Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Daarom begin in maar niet aan een pagina. Ik heb veel te veel leven

Ga er nu mee beginnen, wijfie wakker trommelen en ontbijtje maken.
Voel me idd erg vereerd hoor! Doet wel goed en is ook goede reclame voor mij dat een klant specifiek om mij vraagt natuurlijk... Dat geeft ook een goed beeld hier binnen.. zeker omdat die persoon al ruim 4 jaar niet meer met mij gewerkt heeft ofzo..Dus al met al een positief gevoel erover.. Heb net begrepen dat het er naar uit ziet dat ik naar die nieuwe job ga voor 7-8 weken gelijk na mijn vakantie....Nu nog even bij mijn oude job vertellen dat ze me tijdelijk kwijt zijn die zullen daar ook niet bepaald blij mee zijn vermoed ik...
Goedemorgen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Iejoor, altijd leuk toch?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hee Nik!!

Wat is je haarkleur geworden??
Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd om hier nu al te zitten. Maar ja, moest ff de buienradar checken en op een of andere wonderbaarlijke manier zat ik toen ineens hier.

Goedemorgen en doei. Ben er vanmiddag pas weer, dus rustig aan graag.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Haai Elle,

Het is een beetje bruin, maar dan lichter, oranje. Het is niet zo fel oranje als de vorige keer.

Ik ga aan de koffie en opschieten!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Maar dat fel oranje staat goed bij je, kun je goed hebben!

Lekker espressootje?

Ik ga ook nog een bakkie doen!
En toen had ik een netwerkprobleem, dus nu zit ik hier nog.

Uitgebreid ontbijtje gehad, yoghurt met iets granerigs (ik hou niet van muesli) en een eetlepel lijnzaad erdoorheen. Was erg lekker, nu kijken of ik dan minder snaaizin heb vandaag.

De zon doet hier verwoede pogingen om te gaan schijnen, dus die 12 kilometer worden weer lekker.

David Dunning
Goedemorgen dames!

Ben ook de hele dag weg met Zwieber. Ga gelijk weer weg want moet nog douchen enzo.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 27 augustus 2009 @ 08:41:

Goedemorgen dames!

Ben ook de hele dag weg met Zwieber. Ga gelijk weer weg want moet nog douchen enzo.Sorry dat ik je uit je bed heb gebeld.
Goedemorgen allemaal!

Hier scheen vanochtend het zonnetje heel mooi, maar het begint nou toch dicht te trekken.

IBI en Zwieber: Heel veel plezier vandaag in Groningen (is dat nog steeds het plan?)!

Hemera: Wat fijn dat je gisteren zo'n heerlijke dag hebt gehad. Goed dat je naar huis bent gewandeld vanaf het station en niet een bus hebt genomen. Zo kom je wel aan voldoende dagelijkse beweging.

HCP: Mijn huisje staat ook altijd te blinken als mn moeder of schoonmoeder langs komt. Ik kan het niet over mn hart verkrijgen om het niet netjes te hebben. Mijn moeder is zelfs zo erg dat ze gaat strijken als ze ziet dat ik een enorme berg strijkgoed liggen heb.

Solo: Is het je gelukt om van de chocolade af te blijven? Ik had gisteren ook heeeeeeel veel zin in een stukje chocola, maar het is gelukt.

Iejoor: Hoe komt het dat je zo slecht slaapt 's nachts? Lig je te piekeren, ben je niet moe genoeg van een dag werken of ben je toe aan een nieuw matras/kussen? Vervelend dat je niet goed kan slapen, want zo begin je steeds je dag brak. Nog even doorbikkelen op je werk en dan mag je op vakantie. Wat doe je eigenlijk voor werk als ik vragen mag? Aangezien je meerdere jobs hebt....

Gisteren heb ik een goeie dag gehad! Van 8 uur 's ochtends tot half 4 's middags op bed mn boekje liggen lezen (hoezo lui en vakantie?). Daarna als een gek met de was bezig geweest, boodschappen in huis gehaald, gekookt en gegeten met mn lief, de afwas erdoorheen geramd en toen nog zo'n anderhalf uur gefitnesst. Ik had totaal geen zin om te gaan sporten, maar uiteindelijk voelde ik me zo goed na het sporten! Het ging heel goed. Mijn mannetje en ik gingen elkaar een beetje opjutten (meer gewicht en vaker) en uiteindelijk blijk ik de krachtpatser van ons twee te zijn en hij de cardioman haha.

Vanochtend gaf de weegschaal gewoon 106,2 kg aan! Ik hoop dat ik dit gewicht een beetje weet te behouden. Zaterdag een BBQ op het programma staan... Ik ga me proberen in te houden met de broodjes kruidenboter.

Succes maar weer iedereen met het lijnen vandaag!
Ik heb ontbeten met nep-pimm's

Gister was ik bij de lidle Ik heb echt geen idee waarom ik die stomme dingen heb gekocht. Toen metteen al 7 ofzo opgegeten en toen werd ik een beetje misselijk, nu weer als ontbijt en ik ben nog steeds misselijk
-
Mogguh meisjes. Al mijn plannen in de war gestuurd door een nieuw medicijn, waar mijn darmen erg van onder de indruk zijn. Dus jongste Boekje is nu met zijn papa naar een afspraak, waar ik dat zou doen. Bleh, bah.
Oei dat is niet zo mooi Livre, houd je maar een beetje rustig dan! Eet bananen!
Joke, ik heb idd geen chocola gegeten. Wat minder knap is dan het lijkt, want ik had niks in huis.

Boek

David Dunning
Balen Lievje
Livre, sterkte meis. Balen van die nieuwe medicijnen.

Solo, BLIJF AF!!! Chocolade is NIET lekker.

Zwieber en IBi, veel plezier! Niet verdwalen onderweg he.

JJ geen kruidenboter halen. Ik heb bij de BBQ van laatst van die philedelphia (hoe schrijf je dat) gehaald voor op het stokbrood. Lekker en veel minder cal dan kruidenboter.

Iejoor, slecht slapen is niet best. Hoeis de staat van je bed? Soms kan een neiuw bed/matras schelen. Of anders iets van melatonine proberen?

Elle, Pippi, NN Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai (zwaaismiley doet het dus nog niet).

Ga hier maar eens wat doen. De was moet nog gevouwen en dat is heeeeeel erg veeeeeeeeeel.
quote:HotCherryPoptart schreef op 27 augustus 2009 @ 09:23:

Solo, BLIJF AF!!! Chocolade is NIET lekker.

Jij bent echt al een stuk verder gevorderd dan ik.

David Dunning
Moordwijf, ik heb niets ontvangen op mijn hyve?!
Moet een project initiatie document schrijven en ik heb zo geen inspiratie
Zwiep en IBI veel plezier vandaag!

Liev
HCP, bedankt voor de tip! Ik organiseer de BBQ dan wel niet zelf, maar ik kan altijd zo'n bakje Philadelphia meenemen natuurlijk. Of gewoon kale stokbroodjes haha.
Q, bent genomineerd als FVDM, de strijd gaat nu nog tussen jouw, boro en sfo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven