Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
donderdag 27 augustus 2009 om 08:12
quote:hans66 schreef op 27 augustus 2009 @ 06:55:
Binnen: 23 graden.
Buiten: 17 graden, bewolkt.
Vrijdag 28 augustus: max. temperatuur 20 graden
Zaterdag 29 augustus: max. temperatuur 17/20 graden
Zondag 30 augustus: max. temperatuur 19/22 graden
Maandag 31 augustus: max. temperatuur 23/25 graden
Dinsdag 1 september: max. temperatuur 25/29 graden
Woensdag 2 september t/m zaterdag 5 september: T/m zaterdag licht wisselvallig met middagtemperaturen rond 20 graden. Daarna meest droog en middagtemperaturen die oplopen tot boven 25 graden.
Tja, het is niet anders. Ik heb het gevoel dat het nog flink gaat nazomeren.
Binnen: 23 graden.
Vrijdag 28 augustus: max. temperatuur 20 graden
Zaterdag 29 augustus: max. temperatuur 17/20 graden
Zondag 30 augustus: max. temperatuur 19/22 graden
Dinsdag 1 september: max. temperatuur 25/29 graden
Woensdag 2 september t/m zaterdag 5 september: T/m zaterdag licht wisselvallig met middagtemperaturen rond 20 graden. Daarna meest droog en middagtemperaturen die oplopen tot boven 25 graden.
Tja, het is niet anders. Ik heb het gevoel dat het nog flink gaat nazomeren.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
donderdag 27 augustus 2009 om 12:26
donderdag 27 augustus 2009 om 14:38
Binnen: 24 graden.
Buiten: 24 graden, bewolkt.
Zomerse dagen: 1 / 5
Tropische dagen: 0 / 3
Hittegolf: Nee
Thee, dat is te ver vooruit. Daarvoor zijn er geen verwachtigen. Misschien een of twee weken wachten... Ik kijk ook weleens naar het grafiekje op
http://www.knmi.nl/waarsc ... rwachtingen/ensemble.html
De rode punten geven de voorspelde temperaturen aan, maar er zijn onzekerheden, zoals het blauwgroene gebied aangeeft. Hoe verder ik naar rechts kijk, hoe breder dat gebied, dus hoe onzekerder de voorspelling is.
Buiten: 24 graden, bewolkt.
Hittegolf: Nee
Thee, dat is te ver vooruit. Daarvoor zijn er geen verwachtigen. Misschien een of twee weken wachten... Ik kijk ook weleens naar het grafiekje op
http://www.knmi.nl/waarsc ... rwachtingen/ensemble.html
De rode punten geven de voorspelde temperaturen aan, maar er zijn onzekerheden, zoals het blauwgroene gebied aangeeft. Hoe verder ik naar rechts kijk, hoe breder dat gebied, dus hoe onzekerder de voorspelling is.
World of Warcraft: Legion
donderdag 27 augustus 2009 om 15:50
donderdag 27 augustus 2009 om 17:36
Laat het alsjeblieft snel herfst en winter worden en laat het heel lang duren.
Buiten het feit dat ik last heb van de warmte heb ik ook last van buren. Gek worikervan!
Onder mij eentje die de godganse dag buiten is en niet op een normale toonhoogte kan praten, altijd HARD praten met ontzettend nare stem
Boven mij 2 kleine kinderen die na schooltijd op het balkon worden geplempt inclusief plastic speelgoedfluitjes met van die heeeeeeeeeeeeeeele hoge fluittoontjes terwijl ze elkaar voortdurend de hersens inslaan
Jaja, ik weet het. Ik moet in een hutje (met airco) op de hei gaan wonen.
Buiten het feit dat ik last heb van de warmte heb ik ook last van buren. Gek worikervan!
Onder mij eentje die de godganse dag buiten is en niet op een normale toonhoogte kan praten, altijd HARD praten met ontzettend nare stem
Boven mij 2 kleine kinderen die na schooltijd op het balkon worden geplempt inclusief plastic speelgoedfluitjes met van die heeeeeeeeeeeeeeele hoge fluittoontjes terwijl ze elkaar voortdurend de hersens inslaan
Jaja, ik weet het. Ik moet in een hutje (met airco) op de hei gaan wonen.
donderdag 27 augustus 2009 om 19:11
quote:jessy schreef op 27 augustus 2009 @ 17:36:
Dan zóu je ze toch wat, hè? Maar ze doen elkaar al wat: elkaar de hersens inslaan...
Dan zóu je ze toch wat, hè? Maar ze doen elkaar al wat: elkaar de hersens inslaan...
donderdag 27 augustus 2009 om 19:13
quote:hans66 schreef op 27 augustus 2009 @ 19:11:
[...]
Nou, ze zijn zó irritant. Zelfs mijn katten worden er bloedchagrijnig van en vluchten naar binnen.
Rotkinderen gooien ook steeds van alles op mijn balkon.
Ben in staat de brandslang op ze te zetten...
[...]
Nou, ze zijn zó irritant. Zelfs mijn katten worden er bloedchagrijnig van en vluchten naar binnen.
Ben in staat de brandslang op ze te zetten...
donderdag 27 augustus 2009 om 20:27
quote:jessy schreef op 27 augustus 2009 @ 19:13:
Ben in staat de brandslang op ze te zetten...Ik zie het al helemaal voor me: Jessy pakt een grote brandslang, zet de kraan open, rent naar het uiteinde om daarmee de straal te richten op de arme kinderen, en PSSSSSSSSSJJJT!
Ben in staat de brandslang op ze te zetten...Ik zie het al helemaal voor me: Jessy pakt een grote brandslang, zet de kraan open, rent naar het uiteinde om daarmee de straal te richten op de arme kinderen, en PSSSSSSSSSJJJT!
hans66 wijzigde dit bericht op 27-08-2009 20:28
Reden: Foutje, bedankt! X-D
Reden: Foutje, bedankt! X-D
% gewijzigd
donderdag 27 augustus 2009 om 20:30
quote:hans66 schreef op 27 augustus 2009 @ 20:27:
[...]
Ik zie het al helemaal voor me: Jessy pakt een grote brandslang, zet de kraan open, rent naar het uiteinde om daarmee de straal te richten op de arme kinderen, en PSSSSSSSSSJJJT!
Haha Hans!
Enne....arme kinderen? Arme IK! Het gespuis loopt nog steeds rond te rennen, gillen, skreeuwen, janken, fluiten, stampen.
Ik haat ze...HAAT ze!
[...]
Ik zie het al helemaal voor me: Jessy pakt een grote brandslang, zet de kraan open, rent naar het uiteinde om daarmee de straal te richten op de arme kinderen, en PSSSSSSSSSJJJT!
Haha Hans!
Enne....arme kinderen? Arme IK! Het gespuis loopt nog steeds rond te rennen, gillen, skreeuwen, janken, fluiten, stampen.
Ik haat ze...HAAT ze!
donderdag 27 augustus 2009 om 20:34
donderdag 27 augustus 2009 om 22:43
vrijdag 28 augustus 2009 om 07:00
Binnen: 24 graden.
Zaterdag 29 augustus: max. temperatuur 19 graden
Zondag 30 augustus: max. temperatuur 20 graden
Dinsdag 1 september: max. temperatuur 23/29 graden
Woensdag 2 september max. temperatuur 20/22 graden
Donderdag 3 september t/m zondag 6 september: Wisselvallig weertype met elke dag kans op regen of een bui en temperaturen rond de normale waarden voor de tijd van het jaar.
Zaterdag 29 augustus: max. temperatuur 19 graden
Zondag 30 augustus: max. temperatuur 20 graden
Dinsdag 1 september: max. temperatuur 23/29 graden
Woensdag 2 september max. temperatuur 20/22 graden
Donderdag 3 september t/m zondag 6 september: Wisselvallig weertype met elke dag kans op regen of een bui en temperaturen rond de normale waarden voor de tijd van het jaar.
vrijdag 28 augustus 2009 om 07:06