Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hey Xen.... Lekker dat je zo geniet van je vakantie! Spannend morgen je broertje! Eindelijk weer het weerzien, ga het eerst maar gewoon gezellig hebben en daarna wat later op de dag het goede gesprek te beginnen. Jullie zullen genoeg te bepraten hebben!

Ik ben nog niet echt aan het daten. Er zijn (klinkt aardig hoogdravend, maar het is echt zo) wel een aantal mannen waarvan ik weet die mij erg leuk vinden. Ik weet niet wat het is Maar het streelt de ego wel!

Vanavond later op de avond word ik trouwens gebeld door de date (die laatst na 2 dates met een andere vrouw/meid zoende)
Hai WM! waarom belt hij je dan?

leuk hoor die aandacht, geniet ervan!
Nou we hebben toen hij mij vertelde dat hij met die ander was gegaan, nog heel erg lang gepraat. Nu nog steeds nog af en toe contact gehad, zo nu en dan een sms. We zouden nog een keer afspreken om even goed te praten. Het klinkt misschien raar en ik vind het heel moeilijk om mijn gevoel goed weer te geven hier....
ik weet niet wat de intentie van jullie contact is, maar heb je nog hoop?
Nee ik heb niet zozeer hoop. Want het zal zeker niet over één nacht ijs gaan, zou hij nog willen verder te gaan aan de dates waar we mee waren bezig waren naartoe zouden toe lijden.

Ik heb alleen de "verschrikkelijke" eigenschap om alles te willen begrijpen. Vandaar denk ik, het gesprek......
Zo dan... Het Melvin kwartje is bij mij gevallen hahaha... Dusss.

Hi Xen, wat spannend dat je broertje morgen komt! Ben je erg nerveus?

WM: Ben benieuwd hoe het gesprek gaat lopen. Zou je nog met hem willen daten? Ben je dusdanig gek op hem om er energie in te steken?
tja, wm, ik begrijp het wel en ik begrijp het niet , er is toch een gesprek geweest?.Ik zou zon oetlul direct uit mn leven bannen, maar ik ben gewoon wat radicaler daarin (ook moeten leren hoor).
Ik ben ook heel erg benieuwd, het is ruim anderhalve week geleden dat ik hem echt aan de telefoon heb gehad. Ik weet niet of ik nog met hem wil daten, mocht hij nog met mij willen daten. Dat zal aan het gesprek van nu liggen en het eventuele persoonlijke gesprek.
quote:winkelmandje schreef op 27 augustus 2009 @ 20:24:

Ik heb alleen de "verschrikkelijke" eigenschap om alles te willen begrijpen. Vandaar denk ik, het gesprek......

Alleen moet ik wel heel erg lachen nu om mijn eigen posting.

Want ik heb ooit eens tegen iemand gezegd, dat je niet altijd alles maar kan begrijpen
Dag allemaal, eindelijk wordt er weer een beetje geschreven hier Ben het eens met xen dat we weer een beetje vaker moeten schrijven (i know zeg ik, die het vaak laat afweten, al doe ik wel mijn best nu

Xen, klinkt goed hoor je vakantie! Lekker toch op die manier je dagen vullen! Spannend dat je je broer morgen ziet.

WM, waarom wil je hem nog zien/spreken?

Indi, leuk hoor je nieuwe katje! Goed idee om een weekje proef te draaien! Hopelijk klikt het een beetje tussen die 2 en wordt jij niet gillend gek

Pop hoi!! Ook zo moe dus of zal het ook zijn dat je last hebt van de maandelijkse perikelen?

Ik ben ook nog steeds moe, heb het zooo druk op mijn werk, dus denk dat het daar door komt. Echt toe aan weekend. Van de week slecht geslapen, omdat ex door mijn hoofd spookte, was beetje onrustig.

Olive, lekker relax avondje dus?

Volgens mij heeft iedereen het gewoon TE druk en daarom zijn we allemaal moe!

Dag nieuweling! ben even je naam kwijt, sorry!

PV, al weer een beetje beter?

