VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Nee joh, narcissen stinken. Hyacinthen ruiken heerlijk (doch kort).

Maar was dat een traktatie dan Pammie? Zullen de kinderen toch ook niet veel aan vinden lijkt me?
Djiez, eer ik alles heb bijgelezen is het middernacht dus ik zeg eerst vast 'hallo'.
Haa die drop!

Mooie site mensch!!
quote:athena schreef op 26 augustus 2009 @ 23:01:

boefje wil piratencupcakes. En een Spidermantaart (heeft geen idee wie of wat Spiderman is, maarja, grotere vriendjes op school praten erover en dan is het dus cool).

Ik ben er nog over in beraad:)

Kan ik Schurk de welbekende knapzakjes van soepstengel + papieren servetje met rozijntjes vastgebonden met dropveter meegeven naar kdv als traktatie? Ja toch? Vent leek het "te baby", maar hij wordt 3!

Tuurlijk, ik zou daar ook zo'n blaasdingetje indoen en klaar!

Goed plan, kind van 3 is daar echt we blij mee.

Piratenmuffins zijn leuk! Goed idee, ga binnenkort eens oefenen!

Kende je deze link al?

baksite
Blaasdingetje goed idee!

Site kende ik niet, zal een keer gaan kijken.
Haai Drop!

Blaasding en anders koop je bij Zeeman bellenblazen en hang je daar een kaartje aan met *Schurk 3 jaar*
Ik heb wel een leuk idee voor verjaardagstraktatie.

Men neme een eierkoek, (eilandje) parasolletje er in steken, zure mat in tweeen knippen (= handdoek) er op plakken met glazuur. Daar boven op een poppetje van die zoute rijen

En tada je hebt een zonnend poppetje op een onbewoond eiland.

Serveren op een dienblad, waar je zo'n blauwe vuilniszak hebt opgeplakt, (=zee), paar bootje erbij en je hebt een leuke traktatie!
Ze stinken ja, maar Mini vond het wel hartstikke leuk om die bloem uit te zien komen enzo. En ik had 'em buiten gezet, want ze stinken
quote:Elyane schreef op 26 augustus 2009 @ 23:06:

Ik heb wel een leuk idee voor verjaardagstraktatie.

Men neme een eierkoek, (eilandje) parasolletje er in steken, zure mat in tweeen knippen (= handdoek) er op plakken met glazuur. Daar boven op een poppetje van die zoute rijen

En tada je hebt een zonnend poppetje op een onbewoond eiland.

Serveren op een dienblad, waar je zo'n blauwe vuilniszak hebt opgeplakt, (=zee), paar bootje erbij en je hebt een leuke traktatie!

Oh, ook een leuk idee!

Met een eierkoek kun je ook piraat maken btw. Men neme eierkoek en dropveter en idd een zure mat. Knutselen en voila..
quote:athena schreef op 26 augustus 2009 @ 23:02:

Nee joh, narcissen stinken. Hyacinthen ruiken heerlijk (doch kort).

Maar was dat een traktatie dan Pammie? Zullen de kinderen toch ook niet veel aan vinden lijkt me?Zat ook snoep bij gleuf ik, maar dat was al op. En dan die hyacinthen in een potje. Onze traktatie was ook een beetje wijverig voor de 'mannen' in de klas dacht ik maar het viel mee. Je kunt best doen of een vlinder/libelle een straaljager is
Zelfs Zen wilde dat wel trakteren, terwijl die mijn knutselpraktijken normaal gesproken, vreselijk vindt. Die trakteert liever chips
quote:Pammie schreef op 26 augustus 2009 @ 22:50:

[...]

Ik had voor Mini Danoontje-ijsjes gemaakt (ijsstokje erin, klaar) met aan het stokje een vlinder of libelle geklemd (van de Action), dienblad versierd met nepbloemen. Haske leuk. Enniewee, die danoontje in een koeltas meegenomen naar school, na het verjaardagsriedeltje (zonder bidden overigens) waren die kleredingen nog steeds keihard en dan krijg je ze bijna niet uit het cupje. Al die kleuters bevroren pootjes omdat ze hun ijsje van mij warm moesten maken ook rose tegen mijn beeldscherm
En Zen doet er nog voetbalsleutelhangers bij.

We moeten de dames natuurlijk een beetje motiveren, dan heeft Zootje straks ook eent team
O dat idee van Elyane gecombineerd met vrolijks suggestie vind ik ook een goeie! Die ga ik in gedachten houden als piratencupcakes me teveel werk worden.

Ken dan alleen die zoute rijen poppetjes (?) niet.
Deze is ook leuk: Schatkisttraktatie
quote:Elyane schreef op 26 augustus 2009 @ 23:10:

Zelfs Zen wilde dat wel trakteren, terwijl die mijn knutselpraktijken normaal gesproken, vreselijk vindt. Die trakteert liever chips Ik zou voor zijn!
quote:dropje schreef op 26 augustus 2009 @ 23:11:

[...]

ook rose tegen mijn beeldscherm Sorry
Leuke traktatie Elyane!
Is van Haribo, volgens mij, Athena
OMG als Schurk die schatkisttraktatie ooit zou zien, dan ben ik de sjaak. Hij is helemaal gek van schatkisten EN van smarties!
quote:athena schreef op 26 augustus 2009 @ 23:11:

O dat idee van Elyane gecombineerd met vrolijks suggestie vind ik ook een goeie! Die ga ik in gedachten houden als piratencupcakes me teveel werk worden.

Ken dan alleen die zoute rijen poppetjes (?) niet.Van Haribo geloof ik: rijtje poppetjes (4) aan elkaar in ranzig mint/zalm kleur en smaken een beetje vagig/zoutig. Maar kinderen vinden ze leuk.
Volgens mij is die niet zo moeilijk Athena. Je kunt ook kant-en-klare cakejes kopen, scheelt een hoop werk.
Haribo. Check.

Wat zou ik toch zonder jullie moeten?
quote:athena schreef op 26 augustus 2009 @ 23:15:

Haribo. Check.

Wat zou ik toch zonder jullie moeten?Zakjes volproppen met soepstengels
Ik ga slapen, bij de buren heb ik me al een kwartier geleden afgemeld. Trusten buufkes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven