Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Zullen we een stem op Q campagne beginnen? Of is dat oneerlijk, ethisch gezien enzo.
Ja, openen we een nieuw topic.....

Nee, maar ik heb wel nogmaals mijn stem uitgebracht. Weet niet of het telt als je dat vaker doet, want dan ga ik nog een keer of 10,20....
Q Wat fijn dat het goed ging! Gefeliciteerd!

HCP Ik heb je via hyves gemailed dus dan moet je even het bijbehorende emailadres checken!

LivreUierzalf smeren als het schraal wordt, werkt echt heel goed!

IejoorHeb je een goed hoofdkussen?
quote:lola68 schreef op 27 augustus 2009 @ 09:55:

Ja, openen we een nieuw topic.....

Nee, maar ik heb wel nogmaals mijn stem uitgebracht. Weet niet of het telt als je dat vaker doet, want dan ga ik nog een keer of 10,20.... Kan maar 1 keer, daarom moe tje ook je nickname invullen, ze filteren dubbele eruit!
Moordwijf, o zo. Ik wist niet dat dat kon. (ben een hyves nitwit). Zal even de mail chekcen dan.
quote:Moordwijf schreef op 27 augustus 2009 @ 09:57:

[...]

Kan maar 1 keer, daarom moe tje ook je nickname invullen, ze filteren dubbele eruit!

Kan ik me de moeite besparen.

Heb je nog een beetje kunnen slapen meid?

Kan je wel goed met je vriend praten over wat je dwars zit?

voor jouw!
quote:Solomio schreef op 27 augustus 2009 @ 09:25:

[...]

Jij bent echt al een stuk verder gevorderd dan ik.Ik durf wel te zeggen dat bij mij de knop echt om is. Ik ben zo klaar met te zwaar zijn. En met moe zijn en pijn in mijn lijf zonder reden en met een broek kopen, denken dat die veel te groot gaat zijn en hem dan niet dichtkrijgen (ja echt, van de week gebeurd).
Yeah............

Q for president!!

O nee, FVDM...............ook goed toch??
quote:lola68 schreef op 27 augustus 2009 @ 09:59:

[...]

Kan ik me de moeite besparen.

Heb je nog een beetje kunnen slapen meid?

Kan je wel goed met je vriend praten over wat je dwars zit?

voor jouw!

Nee voor geen meter geslapen, hele nacht liggen malen en piekeren.

De afspraak bij de psych en diëtiste zijn gemaakt.

En met mijn vriend, niet echt. Ik kan wel dingen tegen hem vertellen hoor, maar hij kan zich er zo Geen voorstelling bij maken als ik vertel dat ik 2 dagen niks eet omdat ik een vreetbui heb gehad. Dan krijg ik te horen ''dat is niet goed dat moet je niet doen'' En dat bedoelt hij heel erg lief maar ja ikw eet zelf ook wel dta dat niet goed is.

Dus ik vind het moeilijk om er met hem over te praten.

Bedankt voor je hug!
Ik heb een heel erg goed bed en matras (nog net geen 2 jaar oud ofzo, auping matrassen, boxspring met schuimlaag on top, met idem spiraalbodem) en mijn hoofdkussen is ook een jaartje oud ofzo en van dat voorgevormd schuim.. Heerlijk.. Dus daar ligt het niet aan.. Manlief slaapt ook slecht de laatste tijd.. Ik denk dat het bij ons meer te maken heeft dat een maandje geleden onze tuinmeubelen uit de tuin zijn gejat en we nu gewoon een stuk alerter zijn 's nachts en dus ook sneller wakker worden van van alles en nog wat wat buiten gebeurt omdat onze balkondeur open staat.. Overigens gisternacht wel heerlijk geslapen maar vannacht dus weer niet .. Pffff... om moedeloos van te worden...

Waar kan ik op Q stemmen want ik doe uiteraard mee... Ze is zo lief voor iedereen en spreekt je toe met een hartig woordje als je weer mis dreigt te gaan en slaat altijd de spijker op zijn kop.... Goede reden om op Q te stemmen toch?????
http://www.viva.nl/forummer1/

Daar kun je stemmen iejoor!
Thanks moordwijf had het inmiddels zelf ook al gevonden en wilde het net al gaan posten voor iedereen hierzo.. Jij bent me net voor....
Jemig, wie gaat nou tuinmeubelen uit iemands tuin jatten? Dan heb je echt wel lef!
Goedemorgen ladies!
Klopt Joke dat lef hebben ze gehad.. om half 3 's nachts terwijl wij gewoon boven lagen te slapen ook met de balkondeur open... Ze zijn via een container die tegen onze tuinmuur stond op straat over onze muur geklommen en hebben toen alles zo over de tuinmuur gezet... ook hebben ze een aanhangwagen gejat van buren die achter hun auto hing en daarmee onze spullen ook meegenomen. Zat zelfs een tafel met glasplaat bij... Alles weg.. Nu staat het dus ook allemaal met een kabel met 120DB vast aan de muur.. Als ze het nu nog willen proberen dan schrikt de hele buurt wakker... En het stomme is dat IejoorMan ze dus gehoord heeft.. Ook nog is wezen kijken maar waarschijnlijk waren ze toen net weg.. Hij heeft toen wel in de tuin bij de buren gekeken maar niet bij onszelf.. En die ochtend ging hij de container buitenzetten en stond hij ineens in een lege tuin.. Dus zo zie je maar weer.... Schandalige mensen heb je overal...
Huh.......???

3 kwartier niet gepost!!!!!!

Even iets aan doen, want we zakken
Hee Jos.........ook hier
Hallo!

Ben heel goed bezig vanmorgen. Boodschappen gedaan, bedden afgehaald, vrieskast en koelkast schoongemaakt....en nu zweet ik me rot.

Even zitten voor de school alweer uitgaat.

En dan vanmiddag de bedden maar weer opmaken, dat slaapt vanavond wat prettiger.
Ik heb bijna hetzelfde gedaan als jij Lola.

Behalve boodschappen doen, vrieskast en koelkast schoongemaakt.

Maar het bed heb ik wel afgehaald!

Voor de rest nog geen flikker uitgevreten!

O ja koffiemachine ontkalkt, telt dat ook?
Ik vind dat koffiemachine ontkalken ook telt als schoonmaak activiteit... Mag ik vragen wat voor middel je daarvoor gebruikt?
quote:Iejoor schreef op 27 augustus 2009 @ 12:02:

Ik vind dat koffiemachine ontkalken ook telt als schoonmaak activiteit... Mag ik vragen wat voor middel je daarvoor gebruikt?

Bestel ik rechtstreeks bij de fabrikant!

Makkelijk werk, tablet in het watereservoir gooien en het apparaat doet de rest

Check even hyves. Ik heb iets voorgelegt. TNX
Ik ben hier de was aan het doen. En dat is weer eens veel. Bahbah. En ik ben aan het bedenken wat ik ga eten, maar kan niet veel vinden. Iemand suggesties?
Ik ontkalk altijd met azijn.....

Kind is weer naar school, de was is opgehangen en nu even naar het tuincentrum bloemetje voor een jarige halen.

Dan dus de bedden, en vanavond nog weer naar school voor een informatieavond. We krijgen ook info over dit schooljaar, en over de schoolkeuze die voor de deur staat. Pfff, word even goed opletten dus. Ik heb geen idee hoe dat tegenwoordig allemaal werkt met het voortgezet onderwijs.

En voordat we ergens gaan aanmelden willen we eerst op zo`n school een gesprek of onze meid daar wel op haar plek is. Want het zijn allemaal fabrieken hier in de stad, iedere school heeft een paar duizend leerlingen!
quote:lola68 schreef op 27 augustus 2009 @ 09:47:

Q, bent genomineerd als FVDM, de strijd gaat nu nog tussen jouw, boro en sfo

Wauw! wat lief van jullie!!! (*bloost hevig*)

voor jullie allemaal!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven