Mode & Beauty alle pijlers

Rode trui-jurk

25-08-2009 12:10 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek me al 2 jaar rot naar een rode trui-jurk voor de herfst/winter. Ik heb ze al in t zwart en grijs maar in het rood kan ik ze gewoon niet vinden.

Dus zeg maar gewoon zo'n jurk/lange trui van wol, het liefst met een soort ruimvallende col er aan...en in warm rood.

Laatst zag ik iets wat er op leek maar dat was weer echt een trui, te kort om als jurk met panty te dragen dus,

Ik kan het echt nergens vinden. Mocht iemand de gouden tip hebben, ik hou me aanbevolen!!
Ik vind hem afschuwelijk maar ja, is even het enige wat ik kon vinden. Ik zoek verder http://www.kleren.com/index.php?_a=view ... uctId=3292
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.

Uniqlo: http://www.uniqlo.co.uk/catalogue/women/dresses

Ik heb deze in het zwart en grijs en ze vallen heel mooi, van hele fijne merino wol
O plaatje plakken is niet gelukt maar kijk even op de link
Een witte halen, en dan rood kleuren, met van die kleurtabletjes in de wasmachine Daarna je wasmachine minstens 2 keer leeg laten draaien, anders is je hele garderobe roze
Of zoiets?

http://www.dutchdesigners ... de-tuniek-kurn-tb-33.html

Beide bij bonprix

Niet echt wat je zoekt maar wie weet.

Allemaal van laredoute.fr, je kunt ook in NL laten leveren.
Deze vond ik ook nog.

http://www.heine-shop.nl/ ... ViewProduct-ArticleNo;sid=alSutdV7kBQXtp_o1Yar3blxHRY-PYftZMAJXP0imd5ni1L4_XoJXP0ix4fu2A==?ArticleNo=044033

Deze heb je ook nog, niet helemaal wat je zoekt, maar wel leuk.

Die van robo zijn ook mooi.
Of deze, erg sexy Bij Clubwear
quote:robo schreef op 25 augustus 2009 @ 12:39:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Allemaal van laredoute.fr, je kunt ook in NL laten leveren.

JA die bovenste dat is zo ongeveer wat ik bedoel!!!

ik zal eens op de site gaan kijken..Franse maten zijn alleen vaak zo lastig
Oh en die van Gebakkie vind ik ook mooi

Hoe vinden jullie dit? Heeft dit kledingstuk nog een naam?

Ik zoek op truijurk maar ik vind niks, en in t frans of engels zou ik al helemaal niet weten hoe zo'n ding heet

Maar fijn dat jullie ze wel kunnen vinden :-)
In het Frans: robe pull.

In het Engels: sweater dress.

PS de Franse maten zijn één kleiner dan in NL. Dus als je normaal 40 draagt, bestel je in Frankrijk een 42 om dezelfde maat te krijgen.
..
anoniem_81001 wijzigde dit bericht op 26-08-2009 11:34
Reden: het antwoord stond er al
% gewijzigd
Ik heb gezocht op gebreide jurk rood. Die van Clubwear is trouwens niet zo duur en ik vind hem ook erg mooi trouwens , ik denk dat ik die ook ga bestellen. Mooi met een dikke panty in het donkerbruin. Ik heb hele gave stoere laarsjes met een donkerbruin bontrandje. Ik kom de herfst wel door!
Ik vind die van Heine wel mooi alleen wel erg strak, zou m liever wat losser hebben

Maar die 1e van Robo heeft bovenin een stuk zitten dat anders gebreid is dan de rest en dat vind ik dan ook weer niet mooi

Ja zo'n jurk is nog een hele zoektocht

Die van clubwear vind ik te kort
ik probeer het plaatje te plakken, maar lukt niet:

bestelnr = 50661174 bij Heine. Dit is echt een mooie (heb hem zelf ook ) zit een losse col bij
Oh ik was zelf al op zoek naar een rode jurk met driekwart mouw en witte strepen, maar die ergens bovenaan vind ik te lelijk.. Ik hoop dat ze zoiets in een vlotter model hebben.
quote:Gebakkie schreef op 25 augustus 2009 @ 12:42:

Deze vond ik ook nog.

http://www.heine-shop.nl/ ... ViewProduct-ArticleNo;sid=alSutdV7kBQXtp_o1Yar3blxHRY-PYftZMAJXP0imd5ni1L4_XoJXP0ix4fu2A==?ArticleNo=044033

[afbeelding]

Ik heb deze gisteren besteld!!

Zie nu opeens dat iemand nog een mooie Heine jurk heeft geplaatst....hmmm jammer, had ik die meteen kunnen meebestellen!

Hoewel die mouwen wel heel opvallend zijn of valt dat mee?

Zijn de maten bij Heine een beetje oke? Ik heb een 36 en een 38 besteld omdat ik geen idee heb hoe ze vallen!
Oud topic, maar waarom een nieuwe aan maken als er al 1 bestaat .

Ik zoek me hier ook al werkelijk jaren rot naar. Heb t hele internet af gespeurd, en de winkels hier. Nu stond er op bonprix één, die is helaas uit verkocht. Op sans-online een hele mooie, maar helaas 100 euro. En op 3suisses ook een mooie, maar dat vind ik dan weer meer een trui. Wie heeft er 1 gekocht, of weet waar?

Het liefst met col, strak, niet te kort als een trui, maar ook weer niet tot op de knie. Ik ben maar 164, en meestal zijn de jurken die in feite mini-jurken zijn, bij mij precies lang genoeg.

Alvast heel erg bedankt voor het antwoorden, blijf zelf ook zeker zoeken!
Ik heb vorige week bij Esprit een rode trui/jurk gepast, met een grote col. Hij was lekker zacht

Ik kan alleen geen plaatje voor je plakken want hij staat nog niet op de site van Esprit.
Tjezus, zie nou pas dat het een topic van 2009 is.

Nou Ashley, voor jou dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven