Good Luck
donderdag 27 augustus 2009 om 13:33
Ik wilde net zeggen, die jas ken ik! Ik vind hem erg leuk! Bubbeltjesjas?! Geen idee wat je bedoelt. Het enige waar ik met Google kom (behalve onze site) is deze:
Maar die is én niet blauw, én niet voor jongens.
Ik ben benieuwd wat ik uitpak morgen!
Kleinste kabouter is nog steeds een beetje zielig. Geen koorts meer, maar wel diarree. Hij is nu aan het stofzuigen, daar wordt hij nou gelukkig van. Gek (maar retehandig) kind!
Maar die is én niet blauw, én niet voor jongens.
Ik ben benieuwd wat ik uitpak morgen!
Kleinste kabouter is nog steeds een beetje zielig. Geen koorts meer, maar wel diarree. Hij is nu aan het stofzuigen, daar wordt hij nou gelukkig van. Gek (maar retehandig) kind!
donderdag 27 augustus 2009 om 13:35
quote:Maleficent schreef op 27 augustus 2009 @ 13:13:
Amalia, ik zat ook al te twijfelen over die Vingino jas. Is het glimstof (dat zegt Star namelijk ) of niet en wat voor kleur is het nou? Want hij lijkt blauw en op 1 site staat dat die zwart is. Ze verkopen hem om de hoek bij M's werk en die kan hem dan ophalen.Vind jij dat mooi dan, dat glimstof? Nee toch?
Amalia, ik zat ook al te twijfelen over die Vingino jas. Is het glimstof (dat zegt Star namelijk ) of niet en wat voor kleur is het nou? Want hij lijkt blauw en op 1 site staat dat die zwart is. Ze verkopen hem om de hoek bij M's werk en die kan hem dan ophalen.Vind jij dat mooi dan, dat glimstof? Nee toch?
donderdag 27 augustus 2009 om 13:46
quote:Star schreef op 27 augustus 2009 @ 13:35:
[...]
Vind jij dat mooi dan, dat glimstof? Nee toch?aaargh, ik kan geen plaatjes meer plakken, ik wilde even mijn gevoel benadrukken door afbeeldingen maar goed, ik vind een beeeetje glim niet zo erg, maar enorme glim heel lelijk. Daarom wilde ik even vragen aan Amalia, hoe de stof eruit ziet.
[...]
Vind jij dat mooi dan, dat glimstof? Nee toch?aaargh, ik kan geen plaatjes meer plakken, ik wilde even mijn gevoel benadrukken door afbeeldingen maar goed, ik vind een beeeetje glim niet zo erg, maar enorme glim heel lelijk. Daarom wilde ik even vragen aan Amalia, hoe de stof eruit ziet.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 27 augustus 2009 om 13:46
Goed hè, Star! Allebei de mannen vinden dat helemaal het einde trouwens. Vooral met het kleine mondstuk de bank doen.
Hé, hoe krijg jij het voor elkaar om foto's van Marktplaats hier te plakken?
Paps doet het goed. Blij dat hij vannacht weer zonder katheter in z'n eigen bedje lag. En blij dat hij de komende 3 weken niet mag werken, hij heeft het een beetje gehad.
Bridge, en jouw bubbeltjes jas was nog lichtblauw ook!
Paps doet het goed. Blij dat hij vannacht weer zonder katheter in z'n eigen bedje lag. En blij dat hij de komende 3 weken niet mag werken, hij heeft het een beetje gehad.
Bridge, en jouw bubbeltjes jas was nog lichtblauw ook!
donderdag 27 augustus 2009 om 13:49
donderdag 27 augustus 2009 om 13:49
quote:mamax schreef op 27 augustus 2009 @ 13:46:
Goed hè, Star! Allebei de mannen vinden dat helemaal het einde trouwens. Vooral met het kleine mondstuk de bank doen.
Ik had het plaatje via Google afbeeldingen, via MP lukt het inderdaad nooit.
Drie weken niet werken, hopelijk kan hij even lekker uitrusten dan. Maar zal wel lukken als je zegt dat hij het gehad heeft.
Ik had het plaatje via Google afbeeldingen, via MP lukt het inderdaad nooit.
Drie weken niet werken, hopelijk kan hij even lekker uitrusten dan. Maar zal wel lukken als je zegt dat hij het gehad heeft.
donderdag 27 augustus 2009 om 13:51
donderdag 27 augustus 2009 om 13:52