die test. Nog maar een nachtje over slapen. Jullie zijn trouwens lief. De voor mij speciale persoon leeft ook erg mee, is eigenlijk wel heel bijzonder (en raar natuurlijk).
woensdag 26 augustus 2009 om 23:29
quote:dropje schreef op 26 augustus 2009 @ 23:27:
Hey gezellie, nog respons! Ik kan ook heel snel lezen hoor. Heb in de vakantie 6,5 boek van minimaal 450 pagina's per boek gelezen. Heerlijk als de kinderen een zwemdiploma hebben.
Oh, wat heb je allemaal gelezen?
Slaap er lekker een nachtje over, je hebt wel wat anders nu aan je hoofd toch?
Oh, wat heb je allemaal gelezen?
Slaap er lekker een nachtje over, je hebt wel wat anders nu aan je hoofd toch?
woensdag 26 augustus 2009 om 23:30
Ha, daar kan ik ook echt naar uitkijken, kinderen met zwemdiploma.
Ben echt aan het wachten tot Boef bericht krijgt dat hij met zwemles kan starten, volgens mij scheelt dat ook al wel iets als ze dat eenmaal doen.
6,5 boek van 450 pagina's? Sjesis, ik was al blij met 4 dunnere boeken en 1 dikke (ok, dan wel semi-wetenschappelijk).
Hoever zou die test worden uitgesteld als je dat zou doen? Weet je dat?
Ben echt aan het wachten tot Boef bericht krijgt dat hij met zwemles kan starten, volgens mij scheelt dat ook al wel iets als ze dat eenmaal doen.
6,5 boek van 450 pagina's? Sjesis, ik was al blij met 4 dunnere boeken en 1 dikke (ok, dan wel semi-wetenschappelijk).
Hoever zou die test worden uitgesteld als je dat zou doen? Weet je dat?
woensdag 26 augustus 2009 om 23:32
Mo Hayder - Vogelman, een boek van Dean Koontz, een fantasyboek van een redelijk nieuwe fantasy schrijver, een boek dat 'de vogelpoort' heet maar waarvan ik de schrijver niet meer weet (gaat lekker zo) en nog een fantasyboek. Van Mo Hayder wil ik meer gaan lezen, was eerste boek dat ik van haar heb gelezen, bloedstollend goed.
woensdag 26 augustus 2009 om 23:33
De vorige test was op 30 januari en deze dus op 31 augustus, ik heb het vermoeden dat ze iedere keer op de laatste werkdag van de maand zo'n testdag hebben, dus dan zou het denk ik eind september worden. Denk dat ik liever maandag vrij neem om emotioneel wat orde op zaken te stellen dan dat ik om 830u in Apeldoorn moet zijn. Vent vindt dat ik gewoon moet gaan, maar hij heeft makkelijk praten...
woensdag 26 augustus 2009 om 23:37
Cradle of Egypt is er al langer, mijn schoonmoeder had het daar tijden geleden al over. Lijkt ie op CoR??? Zou wel weer eens zoiets willen spelen.
Welke van Hayder vond je zo goed drop?
Als het "maar" een maand is, zou ik daarvoor kiezen denk ik.
Veter heeft misschien niet echt helemaal door hoe zo'n uitslag als bommetje kan neerknallen?
Welke van Hayder vond je zo goed drop?
Als het "maar" een maand is, zou ik daarvoor kiezen denk ik.
Veter heeft misschien niet echt helemaal door hoe zo'n uitslag als bommetje kan neerknallen?
woensdag 26 augustus 2009 om 23:39
donderdag 27 augustus 2009 om 09:12