Ik zit weer lekker lui op de bank, dekentje over me heen, laptop op schoot... lekker niks doen!
WM, ik herken dat wel...altijd alles willen begrijpen.... ik werk daar voor mezelf wel aan, want het is dodelijk vermoeiend en het brengt je (vaak) nergens... Ik heb geaccepteerd, of althans ik probeer het, dat je niet altijd overal een antwoord of verklaring voor krijgt. Hoe frustrerend dat ook is, soms is het beter je daar gewoon bij neer te leggen en door te gaan met je leven...
Niet koud vanavond LM? :-)

WM: stel jullie gaan weer daten, hoe zal dat stemmetje in je achterhoofd dan klinken? m.a.w: zul je hem ooit weer vertrouwen?

Ik zou zeggen: wees es stoer, dump die gast en geniet van de andere mannelijke aandacht.
haha.. jawel Xen, zit onder mijn dekentje.... verwarming heb ik ook al even aan gehad zal de moeheid wel zijn, dan krijg ik het altijd koud.
Ja ik wil niet op de zaken vooruit lopen, want ik weet helemaal niet of ik wel met hem wil daten.

Ik wil alleen wel vanavond dit gesprek afwachten en aanhoren!
Ben wel benieuwd wat hij dan te melden heeft, WM.
Ik ook. We zullen het zien, het wordt vanavond later op de avond dat ik het gesprek heb met hem.....
Hé LM! Jij ook op de bank Ik ook, heerlijk relaxed. Alleen euhm... heb het nog steeds niet koud (ben wel verschrikkelijk moe ook... zou het in de lucht zitten? of zijn we allemaal te druk)

Je schreef dat je ex door je hoofd spook? Denk je nog veel aan hem?

Het alles willen weten is inderdaad heel vermoeiend. Ik heb dat echt los gelaten (althans, voor het grootste deel).

WM: Je kan hem best nog eens aanhoren. Maar als dat tegenvalt: gelijk loslaten en geen contact meer zoeken.
Ja ga ik doen Olive

Ben nu even druk emt mijn werk bezig
Ik ben heel druk met het inrichten van mijn boerderij op Facebook

Ik kan alleen nog geen tractor kopen! Ben dus geen echte Reiz...
Zo. Ik kom me ook nog even melden.. Na 1,5u geslapen te hebben op de bank en verschillende telefoontjes gepleegd te hebben....

Hier alles ok...weer een lekker rustig avondje..dat heb ik ook nodig moet ik zeggen...

@Xen: Fijn dat je lekker van je vakantie geniet! Veel plezier morgen met je broertje! Ik kan me voorstellen dat het ook heel spannend is!

@WM: Succes met je gesprek straks..

@Olive: Kalm aan!

@LM: Jij ook kalm aan!
Haha Olive, jep ik ook op de bank! Even opladen voor de laatste dag van de week (gelukkig!).

Ja denk dat het wel een beetje in de lucht hangt. Misschien komt het ook wel een beetje door de omslag van het weer... ik verlang weer naar echte zonnige dagen (liefst dan wel als ik vrij ben

Ex liet out of the blue weer iets horen die avond, vandaar, dan komt er weer t 'een en ander los.

Sterkte WM! Laat je nog even horen hoe het gegaan is?

Ik moet nog even cadeautjes inpakken zo, voor morgen als ik naar een vriendin ga. Wel gezellig, heb haar alweer 2 maanden niet gezien en ze is zwanger, dus ga even checken hoe haar buik gegroeid is

Jullie nog plannen?
Ja ik zit weer gelijk middenin de gesprekken en handelingsplannen dit schooljaar Dus daar ben ik mee bezig. Verder laat ik natuurlijk wel wat weten hoe het gesprek is gegaan!

Olive: Veel plezier met de wannabe Reiz te worden

LM: Veel plezier met inpakken, gezellig morgen naar een vriendin! Ow en zwanger...ik ben gek op babbies

Indi: Lekker relaxen!

Enne ik ga weer even verder met werken
Indi, lekker liggen dutten? haha jij slaapt ook veel he?

Ik doe kalm aan, zo maar eens douchen en oh ja moest nog inpakken
@LM: Ik kan er ook gewoon echt niets aan doen..ik val gewoon in slaap... Moet echt weer wennen aan het werken..Gaat volgende week vast beter..
Lekker gedut Indi?

Ik ga iedereen alvast trusten zeggen. Ben zó moe... ik duik mijn bed in. Morgen laatste dagje voor t weekend, JOEHOE!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven