Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net zeggen, die jas ken ik! Ik vind hem erg leuk! Bubbeltjesjas?! Geen idee wat je bedoelt. Het enige waar ik met Google kom (behalve onze site) is deze:

Maar die is én niet blauw, én niet voor jongens.

Ik ben benieuwd wat ik uitpak morgen!

Kleinste kabouter is nog steeds een beetje zielig. Geen koorts meer, maar wel diarree. Hij is nu aan het stofzuigen, daar wordt hij nou gelukkig van. Gek (maar retehandig) kind!
Mal, jij weet de naam inmiddels ook?
quote:Maleficent schreef op 27 augustus 2009 @ 13:13:

Amalia, ik zat ook al te twijfelen over die Vingino jas. Is het glimstof (dat zegt Star namelijk ) of niet en wat voor kleur is het nou? Want hij lijkt blauw en op 1 site staat dat die zwart is. Ze verkopen hem om de hoek bij M's werk en die kan hem dan ophalen.Vind jij dat mooi dan, dat glimstof? Nee toch?
quote:mamax schreef op 27 augustus 2009 @ 13:34:

Mal, jij weet de naam inmiddels ook?Ghe ghe ghe ik zit hardop te lachen om je.
Volgens mij bedoelt Amalia een gewatteerde jas. Even zoeken wat ik denk
Ik kan niet goed zien of hij erg glimt, op de foto's.

Ik de naam weten? *onschuldige blik*
Stressed is just desserts spelled backwards

Zo dus maar dan in lichtblauw.
Nah... vind mijn bubbeltjesjas leuker...
Mamax, is hij met de echte stofzuiger aan het stofzuigen? Da's handig

Hoest met je paps?
quote:Maleficent schreef op 27 augustus 2009 @ 13:36:

Ik kan niet goed zien of hij erg glimt, op de foto's.

Ik de naam weten? *onschuldige blik*Daar moet je nog wat harder op oefenen
quote:Star schreef op 27 augustus 2009 @ 13:35:

[...]

Vind jij dat mooi dan, dat glimstof? Nee toch?aaargh, ik kan geen plaatjes meer plakken, ik wilde even mijn gevoel benadrukken door afbeeldingen maar goed, ik vind een beeeetje glim niet zo erg, maar enorme glim heel lelijk. Daarom wilde ik even vragen aan Amalia, hoe de stof eruit ziet.
Goed hè, Star! Allebei de mannen vinden dat helemaal het einde trouwens. Vooral met het kleine mondstuk de bank doen.

Hé, hoe krijg jij het voor elkaar om foto's van Marktplaats hier te plakken?

Paps doet het goed. Blij dat hij vannacht weer zonder katheter in z'n eigen bedje lag. En blij dat hij de komende 3 weken niet mag werken, hij heeft het een beetje gehad.

Bridge, en jouw bubbeltjes jas was nog lichtblauw ook!
Enorme glim is wel in volgens mij als ik al die sites zo zie, brrrrr.

Ik vermoed dat Amalia ook niet van glim houdt. Al weet je het nooit, ze zou het per slot van rekening ook op Jeroen v/d Boom kunnen.
Ik zie jouw plaatje niet Star!

Mal, neeeee niet die glimmende. Had ie aan maar ik vind 'm oridinair. Het is een doffe.

Dit is een bobbeljesjas (ha ha! kennen jullie dat niet?)

Oja, van JvdB ga ik zelf glimmen, ha ha.

Het was heeeeel erg glim. En de zwarte was heeeel lelijk, de lichtblauwe erg glim en de donkerblauwe ging nog wel maar ik vond het toch te ordi.
Wees gerust Star, ik zou het ook op Jeroen v/d Boom kunnen, maar hou niet van glim.

Amalia, dat noem ik een Michelin-mannetjes jas.
O, dus hij is wel dof. En hoe is de kleur want ik heb hem al op een aantal sites gezien en het is net hoe het gefotografeerd wordt. En ze noemen hem soms zwart terwijl ik vind dat het wel blauwe is. Anders kan M hem even oppikken, dan zijn wij ook klaar
quote:mamax schreef op 27 augustus 2009 @ 13:46:

Goed hè, Star! Allebei de mannen vinden dat helemaal het einde trouwens. Vooral met het kleine mondstuk de bank doen.

Hé, hoe krijg jij het voor elkaar om foto's van Marktplaats hier te plakken?

Paps doet het goed. Blij dat hij vannacht weer zonder katheter in z'n eigen bedje lag. En blij dat hij de komende 3 weken niet mag werken, hij heeft het een beetje gehad.

Ik had het plaatje via Google afbeeldingen, via MP lukt het inderdaad nooit.

Drie weken niet werken, hopelijk kan hij even lekker uitrusten dan. Maar zal wel lukken als je zegt dat hij het gehad heeft.
Dit soort glim zeg maar, en dit valt nog mee op de foto! De blauwe waren ook zo.
Een bobbeltjesjas is dus een gewatteerde skijas zoals ik al vermoedde
quote:amalia schreef op 27 augustus 2009 @ 13:50:

Dit soort glim zeg maar, en dit valt nog mee op de foto! De blauwe waren ook zo. [afbeelding]O gruwel.
Ja die glimmende zijn vreselijk Amalia. Mijn vriendin werkt bij Benetton en die hebben dit jaar ook allemaal van die glimjassen en ze zei dat ze die aan de straatstenen niet kwijt raken. Zijn dus meer moeders die het niks vinden.
ha ha, zoooo ranzig 'Ik kan het wel op JvdB'. Dat heb ik dan weer niet gezegd hè

Mal, ik heb voor Berend een maat 86 en hij is 88 cm. Hij valt best ruim dus.

Hij is meer blauw dan zwart hoor, ik vind zwarte jassen voor (blonde) jongetjes ook een beetje ordi nl.
quote:amalia schreef op 27 augustus 2009 @ 13:52:

ha ha, zoooo ranzig 'Ik kan het wel op JvdB'. Dat heb ik dan weer niet gezegd hè

Dan heb ik het niet gelezen en niet gekwoot
Oh, ik pak hem nu uit en ik vind hem ook wel een beetje donkerantreciet. Snap dat ze hem ook wel zwart noemen, maar dat is ie echt niet hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven