Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Zoiets ja. Maar dan liever niet blauw of groen
*blaast*

*en blaast*

*en blaast nogmaals*

Hmmm, jammer.
Gelukkig doet het internet het weer!!

Ik lig gelijk een baby achter.

Van harte gefeliciteerd Mmomo..

Ook zo'n lekkere vlotte bevalling van 3 uurtjes.

Moppie is net ook voor de gehoortest geslaagd.

Kreeg ook net een telefoontje van het consultatiebureau. We zijn verhuisd, dus zitten we nu bij een ander bureau en dan komen ze weer even langs. Gezellig...

Lala ; Jammer, maar heel goed te begrijpen, je beslissing om te stoppen met de bv. Bij Wimpie ging het ook heel moeizaam en dan kost het heel veel doorzettingsvermogen om toch door te zetten. Ik wist toen ook dat ik nog lang niet hoefde te gaan werken en heb het toen uiteindelijk toch 6 maanden volgehouden.

Het belangrijkste is dat je er zelf helemaal achter staat!!

Wimpie en Kaatje hebben het prima naar hun zin op school.

Er is hier ook nog geen traan gevloeid.

De navelstreng van Moppie is er nog steeds niet af.. Hoop echt dat dat ding er vandaag nog vanaf valt.. Begint een beetje vreemd te ruiken!!
Star en Aap - lekkere praatjes hier

Aap - Ik merk soms dat ik de baby niet altijd meer voel bewegen, terwijl ie het wel doet... doordat ik zo veel harde buiken heb. Als ik dan rustig ga liggen voel ik hem wel tegen mijn handen schoppen, maar niet in mijn buik... echt bizar.
Lekker zo'n klein stinkend Moppie Pauwie
Ik hoop voor je Pauwie dat ie er idd vandaag nog afvalt... vooral als het begint te ruiken (naar wat ruikt zoiets??) Wel fijn dat alles zo goed gaat verder!!

Alle nieuwe moeder lijken ontzettend relaxed en gelukkig. Echt super om te lezen!!

En wat ontzettend leuk dat alle 'grote' kinderen het zo naar hun zin hebben op school!

@ Vis: ik voel de kleine nog wel, ook in mijn buik. Wel bizar dat jij de baby dan alleen aan de buitenkant voelt. Zijn je harde buiken ook pijnelijk?

@ Star: blijven blazen.. misschien breekt dan uiteindelijk iets door
Ja er breekt wel iets door. De zon .
Jeej! Of uiteindelijk je trommelvliezen ofzo... (zijn tenslotte ook vliezen)
@ Aapje - Ik voel nog wel trappelen in m'n buik hoor, maar soms, als ik de baby een poosje niet heb gevoeld en m'n handen op mijn buik leg voel ik dat ie toch aan het bewegen is...

Harde buiken zijn meestal niet pijnlijk, maar kunnen wel heel erg lang duren tegenwoordig .
Het is ook zo spannend dat het nu echt elk moment kan gebeuren he...
Minder beweging kan heel goed op een bevalling duiden.

En lekkere vieze afscheidingspraatjes. Dan liever even over Georgie of Tsjetsjenie of Noord-Ierland of Baskenland of zo, in het kader van de afscheidingsbeweging.

Wel spannend hoor, er rommelt en slijmt en scheidt dus van alles af

Oja, Vis, Chica is best moe als ze thuis komt, vooral van alle indrukken denk ik, daarom dus ook maar even halve dagen nog.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Inad schreef op 27 August 2009 @ 15:39:

...en scheidt dus van alles af

Behalve baby's
weer goedgekeurd door VK.

Heb nog even gevraagd over inleiden bij overtijd. Hier doet ziekenhuis al inleiden vanaf 41 weken (en wachten eigenlijk bijna nooit tot 42 weken). En tussen 40 en 41 krijg maakt vk dus al een afspraak voor je in het zkh.... Nog eerder dan ik dacht dus. Lijkt me dus dat dan wel veel vrouwen een afspraak al hebben in zkh en dan toch nog zelf bevallen als het zo is.
Peopletjes wat veel geschreven. 1 pagina gelezen en reageer direct even anders vergeet ik de helft weer haha.

Star, vast stilte voor de storm. Vanavond even m&m's en dan hop vannacht bevallen of zullen we morgenochtend starten zodat je misschien nog 1 nacht kunt slapen?

Eigenwijs kereltje dus Aruba...nou ja gelukkig hebben we elkaar . Ik was vorige keer ook op zaterdag uitgerekend en werd precies 2 weken later ingeleidt op een zaterdag (uiteindelijk zondag geboren). Vrouw naast mij was dus al iets langer overtijd en moest zich ook op zaterdag melden. Volgens mj doen ze het juist wel liever in het weekend omdat er dan geen geplande operaties/keizersnedes zijn, zo heb ik mij laten vertellen. Maar goed, kan ook toeval of beleid zijn?
Ik heb toastjes gorgonzola, ook goed?
Lieselotje gefeliciteerd met jullie eerste ondanks dat het zwaar oneerlijk is . Had het al gelezen natuurlijk, ben maar druk met al die forums rond deze periode

Bitter Lemon, schaam me kapot maar heb het in huis gehaald WEER. Sex WEER , de rest nog niet en de wonderolie probeer ik niet. Vriendin heeft nacht op wc gezeten en geen baby maar wel pijn. Dusss.....

Heerlijk die verhalen over afscheiding (het uiteraard net ook nog even geblazen hahah, wat zijn we toch wanhopig). Dus we muteren hier langzaam aan in slakken. Hier ook veel afscheiding maar ook onder de nagel nog te zien Wat een goeie tips btw.

Toastjes Gorgonzola aiks, nou ja ik vind het goed ook al lijkt het in de verste verte niet op m&m's
Star, wil je meisje eruit stinken ofzo?

Maandag weer controle dus ga eens navragen wat het precieze beleid qua inleiden hier is.
quote:Aruba schreef op 27 augustus 2009 @ 20:35:

Star, wil je meisje eruit stinken ofzo?

Ja goed plan toch?

Ik wilde het met een BigMac doen maar die bleek bij thuiskomst rauw dus heb ik de MacCrappy maar opgeblazen. Mèn, wat was ik Boos.
Echt waar? Rauw bij MC dat is slecht....zou klacht indienen bij hoofdbureau in VS denk dat je vast enorme schadevergoeding krijgt. Zou het niet?

Heb ook zin in iets maar niets in huis en diereman gaat volgens mij geen kant meer op, zo te zien
O dat is nog eens een goed plan, had die burger moeten bewaren

Ja zeg Diereman, nog even en ze heeft geen excuus meer dus als ze iets wil, ga je het NU halen
Haha je had STINKEND rijk kunnen worden, tssssssss

Ja dat is waar zal hem zo even schop onder zijn derierre geven, iemand anders ook iets?
Doe maar een lekkere sundae van de mac met caramel en nootjes.
quote:Aapje schreef op 27 augustus 2009 @ 14:27:

OH en dagtv is idd bout! Tot vorige week ging het nog, maar nu is het alleen maar vreselijk...

Hier alles rustig in de buik. Erg rustig moet ik zeggen. Ik moet de baby af en toe echt prikken, zodat ie wat beweegt. Heel irritant!

En verder verlies ik veel vocht... ben aan het twijfelen of het nou vruchtwater is of 'gewoon' erg dunne afscheiding. Heb nog niet gebeld met de vk. (ook omdat ik de vorige keer natuurlijk al vals alarm had geslagen...) Ben er een beetje onzeker over...Natuurlijk is ieder lichaam anders, maar de laatste weken van mijn zwangerschap verloor ik ook veel vocht (heel waterig), heb het na laten kijken en bleek gewoon afscheiding te zijn..misschien een beetje ter geruststelling?! Maar nogmaals...mijn lichaam is het jouwe niet, dus ben je echt ongerust dan ff laten checken. Of misschien (maar das wel een beetje ranzig) je vriend laten kijken. De tip van mijn gyn was om te gaan liggen en dan hard op je hand te blazen, als er dan geen golf kwam zou het afscheiding zijn.
Staat op lijstje! Diereman maakt nog geen enkele beweging maar de MC is tot 0.00 uur open toch? Hj heeft nog tijd...;-) Kan ook over de bezine in de auto beginnen want dat is zijn ding op het moment. Moet vol zijn en dat is tie nu niet gna gna...

O ja had nog een geweldige tip: RIETJES. Voor de thuisbevallers onder ons die misschien toch slokje drinken willen maar niet meer omhoog kunnen komen...
Je bent reuze mosterd Lala

Hoe is het daar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven